Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1
    Last Online
    Gisteren @ 22:52
    Discussies
    112
    Thanks
    1.425

Daumen hoch Club Manuela, Rheinbach, Heike (Duitse)

Naam: Heike
    Haarkleur/-lengte : Geblondeerd halflang haar
    Lengte dame : 1.70
    Postuur/Cupmaat : volslank, C/D cup
    Nationaliteit/Taal : Duits
    Leeftijd : in de 30
    Tatoeages/Piercings : geen
    Service: Zeer Goed: Kussen, beffen, vingeren, FO, NMC, AV, FT
    Voordelen: heeft zowel een wilde kant als een 'knuffelkant'
    Nadelen: is verslavend
    Tijdsduur : 30 minuten
    Prijs : €50
    Extra’s bij het bezoek: Geen

"Blue eyed dressed for every situation. Moving through the doorway of a nation. Pick me up and shake the doubt. Baby I can't do without. Move out, don't mess around. Move out, you bring me down. Move out, how you get about. Don't make a sound just move out."

Ex-Hof dame. Zegt dat genoeg? Nee? Goed dan. Brandy omschreef het als volgt toen ik Heike voor het eerst sprak met haar erbij: sie is fast so wie ich. Klopt wel ongeveer. Ze heeft lange tijd in Hennef gewerkt, is er een tijdje uitgeweest. Keerde toen één week terug op het oude nest, maar vond het haar club niet meer. Uiteindelijk kwam ze met Brandy in Rheinbach terecht. Hoewel ze wat liever is dat Brandy, heeft ze ook een heel klein bazig trekje. Het was nog geen halfuur nadat Brandy me gesloopt had en zij kwam al om aandacht bedelen. En uiteindelijk liggen we een kwartier omarmd te praten voor ze begint te friemelen en we elkaar uiteindelijk flink liggen af te lebberen. Op de kamer staat ze me niet eens toe dat ik ga zitten: ze pijpt me staand, heel diep. Ergens vindt deze racebeer nog een reservetankje en betaalt haar met gelijke munt terug. Helaas voor mij is dit echter een wedstrijd die ik toch niet winnen kan Want uiteindelijk heb ik niet veel in te brengen als ze me vastberaden vastklemt en net zolang doorzuigt tot er toch een lading zwemmertjes in haar mondje beland. En toch hoop ik op een rematch, ergens in de toekomst.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 5 mei 2009 om 23:39
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

"Never break the Chain" - Fleetwood Mac

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten