Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!
Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.
nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
Discussies
93
Thanks
331
Den Haag, Geleenstraat 49?, Marlee
Vandaag weer de kans gehad/genomen om even door de Straten van Plezier van Den Haag te lopen.
Je gaat er niet speciaal voor rijden, maar áls je in de buurt bent...waarom niet even aanwippen??
Er zijn hier, bij Gusto's weten dan, 2 straten die de moeite waard zijn. Beiden gelegen in de buurt van Den Haag Holland Spoor. De Doubletstraat is de kleinste van de twee.
Hier zitten dames die wat minder vragen voor hun diensten dan in de Geleenstraat. Vanaf 25 euro kan je hier eigenlijk al pijpen en neuken.
Gemiddeld lopen hier ook meer autochtone mannen hun rondjes.
Vandaag zaten er gemiddeld leuke dames bij en enkele hele mooie.
Ook hele vriendelijke , het viel niet mee.
Je stopt hier geld in de parkeermeter, dus je hebt voor jezelf een extra stok achter de deur om je te beheersen. Een parkeerbon gaan betalen, nee dat gun je die Haagse Gemeente toch niet.
Vandaag inderdaad in de Doubletstraat de Latina Quartier voorbijgelopen. Brenda zou daar vast en zker zijn en proberen Gusto te verleiden....dat is wel leuk, maar nee zeggen is al zo moeilijk en ik zou het ook beetje sneu vinden voor haar. Want kom je volgende keer, misschien na één of twee jaar, ze vertelt je dat je niet meer terug was gekomen van de parkeermeter bijvullen.... dames, heren, die onthouden pas wat....
In de Geleenstraat waren de dames ook heel mooi. Enkele zo mooi en mijn smaak dat het niet mee viel om stoer door te lopen.
Van mooi kun je niet eten en mooi geeft geen enkele garantie op goede sex.....
Het begon zonnig maar het bewolkte en werd erg winderig. Het losse zand van de pas aangelegde bestrating kwam in mijn ogen en in die van de dames terecht als ze hun raampje even voor me openden...Kom even lekker binnen, dan praat het gemakkelijker en krijg ik niks in mijn ogen....Goed gevonden meisje, maar ik loop toch maar door...doorlopen om vol verwachting bij het raam van Marlee aan te komen..
Want Gusto was benieuwd of ze er vandaag wél zou zijn. Vorige keer was Brenda immers de gelukkige omdat Marlee in geen veld nog weg te vinden was.
En jawel hoor, het gordijn was gesloten, hoe kan het ook anders en ....er prijkte een geschreven bordje Thaise Massage ...en jawel, op de TL armatuur die op de vensterbank lag, stond Marlee geschreven....
Die zit goed. Gusto kon zijn lustopbouw een tandje hoger laten draaien. Marlee zou hem vanmiddag mogen behandelen...
Nog even doorgelopen en door naar de auto. Voor de zekerheid flink wat munten erin... bijna 2 uur, dat moest toch genoeg zijn. 16.55 uur gaf het kaartje aan als limiet... ohh, een zee van tijd.
Terug naar de Geleenstraat gelopen. Gaat er juist iemand binnen bij Marlee...shit, nét te laat.
Even een rondje gelopen, maar de andere dames konden Gusto niet meer warm maken...Terwijl het weer alsmaar slechter werd en het ging zelfs regenen. Een flinke wind waaide er maar de regen voorkwam tenminste dat mijn ogen vol kwamen....
Heb even in een corridor gewacht, maar er kwamen te veel mannen langs die meer interesse hadden in het raam van Marlee dan in dat van de andere dames. Nu nam Gusto positie in voor het raam van Marlee. Haar raampje stond open, maar door de herrie van wind en verkeer, kon Gusto deze keer geen geluidjes opvangen....vorige keer, tja voor haar raam wachten is niks ongewoons, toen was er wel iets te horen....
De regen werd heftiger en de wind sterker. Nu waaide de regen onder de rode zonneweringskappen door. Gusto werd kouder en zijn schoenen en broek natter...maar hij had geen zin om zijn plaats te laten vergaan. Anderen kwamen er even bij en gingen toch maar weer.
Wachten duurt lang maar een klein uurtje is wel lang... kijk, tis nu eenmaal zo, bij Marlee ga je niet voor een kwikkie... je neemt samen de tijd...
Nu waren er enkele hoesten te horen... even later kwam er een keurige meneer naar buiten en ging het gordijn van Marlee open.... zij zag mij, ik zag haar en halverwege sloot ze de gordijnen weer.... met een heerlijke lach op haar gezicht.
Ben bij haar binnengestapt, hallo gezegd en nog net konden we iets uitbrengen van 1,5 of 2 jaar en we waren al bezig. Kussen, wat zeg ik zoenen, vol op en in de mond... het werd stil, wat praten betreft. een passievolle actie ontstond. Heerlijk vol en nat en sappig zoenen, met een stevige maar tcoh zacht aanvoelende tong. Ze ontdeed zich van haar BH, terwijl Gusto nog gekleed stond op de kou van buiten. Enkel had ie de rits van zijn jas kunnen openen, voor de rest gaf Marlee vooralsnog géén gelegenheid... Gusto had koude handen en wilde het een beetje voorzichtig aandoen....een heerlijke vrijpartij, ze zette één been op bed en leidde mijn handen naar haar borsten en kneep in mijn hand...alsof ze zeggen wilde..en nu aanpakken , en een beetje stevig asjeblief...Gusto voelde zich weer helemaal thuis bij haar en na een kleine 7 minuten kon ie dan eigenlijk zijn jas uittrekken. Dat deed ie niet voordat ie haar had duidelijk gemaakt dat ie héél blij was weer bij haar te zijn. Geldt voor mij ook zei een vriendelijke Marlee.
Iets was er anders vandaag. Ze zag er jonger uit en was een beetje afgevallen. Of ze had zich minder hard opgemaakt of ze zag er echt zachter uit in haar gezicht. Duidelijk was dat ze héél goed in haar vel zat.Dat is gewoon heel fijn om dat juist nú te kunnen constateren.
Me verder ontdaan van mijn kleding en me goed gewassen aan het fonteintje. Een mooie gelegenheid me een beetje op te warmen. Intussen maakte Marlee enkele attributen bedrijfsklaar...een opwindend gezicht.
Daarna wachtte ze geduldig op me op haar bed.
Amper afgedroogd sprong Gusto op bed en gooide zich vol overgave in heerlijk en paasievol zoenen. Marlee geniet daarvan, dat merk je...
Daarna lekker sex gemaakt. Ze weet er altijd iets heerlijks van te maken. Je mag bij haar van alles aan haar lijf genieten. Hoe meer jij geniet, hoe meer zij geniet en haar best doet, hoewel je het gevoel hebt dat ze gewoon altijd zin heeft in meer sex.....
Marlee heeft enkele lekkere geile posities die ze graag met je in de praktijk wil brengen....
Ze weet je leuke en gevoelige erotische plekjes te vinden en gaat daarna een heerlijke massage en aanraking aan.
Het is gewoon genieten zij deze dame....je voelt je gewoon thuis bij haar. Een hele mooie klick.
En gaat het even niet helemaal zoals ze dat voor had, doen we eerst wat anders om toch weer terug te keren bij die heerlijke behandeling. de inwendige mens wil ook wel eens verwend worden, nietwaar???
Uiteindelijk heerlijk klaargekomen...mijn hele buik onder.......
Marlee ging zich even lekker wassen en Gusto kon nog lekker wat nahijgen en de boel opruimen. "wil je iets drinken??" Tijdens de was beurt werd me een heus blik CocaCola aangeboden...
Bij Marlee praten we nooit over geld. Je geeft wat het je waard is en wat je wil spenderen. Heb bij haar voor 50 euro altijd erg veel genot en plezier....
Je gaat met trillende beentjes en met een smile van Binnehof tot aan het Malieveld weer naar buiten.
Marlee was net 2 dagen terug van vakantie. Dus gewoon puur geluk deze keer.
Werkt elke werkdag van 13 u ? tot 18 uur...
In deze tijd ziet ze geen daglicht. Gordijn is zleden open, volgende klant is al weer binnen...
Na fijn afscheid genomen te hebben, ik zou zo wéér willen, zei ik nog, weer naar buiten om juist vóór 16.55 uur bij de auto aan te komen.
even het gebruikelijke frietje en Frikandel gaan eten bij een klein friettentje en langzaam huiswaarts gekeerd. Langzaam inderdaad, want een flinke file tot Rotterdam.
Nog lekker nagenoten...het is altijd fantastisch bij Marlee.