Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Discussie: Honey

  1. #1
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    Vandaag @ 04:54
    Berichten
    957
    Discussies
    40
    Thanks
    30
    Thanked
    1.218 in 498 posts

    Daumen hoch Honey

    Naam: Honey (http://www.samya.de/gallery/index.php?gid=313)

    Haarkleur/-lengte : Blond/ lang

    Lengte dame : 1.68 mt

    Postuur/Cupmaat : 75B

    Nationaliteit/Taal : Duits/ Duits

    Leeftijd : 21

    Tatoeages/Piercings : Geen

    Service: Zoenen, PZC, NMC, beffen, FT

    Voordelen: Spontaan, relaxed

    Nadelen: Blijkt nogal populair te zijn en daardoor vaak bezet

    Tijdsduur : 30 minuten

    Prijs : € 50

    Extra’s bij het bezoek: Op het terras in gesprek gekomen met Honey (sweet as...); leuke spontane meid. Mooi lang blond haar, slank figuur met mooie borsten en een HEERLIJKE kont (wow!). Tja, ik moest er natuurlijk achterkomen of die borsten wel echt waren (je weet nooit tegenwoordig) en die kont wilde ik ook wel eens vasthouden. Gelukkig stond ze niet onwelwillend tegenover mijn voorstel om naar de kamer te gaan. Wat toch geweldig dat je zo'n mooie meid in zo'n club kunt vinden! Niet lang daarna zat mijn grote kleine vriend al in het mondje van Honey en werd heerlijk afgezogen. Hemels! Het tongzoenen was oppervlakkig. Mijn vraag "magst du lecken?" werd met een "ja, gerne" beantwoord en dat laat ik mij geen 2 keer zeggen! "Ich merke du magst es auch" zei Honey na het beffen. Ja, heerlijk toch zo'n mooi jong blondje te mogen verwennen? Aansluitend werd kleine Dennis voorzien van een regenjasje (ondanks de zonnige buitenlucht en de bijna 30 graden). Begonnen in missionaris, gewisseld naar doggy (om die heerlijke kont eens flink te zien bouncen) en dat leidde tot het onvermijdelijke.....

    Honey
    EVERYTHING YOU KNOW IS WRONG !!

  2. #2
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:04
    Berichten
    43.325
    Discussies
    4629
    Thanks
    46
    Thanked
    16.355 in 9.542 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dennis
    Tja, ik moest er natuurlijk achterkomen of die borsten wel echt waren (je weet nooit tegenwoordig) en die kont wilde ik ook wel eens vasthouden.

    Honey
    Ja, en waren ze nu echt of niet ?

    Willem2 :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  3. #3
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    Vandaag @ 04:54
    Berichten
    957
    Discussies
    40
    Thanks
    30
    Thanked
    1.218 in 498 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    Ja, en waren ze nu echt of niet ?

    Willem2 :wink:

    Uitvoerig onderzoek door CSI Dennis heeft aangetoond dat er geen sporen van siliconen aanwezig waren. Getest en okay bevonden door het TUV (Tieten-uberwachungsverein) IJsberen.
    EVERYTHING YOU KNOW IS WRONG !!

  4. #4
    Geregistreerd
    15 april 2007
    Last Online
    2 september 2015 @ 22:44
    Berichten
    14
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Saved the pics off Samya's website

    bewaarde de beelden van de website van samya

  5. #5
    Geregistreerd
    18 november 2005
    Last Online
    5 maart 2013 @ 21:45
    Locatie
    Niederzier, Germany
    Berichten
    205
    Discussies
    47
    Thanks
    4
    Thanked
    62 in 14 posts

    Standaard Honey am 26.04.07

    Wer kennt sie nicht, diese nervenaufreibenden Computerlehrgänge, wo es drei Tage nur heißt:"Input! Input! Input!"?
    Spätestens am Mittag des 2. Tages läßt du alles willenlos an dir vorbei rauschen. Aufnahmefähigkeit im Schädel gleich Null!

    So war es die vergangenen drei Tage bei mir. Der einzige Vorteil war, der Schulungsort befand sich in unmittelbarer Nähe der KölnArena. So konnte ich wenigstens im Geiste mal zur Meisterschaft der Kölner Haie im Jahre 2008 "vorraus switchen"!

    Gestern Morgen kam mir dann die Blitzidee: Taxi umdirigieren und sich selber belohnen.
    Um Punkt 13 h stand ich vor dem Samya! Und erblickte außer Kaya für mich nur neue Gesichter!
    Daran merkte ich am ehesten, dass ich seit Weihnachten nicht mehr da war. Ich war froh, dass der Laden Klima hat, denn bei den Temperaturen momentan habe ich nicht viel zu lachen.
    Bei den neuen Damen sind einige hübsche Exemplare dabei, aber der Funke wollte nicht so recht überspringen.

    Einige Milchkaffees später kam dann noch ein mir bekanntes Gesicht und baute sich lächelnd vor mir auf. Es war Honey! Nach einem netten Smalltalk mit Honey hing ich mal wieder bei Loti über der Schulter und war auf dem Weg in die obere Etage.
    Nachdem Honey sich selbst und mich fertig zum spielen gemacht hatte, folgte das "Verwöhnprogramm" und dabei ließ die blonde Schönheit, an die ich mich ja vor der Weihnachtsfeier gar nicht rangetraut hatte, keine Wünsche offen. Mit viel Zärtlichkeit, Gefühl, Charme und rheinischem Frohsinn gestaltete sie mir ein sehr schönes Date, welches hoffentlich nochmals eine Wiederholung findet.

    Gegen 20 h trat ich sehr zufrieden und Quietschvergnügt den Heimweg an, und ich war sehr froh über meine Blitzidee vom Morgen...

  6. #6
    Geregistreerd
    1 november 2005
    Last Online
    31 maart 2023 @ 06:08
    Berichten
    206
    Discussies
    12
    Thanks
    4
    Thanked
    16 in 10 posts

    Standaard

    Honey is volledigd gestopt. Mag dus spijtig genoeg naar de oude doos verplaatst worden

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:20.

  Amari 468*60