Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!
Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.
Ik ben nieuw hier, ook geen ervaring nog met betaalde sex.
Maar zo'n partytreff lijkt me erg geil, dus dat ik wil binnenkort eens proberen. Ik val erg op donkere dames en latina's, lekker wulps. Wat is dan de grootste aanrader om naartoe te gaan?
Gisteren was ik op de partytreff in Dorsten. Van de 7 aanwezige dames waren er drie donker. Een mooie pikzwarte negerin uit Kameroen, een aantrekkelijke dame met een heerlijk figuurtje uit de Dominicaanse Republiek, en nog een andere donkere schone die ik verder niet gesproken heb.
De Dominicaanse was erg geil en begon op een gegeven moment heerlijk met haar mooie kontje tegen me aan te rijden op de muziek toen we naast elkaar aan de bar stonden. :D
Normaal val ik niet op donkere types maar voor haar heb ik graag een uitzondering gemaakt. Ik was echter die dag al 5 keer gekomen dus helaas was de koek op en zijn we er op een gegeven ogenblik maar mee opgehouden. Maar ondanks dat wel een lekkere sessie met haar gehad. Ben helaas haar naam alweer vergeten.