Weergegeven resultaten: 1 t/m 22 van 22
    Last Online
    Vandaag @ 11:19
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard Vaticaan bepleit vervolging hoerenlopers

BRUSSEL - Het Vaticaan roept alle staten op om prostitueebezoek strafbaar te stellen. Dat meldt de internetsite Katholiek Nederland................http://www.hetvolk.be/Article/Detail...MF21062007_027
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard Vaticaan: hoerenlopers strafbaar

ROME/HILVERSUM -
    Het Vaticaan wil bezoek aan prostituees strafbaar stellen. Daartoe doet de katholieke kerk een oproep aan alle staten. De katholieke kerk beschouwt prostitutie als een "moderne vorm van slavernij". .....http://www.telegraaf.nl/buitenland/6...aar.html?p=8,1

Last Online
    9 maart 2009 @ 22:12
    Discussies
    94
    Thanks
    0

Standaard

Eén van de leukere reacties op dit bericht vond ik:

"Wie niet aan de sport meedoet, moet zich ook niet met de spelregels bemoeien."

Ach ja, ik ben zoooo blij dat het Vaticaan niet meer zoveel invloed heeft als een paar honderd jaar geleden. Het is weer het oude liedje: sex is slecht, en mag alleen om kindertjes te maken in een officieel huwelijk. Daarbuiten mag niets. En zeker niet van genieten, dat is niet de bedoeling. Verbazend dat nog zoveel mensen dat serieus nemen.

Last Online
    11 september 2020 @ 15:44
    Discussies
    235
    Thanks
    341

Standaard

Prostitutie ziet het vaticaan als slavernij? ze moeten toch weten dat deze dames hard werken om zich liggende staande te kunnen houden :thefinger en als ze dit strafbaar willen stellen zullen er veel christelijken worden opgepakt.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    ROME/HILVERSUM -
    Het Vaticaan wil bezoek aan prostituees strafbaar stellen. Daartoe doet de katholieke kerk een oproep aan alle staten. De katholieke kerk beschouwt prostitutie als een "moderne vorm van slavernij". .....http://www.telegraaf.nl/buitenland/6...aar.html?p=8,1
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

Last Online
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard

Maria Magdalena was een vrouw van lichte zeden.......................

Lijkt mij voldoende om alle beschuldigingen aan het adres van hoerenlopers opzij te leggen .

:wink:

Last Online
    26 oktober 2024 @ 08:23
    Discussies
    14
    Thanks
    278

Standaard

altijd al een hekel gehad aan mensen die met een belerend vingertje naar anderen wijzen

Last Online
    27 augustus 2021 @ 14:11
    Discussies
    192
    Thanks
    5.379

Standaard

tja maar er worden zeer veel vrouwen verhandeld, met valse paspoorten, valse glimlachen enzovoort, het trieste is dat de meeste dames die verhandeld worden uit landen komen waar het katholieke geloof nog werkelijk macht heeft, denk maar aan bepaalde afrikaanse landen en latijns amerika of bepaalde slavische landen zoals croatie....en nog triester is dat slaverny gelijk gesteld wordt aan het hebben van sex met vrouwen die daar geld mee verdienen, zodat dat dan mooi kan worden gebruikt omdat dan ook maar onder controle te krijgen.............want de katholieke kerk is een systeem dat zijn waarheid heeft in de paus en bisschoppen, zij dragen dat naar buiten als het ware geloof en dat volgen miljoenen mensen die juist uit landen komen waar de handel van vrouwen net zo normaal is als het verkopen van boter...het katholieke geloof is restant van de oudheid en de middeleeuwen en daaar zijn we in heel veel landen nog niet vanaf, helaas voor de paus heeft hij en zijn geloof zijn beste tijd gehad. Er zijn nog ongeveer duizend jongeren in nederland actief voor de here jezus christus zoals de katholieken hem kennen en ja de paus wet precies wie jezus was hoor en hij wet alles , en dat is best fijn als je katholiek bent , hoef je niet na te denken.. want dat hebben zij al voor je gedaan. En last but no least......de paus en zijn bischoppen hebben vele volgelingen die het graag met kindertjes doen, dat is geen slaverny maar gewoon vernedering, machtsmisbruik,geweld dat iemand zijn hele leven meedraagt....

Last Online
    Discussies
    14
    Thanks
    278

Standaard

Amen

Last Online
    18 augustus 2015 @ 10:40
    Discussies
    20
    Thanks
    6

Standaard

Ik weet niet waar het heen gaat met de wereld. Je
    mag toch wel genieten?! Je mag tegenwoordig ook
    niets meer hehe

Last Online
    4 oktober 2022 @ 21:44
    Discussies
    35
    Thanks
    24

Standaard

Dat Jezus verkeerde met Maria Magdalena wordt door niemand ontkend.
    Maar er het is nooit algemeen erkend dat Jezus amoureuze betrekkingen had met deze vrouw. Dus dat zij een DVP is (klopt), wat willen jullie daarmee zeggen?

Hoe dan ook: het vaticaan maakt zich hier lekker belachelijk mee, evenals het land Zweden wat ik toch altijd voor progressief hield. Wat een giller: een boete kunnen krijgen voor hoerenlopen.
    Altijd op zoek naar honing

Last Online
    5 december 2024 @ 21:09
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

:teuflisch Wij zullen branden in de hel :angryfire
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

Last Online
    Vandaag @ 15:46
    Discussies
    101
    Thanks
    5.439

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door royke86 Bekijk bericht
    Ik weet niet waar het heen gaat met de wereld. Je
    mag toch wel genieten?! Je mag tegenwoordig ook
    niets meer hehe
    Lekker genieten daar ben ik ook een voorstander van. Het probleem echter is dat voor vele van deze vrouwen het niet lekker genieten is. Moderne slavernij en vrouwenhandel is alleen maar mogelijk omdat wij geld hebben en er van willen genieten, en dat maakt ons medeschuldig .

Last Online
    1 januari 2016 @ 22:52
    Discussies
    76
    Thanks
    106

Standaard

Heren, ik denk dat er een misverstand is, het vaticaan bedoelt niet vervolging maar opvolging !
    Alleen gaat de stelling "ga heen en vermenigvuldig u" weer niet op

opvolging wordt strafbaar, daar valt mee te leven gewoon met condoom.... dan is alles AFGEDEKT

Hoor ik condoom ?? www.zerocondooms.nl

Groet, Joop Slim Bisschop in spé (in staphorst wonen vele bischoppen, kijk maar in telefoonboek)
    It´s better to fail in originality, than to be succesful in following

Last Online
    9 januari 2025 @ 18:03
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869

Standaard

Zijn jullie vergeten dat een paar jaar geleden in spanje bij een nonnenklooster een kalkput werd aangetroffen waar heel wat babys in gestort waren.
    Dat klooster bleek een soort bordeel te zijn waar de nonnen regelmatig bezocht werden door de mannelijke aanhangers van de paus en wie weet liep die man mischien wel voorop om vooral de eerste te zijn om daar in dat klooster aan zijn gerief te komen.
    Dit verhaal is me altijd bij gebleven omdat ik het zo bizar vond omdat er gepredikt wordt door diezelfde kerk "GA EN VERMENIGVULDIG U ".
    Dan gooi je de babys niet in een kalkput maar voedt ze dan netjes op.

Last Online
    25 maart 2011 @ 08:00
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard vervolging hoerenlopers

Ik heb gehoord dat Paus Benedictus een nieuw anticonceptiemiddel op de markt heeft gebracht.Het zal gaan heten;

Bene Dicht Dus

grt edward

Last Online
    Discussies
    14
    Thanks
    278

Standaard

en vervolgens zeggen wij: sesam open u :D

Last Online
    Discussies
    192
    Thanks
    5.379

Standaard

dat van een nonneklooster en kinderlijkjes is niet alleen in spanje zo, maar ook in portugal en andere landen waar de katholieken in de meerderheid waren is dat gebeurd.
    homosexualiteit kende kerk ook niet, zodra het namelijk kent moet ze het ook erkennen en dat doen ze niet, dan stoppen ze liever ergens in een put ja

Last Online
    7 juli 2010 @ 14:49
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Cool ken je klassiekers Thomas ...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Maria Magdalena was een vrouw van lichte zeden.......................
    Lijkt mij voldoende om alle beschuldigingen aan het adres van hoerenlopers opzij te leggen .
    :wink:
    Maria Magdalena was een vrouw van lichte zeden? Waar halen jullie die totaal foutieve info? Maria Magdalena was een HogeTempelPriesteres, en was helemaal geen prostituee. Als je er niks van afweet, is het beter ook geen uitspraken te doen hieromtrent.
    Het is zelfs zeer aannemelijk dat Maria en Jezeke 3 kindertjes hadden, Benjamin, Sarah en (de naam ontschiet me, ook omdat ik eht liever op twee kinderen hou).
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jünther Bekijk bericht
    Dat Jezus verkeerde met Maria Magdalena wordt door niemand ontkend.
    Maar er het is nooit algemeen erkend dat Jezus amoureuze betrekkingen had met deze vrouw. Dus dat zij een DVP is (klopt), wat willen jullie daarmee zeggen?
    Ook al foute info. Zij was GEEN DVP, ze was de minnares (eigenlijk de vrouw, maar daar hebben we geen bewijzen van, het zou echter zeer onaannemelijk zijn dat de Jood Jezus en de Hogepriesteres niet zouden gehuwd zijn, en ook de kindertjes werden toen gepalnd, met totale afzondering voor de vrouw, gedurende drie jaren na de bevalling om dan terug seksueel contact te hebben en dat is ook wat er gebeurd is).Zij is met haar dochter en zoontje naar Frankrijk getrokken, en het vervolg kennen we toch allemaal, de Catharen en wat de paus daar heeft uitgestoken (dood hen allen, God zal de zijnen herkennen).

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Smokingfetishlover Bekijk bericht
    :teuflisch Wij zullen branden in de hel :angryfire
    Met een sigaret in de kont?

Ken jullie klasiekers, Heren, misschien (heel misschien) hebben jullie verstand van hoerenlopen (geloof ik ook geen ene moer van), maar geschiedenis en kunst is al helemaal jullie ding niet, dus doe er ook geen zeer domme uitspraken over.

erpee :wink:

Last Online
    Discussies
    192
    Thanks
    5.379

Standaard maria magdalena vrouw van lichte zeden of hogepriesteres

gezien de gebrekkige , zeg maar gerust onbetrouwbare informatie die wij hebben over jezus laat staan over maria magdalena heeft de rooms katholieke kerk er toe gebracht om zelf de ziener, plaats vervanger van
    god te spelen en als zodanig weet zij sinds de romiense tijd, waar alle slaven in eens heerers werden dat het niet goed is om vreemd te gaan van een vrouw, en meerdere vrouwen hebben is sinds de omkeer van de macht van keizers naar de voorheen (10.000 )slaven en geestelijke machthebbers in europa een schande.en dus en dus een zonde, er is geen een geschrift uit jezus hand afkomstig dat zegt dat er geen condoom mag worden gebruikt....het is de tirranie van deze RK die ons al eeuwen in haar macht heeft... nu weer met hoerenlopen.....mijn stelling is:zoalng wij het nog normaal vinden dat we mannen naar het front sturen om oorlog te voeren is er iets mis met vrouwen, waarom verhinderen zij dat niet door hun benen te openen en de mannen in vrede te laten terugkeren van het front. Want waar we het nog steeds en heldendaad vinden als mannen doodgaan tijdens oorlog verafschuwen we sex bij de dames van plezier...

Last Online
    7 juli 2010 @ 14:49
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Reden je mag niet zoveel zuipen, phea

Heb je gezopen, of raaskalk je telkens je het magische woord Maria hoort? :D

Last Online
    Vandaag @ 20:30
    Discussies
    173
    Thanks
    2.812

Unglücklich

Datzelfde Vaticaan hult zich /voor zover mij bekend/ weer in stilzwijgen in de kwestie kindermisbruik door nonnen en paters in Ierland.
    Maar wij moeten gestraft worden omdat we een volwassen vrouw betalen voor sex?
    De hypocrisie ten top. Ik ben niet katholiek en ook niet van plan het ooit te worden.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

Last Online
    Discussies
    192
    Thanks
    5.379

Standaard he relnich rp lover!

mij nu beschuldigen van alchol misbruik, ik drink niet eens, ik weet wat ik schirjf en weet ook dat er een kern van waarheid in zit, ga eerst maar es naar je eigen geraaskal zitten kijken....

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten