Weergegeven resultaten: 1 t/m 13 van 13
    Last Online
    13 december 2018 @ 23:31
    Discussies
    38
    Thanks
    0

Standaard Isabelle (voormalig Freude)

Haarkleur/-lengte : halflang blond (niet echt)
    Lengte dame : 1.70
    Postuur/Cupmaat : B
    Nationaliteit/Taal : Poolse Duits
    Leeftijd : midden twintig (?)
    Tatoeages/Piercings : niet gezien
    Service: TZ, PZC, NMC, vingeren, FT
    Voordelen: relaxt, mooi, aandacht
    Nadelen: geen
    Tijdsduur : 1 uur
    Prijs : 100
    Extra’s bij het bezoek:

Ook dit is weer een hele mooie verschijning. Oog een beetje verlegen en is dat ook. Verder dan tongzoenen wilde ze op de bank niet gaan. Dus deze keer geen openbare pijpbeurt (wel jammer).

Op de kamer gekozen voor een vol uur. Zeer ruime voldoende voor pijpen en neuken. Beffen kon haar niet echt bekoren. Weinig reactie en ze lag een beetje naar boven met open ogen te kijken. Dat was eigenlijk het enige minpuntje aan haar.

Last Online
    30 oktober 2024 @ 12:10
    Discussies
    197
    Thanks
    2.494

Standaard

Hele mooie, leuke dame.........om te zien.

Ook op de bank gaat het nog wel, maar ze is erg afhoudend, en zou beter tot haar recht komen in GT denk ik.

Ontbreekt aan echte passie en hanteert eigen tarieven zo nu en dan.

Voor GT begrippen zeker prima hoor TT Man, maar in Freude onder gemiddeld.

Last Online
    17 december 2024 @ 16:12
    Discussies
    22
    Thanks
    5

Standaard Isabella (blonde poolse)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME
    Hele mooie, leuke dame.........om te zien.

Ook op de bank gaat het nog wel, maar ze is erg afhoudend, en zou beter tot haar recht komen in GT denk ik.

Ontbreekt aan echte passie en hanteert eigen tarieven zo nu en dan.

Voor GT begrippen zeker prima hoor TT Man, maar in Freude onder gemiddeld.
    Nou die schuchterheid heeft ze inmiddels wel afgeleerd. In de laatste weken heb ik haar 2 keer in het openbaar bezig gezien, waarbij ze haar klant kompleet naar het einde wist te krijgen (1 x een FT in de grote ruimte en 1 maal eerst PZC en daarna NMC in de Kino).

De passie acteer ze inderdaad heel erg goed, maar ze heeft wel eigen tarieven en vraagt overal extra geld voor en ook probeert ze je zo snel mogelijk af te werken. Daarom ga ik toch liever nier meer met haar. Er zijn dames in F39 die een betere service verlenen.

Last Online
    23 juli 2018 @ 13:39
    Discussies
    91
    Thanks
    0

Standaard

Na de sessie met Dominica was de eerste geilheid wel geblust maar bleef Sickboy toch nog achter met een onbevredigd gevoel. Vandaar dat hij zich al snel liet verleiden tot een sessie met de knappe blondine Isabelle.

De onschuldige vraag ‘Is Isabelle ook al een Poolse naam?’ leverde mij haar echte naam en levensverhaal op. Leuk maar niet noodzakelijk.

Na de eerste sessie met Dominica was ik wat wijzer geworden en na wat geknuffel in de zetel, op weg naar de kamer, eerst nog een tussenstop gemaakt in de kino voor het betere opgeilwerk. Net zoals sommige dames denkt ook Isabelle dat mannen kicken op tongzoenen met een staafmixer, zo hevig ging ze tekeer. Na het rustige weerwerk van Sick-hotlips-boy ging het zoenen heel wat beter en werd het best gezellig in de kino.

Uiteindelijk zelf voorgesteld om naar een kamertje te verhuizen. Op de kamer blijkt Isabelle lekker te kunnen pijpen en ook haar ‘eierlecken’ mag er best wezen (een extraatje in deze paasperiode?). Nadat we een poosje aan de gang zijn vraagt Isabelle hoe lang ik op de kamer wil blijven en prompt overloopt ze de prijslijst. Ik denk ‘Here we go again!’, maar dat blijkt best mee te vallen. Na mijn boodschap dat we zullen beginnen met een halfuurtje gaat ze weer enthousiast aan de slag en wat volgt is een leuke en goede sessie.

Ik kan bovenstaande mindere berichten wel plaatsen, deze dame heeft ongetwijfeld een wispelturig kantje, maar qua service mag ik eigenlijk niet klagen. Geen afwerkgedrag of rare prijzen.

Het afrekenen levert mij nog een smekende blik op (voor een fooi) maar hier ging ik niet op in, het initiatief voor fooien neem ik graag zelf.

Conclusie: goede sessie, zondermeer. Het was leuk maar zal zich in de toekomst niet meer herhalen. Naservice was goed want Isabelle bleef vriendelijk gedurende de hele dag.

:wink:
    Cancel my subscription to the ressurection...

Last Online
    26 april 2018 @ 12:03
    Discussies
    197
    Thanks
    13

Standaard Isabelle, 3 oktober 2007

Gisteren tijdens mijn bliksembezoek aan Freude ben ik uiteindelijk bezweken voor deze blond Poolse. Mooi meisje om te zien, mooi blond golvend haar, bleek huidje met wat moedervlekjes.

Na ruim een uur in Freude te zijn, had ik nog geen keuze gemaakt. Na wat geijsbeerd te hebben met de aanwezige Hollandse ijsberen, ging ik samen met Willem2 op een bankje zitten bij de incheck-balie. Eagledriver zat een bank verder, maar niet veel later kwam Isabelle naast hem zitten. Hij was al met haar naar de kamer geweest, en wist me te vertellen dat ze best wel oke was op de kamer. Ik twijfelde nog, want ik had nog wat andere hertjes gezien waar ik mijn vingerhoedje stijfsel aan toe wilde vertrouwen. Eagledriver manouvreede al een beetje om zijn plaats op de bank aan mij af te staan en Willem2 zat constant "ga nou, ga nou" in mijn oor te fluisteren. Nadat Isabelle een andere bank was gaan opzoeken ben ik toch maar naar haar toegegaan en mezelf naast haar op de bank geplaatst. Na een inleiding gesprek in gemixed Duits en Pools de gang naar de kamer met haar gemaakt.

Ik heb niets kunnen merken van afwijkende tarieven of snel afwerken. Tijdens de inleidende schermutselingen op het bed, vroeg Isabelle me netjes hoe lang ik wilde blijven. Ik gaf aan dat 30 minuten voorlopig voldoende was.

Isabelle vervolgde met heerlijk kussen in mijn nek, borst en zakte langzaam af naar mijn edele delen. Ze pijpt heerlijk zacht en zeer gevoelig. Nadat ze dit een redelijke tijd had gedaan vroeg ze me of ik FT wilde. Aangeven dat dit niet helemaal mijn cup of tea was, en op haar beurt stelde ze itiem voor. Daar had ik nog geen zin in en kroop overeind en manouvreede haar op haar rug. Nu was het mijn beurt haar overal te kussen teneinde aan het beffen te slaan. Ze genoot er zichtbaar van. De tijd vorderde en na een tijdje gaf ze aan dat het halfuurtje zijn einde naderde. Ze vroeg of ikzelf nog aan mijn trekken wilde komen. Ik vroeg op mijn beurt of ze het beffen niet lekker vond. Integendeel zei ze, het is heerlijk, echter ze vertelde dat het wel enige tijd zou duren voordat ze een orgasme zou krijgen.
    Ik wilde het toch bij een half uur houden en besloot voor mij eigen gerief te gaan. Nadat ze nog even kort gepijpt had, heb ik haar heerlijk geneukt, waarbij ik al snel kwam. Later vertelde ze nog, dat ze mijn beffen heerlijk had gevonden, maar niet aan klaarkomen wilde toegeven, om de simpele redenen dat ze dan niet meer in staat zou zijn om te werken.

Na afloop haar 50 euro gegeven.

Isabelle staat redelijk professioneel in haar rol. Vraagt haar klant regelmatig welke kant hij op wilt tijdens de sessie. Opzich niet verkeerd. Ze houdt zich aan wat jij van haar wenst, dus geen tijdrekkerij om bijvoorbeeld ongemerkt een tweede halfuurtje in te laten gaan. Ik zou niet weten wat ze doet, wanneer je het lot aan haar over zou laten. Misschien ga ze er voor om zoveel mogelijk aan je te verdienen. In dat geval zou ik zeggen, ze zit er om geld te verdienen en jij bent er van slot van rekening zelf bij.

In ieder geval een geslaagde sessie met deze Isabelle.

Sonny:wink:

Last Online
    23 november 2020 @ 18:03
    Discussies
    7
    Thanks
    2

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop Bekijk bericht
    Eagledriver zat een bank verder, maar niet veel later kwam Isabelle naast hem zitten. Hij was al met haar naar de kamer geweest, en wist me te vertellen dat ze best wel oke was op de kamer.
    Idd vorige week 2 zeer geslaagde sessies met Isabelle gehad. Een mooie blonde meid met een zalig figuur en een goede service.
    2x een uur op de kamer geweest en geen moment spijt van gehad. Ze kan je heerlijk verwennen en laat zich ook lekker verwennen, met sabbelen aan haar borsten en haar mutsje. :D

Groetjes Eagledriver :wink::wink:

Last Online
    28 december 2010 @ 12:49
    Discussies
    11
    Thanks
    0

Standaard

Die verlegenheid is echt helemaal over . Ze pijpt je gerust in de openbare ruimte. Heerlijke meid overigens .

Last Online
    Discussies
    11
    Thanks
    0

Standaard Isabelle

Gisteren ook neukend aangetroffen in openbare ruimte . Daarvoor werd ze gebeft en toen ik langsliep keek ze me aan met een blik van dat mis jij nu.

De laatste weken een achttal keren met haar meegeweest , maar ik vind de sessies van haar kant hoe lager hoe zakelijker .

Last Online
    Discussies
    11
    Thanks
    0

Standaard isdabelle

een paar keer einigszins genegeerd en toen weer voor haar gevallen . ze was nu beter dan ooit . (zie mijn vorige opmerking over isabelle )

Last Online
    Discussies
    91
    Thanks
    0

Standaard

deze dame nu net gespot in gt

Last Online
    13 december 2018 @ 23:31
    Discussies
    38
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    en zou beter tot haar recht komen in GT denk ik.
    Blijkbaar heeft ze het advies opgevolgd.

Last Online
    Discussies
    11
    Thanks
    0

Standaard re

Volgens Isabelle zelfprobeert ze het in GT voor twee maanden . Niet dankzij die geweldige adviezen van een van jullie , maar alleen omdat in de lente /zomer het beter vertoeven is in Bruggen .

Last Online
    Discussies
    91
    Thanks
    0

Standaard

Deze dame maar even in GT neergezet, we zien wel wat ze doet....

:wink:

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten