Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456
Weergegeven resultaten: 126 t/m 150 van 150
    Last Online
    11 september 2020 @ 15:44
    Discussies
    235
    Thanks
    341

Standaard Ligt aan de situatie

Ik kan me de frustatie van MichelJ best voor stellen, komt voor de eerste keer in LR en wordt naar zijn bescheiden mening gelijk even genaaid, wil wel gelijk even kwijt dat de dames die er werken niet voor de club maar zelfstandig zijn, en de club dus weinig er aan kan doen, zij hebben het proberen op te lossen met een nieuw vrijkaartje, dus dat is opgelost

Dan het verhaal over de dame in kwestie, ja dat is heel erg vervelend, maar ik denk dat wij ijsberen dat allemaal wel eens meemaken, hoe daar dan mee om te gaan ligt voor wat Stiffie betreft volledig aan de situatie. Heb ik een goed halfuur achter de rug en de dame in kwestie vraagt of ze nog een sigaret mag roken dan weet ik dat het haar om wat extra`s te doen is en laat het dan gebeuren ondanks dat Stiffie een absoluut niet roker is, is het half uur minder geweest dan rook ze maar in de bar, zal toch allemaal met wat langere ervaring te maken hebben. :D

In je bericht gaf je aan dat je dan maar weer naar GT gaat, dat is natuurlijk volledig jouw keuze, maar geloof me daar gebeurd het absoluut ook en nu spreek ik uit eigen ervaring. Dus MichelJ geef LR en de goede aanwezige dames daar nog zeker een kans en je zal zien, als je er vaker komt zoals je ook blijkbaar vaker in GT komt, dat de dames echt niet allemaal je willen naaien, euhh letterlijk dan wel te verstaan. Hoop dat je bij een volgend bezoek meer plezier beleeft daar in Kaarst want de leiding en medewerkers doen veel zo niet heel veel voor hun klandizie. :wink:
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

Last Online
    Vandaag @ 11:47
    Discussies
    14
    Thanks
    541

Standaard

Primair ligt de schuld hiervan natuurlijk bij de dame in kwestie. Deze recentie en jou (hopenlijk) openlijke uitbarsting zorgen er al voor dat de omzet van deze dame dramatisch inzakt. Prima marktwerking dus (zo dienen we ook alle 100-euro meisjes in LR/GT/VV/PHG gewoon te negeren, problem solved, ze bieden meestal toch matige service).

Wat veel belangrijker is, is de rol van de club: als ze jou klacht goed oppakken, dan is het prima, want foute dames zijn er overal, als de club jou, als betalende(!!) klant maar het voordeel van de twijfel geeft (als je hier tenminste geen misbruik van maakt en de boel oplicht).

In GT en VV wordt dit in mijn ervaring goed opgepakt door het management. In LR zou je dit ook verwachten, en blijkbaar is de thekefrau op het allerlaatste moment gecorrigeerd door haar baas. Zou haar (en de club) dan ook deze ene keer het voordeel van de twijfel geven. Bij een volgende keer zie je zelf of dit structureel is, of een misstap.

En de dame negeer je uiteraard volledig de volgende keer!

@foots: 1,5 uur op de kamer is Euro 100 plus 25 voor FT = Euro 125, wil je ajb de markt niet verpesten! :green_smi behalve natuurlijk als je 25 euro fooi hebt gegeven, dat is prima!

Last Online
    7 juli 2010 @ 14:49
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Cool nieuw draadje?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MeesterMixer Bekijk bericht
    Primair ligt de schuld hiervan natuurlijk bij de dame in kwestie. Deze recentie en jou (hopenlijk) openlijke uitbarsting zorgen er al voor dat de omzet van deze dame dramatisch inzakt. Prima marktwerking dus (zo dienen we ook alle 100-euro meisjes in LR/GT/VV/PHG gewoon te negeren, problem solved, ze bieden meestal toch matige service).

Wat veel belangrijker is, is de rol van de club: als ze jou klacht goed oppakken, dan is het prima, want foute dames zijn er overal, als de club jou, als betalende(!!) klant maar het voordeel van de twijfel geeft (als je hier tenminste geen misbruik van maakt en de boel oplicht).

In GT en VV wordt dit in mijn ervaring goed opgepakt door het management. In LR zou je dit ook verwachten, en blijkbaar is de thekefrau op het allerlaatste moment gecorrigeerd door haar baas. Zou haar (en de club) dan ook deze ene keer het voordeel van de twijfel geven. Bij een volgende keer zie je zelf of dit structureel is, of een misstap.

En de dame negeer je uiteraard volledig de volgende keer!

@foots: 1,5 uur op de kamer is Euro 100 plus 25 voor FT = Euro 125, wil je ajb de markt niet verpesten! :green_smi behalve natuurlijk als je 25 euro fooi hebt gegeven, dat is prima!
    Misschien is het raadzaam dit draadje te verplaatsen naar een ander topic, is maar een suggestie. Dames die de kantjes ervan af lopen zijn aanwezig in iedere club. En is geen specifiek probleem van LR. En de bekochte beer heeft een nieuw vrijkaartje, dus probleem opgelost zo, zou ik denken.
    De Meid in kwestie komt zichzelf wel tegen, indien ze er een sport van probeert te maken.

En toch begrijp ik ook sommige Meiden, niet alle beertjes gedragen zich nu eenmaal netjes op de kamer (en neen, ik zeg helemaal niet dat michelj zo een beertje is), als je de verhalen mag geloven, lopen er wat verzakskes rond, die het laatste uit hun kamersessie willen uithalen, zich gedragen als zwijnen op de kamer, duizenden dingen proberen (tot neuken zonder condoom toe), zich heer en meester wanen, en dat voor een briefje van 50 euro.
    Er lopen dus meer beren rond die zich schandaliger gedragen dan deze Meid.

Ik praat echter de dievegges niet goed, als je echt bestolen wordt, dan blijf je met een wrang gevoel, en een terecht wrang gevoel achter.

MeesterMixer, uw posting? Hopen door een openlijke uitbarsting van Michelj dat ze minder inkomsten krijgt? Ik zeg niet dat Michelj geen gelijk heeft, maar als we gaan hopen dat de verdiensten van een Meid naar beneden gaan door dit voorval, dan krijgen we wel heel veel macht als beertjes. Ik ben overtuigd van de oprechtheid van Michelj, maar een Meid kan niet op één voorvalletje volledig met de grond gelijk gemaakt worden.
    Als dat wel kan, en er ontstaat onenigheid tussen Meid en beer, zou het te makkelijk zijn zich te wraken, via een forum. En dan, dan gaan we totaal de verkeerde kant op.
    Ik heb dus gemengde gevoelens bij dit topic, en de voorgaande postings.
    Ja, dit mag gezegd worden.
    Neen, daaruit moeten geen conclusies getrokken worden, tch niet uit de markt geprezen worden door dit voorvalletje.
    Ja, dievegges horen gestraft te worden.
    Neen, ze verdient een tweede kans (iedereen, zelfs Seks&Fun verdient een tweede kans:teuflisch).

De club wil deze voorvallen ook niet, waarom anders zou Michelj een nieuw vrijkaartje hebben gekregen, denken jullie? Omdat hij gelijk heeft (waarom heeft de theke hem dan ongelijk gegeven, 41 minuten?), of omdat ze geen gezeik willen, zoals er toch gebeurd is nu, in dit topic (nogmaals zeg ik dat ik Michelj geloof).

En waarom hoor ik hier klagenover de 150 euro die Foots betaald heeft aan een Meid voor dat uur? Een uur is zoveel waard, als Foots en de Meid afspreken (dat dat nu voor of na de sessie was, en als Foots 150 euro betaald heeft, wees dan maar gerust dat dat zeker 300 euro waard was), en als Zoe drie volle uren Foots opvreet, naservice, en hem de week voordien al de ganse avond heeft opgekust en opgevreeën aan de bar (vorige week zaterdag), dan is 150 euro nog geen 30 euro per uur, MeesterMixer, en hoeft niemand Foots te komen beschuldigen, alsof hij de markt kapot zou maken.
    Wat markt kapot maken? Door zulke reacties krijgen we Meiden die de kantjes ervan gaan aflopen, en die dan proberen op een minder eerlijke manier geld proberen te verdienen. Foei, MeesterMixer, foei foei, naar mijn mening was je niet bij Foots de ganse avond, en heb je niet gezien hoe Zoe hem heeft behandeld de afgelopen twee zaterdagen. Naar mijn bescheiden mening heeft hij haar veel te weinig betaald voor wat ze heeft aangeboden en gegeven aan dat vortig zwijn. Maar indien ze tevreden was met dat bedrag, hoor je Foots niet klagen, hoor je haar niet klagen, waarom klaag jij wel?

Volgende keer betaal ik Angie te veel, MeesterMixer, bewust, en ik zal duidelijk stellen dat het GEEN fooi is. Of toch? Of toch niet? Of misschien betaal ik haar te weinig, en geef ik haar geen fooi....... (en hiermee zeg ik je dus duidelijk dat het uw zaken niet zijn, zolang de beer billijk betaalt en de Meid akkoord is, of net andersom, de beer tevreden is met het gevraagde bedrag, en de Meid met het gekregen, gaat de markt beslist niet om zeep).
    Geen enkele sessie is te vergelijken, en je kan er dus niet enkel een prijs op plakken, aangezien sommigen de ganse dag pre- en aftersales geven, of moet dat ook de standaard worden, een uurtje de kamer op, 75 euro en dan nog willen dat ze de ganse dag bij ons blijven hangen?

erpee :wink:

Last Online
    16 april 2012 @ 11:03
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Meine Güte, über was wird hier überhaupt diskutiert? Über 25 Euro?
    Sorry, wer das Geld nicht hat, soll lieber direkt zu Hause bei seiner Frau oder Feundin bleiben. Überlegt bitte mal, welche Leistung überhaupt verlangt wird.
    Der Freier schlechthin will das, was er zu Hause nicht bekommt....
    Und am Ende noch diskutieren...
    Da fliegt mir echt der Hut weg!
    Kann mich nur voll und ganz Gabi's Meinung anschließen.

Last Online
    4 mei 2010 @ 21:01
    Discussies
    56
    Thanks
    0

Standaard

Es wird nicht um Geld diskussiert aber um Unrecht. Muss doch nicht so schwer zu verstehen sein...
    Wat doet ZL op dit forum? En hangt hij echt alleen maar op banken in de clubs?

De beste 'gouwe ouwe' van IJBF!

Last Online
    Gisteren @ 18:03
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869

Standaard

WELKOM BIJ HET IJSBERENFORUM

Het IJsberenforum is ontstaan in 2005 als initiatief van een aantal
    Sauna-liefhebbers. Een site gemaakt door IJsberen en voor IJsberen
    "Een IJsbeer"is een bezoeker van FKK's en Saunaclubs vanwege de witte
    badjas en is een vriend van betaalde liefde.

Wat doet die dame hier op deze site?
    Kan leuk worden als alle dames mee gaan doen.
    Hoeven wij niets meer te vertellen en vooral wanneer ze zo eerlijk zijn in het vertellen als die dame hierboven vermeld.
    Dan wordt het een grote puinhoop op deze site.

Last Online
    14 augustus 2023 @ 11:22
    Discussies
    330
    Thanks
    2.246

Standaard

Goed...we zijn weer een dagje verder, heerlijk geslapen

De boosheid is weggetrokken, teleurstelling in de dame (en in mindere zin in de thekefrau) is er nog steeds. Het gaat en het ging mij absoluut niet op die extra 25 euro of dat vrijkaartje (vrijkaartje wilde ik zelfs niet eens aannemen). Het is voor mij een principekwestie. De regels en prijzen zijn duidelijk; bij binnenkomst werd duidelijk verteld half uur is 50 euro, volgende half uur 25 euro). Ik kan enigzins begrijpen dat de thekefrau, in eerste instantie, het voordeel aan de dame geeft. Echter in het begin kon ik lullen als Brugman, maar de dame had "gewoon gelijk". Mijn woorden leken absoluut nutteloos.

Het is ook nu de bedoeling op LR af te kraken of iets dergelijks, wie mijn stukje gelezen heeft ziet ook dat ik genoeg positieve dingen zie in LR. Echter, ik ben wel van mening dat hier niet louter positieve ervaringen cq. recensie moeten staan, maar, waar nodig, ook over de negatieve dingen gediscussieerd moet worden, zoals nu het geval is.

Over de dame in kwestie maakt ik verder geen woorden meer vuil, zaken zijn wat mij betreft duidelijk. Wat LR, en in het bijzonder de thekefrau....wellicht heeft zij een fout gemaakt en is gecorrigeerd door een leidinggevende (weet niet precies hoe de structuur daar is), mede gezien ze (oprechte) excuses aanbood en een vrijkaartje gaf. Nu de boosheid weggetrokken is zie ik meer in dat LR toch haar best gedaan heeft om mij als bezoeker te behouden (de thekefrau is een gesprek aangegaan, ze had mij ook zonder iets te zeggen weg kunnen laten gaan).

Kortom; ze de vrijkaart ergens in een bureaulade leggen en mogelijk over een paar maanden LR nog eens bezoeken om hopenlijk te ervaren dat dit een incident was.

Wat mij betreft is het onderwerp klaar, maar jullie mogen verder discussieren, daar is een forum tenslotte voor!

Last Online
    Vandaag @ 20:14
    Discussies
    101
    Thanks
    5.439

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door derbodi Bekijk bericht
    Meine Güte, über was wird hier überhaupt diskutiert? Über 25 Euro?
    Sorry, wer das Geld nicht hat, soll lieber direkt zu Hause bei seiner Frau oder Feundin bleiben. Überlegt bitte mal, welche Leistung überhaupt verlangt wird.
    Der Freier schlechthin will das, was er zu Hause nicht bekommt....
    Und am Ende noch diskutieren...
    Da fliegt mir echt der Hut weg!
    Kann mich nur voll und ganz Gabi's Meinung anschließen.
    Betrug und diebstahl von frauen in clubs wird hier diskutiert. Sehr interessante diskussion weil wenn ich die reactione lese sheint es oft zu passieren und leute wie du schliessen dafür die augen. Versuche erst mal zu verstehen woruber die diskussion geht vor dass du beraubte gäste als gierig anzeigt.

Frauen die gute leistungen geben haben immer viele männer die gerne zahlen und diesen sind nicht die frauen die männer betrugen.

Last Online
    3 januari 2021 @ 15:24
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Soms kan het gebeuren, dames die te veel willen aanrekenen.

Als de dame grof in de fout gaat dan zeg je gewoon dat ze zelf wel weet dat ze goed verkeerd bezig is. Dan is de meerprijs altijd snel niet meer nodig . Hoe gaan ze zich dan immers verdedigen bij het management . Ze doet niet aan langetermijnplanning want deze klant kan ze definitief vergeten.

Soms vragen de dames gewoon drinkgeld vanwege hun uitmuntende prestaties op de kamer. Helaas pindakaas (om het maar eens op z'n Hollands te zeggen :smile... daar gaat hun fooi dan, bij mij. Daar vraag je niet om!! Hiermee zeg ik niet dat ik met haar dan niet meer op kamer zal gaan en volgende keer zal ze die verdiende extra krijgen, als ze intussen geleerd heeft dat je daar bij mij niet om vraagt. Kwestie van respect, een beetje.

Het is me nog niet zó lang geleden nog voorgevallen. In PHG. Matti heeft 50 euro te veel gevraagd. De sessie was zo geweldig dat ik er hélemaal ondersteboven van was en aan de lockertjes niet meer kon rekenen met eenheden van 50 euro en 25 euro :zauberkis. De tijdsduur klopte, de prijs die ze aanrekende niet. Dit bemerkte ik achteraf. Ik liep voor dit voorval niet naar het management. Ze mag blij zijn met haar diefstal. Of ik met haar nog ga kameren? Ik zal geen initiatief naar haar toe nemen. Komt ze zelf naar mij zal de voorwaarde zijn dat ik een halfuur gratis krijg en zal ik haar even aan haar onverstandige zet van vorige keer doen herinneren. Maar ja... die Russische (en al die landen daar in de buurt) hebben daar nu eenmaal een handje van weg :o. Ik vond het hier wel even passen. Ik vond het bij mijn recensie niet nodig om dit te melden.

In LR ben ik op Koninginnendag nog met een dame op kamer geweest die me op amper 15' afgewerkt had. Nadat ik klaargekomen was trok ze snel haar kledij al terug aan. Tenminste, dat wou ze doen (had ze al half gedaan). Ik stelde haar gewoon voor de keuze: 25 euro voor een kwartier of 50 euro voor een halfuur (nog 15' knuffelen etc.). Ze koos voor de beste optie: nog 15' knuffelen (toch snel bijverdiend , zal ze gedacht hebben). Bijkomend vond ik het véél erger dat ze na de sessie inderdaad haar kledij terug aantrok en haar dus tussendoor niet wast. Daar was ik dan mee op kamer geweest. Meestal hou ik dit in het oog, zeker in LR waar de dames regelmatig aangekleed van kamer wandenlen en de volgende beer gaan verleiden. En op de kamers in GT zijn geen douches. Net als in LR.

Eén keer ben ik eens naar het management geweest voor een dame in YY. Al lang geleden. Ze werkt nu niet meer in een saunaclub waar wij beren vaak vertoeven, blijkbaar. Zij deed niet eens haar bh uit op de kamer. Het pijpen trok nergens op. Ze was zat en stoned. Na 5' stuurde ik ze van kamer. Ze wou 50 euro. De bemiddeling leidde (door haar leugens) tot de gulden middenweg als beslissing door het management: 25 euro aan de meid betalen. Ze had immers gepijpt. Hoewel dit armzalig was. Uiteindelijk toch 50 euro betaald. Ik wou me niet laten kennen en de dame wist niet meer waar ze het had. Dezelfde avond het nog bijgepraat. De dame kwam volgende keren gewoon lief bij me doen. In de hoop dat dit zou leiden tot nog eens een kamertje? Of hoe iets kan keren? Wat was het? Een goeie vraag. Een zekerheid is dat ik er nooit meer mee ben gaan kameren.

Het valt me wel op dat in GT en LR de meeste dames werken die er de kantjes trachten van af te lopen en liever - 20' op de kamer zijn dan 31'. Allicht met de bedoeling om 10' "zoektijd naar een nieuwe klant" te creëren en alzo per dag er het maximale uit te halen. Immers is dit de enige manier om meer profijt uit de mogelijkheden te halen. Want waar ligt het verschil tussen een kamersessie van één uur: 75 euro binnen en 2 kamersessies van 30': (zogezegd) 100 euro binnen. Zogezegd ja, je verliest immers elke keer tijd = geld door de tijd die je nodig hebt om een nieuwe beer te vangen. Dit kan je dus enkel ondermijnen door de kamersessies express trachten te verkorten.

Toch wil ik nog iets kwijt. In principe geldt de tijd vanaf dat de tijd wordt genoteerd (en dat is vanaf het moment dat de dame de sleutel vraagt). Als jij dan veel tijd nodig hebt om te douchen of als de dame na de sessie nog een sigaret rookt... weet je dat dat in principe binnen die tijd allemaal valt. Je weet dus dat 30' niet gelijk is aan 30' effectief op de kamer. Dit is een regel, die de meeste meiden niet toepassen maar er wel is. Daarom vraag ik steeds op kamer hoe laat het is en maak ik haar duidelijk dat de tijd dan pas ingaat. Op een ludieke manier wel te verstaan. Zo ben je safe dat je de ware regel ontloopt. Want zeg nu zelf: 20' op kamer is maar weinig, zelfs voor niet-gfe-beertjes, neem ik aan. Toch... als puntje bij paaltje komt en de dame zou na de sessie doen alsof er niets gezegd geweest is in het begin van de sessie... dat is dan laagbijdegronds... maar dan zal je met de glimlach betalen, vind ik. Zo'n dame schiet natuurlijk haar eigen carrière aan flarden als ze er niet snel uit leert. Tenzij er grote sloefen van beren rondlopen in de clubs :smile:. Voor dit laatste vind ik de situatie in YY heel top. Daar moet je op de kamer wel de tijd laten ingaan omdat er geen inschrijvingen meer zijn in een boek en er geen sleutel meer wordt gehaald. Meer discussies? Nee, die zijn er met het nieuwe systeem niet uit voortgevloeid.

Een hele uitleg om te moeten concluderen dat als je zelf eerlijk bent en de dame met respect behandelt op de kamer je zulke situaties maar zelden meemaakt. Dus waar klagen we eigenlijk over :smile: :smile:.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Last Online
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Daumen runter duidelijk

Ik heb je hele pleidooi nog geeneens gelezen, want je slaat er weer helemaal naast, maar effe dit.
    Als je na 15 minuten klaarkomt is het over, en dan is het niet de Meid haar schuld, 25 euro of langer knuffelen? Pfffffff, je doet je naam geen eer aan Seks & FUN??? Dat is pas schandalig, vind ik, ofwel is ze zo goed dat je zo snel klaaar bent, ofwel had je alweer een voortijdige zaadlozing. In beide gevallen vedient ze 50 euro, en hoef je niet te zeiken...... .

Ik begrijp het allemaal zo goed niet hoor, als je bent klaargekomen heeft ze die 50 euro verdiend, anders moet je je maar inhouden. De schuld dan steken op die Meid, flauw, flauw flauw....... .:D

Last Online
    Gisteren @ 19:57
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Discussies
    92
    Thanks
    271

Ausrufezeichen ? of !

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    Ik heb je hele pleidooi nog geeneens gelezen, want je slaat er weer helemaal naast, maar effe dit...........

Gustomass
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

need to get her before we can be together...

Last Online
    3 januari 2021 @ 15:24
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Ik heb je hele pleidooi nog geeneens gelezen, want je slaat er weer helemaal naast, maar effe dit.
    Als je na 15 minuten klaarkomt is het over, en dan is het niet de Meid haar schuld, 25 euro of langer knuffelen? Pfffffff, je doet je naam geen eer aan Seks & FUN??? Dat is pas schandalig, vind ik, ofwel is ze zo goed dat je zo snel klaaar bent, ofwel had je alweer een voortijdige zaadlozing. In beide gevallen vedient ze 50 euro, en hoef je niet te zeiken...... .

Ik begrijp het allemaal zo goed niet hoor, als je bent klaargekomen heeft ze die 50 euro verdiend, anders moet je je maar inhouden. De schuld dan steken op die Meid, flauw, flauw flauw....... .:D

Dat is dan jouw oprechte mening over zulks, zoveel mensen, zoveel meningen, zullen we maar zeggen . Jammer dat u iets niet op een normale respectvolle eerbiedige manier kan formuleren. Of is het onwil :wink:.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Last Online
    5 december 2014 @ 18:10
    Discussies
    98
    Thanks
    108

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Meestermixer
    @foots: 1,5 uur op de kamer is Euro 100 plus 25 voor FT = Euro 125, wil je ajb de markt niet verpesten! behalve natuurlijk als je 25 euro fooi hebt gegeven, dat is prima!
    Ik ben een heel ervaren loper, 22 jaar en ik kan supersnel en goed tellen. Ben niet bang dat ik de markt verpest, ik weet heel precies wat ik doe.

De dame heeft me veel te veel gegeven voor wat ik eigenlijk betaalde voor het kamerbezoek maar dan in de vorm van voor en naservice. Toch klopte de prijs weer niet, net als de vorige keer kan ze geen klokkijken en hoofdrekenen.

Het blijft een hoer en dit voorkomt verliefdheidsgevaar. Wel werkt goed betalen het claimen in de hand, dat is mijn probleem, maar ook daar kan ik goed mee omgaan.

Meestermixer maakt u niet druk, ik ben geen watje maar een keiharde bikkel. Wel wordt ik graag als een sisi afgelebberd in de bar als de dame zo lief en aardig is. noem het maar het missen van een vaste vriendin.

Groet, Foots :wink:
    "Een dvp is goedkoper* dan een lief en wordt nooit ouder, dikker of lelijker en heeft altijd zin" door Foots

* Goedkoper over totale looptijd genomen met inbegrip van aanschaf, onderhoud en afschrijvingskosten. Garantie en verzekeren niet mogelijk en juridische kosten vallen buiten rechtsbijstand.

Hoeren neuken, nooit meer werken !

Last Online
    25 maart 2011 @ 08:00
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard Te veel betalen

Als ik dit lees denk ik wat zijn we toch weer Hollands bezig Ga eens een bezoek brengen in Roemenien.Daar heb je al een DVP voor 10 euro.Vind je het gek dat deze meiden hier er alles aan doen om meer te verdienenZe moeten huis en haard verlaten om een paar centen meer te verdienen.Sommige hebben daar een familie die niet eens weten wat ze hier doen.Vooral de jonge meisjes werken hier zogenaamd als au pair. Zonder mede weten van hun ouder.Wat maakt dan de 25 euro uit.

Als ik dit lees denk ik aan een lied van Lisbeth List: kinderen een kwartjeeeeeee

grt edward.

Last Online
    14 augustus 2023 @ 11:22
    Discussies
    330
    Thanks
    2.246

Standaard

Edward, begin eens met het verhaal te lezen, goed te lezen. Dan zie je diverse keren dat het niet om die 25 euro gaat.

Last Online
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Daumen runter met citaat, en volledig.....

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Dat is dan jouw oprechte mening over zulks, zoveel mensen, zoveel meningen, zullen we maar zeggen . Jammer dat u iets niet op een normale respectvolle eerbiedige manier kan formuleren. Of is het onwil :wink:.
    Wat getuigt van het meeste respect, S&F, een Meid je doen verder knuffelen, als je na een kwartier je zaad hebt verschoten, of anders maar 25 euro willen betalen (dat 25 euro tarief vind jij dan uit) of ik, die me daar met alle macht tegen verzet?
    Ik kies voor mezelf, ik zal het wel weer wat te bruusk hebben gezegd voor je, maar het getuigt van weinig respect voor de Meid in kwestie, dat je haar de keuze geeft tussen verder knuffelen als jij je zaad hebt verschoten of maar 25 euro te willen dokken. De man met de centen bepaalt? Ja, zo heb ik ze graag, S&F, the power of money, eigenlijk had die Meid gewoon de clubleiding erbij moeten roepen, en hadden ze je nooit mogen gelijk geven.... .

Of is het onwil van je? :wink:

Last Online
    1 juli 2016 @ 14:18
    Discussies
    24
    Thanks
    68

Standaard

Dit heeft niets met onwil te maken, ofwel met onwil van beide kanten ?

Dit is eerder een verschil in mening of een verschil in opvatting over wat we bij de dames kopen.

50 euro voor een wip tegenover 50/75 euro voor een half uur of een uur aandacht, zo kan je het ook zien.

ps er zijn trouwens clubs in zwitserland ( globe dacht ik) waarvan ik van een meid gehoord heb dat ze boete moest betalen als ze binnen de 25 na de sleutelvraag weer deze terug inleverde, omdat ze geacht werden de tijd waar de klant voor betaalde ongeveer vol te maken .

Dit is ook de mening van meerdere beertjes waaronder s&f over welke prestatie tegenover een vooraf bepaalde vergoeding staat. Niet iedereen gaat voor een snelle wip de kamer op.

Last Online
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Cool mijn mening maar Dupke, enkel mijn mening

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dupke Bekijk bericht
    Dit heeft niets met onwil te maken, ofwel met onwil van beide kanten ?

Dit is eerder een verschil in mening of een verschil in opvatting over wat we bij de dames kopen.

50 euro voor een wip tegenover 50/75 euro voor een half uur of een uur aandacht, zo kan je het ook zien.

ps er zijn trouwens clubs in zwitserland ( globe dacht ik) waarvan ik van een meid gehoord heb dat ze boete moest betalen als ze binnen de 25 na de sleutelvraag weer deze terug inleverde, omdat ze geacht werden de tijd waar de klant voor betaalde ongeveer vol te maken .

Dit is ook de mening van meerdere beertjes waaronder s&f over welke prestatie tegenover een vooraf bepaalde vergoeding staat. Niet iedereen gaat voor een snelle wip de kamer op.
    Ik noem het gewoon zijn eigen schuld Dupke. Hoe niet voor en snelle wip? Dan ben je niet klaar na een kwartier, of begrijp ik het helemaal verkeerd, en was hij niet klaargekomen? Of toch?
    Als je na 15 minuten je zaad hebt verschoten, moet je niet komen zeveren dat je nog wat langer wil blijven, of maar 25 euro wil betalen.
    Ofwel probeer je het wat langer te trekken, ofwel neem je de bluts met de buil.
    Moet geweldig zijn, ik kan het me zo voorstellen:
    "na vijftien minuten seksuele actie en een orgasme"
    - de Meid maakt zich klaar om de kamer af te gaan
    -S&F: waar ga je naartoe
    -M: naar de kleedkamers
    -S&F: maar mijn halfuurtje is nog niet om, dus dan betaal ik je maar 25 euro
    -M: wat wil je dan van me
    -S&F: ofwel knuffel je me nog exact 11 minuten, ofwel ga ik naar de juf, vertellen dat je vals speelt, en krijg je van mij maar 25 euro
    -M: Kom hier schat, ik blijf nog gezellig bij jou liggen OF rotzak, kom dan niet zo snel klaar (ik zou als Meid voor het laatste kiezen, maar S&F heeft de centen en bewijst dus duidelijk dat hij de macht van het geld wil uitspelen hier)

Ik kan het me zo inbeelden, moet een geweldig halfuurtje geweest zijn, en de Meiden praten ook onder mekaar. Ik kan me best voorstellen hoez e hem nu noemen, de GFE15BEER, oftewel de vroegtijdige klaarkombeer. In ieder geval zou ik hem weigeren als Meid, en al mijn bevriende Meiden ook. Kan hij zelf een kwartiertje gaan rukken en zichzelf betalen... .

Komaan, hij kan zichzelf toch niet serieus nemen, wat de regels dan ook moge zijn, hij maakt alleen zichzelf totaal belachelijk op deze manier.

Als je klaarkomt, is het spelletje over, en dan reken je af, en een kwartiertje bestaat niet. Ik heb er al eentje na 2 minuten de kamer zien afkomen, maar klagen deed ie niet, het was lekker, hij kon zich niet inhouden, dus waarom verwijten maken naar de Meid toe? hij kan er nu zelfs om lachen, en gaat de meid daarover niet aanspreken, moest ze haar hand op zijn schietgaatje houden, zodat het erin bleef misschien? Een half uur? Och och och.....

erpee - laat maar komen, want ik toon weer geen respect, macht is toch geld, niet? En ik heb geen wandelvriendjes nodig, Dupke, die het voor me opnemen hier, ik kan voor mezelf praten. of solliciteer je voor een job als moderator?

Last Online
    Vandaag @ 20:14
    Discussies
    101
    Thanks
    5.439

Standaard

Als je na 15 minuten je zaad hebt verschoten, moet je niet komen zeveren dat je nog wat langer wil blijven, of maar 25 euro wil betalen.
    Weinig vrouwen die dan een sigaretje willen gaan roken. Bij 5 minuten of minder tot het volgende tikmoment zijn er enkele dames die plots een enorme nicotinebehoefte krijgen . Erg veel dames gaan overigens wel keurig met hun klanten om.

Een bekende ijsbeer vertelde me ooit dat ie na de sessie altijd in de kamer afrekende. Bij eventuele sigaretten die daarna werden opgestoken was het voor de dame in elk geval duidelijk dat de rooktijd buiten de sessie viel.

Last Online
    1 juli 2016 @ 14:18
    Discussies
    24
    Thanks
    68

Standaard rp zijn mening

Rp zijn mening

Dit heeft niks meer met een mening te maken RP, dit is gewoon natrappen wat je hier doet en nog op een zeer repectloze manier denken over het wandelgedrag van vele andere beertjes die de meiden niet mee op kamenr nemen enkel en alleen om ze uit te wonen en tegen het bed te nagelen.

Zelf ben je ook anders, dus snap ik niet dat je je wel hier in die richting profileert.

Last Online
    Vandaag @ 11:47
    Discussies
    14
    Thanks
    541

Standaard

@dupke: maak je niet druk, gewoon IgnoreModeOn als rpl weer even lost gaat. Als het over is: IgnoreModeOff :D

De hele discussie gaat helemaal niet over 25 euro extra, of over geld in het algemeen, het gaat over een ijsbeer die duidelijk opgelicht wordt door een dame, nl doordat ze opzettelijk en geraffineerd door een sigaret te roken de sessie naar 35 minuten = 1 uur = 75 euro (of eigenlijk 100 euro natuurlijk als ik sommige goed lees, want het zijn zulke lieve schatjes allemaal!) te duwen. Als ie daar dan zijn beklag over doet, hoort de club leiding dit minstens serieus te nemen, beide partijen te horen en dan een conclusie te trekken, die soms de DVP (dienstverlener) gelijk zal geven en soms de ijsbeer (de klant), waarbij ik met mijn eerdere opmerking bedoelde dat het bij onduidelijkheid hierover niet zo gek is om de klant (de 1e keer!!) het voordeel van de twijfel te geven, maar natuurlijk bij herhaling aan de ijsbeer te gaan twijfelen en hem eruit te gooien. Zo ongenuanceerd genoeg?

Last Online
    4 mei 2010 @ 21:01
    Discussies
    56
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MeesterMixer Bekijk bericht
    ...Als het over is: IgnoreModeOff :D
    Het is nog niet over, als dat al ooit gebeurt .
    Wat doet ZL op dit forum? En hangt hij echt alleen maar op banken in de clubs?

De beste 'gouwe ouwe' van IJBF!

Last Online
    11 januari 2023 @ 12:07
    Discussies
    24
    Thanks
    2

Standaard

jezus wat een gezeik over 25, 50, 75 of 100 euro of whatever!!! En ja het gaat niet om de centjes want het is een principekwestie.....

In the good old days heb ik ook wel (zoals iedere beer) eens meegemaakt dat een dvp te veel vroeg. Maar heb er geen seconde over getwijfeld om niet te betalen. Ik betaalde met een lachend gezicht, bedankte haar voor haar diensten en bestelde opgewekt mijn volgende Salito aan de bar. Twee redenen waarom ik zo reageerde:

1. Ze mocht dan op de korte termijn nu 25 of 50 teveel gevraagd en geincasseerd hebben uiteindelijk zou ze op de lange termijn een klant minder hebben en als toenmalig GT-keurmeester heb ik haar toen ook niet echt aan andere beren aanbevolen...

2. Voor mij was t ook een principekwestie dat ik mijn dag en/of avond niet wilde laten verpesten. Je gaat naar een club om plezier te hebben en dan heb ik geen zin in gezever met een dame.

Last Online
    27 november 2017 @ 07:53
    Discussies
    294
    Thanks
    621

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Toppie Bekijk bericht
    jezus wat een gezeik over 25, 50, 75 of 100 euro of whatever!!!
    Zie de reactie van Meestermixer....
    https://www.ijsberenforum.com/forum/sh...&postcount=148

Last Online
    23 januari 2015 @ 10:35
    Discussies
    45
    Thanks
    2

Rotes Gesicht Discussies, integriteit, en... soms "geluk" hebben...

Discussies over geld zijn in alle situaties altijd vervelende dingen, het gaat dan over de integriteit van 2 partijen.
    In het geval van een club heeft de uitbater belang bij beide partijen, een beslissing zou af kunnen of moeten hangen van de bekendheid / reputatie van beide partijen.
    Ik kan me voorstellen dat 1 van de partijen structureel problemen geeft, dan is de beslissing van de uitbater vrij gemakkelijk lijkt me.
    Maar ja, dan dient de uitbater ook integer te zijn, het is een wereld van het snelle geld, achter de schermen trekken wellicht een stelletje bruine beren ook nog aan 'n paar touwtjes, een 100% pasklare oplossing is dus nooit te verwezenlijken.

Het lullige is ook dat zulke discussies bijna altijd buiten de kamer bij de lockers gaan plaatsvinden.
    Soms heb je echter het "geluk" dat de dame de discussie over tijd zelf al aanzwengeld op de kamer.
    "Geluk", want dan is het "probleem" heel gemakkelijk op te lossen:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Silvester Bekijk bericht
    ....Na ja, dan maar ficken, maar dat ging niet want.... ze had geen preservative..
    Tijd om het boeltje maar in te pakken dus.
    Maar dat was schjade, we hadden immers nog 25 minuten voordat het uur vol was..
    Pardon? Voor mijn gevoel was ik amper 'n stief kwartierke op de kamer, maar volgens mijn kamergenote's glokje echter al 35 minuten.
    Welk glokje dan? Die in meinem kopf !!
    Even probeerde ik die 5 minuten te vergoeilijken, nee hoor, parkschein eine minute uber zeit ist auch halbe stunde zahlen...
    Daar stond Silvester dan met zijn goede gedrag.
    Ik had hier dus met een relteef te maken en moest dus aan de quote van onze eigen relnicht denken: "wie betaalt, bepaalt.."
    Ik heb haar dus vriendelijk verzocht haar mooie schoentjes weer uit te doen, tussen Silvester's benen te komen liggen en op 'n zachte manier te blasen.
    En om 5 minuten voordat het glokje aangeeft dat het uur om is, te waarschuwen....
    ....Ik heb verder die avond geen schjatsies uit haar theekransje meer om me heen gezien...
    “Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi

Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten