Hallo collega's.

Laat ik me ook eens voorstellen. Ik ben al sinds de jaren tachtig aan de wandel en hoop er nog heeel lang mee door te gaan. Begonnen bij de ramen in Rotterdam, toen Katendrecht nog Katendrecht was, Amsterdam, Antwerpen. Later via de privehuizen bij de duitse clubs uitgekomen. Ik ben voor mijn werk veel in Duitsland en als ik de kans krijg, knijp ik er graag even tussenuit om een clubje te doen. Zodoende kom ik ook wel eens in de wat minder bekende clubs, waar toch ook best wel pareltjes bij zitten. Het forum heeft me in het begin een schat aan informatie verschaft en de laatste tijd schrijf ik af en toe eens een verslagje terug. Dat is dan meestal een dagindruk, geschreven kort na terugkomst als het allemaal nog dicht op het netvlies staat. Tot diepgaande filosofische beschouwingen ben ik niet zo goed in staat, met respect overigens voor mensen die dat wel kunnen. Ik ben ook niet iemand die zich snel in discussies mengt. Ben nogal een einzelgänger, maar vind het best leuk eens een collega te treffen, zodat je een gezicht bij de verhalen kunt plaatsen.