Haarkleur/-lengte : zwart/lang
Lengte dame : 1,65
Postuur/Cupmaat : slank/B (echt)
Nationaliteit/Taal : Duitsland/Duits en vloeiend Engels
Leeftijd : ongeveer 21
Tatoeages/Piercings : ik zou daar eens moeten beginnen op letten
Service: tonzoenen, beffen, vingeren, strelen, knuffelen, pzc, nmc
Voordelen: optic!, streelzachte huid, lief, grappig, spontaan
Nadelen: minimale after-sales eens af kamer (naknuffelen wel)
Tijdsduur : 30'
Prijs : 50 €
noot: ik vraag niet om FT, maar vermoed dat ook dat kan
Na een oogwenkvan me, toen ze schuinover me aan de bar zat, een verkennend gesprekje mee gehad. Dat mondde al gauw uit in ondeugend gefriemel en meer. We besloten dan maar tussen vier muren verder te spelen.
Af en toe waag ik het wel eens om met een nieuwe dame naar de kamer te gaan, zonder dat ik er verder iets over weet. Als het lijkt te klikken tenminste. Dus bleef de vraag onderweg naar de kamer of Gizelle wel dezelfde Gizelle zou blijven als in de bar. Tof, lief, spontaan, speels, ondeugend én vooral heet. Dat was gelukkig zo :smile: !
Geen standje was te gek, tijdens het pijpen (wat ze zéééér behoorlijk kan) kijkt ze je bovendien nog geil, recht in de ogen aan. Als dat niet werkt....
Een mooie GFE, meer dan voldoende om te herhalen, als ze aanwezig is. Doch zal je bij haar niet de verleiding hebben om de grootste fout te maken in een club:. Ze was pas de vierde keer in YY en wisselt af met GT (waar zij nog maar één keer waren). Samen met haar nichtje is ze actief. Adriana heet haar nichtje. Toch wel het type Gizelle. Adriana zou niet zoenen.