Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Discussie: ELENA

Last Online
    6 april 2025 @ 16:27
    Discussies
    117
    Thanks
    1.871

Standaard ELENA

Haarkleur/-lengte : bruin met blonde strepen krullend, lang
    Lengte dame : 165 cm
    Postuur/Cupmaat : a-cup
    Nationaliteit/Taal : turks - duits
    Leeftijd : 21 maart 1985
    Tatoeages/Piercings :geen-geen
    Service: de beste die er voor geld te koop is
    Voordelen: heerlijk blasen en lekker neuken plus dat knuffelen
    Nadelen:geen
    Tijdsduur :het liefste de hele week
    Prijs :moeten we nog even overleggen
    Extra’s bij het bezoek:onder de voeten kietelen

Bij het ontwaken gisteren was deze ijsbeer stomverbaasd,met een oogopslag had hij al gezien dat al het ijs op de noordpool verdwenen was en dacht even dat hij in de ijsberen hemel lag met een lekker warm dekbed over zich heen.
    Maar een ijsbeer is ook nog wel verstandig dus kneep hij zichzelf eens flink in zijn kont om te kijken of hij niet droomde en het werkte hij veranderde meteen in een menselijk wezen van vlees en bloed en hier en daar een botje.
    Het grootste botje zat hem precies tussen de benen en het vlees erom heen was aardig gezwollen en het had een gigantische drang om er iets uit te blazen.
    Maar volgens die oude dalton,dat ben ik, had ik dat gisteren ook al meegemaakt die geweldige drang om alles wat er in je zit uit te spuiten.
    Meteen maar opgestaan en ondanks alle traagheid van die aowers mezelf van de trap af laten rollen om zo snel mogelijk in dat kleine kamertje te komen om de drang kwijt te raken die in mij zat.
    En jawel hoor na een half uur en tien minuten was ik alles kwijt het leek meer op een kamersessie in mijn geliefde clubhuis in kaarst,alleen deze keer zonder een nota en dat voelde heel prettig.
    Ik zal het toch met de dames over hebben dat ze voortaan na het neuken die nota vergeten of moeten we ze zo suf neuken dat ze er zelfs niet meer aan denken.
    Maar dan komt die ene ijsbeer,de kunstenaar der ijsberen die al op zijn handjes kan staan om het publiek te vermaken om een extra visje binnen te halen, met de euros aangedragen om de dames te betalen en ze nog eens op een voetstuk te plaatsen en dat ze vooral zo door moeten gaan om nog meer euros te verdienen.:littleang
    Na de opluchting in dat kleine kamertje schoot het mij te binnen dat het zaterdag was en tijd om naar het clubhuis te gaan.
    Hoe dalton zich wast en aankleed dat weten jullie en daarom sla ik dat hoofdstuk over.
    Om naar kaarst te vertrekken had ik nog iets nodig voor een afvallige hollander die denkt dat hij nu belg is omdat ze de zuidelijkste provincie van nederland belgie noemen wat ze allemaal te danken hebben aan die van spijk welke ontsnapte uit een zwakzinnige inrichting en zichzelf wilde opblazen.
    Doch die echte hollanders dachten bij zichzelf wat moeten we met al die rommel en wie ruimt dat op?
    In die dagen hadden we nog geen gastarbeiders om de rotzooi op te ruimen dus hebben we maar een afscheiding voorgesteld en van deze zin een afkorting gemaakt"Ben Een Lul Groot In Eigenland" BELGIE EN ZO IS DEZE STAAT MET EEN HEEL KLEURRIJK KONINGSHUIS ONTSTAAN.
    Wat dat koningshuis betreft zijn onze buren net zo gek als de hollanders om die opvreters en vakantie gangers met hun lieve aanhang die ze uit de landen haalt waar de moeders nu nog met borden rondlopen" waar zijn onze zonen gebleven" en" onze mannen",waar de aanhang zich van distantieerd en zeggen
    das haben wir nicht gewusst maar wel mee zijn opgegroeid.
    En maar betalen voor de huisjes en de banen waarbij ze vooral niet te veel hoeven te doen en geen zwarte handen krijgen anders valt dat op met het zwaaien en het zandstrooien in de ogen van mens om ze niet te veel te laten zien.:ibidumm[1
    Maar zo schijnt het nu eenmaal te gaan met ieder koningshuis het is altijd moeilijk om een goed iemand aan zijn zijde te krijgen.
    Maar wij ijsberen hebben daar weinig moeite mee en dat hebben we weer aan die belgen te danken want dat waren volgens mij de mannen met de grootste lullen en dus altijd opzoek naar een tunnel waar die paal in paste.
    Zodoende kwamen we in de duitse saunaclubs terecht waar het heerlijk toeven is en vooral in de winter omdat daar altijd de kachel brandt en het nog een beetje warmer wordt als er water over de kachel gegooit wordt.
    Maar doe dat thuis niet want dan krijg je een rotzooi verschrikkelijk.
    Heb het een keer geprobeert met een tuinslang en maar spuiten op die kachel maar naar verloop van tijd maar de gemeentelijke reinigingsdienst gebeld om die rotzooi op te ruimen.
    Waarom zetten ze er geen bordje bij in de sauna "thuis niet doen slecht voor de omgeving"?
    Bij deze heb ik jullie vast gewaarschuwd,doch eerst maar naar de koffieshop om dat vieze vette gras voor die ene belg te halen.
    Want zonder dat spul krijgt hij geen inspiratie en waan denkbeelden en is het heel moeilijk om een doek van 40 bij 50 vol te kladderen.
    Om het de grens over te krijgen valt tegenwoordig niet mee en moet je toch een beetje denken als een kunstenaar dus maar een doos met tena ladies erbij gehaald omdat het tevens een leuk geschenk is voor de dames als de kut kapot is kunnen ze er een tegen plakken.
    Hoe groot was mijn verbazing dat die dames de tena ladies helemaal niet wilden hebben ze stonden me gewoon uit te lachen en vertelden me geef ze maar aan je opoe wij gebruiken tegenwoordig alleen maar tampons.
    Zo kwam het dat ik weer in livingroom was beland als grossier in tena ladies en van de nood maar meteen een deugdzaam iets gemaakt een koffie gepakt en heerlijk op de bank gaan zitten waar ik stiffie ontdekte.
    Indien je een lange rit achter de rug hebt is het altijd fijn om even bij te komen met een drankje.
    Alleen dat bijkomen kon ik wel vergeten want daar kwam zoye alweer aan en plofte naast me neer en begon het kussen en kietelen en ze wilde meteen de kamer op met me om te blasen en neuken.
    Heel voorzichtig dat alles afgewimpeld omdat ik vandaag in livingroom was voor een missie en wilde die eerst afronden met onze belgiese kunstenaar.
    Hij had verteld er om half acht te zijn en na de koffie en zoye was het net 1/2 4 ben toen maar de sauna in gegaan en de hele ronde gemaakt.
    Daarna de trap op en met een juce d'orange op de sofa neer geploft.
    Groot was mijn verbazing dat daar een zeer leuke dame aangewandeld kwam en naast me ging zitten.
    Even voorgesteld en het was ELENA en ik nou ja jullie kennen me wel en de dame weet nu ook wie ik ben wat gedronken en gepraat en gevraagd wat het allemaal koste om maar geen hartaanval bij de afrekening te krijgen.
    Dalton even stiekem in de knip gekeken of er nog wat inzat en gelukkig het feest kon beginnen.
    De sleutel werd gehaald en we gingen opweg naar kamer 7 de spiegeltent.
    Bij binnenkomst de deur op slot gedraaid een gekeken of er ook nog een balk voor kon omdat ik bang was als mijn badjas uit ging de dame de kamer uitging.
    Allemaal voorzorgsmaatregelen waar een oudere ijsbeer rekening mee moet houden.
    Het schijnt dat deze dame het een en ander wel gewend is daar ze al snel spiernaakt op bed lag en heerlijk geil met haar vinger in haar kutje aan het roeren was met de tong uit haar mond en een beetje gehijg zoals wennemars na de 500 meter sprint op het ijs.
    En daar stond ik als een standbeeld naar te kijken met mijn spastische leuter onderaan de buik die geleidelijk aan begon te groeien tot hij niet meer verder kon.
    Het scheelde maar weinig of die leuter begon te schreeuwen van help ik wil er in maar kon hem nog net het zwijgen opleggen.
    Mezelf naast haar gelegd en ze begon meteen met een groot offensief door mijn gezicht,lippen,tong en mond te bewerken met haar heerlijke geile
    mondje.
    Tevens werd er een tongetje naar binnen gebracht die al het inwendige inspekteerde wat een zeer aangename tijd in beslag nam.
    Doch de linkerhand van dalton was een echte expeditie gestart naar de heerlijke puntjes van dat mooie geile en bruin getinte lichaam.
    Na enige tijd kwam de hand op de venusheuvel van dat prachtige lichaam en schreef hij met de rechter wijsvinger sesam open u.
    Het wonder geschiedde de heerlijke zachte schaamlippen weken van elkander en een roze ingang werd zichtbaar.
    Door het bovenste knopje te bewerken begon de dame haar bekken al ritmies te bewegen en na enige tijd begon ze zachtjes te kreunen.
    Ze ging op de knieen zitten en nam mijn leuter in haar mond en draaide zich zo dat ik precies in haar roze vagina kon kijken en drukte haar kutje tegen mijn lippen.
    Mijn tong nam die uitnodiging vanzelfsprekend aan en begon haar te likken waar ze het graag wilde en ze zat op een heerlijke manier mijn ballen te likken en aan de leuter te zuigen.
    OP een gegeven moment mezelf teruggetrokken anders was het er uitgespoten en dat wilde ik nog niet.
    Gevraagd om een condoom om mijn leuter te doen en haar lekker geneukt wat uitmonde in een geweldige explosie.
    Dat alles gebeurde in nog geen 1/2 uur de dame verteld dat ik een afspraak had met een paar heren en haar voor de avond ook nog wilde bezitten dat was geen probleem bij die dame.
    Op naar de sauna waar het altijd heerlijk toeven is na zo'n heerlijke uitspatting de ronde afgemaakt en naar boven,waar de kunstenaar met zijn gevolg al was gearriveerd.
    Hem de foto's en het hallucinerende middel waar hij volgens mij tevreden mee was overhandigd.
    Ons in de rij der wachtende gezet om de inwendige mens tevreden te stellen.
    Wat een geknor kwam er bij foots vandaan nu weet ik waarom rp hem een vortig zwijn noemt.
    Met het eten ons naar de tent begeven en daar het allerbelangrijkste naar binnengewerkt.
    Nog wat te drinken gehaald en die foots bleef maar eten het werd van alle kanten door de dames voor hem neergezet en hij bleef maar eten die kaken gingen automatisch op en neer.
    Na 3 kwartier kauwen kwam het eerste woord van foots eruit,hij was speciaal voor rebeca naar livingroom gekomen en die had dat zeker gevoeld want ze bleef hem voeren met een schnitsel van 7 ons en een bak salade waar alle dvp's van lr genoeg aan had.
    Vogens mij wilde ze foots in topconditie de kamer op hebben wat haar ook aardig gelukt is.
    Selena kwam er ook bij zitten en strikte rp om haar in de tuin te neuken waar hij mee instemde om 8 uur precies zou dat spectabel gebeuren.
    IK ben maar weer de sauna ingekropen om daar een beetje van te genieten wat me aardig lukte.
    Na de sauna onder de douche en de wihrpool in waar jj met silvie zat te vrijen.
    Ik wilde net de pool uitgaan toen simona eraan kwam en zich bij me neerzette.
    Een poosje geflikflooid in de pool en op verzoek van jj met ons 4en in een kamer terug getrokken waar simona als tolk op kon treden.
    Eenmaal op de kamer werd er weinig gepraat maar wel flink geneukt door beide stellen.
    Bij mij wilde het niet zo vlug lukken en was nat van het zweet toen het na diverse standjes eindelijk lukte om dat condoom vol te spuiten met dat halve theelepeltje wat er bij mij uitkwam.
    De kamer met simona verlaten en het verliefde stel achtergelaten.
    De sauna weer ingedoken om alles er weer uit te zweten en daarna aftespoelen onder de douche naar boven een juce d'orange gepakt en wilde me op een bank terugtrekken maar daar kwam niets van in want daar stond selena voor mijn neus en moest met er de kamer op wat besproken was.
    Kunnen jullie je dat voorstellen net flink liggen neuken en dan weer naar de volgende zonder eerst even uit te rusten?
    Maar waarom zullen we klagen we willen toch zo graag verkracht worden door die lekkere dames die er rondlopen?
    Op de kamer vloog ze me om de nek en begon me te kussen of we elkaar 2 jaar niet gezien hadden en die handen van haar waren overal en vooral bij die leuter want ze had natuurlijk allang gezien dat hij uitgeput met de kop op het zakje lag.
    En het wonder geschiedde hij begon te reageren en langzaam maar zeker stak hij de kop op.
    We doken gelijktijdig het bed op en gingen verhit verder met dat ophitsende spel.
    Na enige tijd ging het weer verder op z'n frans wat me nog geiler maakte dat ik al was en hij aardig hard werd,condoom erom en daar begon het geneuk .
    Eerst zij er bovenop daarna op de zij en toen elena maar op de rug gelegd en dalton er bovenop de benen omhoog en pielemans er helemaal in en zo maar de sessie afgwerkt tot het druppeltje er aan begon te komen , gooide elena mij op de rug trok het condoom eraf en nam pielemans in de mond en zoog hem helemaal leeg er liepen rillingen door mijn hele lijf en de haren gingen recht overeind staan wat was dat een lekker klaarkomen en het sperma werd gewoon doorgeslikt en pielemans nog even verder gemasseerd wat een genot was dat ,zoiets maak je maar zelden mee in je leven.
    Hierna me lekker gewassen afscheid van de beren genomen en de dame in kwestie netjes thuis gebracht maar eerst eventjes heerlijk gedineerd in de auto bij macdonalds met zijn tweeen.
    En na dit alles op een dag te hebben meegemaakt is dalton weer met een blij gevoel van voldaanheid naar zijn stulpje vertrokken.

Last Online
    Discussies
    117
    Thanks
    1.871

Standaard

Deze Elena of Dani zoals ze zichzelf noemt en nog een paar namen is de dame die mij het paradijs op aarde laat beleven iedere keer weer'.

Last Online
    Discussies
    117
    Thanks
    1.871

Standaard

hEB IK JULLIE AL VERTELD ALS WE IN EEN RESTAURANT ZITTEN EN ZE BEGINT TE ETEN DAT ZE ALLES ONDER HAAR NEUS STOPT.

Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Reden alles onder de neus

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dalton Bekijk bericht
    hEB IK JULLIE AL VERTELD ALS WE IN EEN RESTAURANT ZITTEN EN ZE BEGINT TE ETEN DAT ZE ALLES ONDER HAAR NEUS STOPT.
    Zelfs buiten in de tuin stopt ze gewoon alles onder haar neus :teuflisch
    Man, wat is buitenseks met Dani lekker.
    Ik ben toch wel met Dani geweest he ....

erpee
    :wink:
    Laatst gewijzigd door Willem2; 15 mei 2009 om 11:08 Reden: doorgaan met pesterijen

Last Online
    Discussies
    117
    Thanks
    1.871

Standaard

Jazeker rp ze was die dag mijn eerste dame en ben maar een klein half uur op de kamer geweest om jullie ook eens lekker te laten genieten van haar .
    Maar had haar voor de avond weer besproken,normaal blijf ik de hele dag en avond bij haar omdat ze me atijd heerlijk op diverse manieren klaarmaakt.
    Wat dat betref is ze een heerlijk engeltje met veel kunstgrepen die heeft ze geleerd in Rome bij het vatikaan.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten