Naam: Natasja
Haarkleur/-lengte : Zwart, lang stijl haar
Lengte dame : 1.60
Postuur/Cupmaat : slank, B/C cup
Nationaliteit/Taal : Slowaaks/ Duits, klein beetje Nederlands
Leeftijd : midden 20
Tatoeages/Piercings : geen
Service: Goed: Kussen, beffen, vingeren, FO, NMC
Voordelen: heeft gevoel voor humor
Nadelen: is nogal een kwebbeltante
Tijdsduur : 30 minuten
Prijs : €50
Extra’s bij het bezoek: Geen

"I spoke about wings. You just flew. I wondered, I guessed, and I tried.
You just knew. I sighed, but you swooned. I saw the crescent. You saw the whole of the moon! The whole of the moon!"

Maandag was Natasja de dagopener. Een leuk klein opdondertje met een grappig gevoel voor humor. Ze blijkt ook PHG te hebben gewerkt en heeft daar enige ervaring opgedaan met Hollandse gasten, die haar o.a. een basiskennis Engels hebben bijgebracht. Haar Duitse accent is wat typisch, maar niet moeilijk te volgen. Deze racebeer vreesde heel even een fout te hebben gemaakt omdat ze ook op de kamer haar mond even niet kon houden. Hoe kon ik me zo vergissen. Zodra Natasja eenmaal opgewarmd is, gaat alles vanzelf. Vooral van zoenen kan ze niet genoeg krijgen. Op een gegeven lag ze zichzelf te vingeren en maakte duidelijk dat deze racebeer even mee moest helpen. Erg veel standjes heb ik met haar niet gedaan, de druk stond nog een beetje hoog. Ook na de sessie bleek ze een leuke gesprekspartner. Wie van zowel op als buiten de kamer van een beetje gekkigheid houdt zit bij haar aan het goede adres.