Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8

Discussie: Paula (Pl)

Last Online
    Vandaag @ 00:12
    Discussies
    15
    Thanks
    6

Cool Paula (Pl)

Haarkleur/-lengte : zwart, lang
    Lengte dame : 1.55-1.60m
    Postuur/Cupmaat : normaal/iets steviger/ B
    Nationaliteit/Taal : Poolse / Engels, slecht Duits
    Leeftijd : 20/21
    Tatoeages/Piercings : nee/navel dacht ik
    Service: redelijk ; TZ, PZC, NMC
    Voordelen: PZC goed
    Nadelen: Te passief bij NMC, geen FT
    Tijdsduur : 30
    Prijs :50
    Extra’s bij het bezoek:Trio met haar stiefzusje Nadia 19/20jr (Pl)
    FT-beer!

Last Online
    Gisteren @ 12:01
    Discussies
    330
    Thanks
    1.850

Standaard

Heel leuke meid, want ik heb lang met haar staan babbelen. Indien ze meer mijn type was geweest, dan hadden we wellicht koers richting kamer gezet.
    Mijn kameraad Kinkybull ging wel met haar en was zeer tevree over haar diensten. In tegenstelling tot wat Nami hierboven verkondigt, was ze wel meegaand en een hevig beesje op de kamer. Hopelijk zal Kinkybull hier zelf een uiteenzetting neerpennen over zijn goede ervaring met de Poolse Paula, want ze verdient gewoonweg een goede recensie!
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

Last Online
    11 juli 2023 @ 10:36
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Cool Studiereis naar VV 26/05/09

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Smokingfetishlover Bekijk bericht
    Heel leuke meid, want ik heb lang met haar staan babbelen. Indien ze meer mijn type was geweest, dan hadden we wellicht koers richting kamer gezet.
    Mijn kameraad Kinkybull ging wel met haar en was zeer tevree over haar diensten. In tegenstelling tot wat Nami hierboven verkondigt, was ze wel meegaand en een hevig beesje op de kamer. Hopelijk zal Kinkybull hier zelf een uiteenzetting neerpennen over zijn goede ervaring met de Poolse Paula, want ze verdient gewoonweg een goede recensie!
    Hey hallo allemaal!
    Kinkybull moet hier blijkbaar iets rechtzetten want zoals 1 van mijn partners on ice al verkondigde, vond ik Poolse Paula eigenlijk wel de moeite. Gisteren dus voor de 1ste maal naar VV geweest en men 1ste indruk was zoiets als: waauw, moderne en knappe club maar voelde wel een andere sfeer. We stonden nog maar net aan de balie en onze 3de bull kwam al met zijn horens van de trapjes rechts, net zijn eerste koetje tegen het gras gespijkerd

Na zijn prooi voor te stellen begaven we ons naar de kleedkamers en douches om aan onze jacht te beginnen. Onderweg even binnen gekeken in de bar maar hier konden we nog niet echt iets wijzer worden...
    Beide bars bezocht en in de rokersbar zaten duidelijk de meeste meisjes dus hier even post gevat voor wat geleuter, drank en de keuring
    Poolse Paula (wat ik toen nog niet wist) en mezelf hadden elkaar al snel in vizier, toch even wachten want Killerbull vertelde ons dat Duitse Joy niet lang later de club zou verlaten en aangezien ze net achter ons doorwandelde én de achterkant voor mij persoonlijk al wel in orde leek, leek het ook eens tijd om haar te ontmoeten. Killer kende duidelijk mijn smaak en ik maakte een gebaar zodat ze tot bij mij komt. Toen ze dichter kwam en haar snoetje zag lachen wist ik dat het niet lang zou duren voor ik er met mee ga. Zo gezegd, zo gebeurt en wij onderweg voor de 1ste ronde. De trapjes op naar kamer 1, even met gepraat en knallen maar! Nou ja knallen, pijpen was niet denderend ook al deed ze haar best en was het een geil zicht maar voelde regelmatig haar harde tanden en minder natte, zachte tong. Snel overgegaan tot het echte werk en zolang ze op me zat ging alles goed maar eens ze onder me lag of op haar knieën een doggy ontvangde, hield ze wel eens terug omdat ze voelbaar de snelle, diepe bewegingen moeilijk kon verwerken. Erna zei ze me dat ze men lid wat te groot vind en niet echt volledig kon doorgaan. Ik verbaasd want dat was de 1ste keer dat ik dat te horen kreeg. Zelf vind ik hem juist goe, ni te groot en ni te klein dus ik schoot al in men lach maar ja soit... De 1ste lading gelost dus het heet was er al af.

Even gedouchd en terug naar de rokersbar met men mede bulls verenigd.
    Plotseling kwamen enkele koetjes van PHG de grasvelden van VV opzoeken.
    Blijkbaar wist de herder van PHG dat 3 dekhengsten gingen aanwezig zijn in VV
    dus stuurde hij maar wat vee naar zijn collega herder en aangezien ik meer bekend ben met PHG, herkende ik de jonge kalfjes al op afstand.

Blonde Paula (van PHG)(origine niet 100% zeker, misschien weet Masterbull er nog meer van) keek me recht aan met haar blauwe ogen en met haar mooie lach deed ze mij ook spontaan lachen. We herkenden elkaar van PHG maar hadden nog nooit de kamer gedeeld. Weeral wist ik snel wie het 2de lotje had gewonnen en net na het avondeten (wat trouwens best de moeite was) zochten we elkaar dan terug op. Eens op de kamer deed ze haar sexy roze bikinitje uit en voor me stond een heel mooie vrouw met wit engelhaar.
    Ze trok me op bed en begon me lekker te zuigen (toch al beter dan Duitse Joy) Na wat lekker geil te neuken zet ze haar uiteindelijk in reverse cowgirl position en neukte men harde paal lekker hard. Toen ze dan ook nog naar mij keek en bevestigend ja-knikte was het zicht zo geil dat ik men zaad al voelde borrelen en klaar was om haar door het vals plafond te knallen en haar naast de spotjes in de infrastructuur te mengen.

Na een verfrissende douche begaf ik me weerom naar dezelfde bar. Na een halve heineken kwam deze keer Duitse Paula me vergezellen aangezien ik toch alleen aan de bar zat te wachten om wat te relaxen en om mijn medebulls hun geile avontuurtjes te horen. Heel leuke en vlotte babbel gemaakt en we wisten beiden al waar dit zou naar lijden Even samen in de sauna gaan zitten en wat verder gepraat en gelachen. Samen van douche genoten en zij onderweg voor de sleutel. Kamer 1 kwam 2de maal in men gezichtsveld en ik met even veel zin terug naar binnen. Misschien heeft het iets met deze kamer te maken (wat eigenlijk niet kan) maar weeral was het pijpen minder. Ze deed haar best en was best hevig, misschien iets te hevig. Sex met haar was gelukkig stukken beter en enorm hevig. Vooral in de missionarispositie ging ze echt wild tekeer en op een gegeven moment kreeg ik even het gevoel dat ze ging veranderen in een echt beest! Haar ogen draaiden weg, kreunde hard en ik moest aan de film "The Excorcist" denken, jullie wel alom bekend. Na haar plat op haar buik tegen het bed te pinnen en mijn kloppende stierenlul terug in haar warm en nat kutje te duwen was het tijd om haar vitamientjes in haar geile lichaam (met condoom weliswaar) te pompen.

Ondertussen was het 20u30 en om 21u30 waren we van plan om stilletjes af te druipen voor de toch wel verre rit naar huis. Ikzelf had nog geld bij me voor een half uur en nog een uur kameren maar dat was natuurlijk niet meer mogelijk. We zaten aan de bar op zoek naar men laatste verovering die dag toen plotseling een knap meisje die ik ken van in de PHG bij een oudere man naast ons aan de bar kwam staan. Ik zei nog tegen de Master dat als de onbekende man niet met haar mee zou gaan, ik mezelf wel zou opofferen
    Zoals het toeval wilde gebeurde dit dus en ik riep haar even bij me. De 19 jarige Roemeense schone kon me al van in PHG bekoren maar ook nog nooit met mee gegaan. Vergeef me om haar naam te vergeten maar ik vergeet altijd wel een gegeven van de meisjes. Soit na wat gewrijf en geouwehoer naar boven getrokken voor de 4de en tevens laatste maal van onze studiereis.
    Ik had nog aardig wat geld over en omdat het de laatste maal was kreeg ik zin om eens iets nieuw voor me te proberen. Ze stelde voor om anaal te neuken en aangezien dit het nieuwe item in men leven was zei ik graag eens ja.
    Ze begon me lekker te pijpen en toen ik zei dat ik haar nu echt wel wou neuken, knalde ze een condoom rond men lul en spoot hem lekker vol met glijmiddel. Ik lag nog steeds op men rug toen ze haar voorzichtig op me klaarzette. Ze nam men harde paal in haar handje en gidste men lul blindelings naar haar strakke kontje. Ze gaf me een seintje en toen ik hem nog eens extra optrok zette ze zich voorzichtig op men paal. Ze liet haar zachtjes zakken en al heel snel merkte ik het verschil!! Haar superstrak kontje deed men tenen krullen en ik genoot volle teugen van haar geile blik, bijtend op haar lippen. Iets daarna even in haar ondertussen kletsnatte kutje verbleven en uiteindelijk doggystyle terug in haar kontje geduwd en zo hard gegaan als mogelijk was :D Heel lekker klaargekomen maar heel veel vitamientjes kon ik haar niet meer gegeven, de vorige 3 hadden er immers al veel van opgeëist!

Terug in de bar aangekomen zou ik nog een biertje drinken en rustig een peuk roken voor we ons uiteindelijk terug naar de kleedkamer begeven om daarna huiswaarts te keren.

Kleine samenvatting: VV heel mooie club maar aparte sfeer (misschien wel normaal voor een ordinairy tuesday) Lekker eten en vriendelijke gastheren en/of vrouwen.

1- Duitse Joy: 24-25j, Dusseldorf, studente fashion design.
    1m60-1m65, donker haar, mooi gezicht en lichaam.
    lief, goedlachs

2- Blonde Paula: 23-24j, Polen? (ook in PHG)
    1m65, witblond haar tot schouderhoogte, mooi gezicht en
    lichaam, kleine maar mooie borstjes
    lief, goedlachs

3- Duitse Paula: 20-21j, Polen
    1m60-1m65, zwart krullend haar, niet dik maar stevig
    lief, goedlachs, wild in bed

4- Roemeense ?: 19-20j, Roemenië (ook in PHG)
    1m65, zwart lang haar, zeer mooi lichaam met tatoe op buik
    rug, piercing links onderaan lip.
    lief, lacht mooi als ze lacht :D , best wild in bed

Zo hier zullen we het voorlopig maar bij houden en ik kijk uit naar jullie reacties!

Vriendelijke groeten aan alle polar bears van Kinkybull :wink:
    Laatst gewijzigd door kinkybull; 27 mei 2009 om 19:20 Reden: meer info

Last Online
    Discussies
    330
    Thanks
    1.850

Standaard

Kinkybull, partner in crime
    Je bent godverdomme een talent en ik die dacht dat ik de enige was die kon schrijven.
    Vanaf heden maak jij de verslagen maar en hou je de scores en informatie bij tijdens onze gezamelijke uitstapjes.
    Betreft informatie: de eerste Paula (die op lady gaga geleek) was Hongaarse dacht ik. Donkerharige Paula over wie het hier in de eerste plaats gaat is niet Duits, maar wel Pools.
    Ik wist wel niet dat koebeesten herders nodig hadden... Dat is enkel bij schapen!
    Ciao

Last Online
    Discussies
    330
    Thanks
    1.850

Standaard

Ben je eigenlijk zeker dat Lady Gaga ook Paula noemde??? (vind hier nix over haar terug)
    De 19jarig Roemeense bij wie we beiden in de kont gezeten hebben is ELA of zoiets, denk ik. Ook ex-HG

Last Online
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Blinzeln schapen neuken

Kinkybull, partner in crime
    Je bent godverdomme een talent en ik die dacht dat ik de enige was die kon schrijven.
    Vanaf heden maak jij de verslagen maar en hou je de scores en informatie bij tijdens onze gezamelijke uitstapjes.
    Betreft informatie: de eerste Paula (die op lady gaga geleek) was Hongaarse dacht ik. Donkerharige Paula over wie het hier in de eerste plaats gaat is niet Duits, maar wel Pools.
    Ik wist wel niet dat koebeesten herders nodig hadden... Dat is enkel bij schapen!
    Ciao
    Dank u zeer master, dat is leuk om lezen Hahahaha ja over die herder was ik ook al aan het nadenken maar boer van PHG klonk zo negatief :D Ons lady gaga kan inderdaad wel van Hongarije geweest zijn, zoals ik al zei vergeet ik altijd wel iets. Het verwondert me dat ik nog zoveel van Joy weet maar aan de andere kant was ik toen nog wel het nuchterste!!

Greetz from kinkybull

Last Online
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Idee Lady Gaga

Ben je eigenlijk zeker dat Lady Gaga ook Paula noemde??? (vind hier nix over haar terug)
    De 19jarig Roemeense bij wie we beiden in de kont gezeten hebben is ELA of zoiets, denk ik. Ook ex-HG
    Ja ik dacht dat ze zo noemde want ik vond dat al zo raar dat er 2 waren omdat ze daar meestal wel onderling rekening met houden. Ze werkt(e) ook in PHG dus misschien wisten ze het nog niet van elkaar.
    Even voor de duidelijkheid voor de andere beren: SFL en mezelf hebben niet tegelijk haar kontje bereden en gelukkig want dat zou nogal een zicht zijn!! Hahahaha!!

Greetz & houdt hem stijf

Last Online
    19 juli 2017 @ 11:29
    Discussies
    6
    Thanks
    0

Standaard

jullie rijden tegenwoordig wel meer met elkanders liefjes

hoe komt het dat er hier zo weinig van mij te lezen staat ?
    ik speelde toch ook de hoofdrol of niet

lia van hongarije, jeanette en sheila (wiens haar in de fik vloog)

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten