Oorspronkelijk geplaatst door
ijsbeer11
Ik weet vrijwel zeker dat het hier gaat om de 2 marokkaanse zusjes Sunny (of Dunya) en Amira.
Laatstgenoemde is inderdaad een mooie verschijning die zeker iets wegheeft van Shakira.
Helaas zijn deze zusjes al sinds enige tijd niet meer werkzaam in het vak.
Nu ongeveer een jaar geleden waren ze regelmatig te vinden in GT en afwisselend in YY.
Dit is tot op heden nog steeds een van mijn beste ervaringen en er is een periode geweest dat ik zelfs buiten de clubs om heel veel contact (en ontmoetingen) heb gehad.
Dit resulteerde er uiteindelijk in dat ik helemaaaal gek werd op haar en mijn gevoelens niet meer onder controle hield.
Het heeft me uiteindelijk mijn relatie gekost omdat ik onderhand alleen nog maar verbleef in Koln (de woonplaats van deze 2 dames)
Uiteindelijk bleek maar weer eens waarom een DVP een DVP blijft, het is en blijft hun werk
En uiteindelijk draait alles alleen om geld.
Hoewel ik altijd heb geroepen dat het mij nooit zou gebeuren kan ik ruim een jaar na dato rustig concluderen dat ook ik (en ik weet zeker met mij heel veel heren beren meer) er toch aan hebben moeten geloven.
Na het lezen van jou bericht SmokingFetishLover zijn mijn gedachten weer in Koln.
Ten slotte een antwoord op je vraag voor ik het vergeet: naar mijn weten zijn deze 2 zusjes niet meer werkzaam in het vak.
Ik hoop dat de medeberen jou en mij meer informatie kunnen geven, ik blijf er in ieder geval een zwak voor hebben!!!
Groeten uit Brabant