Kate poolse dame
Leeftijd ; 25 zegt ze maar ik vind 19
Figuur;Slank met volle billen
Borsten: jonge spitse Cup B
Lengte; 164 cm
Ogen;Licht blauw
Mond; mooi pijprond
Vingers; paalrond
Mussie ;lekker fluweelstrak
Taal een beetje pools en engels maar super Frans
Service; pzc,nmc ,beffen,kussen, vingeren en gewoon diverse standjes
Ik had haar diverse malen gezien en vond haar een lekker donzig geil lichaam hebben een Mini Fiona look a like van lichaam.
In de bar ging ik samen met Picasso naast haar stan en ik begon een gesprek met haar ook Picasso zag dat het een heel geil meisje moest zijn omdat ze tijdens ons gesprek constant haar borsten streelde uit geiligheid met de punten omhoog.
picasso vroeg het en zij pakte gelijk hem onder aan zijn jas om dat hij ook een vergroting had gekregen.
Dus dacht ik ho even dat wordt mijn derde vanavond Picasso wil met Claudia mee dus ik pak meteen deze geile meid.
Ik liet haar een sleutel halen maar er was een wachttijd en zij wou zo snel mogelijk en vroeg of ik buiten in een tentje wou.
Ik zei nee daar is geen licht en ik wil zien waar ik voor kom.
Dus wij op de bank en zei begon me af te rukken onder mijn jas na drie maal vragen was er de sleutel van kamer 16.
ik dacht dat is de kloten kamer van de kortsluiting en manon wist dat ook nog riep ze.
Op de kamer heeft ze me heerlijk een PZC gegeven en omdat zij nieuw was en dit pas een paar dagen deed was het gewoon lekker en niet te profie.
ook heb ik haar gelikt en haar vingers mee laten helpen tot ze meerdere hoogtepunten kreeg die echt waren vanuit diep uit haar lijf en geen fake.
komt natuurlijk ook door mijn lange zachte tong die bijvoorbeeld rp niet heeft :thefinger
daarna heb ik haar opgenomen wat ook heerlijk was vanwege haar strakke poesie.
Na haar heerlijk vast gehouden aan haar stevige billen en diep haar volgespoten te hebben heb ik eindelijk een goed ervaring aan kamer 16 waar nu het licht niet uitviel en de lampen over de vloer.
Herhaling : ja maar ook een echt Sonny meisje met een mooi vrouwlijk lichaam en jonge puntige borsten.