Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 30 van 30

Discussie: Agnieszka (Poolse)

Last Online
    Vandaag @ 10:54
    Discussies
    197
    Thanks
    2.499

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    En hoe! Ze ziet er top uit, werkelijk een goddelijk lichaam en is ook zeer vriendelijk. Lekker even babbelen, gaat dan vanzelf over in zoenen, PZC en de rest

Ze biedt full service en geeft ook buiten de kamer voldoende pre/after service.
    Goed, enig misverstand, want er zijn dus 3(!) Pools Agnieszka's in Oase!

Ben met 2 van de 3 op de kamer geweest, maar NIET met dit Sonny-meisje kwam ik gisteren achter.

Ben wel meer met "mijn"-Agnieszkatje geweest: deze Poolse dame is 1m65, heerlijke naturel C-70 cup, oraal topnivo, zacht lijf, stralende ogen in haar ronde gezichtje, en full service (zk, pzc, ft, mmt). Is ook bekend onder de naam Yulia (Julia).

Last Online
    26 april 2018 @ 12:03
    Discussies
    197
    Thanks
    13

Standaard Agnieszka als afsluiting van de Germany Tour

Ik heb persoonlijk de Grand Germany Tour in stijl afgesloten.
    Na een week lang om me heen te hebben geneukt met merendeel halfuur sessies, was ik eigenlijk heel erg blij dat ik vrijdagavond Agnieszka zag binnen komen in Oase. Ik was redelijk fix und fertig, maar Agnieszka wist me binnen mum van tijd helemaal needy naar haar te maken. Naar Agnieszka ben ik graag heel erg needy. Zij is immers nog steeds mijn absolute nummer 1! Geen enkele dame heeft tot nu toe Agnieszka weten te overtreffen. Daarbij komt ook nog eens dat ik deze, inmiddels 26 jarige Poolse brunette, al reeds 2,5 jaar ken en ze me altijd heeft blijven weten te boeien. Het was dus lekker vertrouwd om afgelopen vrijdagavond neer te ploffen in de schoot van Agnieszka. Ze heeft wederom op onomstotelijke wijze bevestigd dat ze voor mij met grote afstand "de beste" is

Sonny:wink:

Last Online
    Discussies
    197
    Thanks
    2.499

Standaard

Het was goed te zien hoe Agnieszka Sonny zo opving na zijn lange marathon. Hij kwam helemaal tot rust.

@mod: is het mogelijk de recentie van mijn Agnieszka/Yulia in een apart draadje te zetten? dank!

Last Online
    Discussies
    197
    Thanks
    2.499

Standaard

Zoals gezegd zijn er dus 2 Poolse Agnieszka's (kunnen die threads gesplitst worden?).

Het leuke was deze keer om beide A's hand in hand door Oase te zien lopen. Heel efficient kan je dan 1 naam noemen en komen er 2 supervrouwen naar je toe gelopen

Last Online
    26 april 2018 @ 12:03
    Discussies
    197
    Thanks
    13

Standaard Agnieszka (Polen) UPDATE

Naam : Agnieszka (Agnes, Aga)

Nationaliteit/taal : Poolse / Poolse, Duits en Engels

Leeftijd : 28 jaar

Haarkleur/lengte: Donker met blonde highlights / Halflang

Lengte : 1.75m

Postuur /Cupmaat : Slank - sportief postuur / A-cup

Tatoeage /Piercing : Draak op bovenarm, tatoe op schouderbald / navelpiercing, neuskraaltje

Service : PZC, NMC, Laat zich beffen, TZ, GFE++, PSE, Erotische massage, Tantra/sex-massage......

Voordeel: Uiterst vriendelijke dame, zeer sympathiek

Nadeel: Geen

Prijs: € 50,00 per half uur

Het eerste paspoortje dat ik van Agnieszka had gemaakt is al weer van bijna 4 jaar terug. Tijd voor een update! De trigger hiervoor is mijn bezoek aan Oase afgelopen zaterdag.

Agnieszka is één van de dvp´s welke een rode draad vormt door mijn bijna 5 jarige ijsberen loopbaan. Ik ken haar nu bijna 4 jaar en Agneiszka heeft me nog nooit verveeld. Op een enkele uitzondering na, zijn al mijn Oase bezoeken van de laatste 4 jaar vergezeld gegaan met een kamersessie met Agnieszka. Ook heeft zij de laatste 3 jaar mijn ijsberen top5 aangevoerd. Dit zijn allemaal feiten welke aangeven dat Agnieszka voor mij persoonlijk de beste DVP is.

Afgelopen zaterdag was ik weer eens een keer in Oase. Mijn bezoek frequentie aan deze club is het laatste jaar zeer sterk teruggelopen. Het was voor mij dan ook een grote verassing dat ik Agnieszka weer eens trof. Een uitgebreide sessie was het gevolg, waarbij zei toch weer bevestigde met kop en schouders boven alle andere dames uit te staan. Dat we ons al lang kennen werpt ook zijn vruchten af op de kamer. We kennen onze lichamen door en door, waardoor er optimaal van de aanrakingen genoten kan worden. Alles voelt zeer vertrouwd aan. Op één of andere manier verveelt Agnieszka mij nooit. In de 4 jaar dat ik haar ken is ze qua uiterlijk van een jonge speelse begin twintiger veranderd in een mooie vrouw. Binnenkort wordt ze 28 lentes jong.

Agnieskza zal nog wel een tijdje in Oase te bewonderen zijn, al zal dit wel veel minder frequent zijn. De grootste kans haar te treffen is op een do/vr/za.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten