Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
Weergegeven resultaten: 76 t/m 96 van 96
    Last Online
    Gisteren @ 09:19
    Discussies
    1003
    Thanks
    603

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zakkenleger Bekijk bericht
    De laatste SPAM zul je bedoelen
    Kots gij maar op u eigen!
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

Last Online
    4 mei 2010 @ 21:01
    Discussies
    56
    Thanks
    0

Standaard

Iets verkeerd gegeten? De garnaaltjes in de paella niet helemaal vers meer?
    Wat doet ZL op dit forum? En hangt hij echt alleen maar op banken in de clubs?

De beste 'gouwe ouwe' van IJBF!

Last Online
    26 oktober 2024 @ 08:23
    Discussies
    14
    Thanks
    278

Standaard

als ik dit alllemaal zo lees zal ik mijn oude vertrouwde GT toch eens moeten overslaan om een van deze clubs een aan een eigen nader onderzoek te onderwerpen .
    Waar moet dit heen :D

Last Online
    26 april 2018 @ 12:03
    Discussies
    197
    Thanks
    13

Standaard Donderdag 21 mei 2009: Paradise, Leinfelden-Echterdingen

De 7e dag in de tour begint met een heftig onweer boven Stuttgart. Het is net 08:00 in de morgen. Ik word erdoor bruut uit mijn remslaap gehaald. Een moment dat ik nog niet echt wakker ben en mezelf afvraag waar ik ben. Ik sluit me ogen weer en zie de lichtflitsen steeds door mijn oogleden doordringen en even daarna de donder. Langzaam trekt het onweer weg en voor mijn gevoel, een moment later, schiet ik duidelijker wakker. Het is mijn telefoon. Extince belt, het is reeds 10:30 uur. We stemmen even af en een besluiten nog even rustig in het hotel te blijven. Nog even een update schrijven op YBF en tegen enen vertrekken we, ditmaal zonder tussenstop in de stad, regelrecht naar The Paradise.

We komen er rond half twee aan en zien dat het een stukje rustiger is als de dag ervoor, maar we blijken ook twee uur eerder binnen te zijn. Ik voel me qua mojo duidelijk beter als de dag ervoor. Ik heb er duidelijk zin in, toch opvallend, gezien ik had gedacht dat er na 6 dagen een keer de klad in zou moeten komen. Maar nee, het ging eigenlijk de hele week met lustige of minder lustige dagen op en neer. Ik neem mij voor om deze dag korte sessies te doen en zoveel mogelijk van het vrouwelijk schoon te genieten. Extince heeft duidelijk andere plannen en doodt eerst de tijd met wat oriënterende rondjes. Ik ga eerst even de inwendige mens voorzien met wat voedsel, en ga daarna even banken. Op dat moment lopen er zo’n 20-tal dames rondt, een groot aantal kennen we al van de vorige dag.

Terwijl we beiden genieten van een prachtige dans-act van een Roemeense dame, dit onder begeleiding van een typisch sfeer beschrijvend nummer[/URL], zien we Rebecca en Joy binnenkomen. Rebecca had ik reeds op mij te-do lijst staan. Deze was duidelijk nog niet wakker en het duurde dan ook even voordat ze in de gaten heeft dat ik stoute plannen met haar heb. Extince was inmiddels aan de zijde gekropen van een 100% Extince meisje. Ze lijkt erg veel op de dame waarmee hij de dag ervoor ook al veelvuldig was gesignaleerd. Ik vertrek met Rebecca naar boven en kom een goed uur later weer terug in de bar. Extince is op dat moment ook verdwenen en ik besluit eens te gaan genieten van sauna en sneeuwgrot.

Na een drietal sauna-sneeuwgrot rondjes is het tijd voor de jacuzzi. Niet veel later zie ik Extince ook weer boven water. “Jij bent ook weer de gezelligheid zelve” was de zin die ik hem direct toewierp. Deze man houdt nu eenmaal van lange sessies, ik begin er aan te wennen…. Het eten staat klaar, deze keer weer goed geregeld. Gezien ik reeds laat had gegeten, schuif ik nog niet bij Extince aan. Na het eten lopen we wat rondjes samen, hangen we wat in de banken en genieten van de totale ambiance die deze club rijk is. Ondertussen loopt het dames aantal weer geleidelijk op. Julia en Melina zijn er ook weer. Ik praat wat met Melina (ex Paris GT) en vraag aan haar of haar perfomances zijn verbeterd t.o.v. twee jaar geleden, ze was inmiddels geen 18 meer, maar 20. Met een vragende en vertwijfelende blik wordt ze heel erg needy naar mijn antwoord op haar wedervraag, of ze toen niet goed zou zijn geweest. Ik laat het antwoord in het midden, en laat haar gissen. Wel sluit ik af door te zeggen dat ik het wel zou willen testen. Potentieel had ik een afspraak met haar gemaakt. Ik loop nog wat door de club en kom onderweg af en toe Extince tegen welke met dezelfde bezigheid druk doende is. Samen ijsberen we door de club en slaan de mooie dames gaande welke we tegenkomen.

Inmiddels raakt mijn hormonen huishouding steeds meer aan de kook van al dat schoon. Ik had al duidelijk een aantal naturelle, vrolijk opgeruimde, blonde, “girl next-door” meisjes zien lopen en ik focust mezelf op één ding…. Naar de kamer en wel heel snel. Ik zie Meline weer alleen zetten, en ik kruip direct tegen haar aan. Niet veel later loop ik met haar naar boven. Bij terugkomst is Extince weer aan de zijde gekropen van zijn verovering in deze club. Op uitnodiging van de twee ging er even bijzitten. Ondanks de sessie zojuist met Meline, was ik nog steeds geil. Hup, ik liep weg en kwam met een schone Duitse terug. Mona is haar naam. Ik kende haar nog van afgelopen zomer in LR. Ik twijfelde nog of ik toentertijd met haar had gekamerd, maar zij wist het nog allemaal te vertellen. Mona, is ook weer zo’n typisch opgeruimd Sonny-meisje. Ik heb even lekker met haar ge-presales en binnen een uur was ik weer boven. Een uitermate aangenaam half-uurtje volgde. Na deze sessie loop ik naar de bar. Extince en zijn dame zijn ondertussen ook naar een kamer vertrokken. Het was rond 22:00 uur. Ik besluit me even terug te trekken in de lounge-kamer boven en kijk daar even snel via mijn telefoon op YBF. Wifi is daar beschikbaar. Nadien loop ik weer naar beneden en ik zie Extince nog steeds niet. Plotseling loop ik een opvallende dame tegen het lijf. Heel spontaan word ik aangesproken. De dame in kwestie wordt in deze club Paris genoemd. Na wat woorden met haar te hebben gewisseld, blijkt dat ze een asbakkenras te zijn bestaand uit Duits en Amerkaans bloed. De dame lijkt opvallend veel op de Schotse Brooke in PHG, duidelijk met haar vergeleken een maatje dunner. Verder heeft ze heel veel weg van de Russische Marina, eveneens uit PHG (2005-2007). Ze trekt me wel aan, een na een leuk gesprek vertrek ik ook met haar naar een kamer. Het wordt een GFE sessie pur sang.

Het is inmiddels is het ruim over twaalven. Na die vier sessies heb ik wel honger. In het eetgedeelte is nog volop eten te krijgen. Ik zie Extince er ook aan komen en we updaten elkaar over wat we gedaan hebben in de tussentijd. We lopen naar het eetgedeelte en ik voorzie mijn lichaam met wat calorieën in de vorm van Spinaziesoep. Nooit van gehoord, maar het smaakte opperbest. Extince zit er duidelijk doorheen. Non-verbaal gaf hij aan dat hij wel terug naar het hotel wil, maar hij gunde mij nog een laatste ronde. De Duitse Julia (ex-VV en Oase) komt ook nog even buurten, maar ik besluit niet met haar te gaan. De sessie met Mona was me zo goed bevallen, dat ik met haar op herhaling ga. We maken een sessie van een half-uur en komen 02:30uur van de kamer. De club was nagenoeg leeggelopen. Even waren we vergeten dat het Hemelvaartsdag is en de club een uur eerder sluit.

Redelijk moe maar zeer voldaan rijden we even voor drieën terug naar ons hotel.
    De tweede dag in The Paradise was ten einde gekomen. Ik heb er een goed gevoel aan over gehouden. Naar mijn mening is The Paradise één van de beste clubs welke Duitsland rijk is. Ik ga er zeker vaker komen! Bij aankomst in het hotel duik in direct mijn bed in. De volgende dag gaan Extince en ik zich splitsen. Hij gaat nog een extra dag naar The Paradise. Ik heb een rit van 225km op het programma staan welke mij naar FKK-Oase in Brugholzhausen brengt.

Sonny:wink:

Last Online
    11 januari 2025 @ 10:54
    Discussies
    197
    Thanks
    2.499

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Ik denk dat ijsberen zoals Minime/Mauriceyep/JustJohn/Extince/Sonny in Paradise vele mooie uren kunnen doorbrengen maar dat voor ijsberen zoals Jansen/Raul7/Rex/Tiga/Picasso het type aanwezige dames de lange reis de moeite niet waard maakt.
    Bedankt voor het vooronderzoek P1. Begrijp deze 2-deling alleen niet helemaal, val nl voornamelijk op Oase meisjes zoals je weet (en dat is ook meer de smaak van jou en Tiga dacht ik) en val totaal niet op VV meisjes (waar Paradise vol mee zit als ik jou verslag zo lees). Flink veel voorspel op de bank of in de tuin en dan heftige en intieme sessie op de kamer, PSE gecombineerd met GFE dus en dat met de mooiste dames. Oase scoort daar voor mij zeer goed op (jij vond de Oase dames qua look nogal tegenvallen begreep ik??). Scoort Paradise ook zo hoog op stevig voorspel, en combi PSE en GFE? en de looks van de dames?

Goed, ga zelf wel een keer kijken, maar niet in de zomer (zolang de tuin nog niet klaar is daar).

Last Online
    Vandaag @ 03:49
    Discussies
    101
    Thanks
    5.440

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Bedankt voor het vooronderzoek P1. Begrijp deze 2-deling alleen niet helemaal, val nl voornamelijk op Oase meisjes zoals je weet (en dat is ook meer de smaak van jou en Tiga dacht ik) en val totaal niet op VV meisjes (waar Paradise vol mee zit als ik jou verslag zo lees). Flink veel voorspel op de bank of in de tuin en dan heftige en intieme sessie op de kamer, PSE gecombineerd met GFE dus en dat met de mooiste dames. Oase scoort daar voor mij zeer goed op (jij vond de Oase dames qua look nogal tegenvallen begreep ik??). Scoort Paradise ook zo hoog op stevig voorspel, en combi PSE en GFE? en de looks van de dames?

Goed, ga zelf wel een keer kijken, maar niet in de zomer (zolang de tuin nog niet klaar is daar).
    Dan heb je net zoals Zakkenleger een overlap van de twee door mij aangegeven type ijsberen. Ik meende van jou begrepen te hebben dat Extince en jij vaak op dezelfde type dames vallen en zoals je weet is Paradise voor hem absolute top. Mijn inziens is deze club meer GFE dan PSE. Volledig naar de smaak van Extince en Sonny dus en wat minder voor mij. Oase vind ik veel meer PSE en veel geiler.

Met verschillende gasten gesproken en de kwaliteit blijkt wisselvallig te zijn. Van erg goed met veel GFE tot en met alleen pijpen met condoom en bijna niet aan mogen raken.

Weinig tot geen voorspel gezien op de banken in Paradise. Wel veel pre-sales an after-sales. Een type zoals Irina (Russische) of Hannah (Tjechische) zul je niet snel aantreffen in Paradise (ik had sowieso de indruk dat er nauwelijks russische dames waren) maar bepaalde roemeense en latijnse type dames dames waar jij soms naar wijst meende ik wel te bespeuren.

Wat de Oase dames betreft zijn er prachtige exemplaren die voor mij qua looks uitsteken boven welke dame dan ook in Paradise (denk aan Irina, Chanel, Stella, Alice, poolse Agnieszka, Rebecca, roemeense Anna, etc. etc). Afgelopen vrijdag ontbraken in Oase een aantal van deze dames en waren er enkele dames uit World voor in de plaats gekomen waar ik het niet eens gratis mee zou doen. Gemiddeld was de kwaliteit, los van de prachtige exemplaren die er nog steeds lopen, dan ook minder. Maar zelfs dan vond ik Oase voor mijn smaak stukken beter dan Paradise.

Last Online
    8 februari 2021 @ 19:11
    Discussies
    493
    Thanks
    531

Standaard

Die overweldigende indruk van de dames zoals Extince en Sonny beschrijven had ik persoonlijk helemaal niet. Oase sluit zelfs beter aan op mijn smaak dan Paradise.
    Dan krijg je het zwaar want je vertelde me dat je er in Oase ook nog geen 5 kon aanwijzen die je konden bekoren Of is dat later op de avond nog beter geworden?
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

Last Online
    Discussies
    101
    Thanks
    5.440

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tiga Bekijk bericht
    Dan krijg je het zwaar want je vertelde me dat je er in Oase ook nog geen 5 kon aanwijzen die je konden bekoren Of is dat later op de avond nog beter geworden?
    Ik was op dat moment te kritisch en vermoeid denk ik. Irina, Stella, Hannah, Alice en verschillende anderen zijn -potentieel.

Last Online
    Discussies
    197
    Thanks
    2.499

Standaard

Ik was op dat moment te kritisch en vermoeid denk ik. Irina, Stella, Hannah, Alice en verschillende anderen zijn -potentieel.
    Dacht dat ik kritisch was met mijn PSE/GFE combi die ik altijd zoek (en in Oase bijna altijd vind ), Afgelopen vrijdag waren er voor mij zeker 25-30 dames waar ik zonder bedenkingen de kamer mee op zou willen (inclusief de door jou genoemde, en dan vind ik Alice wel GFE, maar nog te weinig PSE) en ben helaas "maar" met 5 dames de kamer op geweest, toen was de pijp leeg :o

Last Online
    Discussies
    101
    Thanks
    5.440

Standaard

Dacht dat ik kritisch was met mijn PSE/GFE combi die ik altijd zoek (en in Oase bijna altijd vind ), Afgelopen vrijdag waren er voor mij zeker 25-30 dames waar ik zonder bedenkingen de kamer mee op zou willen (inclusief de door jou genoemde, en dan vind ik Alice wel GFE, maar nog te weinig PSE) en ben helaas "maar" met 5 dames de kamer op geweest, toen was de pijp leeg :o
    Terugkomend op Paradise dan. Het is een club met een sfeer die te vergelijken is met een combi Freude/Palace maar dan zonder voorspel op de banken. De dames zijn niet het Oase type dames. Paradise is minder geiligheid, meer intimiteit.
    Qua looks van de dames heb ik paradise als standaard ervaren. Je hoeft echt niet zover te rijden om mooiere dames aan te treffen. Van de 75 aanwezige dames zal er echter voor bijna iedereen wel wat te kiezen zijn. Qua inrichting club en luxe behoort deze club wel tot de absolute top.
    Eigenlijk ben ik wel benieuwd naar wat jij van deze club vind en of het meer met mijn mening overeenkomt of met die van Sonny/Extince. Hopelijk ga je er een keer binnenkort en kan je ons je inzichten meedelen.

PS. Als afgelopen vrijdag voor jou zeker 25-30 dames in Oase waren waar je zonder bedenkingen de kamer mee op zou willen dan zou ik als ik jou was niet eens denken aan andere clubs .

Last Online
    8 februari 2021 @ 19:11
    Discussies
    493
    Thanks
    531

Standaard

Zeg is de laptop van extince kapot??? :D Ik mis zijn verslag van Palace van 23 mei jl. Ben gewoon erg benieuwd hoe het hem bevallen is...
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

Last Online
    Vandaag @ 06:20
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Blinzeln

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tiga Bekijk bericht
    Zeg is de laptop van extince kapot??? :D Ik mis zijn verslag van Palace van 23 mei jl. Ben gewoon erg benieuwd hoe het hem bevallen is...
    Ik mis ook nog een Oase verslag :D!

:wink::wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    Discussies
    197
    Thanks
    2.499

Standaard

T
    Eigenlijk ben ik wel benieuwd naar wat jij van deze club vind en of het meer met mijn mening overeenkomt of met die van Sonny/Extince. Hopelijk ga je er een keer binnenkort en kan je ons je inzichten meedelen.

PS. Als afgelopen vrijdag voor jou zeker 25-30 dames in Oase waren waar je zonder bedenkingen de kamer mee op zou willen dan zou ik als ik jou was niet eens denken aan andere clubs .
    Precies, daar denk ik dan ook niet aan (behalve als het een stuk dichterbij is, maar Paradise is juist weer 250km verder). Aangezien er nog geen buitengebeuren is, ga ik er wel een keer heen als het slecht weer is, of als het mooi weer is en het buitengebeuren klaar.

Waar blijven trouwens al die samenvattingen. statistieken, etc? Zijn de mannen weer op pad? :D

Last Online
    Discussies
    56
    Thanks
    0

Standaard

...
    Zijn de mannen weer op pad? :D
    Heb Extince nog gesproken. Zijn nieuwe motto: niet schrijven, maar neuken en daar geeft hij dit weekend weer invulling aan.

Last Online
    Discussies
    14
    Thanks
    278

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Extince Bekijk bericht
    De verslagen van de laatste dagen van de gezamenlijke Tour volgen binnenkort, alsmede onze eindconclusie en een facts & figures overzicht .
    Daar wachten we dus nog steeds met spanning op

Last Online
    Discussies
    56
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CLUBSPORT Bekijk bericht
    Daar wachten we dus nog steeds met spanning op
    Forget it, Extince neukt zich een slag in de rondte en vergeet gewoon zijn beloftes.

:D:D:D

Last Online
    14 oktober 2015 @ 13:18
    Discussies
    7
    Thanks
    0

Standaard

Ach, Sonny en Extince hebben hun vrijkaartjes toch al binnen... :green_smi
    ik weet niet wat ik moet hier, zonder de dames van plezier

Last Online
    Discussies
    56
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jaccoone Bekijk bericht
    Ach, Sonny en Extince hebben hun vrijkaartjes toch al binnen... :green_smi
    't Zijn net dames die slechte service geven. Veel beloven, maar nakomen, ho maar.:teuflisch

Last Online
    Discussies
    14
    Thanks
    278

Standaard

Forget it, Extince neukt zich een slag in de rondte en vergeet gewoon zijn beloftes.

:D:D:D
    Bij deze dus onze verantwoordelijkheid om zijn geheugen zo af en toe eens een handje te helpen :D

Last Online
    Discussies
    56
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CLUBSPORT Bekijk bericht
    Bij deze dus onze verantwoordelijkheid om zijn geheugen zo af en toe eens een handje te helpen :D
    Probeer jij het, naar mij luistert hij toch niet. :o

Als we nou eens allemaal onze handtekening aanpassen tot 'Oh, wijze Extince, verlos ons van de spanning!', zou dat helpen? :D:D:D

Last Online
    Discussies
    14
    Thanks
    278

Standaard

Probeer jij het, naar mij luistert hij toch niet. :o

Als we nou eens allemaal onze handtekening aanpassen tot 'Oh, wijze Extince, verlos ons van de spanning!', zou dat helpen? :D:D:D
    Ik denk dat de handtekening zou moeten luiden : belofte maakt schuld :D
    bovendien het verhaal is nog niet af ik wacht in spanning op het slotakkoord , de grote klapper ,the grand final , de slagroom op de taart :p

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten