Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
  1. #1
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2023 @ 19:52
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    832
    Discussies
    83
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 3 posts

    Lächeln Carmen (Braziliaanse)

    Haarkleur/-lengte : Donkerblond
    Lengte dame : ca 170 cm / 70 kilo
    Postuur/Cupmaat : Normaal / C
    Nationaliteit/Taal : Duits
    Leeftijd : om en nabij 30 jaar
    Tatoeages/Piercings : geen idee
    Service: goed, pzc, nmc
    Tijdsduur : 30 min
    Prijs : 40,-

    In de kino de braziliaanse Carmen tegengekomen. De kino is haar werkterrein en dat doet ze goed! Totaal niet mijn type, maar ze zoent heerlijk rustig en toch gulzig. Het pijpen was subliem te noemen: precies de goede druk en tempo neergezet, uitstekend! Afgemaakt in de kino al neukend (terwijl naast ons een man lag te slapen). Algeheel: 1 groot toneelspeel, ze zet een zacht stemmetje op, maar als je daar doorheen prikt of je er gewoon niets van aantrekt, dan krijg je een prima service. Niet de mooiste, niet de liefste, wel vaardig.
    On the seventh day finally he got creative ..... and God created woman

  2. #2
    Geregistreerd
    22 september 2006
    Last Online
    22 augustus 2023 @ 19:49
    Berichten
    144
    Discussies
    21
    Thanks
    35
    Thanked
    66 in 35 posts

    Lächeln

    Ola,

    2 weken geleden ook met haar geweest:D
    Was top, lekker haar lange tepels gezogen tot ze melk gaf.
    Is qua neuken zeker niet de beste, gebruikt glijmiddel, jammer.
    Pijpen echt heel diep en lekker nat en zacht, gewoon lekker later afzuigen een half uur lang en tot haar mondje afvullen

    GGD

  3. #3
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Last Online
    24 november 2018 @ 14:54
    Berichten
    237
    Discussies
    5
    Thanks
    0
    Thanked 2 Times in 1 Post

    Standaard Carmen ("kan door de beugel"...)

    (onderschrift bij titel : een tandbeugel-dragende dame, waarvan verder geen ongemak :D)
    deze latina-dame had ik al vrij vroeg gespot bij mijn eerste bezoek aan Acapulco. Ze is dan ook vrij actief : ze zweeft quasi geruisloos rond, en heeft denk ik een aangeboren instinct als het op jagen aankomt.
    Zo had ze me al vlug "te pakken" toen ik in de Kino zat.
    "Halllooooo" fluisterde ze in m'n oor, vooroverbuigend over de zetel waarin ik was neergestreken, en binnen de 5 seconden zat ze naast me, en nog eens 5 seconden (bij wijze van overdrijven..) maakte ze mijn OOOOnnnnzzzzoooo paraat.
    Op kamer beland voldeed ze perfect aan mijn verwachtingen. Geen Wow-gevoel, maar.. een eerste bevredigende kamerronde.
    Ze pijpt heeeel lekker met die volle latina-lippen. Haar knikkergrote tepels , die werkelijk het pronkstuk zijn op haar minder uitgesproken borsten , staan uitdagend klaar op gelikt en gezogen te worden...
    Beffen liet ze zich ook welgevallen, en een gezamelijke orale ronde was heel lekker (al kan ik enkel vanuit mijn genotservaring spreken , uiteraard)
    heerlijk hoe ze me bij een finale pijpbeurt ook "anal-izeerde" zodat ik niet veel later "mijn spaargeld van die week" in haar mondje mocht achterlaten.
    Ze bleef maar doorgaan tot ze voelde dat er geen "cent" meer over was...

    Wel een afwerkstertje, want .. ons halfuurtje was nog lang niet voorbij, maar na "de daad" was het vlug kleertjes aan en "incasseren". op naar de volgende prooi...
    herhalingsgevaar bij mij : enkel in uiterste nood...

  4. #4
    Geregistreerd
    18 oktober 2006
    Last Online
    28 augustus 2024 @ 10:49
    Berichten
    146
    Discussies
    5
    Thanks
    0
    Thanked
    13 in 5 posts

    Standaard

    Bij mij toch een totaal andere ervaringen. Zoals reeds geschreven Carmen was mij reeds opgevallen bij vorige bezoeken. Nu kon ik toch moeilijk weerstaan aan haar verleidingskunsten, temeer ik ze zelf opgezocht had.
    De sessie op kamer was top, ze heeft lekker lange tepels waar ze graag aan gesabbeld en getrokken wordt. Haar TZ is rustig en toch gulzig. Haar pijptechniek is van het betere werk. Ik heb haar zeker niet ervaren als een "afwerkster", wel integendeel.
    Voormij is het herhalingsgevaar zééééér groot om niet te zeggen een kwasi zekerheid:D.

  5. #5
    Geregistreerd
    5 augustus 2006
    Last Online
    19 oktober 2024 @ 20:45
    Berichten
    291
    Discussies
    2
    Thanks
    18
    Thanked
    719 in 99 posts

    Standaard

    Vorige week zaterdag ook gebruik gemaakt van deze dame
    Ze zat samen met haar vriendin (ook uit Brazil) in de kino boven.
    Daar begon ze mij al lekker op te warmen, en nam hem (kleine henkie
    Al lekker diep in haar mondje, oftewel beugel bekkie
    Ze is een lieve dame, die ook zelf geniet als je haar goed beft.
    Daarna heeft ze mij ook nog een lekkere anus massage gegeven in compinatie met pijpen,mmmmmmm, heerlijk wat een talent
    Afgemaakt in neuken, zij bovenop mij in cowgirl standje
    Heerlijk ze gaat er helemaal voor

    Voor mij een groot herhalings gevaar die Carmen.

    Was trouwens leuk daar afgelopen zaterdag tijdens 1 jarig jubileum feest.
    Leuke shows, heb de chocolade creme goed leeggespoten op de bune tijdens de lesbishe show

    Piepo..

  6. #6
    Geregistreerd
    18 oktober 2006
    Last Online
    28 augustus 2024 @ 10:49
    Berichten
    146
    Discussies
    5
    Thanks
    0
    Thanked
    13 in 5 posts

    Standaard

    Tweede sessie met Carmen dus. Zoals ik reeds eerder schreef hebben Carmen en Tessy hetzelfde jachtterrein, zijnde de Kino. Hoedanook mij na enige tijd naast haar gaan zitten. Tessy zat dus 3 meter verder en ik had schrik voor eventuele vuurspuwende ogen, maar niets daarvan, ze lachte zelfs.

    Dus Carmen... al heerlijk TZ in de Kino en en pré-verwenning van Stijveke Jr.
    Richting kamer vertrokken voor een goede sessie van één uur. Carmen haar specialiteit is voor mij nog altijd haar PZC-stonde. Ze doet dat met overgave, diversiteit zonder de testikeltjes te vergeten en enthoesiasme.
    Ze laat zich graag beffen en sttat open voor veel. Nochtans kan je bij haar niet spreken van een echt GFE. Ze behoudt een afstand, maar zonder te profi te zijn. Maar ik vind dat ze een heerlijk sexy lichaam en attitude heeft.

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:28.

  Freude 468*60