Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10
    Last Online
    Gisteren @ 15:54
    Discussies
    1003
    Thanks
    603

Standaard Internetmaagd van 10.000 euro vertelt over 'eerste keer'

Tienduizend euro: dat geldbedrag legde een 45-jarige Italiaanse zakenman op tafel om Alina Percea te ontmaagden. Een lichte ontgoocheling voor het Roemeense meisje, want zij hoopte met haar veiling op internet minstens vijf keer zoveel binnen te rijven. Niet getreurd echter: de achttienjarige studente bleek achteraf bereid om in geuren en kleuren haar 'eerste keer' te beschrijven.

Doos chocolaatjes
    "Mensen kregen twee weken de kans om op mij te bieden", doet Alina haar verhaal in het tijdschrift 'Closer'. "Het begon met 1 euro, maar op het eind van de dag stond de teller al op 5.000 euro. De uiteindelijke winnaar dook pas helemaal op het eind op. Ik mocht op zijn kosten naar Venetië vliegen om hem daar te ontmoeten. Bij aankomst gaf hij me een doos chocolaatjes. Hij zag er veel jonger uit dan 45 en had donker haar, groene ogen en een lieve glimlach."

Zonder condoom
    Na een korte stadsverkenning trokken ze naar een vijfsterrenhotel, waar het echte werk begon. "We kusten en kleedden elkaar uit. Ik was natuurlijk zenuwachtig, want ik had dat nog nooit eerder gedaan. Dan legde hij me op bed en begon hij mijn lichaam te kussen. Ik vond hem wel knap, dus ik genoot ervan. Al deed het ook pijn, want we vrijden zonder condoom." Let wel: het mocht enkel zonder rubbertje als de 'Casanova' in kwestie kon bewijzen dat hij geen vieze geslachtsziekten in zijn koffer bijhad.

"Nu mag hij gratis"
    "Na de seks vielen we in slaap. De volgende morgen aten we een ontbijt zoals een normaal koppel en nam ik de morning after-pil. Hij vertelde me dat hij me graag nog eens zou zien. En waarom niet? Dan mag hij zelfs eens gratis", aldus de schalkse tiener.
    Met het geld hoopte Alina haar computerstudies aan de universiteit te kunnen betalen, maar 10.000 euro is zelfs in Roemenië niet overdreven veel. "De opleiding zal nog wel lukken, maar een eigen appartementje mag ik op mijn buik schrijven. Ik zal dus gewoon bij mijn ouders blijven wonen."

http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/a...te-keer-.dhtml
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

Last Online
    19 juli 2024 @ 18:11
    Discussies
    2
    Thanks
    30

Standaard Maagd...

Doe mij dan maar een Roemeens hertje zonder vlies voor €50,00....

Groeten van Popper ,die eigenlijk niet zoveel met Roemeense hertjes heeft.

Last Online
    Vandaag @ 12:19
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VuileHarrie Bekijk bericht
    Mij is wijs gemaakt (volgens een gerenommeerd forumlid) dat er afgelopen woensdag in GT ook maagden rondliepen,
    Ja, dat was de sprookjesverteller............ hij had het over sterrenbeelden
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    18 augustus 2015 @ 10:40
    Discussies
    20
    Thanks
    6

Standaard

Voor dat geld kun je wel heel veel andere leuke dingen doen. Of heel veel meer dames in een club bezoeken. Sommige mensen weten van gekkigheid niet wat ze met z`n geld moeten doen.

Last Online
    26 oktober 2024 @ 08:23
    Discussies
    14
    Thanks
    278

Standaard

Dus zij had gehoopt dat er een gek zou zijn die bereid was om 50000 euro neer te tellen
    daar kan je dus 5000 x met een dame mee op de kamer voor een half uurtje

Last Online
    Vandaag @ 12:50
    Discussies
    101
    Thanks
    5.439

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carpe Momentum Bekijk bericht
    Dat heb je (te) snel uitgerekend. :D

:wink:
    Hoop doet 'de kleine' leven :D

Last Online
    26 oktober 2024 @ 08:23
    Discussies
    14
    Thanks
    278

Standaard

ik benne goed met cijfertjes :D wou dat ik met de dames net zo goed was

Last Online
    Gisteren @ 18:03
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869

Standaard

Wat maken jullie je druk in livingroom lopen alleen maar maagden rond ,daarom is het daar ook altijd zo druk.
    En als je me niet gelooft dan hoef je toch alleen de gangen door te lopen waar de kamers aan liggen want dan hoor je aan het geschreeuw op de kamers dat ze steeds weer ontmaagt worden.

Last Online
    Gisteren @ 15:54
    Discussies
    1003
    Thanks
    603

Standaard Belastingen gaan internetmaagd pluimen

Een studente die een aardige stuiver verdiende aan de verkoop van haar maagdelijkheid op het internet mag nu de helft van haar opbrengsten afdokken aan de belastingen. Een Italiaanse zakenman betaalde 12.836 euro voor een weekendje seks met Alina Percea, een Roemeense uit het Duitse Mannheim.

Helft betalen aan belastingen
    De meid van achttien mocht haar maagdelijkheid verkopen, prostitutie is immers niet verboden in Duitsland. Net als het betalen van belastingen dat niet is en uiteraard wist ook de fiscus van haar internetstunt. Percea mag nu de helft van haar opbrengsten ophoesten want prostitutie wordt in Duitsland zwaar belast, meldt News.com.au. "We zijn bezig met haar zaak, de kans is groot dat ze de helft van haar opbrengsten moet betalen aan belastingen", zegt een bediende van de Belastingen. "Ze had beter niet uitgepakt met haar stunt en haar maagdelijkheid in alle stilte verkocht", merkt de zegsman droogjes op.

Volgende keer gratis
    Percea wil nog kwijt dat ze genoten heeft van haar weekendje seks met de Italiaan in een luxueus Venetiaans hotel. Meer nog, de volgende keer wil ze gewoon gratis met hem onder de lakens aan lichaamsbeweging doen. "Ik vond hem leuk en we konden het goed met elkaar vinden. Bij een volgende gelegenheid moet hij niet meer betalen", besluit Perecea.

http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/a...-pluimen.dhtml
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

Last Online
    Gisteren @ 21:32
    Discussies
    58
    Thanks
    2.761

Standaard

Die meiden kunnen beter gratis sexen, hoeven ze tenminste geen belasting te betalen.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten