nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
Discussies
92
Thanks
273
Carla, een Brasil-Domingo mix....que rico!!
Gister na een 21 uur onderwegreis van Costa Rica linea erecta aanbeland in Living Room.
Gusto's doel was tweeledig, minimaal tweeledig.
Vriend Carpe Momentum zou nog eens neerstrijken in LR en mogelijk zou Bulgaarse Anni Gusto even kunnen bezighouden tussen het bijpraten door....
Carpe kon ik al de hand schudden voor ik amper binnen was... Niets echt af kunnen spreken maar toch... Casualidad no existe....
Lekker bijgepraat en eerlijk is eerlijk af en toe eens rondgekeken, op zoek naar...Anni...... Op Tiga's feestje had Anni me zo heerlijk mogen verwennen...
Maar, het damesaanbod was aan de krappe kant...qua aantal in elk geval, Tellen kan Gusto nog wel, over het kwalitatief doe ik als , veel te weinig frequent Living Room bezoeker liever geen uitspraken . Gusto houdt er niet van om te praten over iets wat ie niet weet of waar die geen ervaring mee heeft.
Tijdens een rondje LR vielen me in het donkere gangpad bij de kino twee donkere dames op... eentje met korte haren, vriendelijk snoetje en eentje met lange haren, een beetje strak kijkend...jazelfs een beetje verwaand kijkend...maar.... het was er aan de donkere kant en... de glimpse was maar heel kort...
Weer wat bijgepraat en in de bar deed Cubaanse Alisia me denken aan ons wild samenzijn enkele weken terug en , een beetje aan Gusto's trip door Central America.... een beetje want de Costa Ricaansen zijn toch wat bruiner en wat lekkerder uitziend....even later zag ik Alisia een andere beer op sleeptouw nemend voor me langs lopen , zij met een lekker puuhh uitdrukking...Gusto lachte en dacht bij zichzelf, mijn tijd komt hier nog wel vanavond, hoewel ie daar eerlijk is eerlijk wel heel sterk aan begon te twijfelen... veel aardige dames maar om nu te zeggen.... daar zou ik wel eens lekker mee willen stoeien...nee, die reactie konden deze overwegend blanke dames bij Gusto niet tot ontwikkeling brengen...nee, na het om je heen hebben van vele mooie, heel veel heel mooie dames in het Midden Amerikaanse, nee, kon Gusto zich even niet wennen aan een blanke dame... maar, dat ligt geheel aan Gusto's geilheidsTomtom die nog stond ingesteld op het warme zachtbruine uit het Costa Ricaanse dat nog zo vers in zijn geheugen zat en er maar niet uitwilde.....
Toen liep ik vanuit de wellness ruimte naar het terras...daar zag ik de bruine dame met lange krulharen helemaal alleen aan een tafel zitten... en de twee tafels om haar heen ook helemaal leeg....liep even door, zag haar daar zo van achteren zitten...ennuh...Gusto draaide om en ging terug....
Waarom..porque??? ik zou het niet weten... een gevoel...
na een 10 minuutjes dezelfde gang nogmaals gelopen en nu wel het lef om de trappen op te lopen, wetend dat eenmaal boven deze dame en Gusto oog in oog zouden staan.... flink als Gusto was, ...naar boven...de dame zat nog steeds alleen, een ondergaand zonnetje bescheen haar mooi en de grote parasol gaf iets , ja Zuidamerikaans .... eenmaal boven kreeg ze mij in haar gezichtsveld en deze bruine dame beloonde Gusto met een lieve leuke lach, die haar hele gezicht teweegbracht en eigenlijk haar heel lichaam...een lieve lach, een uitnodigende lach, lekker geil maar zeker niet te, lekker aantrekkelijk, eigenlijk een leuke Latina lach zoals Gusto die in de afgelopen week in " het echt" zo vele had mogen meemaken...enkel nu van een dame die...beschikbaar was.... beschikbaar om een vervolg te geven aan enkel deze mooie lach....
Gusto nam graag plaats naast deze dame die zich voorstelde als Carla....
En waar komt deze heerlijke Carla vandaan.... "Aus Brasila...." zei ze half duits en half spaans...Gusto smolt bijna weg en had zich amper genesteld op een stoel... deze hield hem nog maar net recht....
Een heerlijk gesprek met Carla mogen hebben, lekker amusant, geen gejaag, geen gedoe.... een beetje onwennig...gespeeld dan wel echt, dat was Gusto nog niet duidelijk en dat deed hem er eigenlijk ook niet toe....
Gusto was in elk geval a la minute genezen van zijn plan B, om koers te zetten naar Tessy in Acapulco.....
Carla babbelde lekker, haar Duits was nog zo lekker gebrekkig ... een hele opluchting... zou ze dan echt nog maar zo kort in Duitsland wonen en dus nog zo veel Brasiliaans zijn.....dat zag er goed uit...
Eerlijk is eerlijk, hoe het komt komt het,maar Gusto's ervaringen met Brasiliaansen waren tot nu toe nooit echt super...wel goed...maar misschien gewoon te hoge verwachtingen....
Hoewel ze me vertelde goed tegen de invallende kilheid van de avond te kunnen, stelde ze me toch voor om in de Kino verder kennis te maken... eerlijk is eerlijk...om daar verder te praten....ik lachte haar begrijpend aan en ook Carla begreep dat er in de kino No mucho hablar zou zijn....
Maar de verdere kennismaking verliep heerlijk en al gauw overtuigde Carla me dat zoenen , een beetje voorzichtig aanvankelijk , maar eenmaal de smaak te pakken hebbend, wij beiden overigens, zo voelde het, toen werd er volop gezoend..we zaten echter volop in het licht bij het scherm en ik merkte dat Carla zich een beetje geneerde.... of...had ze misschien net zo veel honger om elders de verdere kennismaking voort te zetten... het leek er op en Gusto zegt wel eens vaker( hij zegt het vaker dan ie het doet) je moet het ijzer smeden als ze heet is.... .
Heel netjes bleef ze van de rest van me af en stelde voor om een sleutel te halen... Nou, dan ga ik me eerst nog eens lekker douchen ...zijn we beiden lekker fris en kunnen we er volop tegenaan...
Carla is geduldig blijven wachten in de Kino....
Ze had een sleutel en samen gingen we op zoek naar kamer 12.... nou, die was niet op de begane grond kwamen we samen achter... het was haar eerste dag immers pas hier had ze gezegd... nog lekker nieuw en ze deed dit werk maar af en toe... nou, dat merken we zo wel...
Eenmaal in kamer 12 liep het even wat onwennig, wat Carla betreft....
Haar toch maar het bed even laten opmaken, maar daarna weer verder gegaan met ...zoenen, heerlijk zoenen.... geweldig en lekker was dat... Gusto merkt ...sex kun je met iedere dame hebben, lekker zoenen, dat is heel wat anders.... en iedere keer als het weer mag zijn, is het weer een extra feestje...
Ondanks dat Gusto liet merken er eigenlijk wel de hele avond mee door te kunnen gaan, wist ze zich van het zoenen af te werken en wist ze zich een weg te banen naar inmiddels , niet meer zo kleine Gusto.... een kwartier eerder had ie zich ook al erg genant gedragen, toen ie zich een weg naar buiten het ijsbeervel wilde banen, terwijl baasje Gusto achter Carla dwars door de bar moest lopen. Tiga en Carpe lachten ermee, maar Gusto voelde zich een beetje ongemakkelijk....
Nu ging ze verder met Gusto junior, verder met...zoenen...heerlijk verwennen en het blazen dat kwam later....
Toen het bed op, de hoge schoenen uitgedaan en verder ....op ontdekkingsreis..dat was het...een ware ontdekking een explore before you die tocht,...
De sex was ontstuimig, wat een woord zeg... De sex was afwisselend...lekker zoenen, hoewel Carla heel andere dingen met me van plan was...afijn, heb haar daarna maar laten begaan.... Kleine Gusto moest het nu echt ontgelden..geen zacht gezoen meer, geen zacht geblaas meer...nee, kleine Gusto senior kreeg een harde aanpak , een aanpak muy fuerte....maar dan echt fuerte.... even hoorde ik hem bijna schreeuwen.Nee. die aanpak was ie niet meer gewend... maar. laat Carla maar los....
Carla ging verder met Gusto waar hij op zijn Costa Rica trip zo vaak aan gedacht had, zo vaak van gedroomd had en zo vaak op het punt gestaan had om die " onschuldige Latina's in het echt" om een sleutel te vragen wat zeg ik te bedelen, wat zeg ik een sleutel te eisen....
Carla was de bekroning op die lange heerlijke trip.... een welverdiende beloning... die massage van Mirella in San Jose was werkelijk heel goed, bien fuerte pero......nada mas!! hier bij Carla was het anders...
Toen Gusto aangaf dat ie aan een half uur lang niet genoeg had ging Carla haar ideenbox wagenwijd open...Carla had ook nog lang niet genoeg, Tambien!!!.
Verplicht ,jawel, verplicht moest Gusto op zijn buik gaan liggen...wat een plaaggeest ben je Carla , dacht ik even.... 5 seconden later, wist ik het zeker...teasen kon dit beest, teasen als een helse sexkoningin... overal aanzitten, lekker aanzitten , en net niet lang genoeg... deze tijgerin zwaaide met haar lange haren over me heen...nee, deze dame is echt, Brasiliaire pura... deze liet haar lange bos haren vrij hangen, niks geen bijeengeknotte toestand,zoals veel andere dames met mooie lange haren ervan plachten te maken, nee, ze wist haar lange haren lekker erotisch in te zetten, geweldig meisje, wat deed je dat goed... lekker prikkelen van alle kanten, zacht, met je haren en muy fuerte met die handen van je en dan met die mond van je.... mon dios... wat gebeurt er....
toen werd het even rustig.... waarna er een vloed van frisse olie over gusto's rug werd uitgespoten... direct erna gleed er een heerlijke Bralisiaira over mijn rug en de massage olie was in no time tot een optimale werktemperatuur opgewerkt...en niet alleen die olie...Gusto kon het bijna niet meer houden...hij wist dat dat haar plannetje, nou na plannetje was... lekker opjutten en dan.... even rust en dan weer hoppa...haar lichaam wrong zich van hot naar her ... haar buik, haar billen haar borsten en haar kutje..alles gooide ze in de strijd, en hoppa daar zwaaide ze weer met die sliert haren over me heen en weer en weer....
Een body to body om geen genoeg van te krijgen...
Nu was het tijd voor een ritje cowgirl over de Brasiliaaanse graslanden.... jawel bukkend voor de lage begroeiing en hoppa daar zwaaide ze weer met die lange haren... heerlijk gewoon....
Het was genieten wederzijds genieten en Carla genoot van de verrassing blijkbaar dat Gusto alles zo intens genoot....
Weer nam ze me in haar mond en in haar handen en dan weer tegelijk...Gusto kon het allemaal niet meer bijhouden en wilde dat ook niet meer....
Laat komen laat komen, anders zitten we zo ergens in de Amazone verstrikt...nou, eigenlijk was dat zo gek nog niet geweest.....
Uiteindelijk heerlijk klaar gekomen en Carla kreeg eer van al haar werk...
Ze was moe en tevreden Y Yo tambien.... sjonge jonge, even na liggen hijgen en wat gebabbeld. Haar aangegeven dat Gusto's Brasiliaira uitstapjes eigenlijk vaak wat gewoontjes waren.... " En hoe is je ervaring met Dominicaanse dames....als ik vragen mag" ..nou, Gusto kent wel enkele Dominicaanse en dat is in de regel altijd groot feest in bed....nietwaar Brenda in Den Haag??
En waarom denk je nu dat het nu anders met mij vroeg ze me terwijl ze me wat toelachte....ik weet niet, het is gewoon lekker bij jou... ze vervolgde " zou het ermee te maken kunnen hebben dat ik uit Brasiliaanse en ....Dominicaanse ouders ben......?? "
Het antwoord zal duidelijk zijn....verrassend en toch ook weer niet.
Hoe krijg je veel latina in een lichaam..juist...Carla is het antwoord.
Nog even lekker samen gedouched en later nog een tijdje lekker nagekletst...de bedoeling was , althans van mij om nog een keer vaker wat bij te praten...dat is niet meer gelukt om duidelijke redenen...Carla had het heel druk en achteraf realiseer je je dat het een geluk is geweest haar daar zo , helemaal alleen aan die tuintafel te hebben mogen treffen...
Casalidad no existe.....
Mijn onderhoud met Carla was een ware afsluiting van een dikke week Latina, van een dikke week , overwegend mooie tot hele mooie ervaringen in latijns Amerika en in het bijzin van Latina dames.... ze zijn mooi, ze zijn aantrekkelijk en ze zijn gewoon.....echte latina snoepjes voor Gusto... ok, het is mijn persoonlijke smaak, maar voor degene die een beetje Latina gevoel hebben, voor degenen die een beetje Gusto's smaak kennen....
Carla is nieuw in Living Room, zondag fris binnen. Wil het voorlopig 1 of 2 weken proberen..ze woont ver weg in Duitsland...
Gusto gaat in elk geval zijn caminar programma van deze week danig aanpassen, want eenmaal gesnoept van Carla haar bonbons, dan wil je graag helpen die hele doos leeg te maken....
Deze week proberen me te gedragen en flink wat energie op te bouwen en dan mogelijk gauw een tweetal uurtjes van haar bonbons te gaan snoepen....
Carla, hasta luego....
Gustomass.
Laatst gewijzigd door Gustomass; 2 juni 2009 om 01:41