-
Pia, Duitse
Haarkleur/-lengte : donkerblond / schouderlengte
Lengte dame : 160
Postuur/Cupmaat : tenger / kleine a-cup
Nationaliteit/Taal : Duits / Duits
Leeftijd : 20 jaar
Tatoeages/Piercings : geen, puur naturel
Service: TZ / PZC / NMC / beffen / GFE
Voordelen: heerlijke naturelle meid, heel tenger maar alles in de juiste verhoudingen.
Nadelen: geen
Tijdsduur : 2 uur
Prijs : 30 min/50 euro, elk uur 75 euro.
Laatst gewijzigd door Pistol Pete; 27 mei 2009 om 11:40
-
-
Pia, met JJ factor within lower limit.
Gisteravond al direct bij binnenkomst deze zeer slanke dame gespot
:smile:. Omdat ik eigenlijk mijn zinnen had gezet op haar landgenote Nancy:green_smi had ik aanvankelijk kort kennisgemaakt met Pia maar ben vervolgens terug in de wait-mode
gegaan. Toen Nancy al vroeg op de avond moest vertrekken was voor mij de gelegenheid om nader kennis te maken met Pia. Pia is een hele lieve duitse meid, zeer tenger maar zeker niet (te, zeg maar vel over been) mager. Alle onderdelen zijn in de juiste verhoudingen aanwezig en ze heeft een knap gezicht. Pia is echt een 'tiny girl', voor de kenners: nog net weer een slagje meer tiny dan de roemeense Anna die de laatste 2 weken niet meer in Living room is gezien.
Nadat tijdens de presales 
op de sofa bleek dat er een goede klik was zijn we eerst de whirlpool ingedoken, ja, ik kon het weer niet laten. Het ontdoen van de toch al minuscule hoeveelheid textiel was een lust voor mijn oog. Een waarlijk heel mooi figuurtje stapte samen met mij in de whirlpool
. Heerlijk genkuffeld totdat we oververhit raakten. Vervolgens onder de douche afgekoeld waarbij ik de gelegenheid te baat nam om haar nog eens heerlijk in te smeren met zeep en te masseren waarbij alle plekjes ruim aandacht kregen:p. Na een korte wachttijd (15 minuutjes) op kamer 2 terecht gekomen. Een heerlijke vrijpartij volgde. Technisch meer dan OK. Prima pijpen met waarlijk enige DT. Heerlijk. Volop tongzoenen
. Na geruime tijd besloten we tot het aanmeten van het condoom. Ik was benieuwd of dat allemaal wel zal lukken. Bij het vingeren had ik de indruk dat ze behoorlijk nauw was en laat ik nu eens niet klein geschapen zijn
.
Maar kleine Pia is voor geen kleintje vervaard. Ze gaf er de voorkeur aan op de rug liggend te beginnen met neuken. Met wat speeksel werd dr fraaie muschi bevochtigd en het feest kon beginnen. Ze was inderdaad superstrak maar ook erg elastisch
. Geen probleem dus. Na enige tijd de rollen omgedraaid waarbij zij boven op mij kwam en ik kon genieten van de aanraking van haar zachte huid en borstjes
. Het was te veel genot en ik kwam tot mijn eerste hoogtepunt nog binnen het uur. Even twijfelde ik om de sessie af te ronden omdat ik wist dat een andere favo dame van mij (doris) ook aanwezig was. Het was al 22.00 uur en ik wou om 23.00 de club verlaten. Doris was de avond vrijwel continu bezet dus dat zou nog steeds zo kunnen zijn. Daarom besloten de prima sessie toch voort te zetten. Na een korte fase van wat kletsen en herstel van de lichaamsappen begonnen we opnieuw. Heerlijk hoe lekker Pia weer meedeed. Opnieuw verschillende standjes, 69 en facesitting. Kortom een heerlijk tweede hoogtepunt werd na enig uitstel door mij express ingezet, bereikt.
Pia is een dame die na 1 sessie al hoog op mijn to repeat-lijstje staat, een of meerdere herhalingen zijn gegarandeerd maar dan moet ik haar wel weer treffen
. Pia heeft plannen om de komende weekjes verschillende clubs aan te doen om te kijken welke club dr het best bevalt. GT en Acapulco zijn genoemd. Uiteraard heb ik dr geadviseerd LR als vaste club te nemen...En daar had ze wel oren naar. Pia is een meisje met de JJ-factor hoewel de ondergrens nu wel in zicht komt. Zo tenger heeft JJ ze toch niet vaak gehad
. Maar het was meer dan lekker.
-
Tags voor deze discussie
Regels voor berichten