Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Julia, Kazachstan

Last Online
    27 november 2017 @ 07:53
    Discussies
    294
    Thanks
    621

Standaard Julia, Kazachstan

Haarkleur/-lengte : zwart / lang
    Lengte dame : 170
    Postuur/Cupmaat : slank / stevige a-cup
    Nationaliteit/Taal : kazachstan / duits en engels
    Leeftijd : 20
    Tatoeages/Piercings : geen gezien
    Service: NMC/ PZC / TZ / GFE
    Voordelen: knappe dame met uitstekende service
    Nadelen: volstrekt geen
    Tijdsduur : 2 uur
    Prijs : 50 euro / 1/2 uur, 75 euro/ uur

Last Online
    27 november 2017 @ 07:53
    Discussies
    294
    Thanks
    621

Standaard Sessie met Julia, Hors Catégorie.

Direct bij binnenkomst in LR afgelopen donderdag om 13 uur spotte ik deze dame al toen ze beneden in het gangetje naast de oekraiense Marina zat. Ze zag er heel leuk uit, de ietwat donkere gang kon dat niet verhullen. Ik had beter moeten weten, maar ja, ik had een missie voor mijn donderdagse bezoek aan LR. Die missie bestond onder andere uit twee andere dames met wie ik wat langere tijd mee wou genieten. De eerste dame was na een week of drie afwezigheid weer terug, Doris. De andere dame verwachtte ik rond 18 uur, Silvia. Dus na een korte kennismaking met Julia meteen naar boven gespoed om Doris niet mis te lopen. Een heerlijke sessie, die duurde tot en met de BBQ rond 17 uur volgde, waar ik op een ander moment een verslagje over zal schrijven.

Na de BBQ hoorde ik dat Silvia vandaag (en ws voorlopig):o niet zou komen. Mijn missie was mislukt maar niet getreurd. Ik had nu de kans om mijn Kazachstaans bij te spijkeren. Tegen 20 uur zag ik haar aan de bar zitten, na een korte babbel liepen we naar een sofa en een hele aangename pre-sales volgde. Julia voelde heel goed en ik bespeurde een hele stevige klik. Eerder had mijn wandelmaat tegeil mijn favo dame Doris goedgekeurd (maar later begreep ik dat hij vanwege een overvolle to-do lijst nog niet doorgepakt heeft richting kamer) ook naar Julia zag ik hem geinteresseerd kijken en knikken dat ze er goed uit zag.

Helaas is Julia slechts zelden in LR te bewonderen en vandaag was zo een dag. Ik prees mij gelukkig dat onze wegen kruisden. Langzaam werd het tijd een kamer op te zoeken, Big John was al op de sofa in alle staten geraakt. Wat een knuffelgehalte heeft deze dame. En dat is toch een voorwaarde om in aanmerking te komen voor de JJ-factor. Deze dame slaagde met vlag en wimpel voor het JJ predikaat, zelden zo een complete dame meegemaakt. Beauty, brains, body, allemaal perfect.

Op de kamer volgde dan ook een supersessie, na bijna 2 uur rollebollen, stoeien, knuffelen, sexen en flink waren we beiden uitgeput. Hoe uitgeput Julia was zag ik pas een kwartiertje later na de sessie toen ik dr weer beneden in de gang trof wachtend op Marina om samen te vertrekken.

Al met al kan ik alleen maar zeggen dat dit een zeldzaam gede sessie was, een van de allerbeste die ik dit jaar heb meegemaakt. Gelukkig heeft Julia mij verzekerd mij te bellen / sms-en wanneer ze er weer is, voor deze dame wil je alles waar je op dat moment mee bezig bent laten liggen om dat ultieme gevoel weer mee te maken. Buitencategorie.:smilie_li:smilie_li

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten