Weergegeven resultaten: 1 t/m 19 van 19
    Last Online
    24 juli 2013 @ 19:44
    Discussies
    20
    Thanks
    0

Beitrag Linda (ex-Kendra / ex-Mascha Freude/YY)

Naam : Mascha

Nationaliteit / taal : Poolse /duits

Leeftijd : 21 jaar

Haarkleur/lengte : Lange blonde haren

Lengte : 1.70m

Postuur / Cupmaat : slank / B-cup

Tatoeage / Piercing : ja / lippiercing

Service : PZC, NMC

Extra :

Intuïtie

De dames die bij Freude 39 werken, vormen zichtbaar een gemêleerd gezelschap. Qua looks, qua etniciteit, qua leeftijd en qua postuur. Ik heb ondervonden dat dit eveneens geldt voor de kwaliteit van dienstverlening :p. Toen Jaccoone en ondergetekende van het eetzaaltje naar de grote ruimte ijsbeerden, viel mijn oog op een hoogblonde deerne die haar schouderlange haar de avond ervoor met een wafeltang had bewerkt. Haar meisjesachtige look werd extra onderstreept door twee samengebonden staarten die nonchalant langs de zijkanten van haar gezicht vielen. Een kleine zilverkleurige madonnapiercing zweefde boven haar mondhoek en ze keek ons met opengesperde ogen aan. "Hmmm schöne Männer...", zei ze hoorbaar tegen een collega. Een tamelijk doorzichtige aandachtstruc die mij nog het meest deed denken aan het klassieke "Hello you sexy man!" dat je op toeristische plaatsen in Thailand wordt toegeroepen vanuit de beerbars . Toch had ze een leuk smoeltje en een speelse houding...

Later die avond zag ik haar achterstevoren op een tweezitsbank in de grote kamer zitten, waarbij ze haar kapsel schikte in de wandspiegel. Een vrouw die zichzelf kritisch bekijkt in een spiegel en zichzelf keurend aanschouwt zoals een man dat doet, vind ik altijd een sexy gezicht :D. Het viel me bovendien op dat dit meisje van lichte zeden mooie borsten en een prima figuur had. Ik liep op haar af en ging naast haar zitten. Dit was Mascha, een 21-jarige jongedame uit Polen. We maakten wat smalltalk, waarbij het gesprek (ook van mijn kant) niet echt wilde vlotten en ze me af en toe zwijgend aankeek. Mijn intuïtie zei dat ik beter nog even verder kon ijsberen, maar ik besloot het lot te tarten en nodigde haar uit met mij naar de kamer te gaan. Ze maakte verder geen aanstalte om mij op de bank wat op te warmen of aan te halen (:(), stond kordaat op en liep voor mij uit op zoek naar een vrije kamer.

Daar aangekomen prepareerde ze het bed en vroeg of ik mijn badjas wilde uitdoen. Wat onwennig manouvreerden we ons naar het midden van het bed, waar ze me begon te strelen . Ik zag een tattoo opgebouwd uit Japanse tekens in haar liesstreek. Helaas was er niet veel oogcontact en reageerde ze nogal kort op mijn pogingen het ijs wat te breken. Er werd niet gezoend en Mascha zette zich gehaast aan een weinig verfijnde Französisch ohne, waarbij ze mij driftig door haar mond liet glijden zonder aandacht te tonen voor mijn overige erogene zones. Ik streelde haar rug en betaste haar fraaie borsten, maar het vuur tussen ons wilde niet echt oplaaien . Dit merkbare gebrek aan klik resulteerde erin dat mijn vlag half stok bleef en ik besloot op dat moment het bij een orale verwenning te houden.

Ineens ging Mascha wat dieper over mij heen waardoor de fellatio-situatie iets aan spanning won, maar bevlogen werd het niet. Laat ik zeggen dat we niet echt verdronken in een draaikolk van intimiteit :p. Met behulp van een extra concentratie inspanning van mijn kant wisten mijn zwemmers uiteindelijk dan toch de vrijheid te vinden... Mascha is een mooie, vrolijke jongedame die qua looks zeker in een saunaclub past. Als ze haar werk serieus neemt en met enige bezieling wil uitvoeren zodat ze haar gasten echt tevreden kan stellen, dan heeft ze nog veel te leren en aan inzet en elan te winnen. Op dit moment kan ik mij niet voorstellen dat gasten bij haar terugkomen. Ze toonde tijdens mijn sessie in elk geval te weinig raffinement, overwicht en enthousiasme om mij te kunnen boeien. De ervaring haalde in mijn ogen dan ook nipt een voldoende en op herhaling zal ik niet gaan .
    Steeds weer als je denkt dit is het einde, sta je op de grens van wat begint.

Last Online
    Gisteren @ 23:58
    Discussies
    110
    Thanks
    281

Standaard Masja (Poolse, blond)

Naam : Masja
    Nationaliteit/Taal : Poolse, Duits
    Leeftijd : 25
    Haarkleur/-lengte : Blond
    Lengte dame : 165m
    Postuur/Cupmaat : Normaal, A
    Tatoeages/Piercings: Piercing boven haar lip
    Service: voldoende, voorzichtig zoenen, pzc, nmc, beffen, vingeren
    Voordelen: Mooi meisje

Masja was de laatste van de avond die ik heb meegenomen voor een geil avontuurtje.
    Leuk meisje, maar een beetje verlegen. Op de kamer ontdooide ze wel en begon ze lekker te pijpen. Zoenen was matig, niet overtuigend.
    Haar in doggy geneukt en laten afmaken met een pijpbeurt en klaargekomen op de handdoek. In haar mondje wilde ze niet, wat ze netjes van te voren aangaf..........
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

Last Online
    2 februari 2025 @ 16:21
    Discussies
    17
    Thanks
    54

Standaard

ich habe Marscha verstanden oder Marsha ???

Früher Freude 39

Last Online
    Vandaag @ 06:14
    Discussies
    882
    Thanks
    4.707

Idee

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door flens Bekijk bericht
    ich habe Marscha verstanden oder Marsha ???

Früher Freude 39
    Vielleicht diese Dame, bin mir fast 100 % sicher ??
    Mascha

:wink::wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    14 januari 2010 @ 22:37
    Discussies
    21
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Mascha

Ik ben er ook 100% zeker van dat we over dezelfde dame spreken.:D
    Ik heb met eigen ogen de Chinese menukaart gelezen van deze Poolse dame.
    Ik moet zeggen ze heeft een goede menukaart maar ik heb wel beter chinees gegeten.

Greetz
    "carpe diem quam minimum credula postero", oftewel "pluk de dag en geloof nooit in een volgende"

Last Online
    Discussies
    17
    Thanks
    54

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Mascha

ja genau die !!!

Last Online
    12 maart 2025 @ 19:17
    Discussies
    1003
    Thanks
    603

Standaard Mascha

Terwijl ik met 2horny4u stond te praten zag ik Mascha zitten. Ik wou in eerste instantie met Sinem nader kennismaken , maar nu zag ik Mascha zitten en wist het niet meer ! Ik vroeg aan 2horny4u wat ik moest doen ? Jij bent toch oud genoeg om zelf te beslissen was zijn antwoord . Dus stapte ik op Mascha af . Na een kort gesprek belandden we op kamer. Ze begon me heerlijk te zoenen ( geen tong in de keel zoen), daarna begon ze me met veel gevoel langdurig te pijpen. In missionaris drong ik bij haar binnen om het daarna in doggy af te maken !
    Na de sessie bleven we nog even rustig napraten. Een lief en vriendelijk meisje die mij ook nog een afscheidskus gaf toen ik naar huis ging !

Last Online
    2 februari 2013 @ 17:46
    Discussies
    5
    Thanks
    0

Standaard

Huhhhhhhhhh,

Was mijn alter ego gisten dan in ACC want ik zat netjes bij de ....... op de bank en was zeker niet in Velbert. Gaat het wel goed met je Raul7?????

Of ben je net als Toppie33 soms de weg ook een beetje kwijt!

Gr. 2horny4u

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RAUL7 Bekijk bericht
    Terwijl ik met 2horny4u stond te praten zag ik Mascha zitten. Ik wou in eerste instantie met Sinem nader kennismaken , maar nu zag ik Mascha zitten en wist het niet meer ! Ik vroeg aan 2horny4u wat ik moest doen ? Jij bent toch oud genoeg om zelf te beslissen was zijn antwoord . Dus stapte ik op Mascha af . Na een kort gesprek belandden we op kamer. Ze begon me heerlijk te zoenen ( geen tong in de keel zoen), daarna begon ze me met veel gevoel langdurig te pijpen. In missionaris drong ik bij haar binnen om het daarna in doggy af te maken !
    Na de sessie bleven we nog even rustig napraten. Een lief en vriendelijk meisje die mij ook nog een afscheidskus gaf toen ik naar huis ging !

Last Online
    Discussies
    1003
    Thanks
    603

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 2horny4u Bekijk bericht
    Huhhhhhhhhh,

Was mijn alter ego gisten dan in ACC want ik zat netjes bij de ....... op de bank en was zeker niet in Velbert. Gaat het wel goed met je Raul7?????

Of ben je net als Toppie33 soms de weg ook een beetje kwijt!

Gr. 2horny4u

Neen, ik ben de weg niet kwijt :thefinger, maar gij kunt precies niet lang onthouden !
    Dit is een bericht van dinsdag 12 augustus 2008 maar ik heb geen tijd gehad om het eerder te plaatsen !

Groetjes
    EL MATADOR :wink:

Last Online
    Discussies
    1003
    Thanks
    603

Standaard Mascha

Ik ben Mascha gisteren tegen het lijf gelopen in de Jété , en ben er ook mee op kamer geweest !
    In de Jété heet ze Kendra.

Kan dus verplaatst worden naar Golden Time.

:wink:

Last Online
    Discussies
    17
    Thanks
    54

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RAUL7 Bekijk bericht
    Ik ben Mascha gisteren tegen het lijf gelopen in de Jété , en ben er ook mee op kamer geweest !
    In de Jété heet ze Kendra.

Kan dus verplaatst worden naar Golden Time.

:wink:

aha, da ist ja ne Überraschung.

Im ACC haben wir uns noch übers GT unterhalten und sie sagte, dass wäre einer der wenigen Clubs, den sie noch nicht kenne, aber irgendwann mal kennelernen wolle.

Das ging dann schneller als gedacht.

Last Online
    Discussies
    1003
    Thanks
    603

Standaard

Was vorige week in Acapulco, en 3 weken geleden was ze er ook .
    Gaat ze terug naar GT of niet , vandaag is het zo en morgen weer iets anders !
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

Last Online
    19 mei 2013 @ 00:00
    Discussies
    5
    Thanks
    0

Standaard

Vandaag een heerlijke sessie gehad met deze prachtige poolse dame. Ondanks mijn gebrekkig duits en haar gebrekkig engels konden we toch goed communiceren met elkaar. Allereerst lekker met haar liggen zoenen en daarna begon ze me heerlijk te pijpen. Na standje 69 (flink beffen en vingeren) te hebben gedaan en doggystyle ben ik uiteindelijk klaargekomen in haar mond.

Last Online
    12 oktober 2013 @ 13:52
    Discussies
    2
    Thanks
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ziane Bekijk bericht
    Vandaag een heerlijke sessie gehad met deze prachtige poolse dame. Ondanks mijn gebrekkig duits en haar gebrekkig engels konden we toch goed communiceren met elkaar. Allereerst lekker met haar liggen zoenen en daarna begon ze me heerlijk te pijpen. Na standje 69 (flink beffen en vingeren) te hebben gedaan en doggystyle ben ik uiteindelijk klaargekomen in haar mond.
    is niet zo moeilijk verstaanbaar te maken je kent de SLEUTELWOORDEN toch haha

Last Online
    Discussies
    5
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Twistasziane Bekijk bericht
    is niet zo moeilijk verstaanbaar te maken je kent de SLEUTELWOORDEN toch haha
    Haha..de sleutelwoorden ken ik gelukkig welmaar deze ijsbeer wilt graag zijn dame beter leren kennen

Last Online
    Discussies
    5
    Thanks
    0

Standaard

Weet iemand of deze dame de afgelopen dagen in de GT heeft gewerkt??
    Don't take life too seriously..You'll never get out alive..!!

Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Discussies
    127
    Thanks
    422

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ziane Bekijk bericht
    Weet iemand of deze dame de afgelopen dagen in de GT heeft gewerkt??
    Is nog steeds aanwezig in Acapulco.

Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Discussies
    493
    Thanks
    531

Standaard

Gisteren in YY gezien, zag er goed uit...
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Discussies
    493
    Thanks
    531

Standaard

Nu in GT als Linda....
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten