Weergegeven resultaten: 1 t/m 13 van 13

Discussie: Mijn EX

Last Online
    5 december 2014 @ 18:10
    Discussies
    98
    Thanks
    108

Reden Mijn EX

Dalton
    ijsbeer Geregistreerd: 28 mei 2008

--------------------------------------------------------------------------------

O foots wat heb jij het zwaar gehad met die dame maar zoals wij je kennen en hoe jij te keer gaat met een dame in een club heeft je ex het vast en zeker niet makkelijk.
    Bekijk het eens van haar standpunt want we weten ook allemaal dat je een vreetwolf bent dus moet ze iedere middag een flinke pan met voer maken en daar gaat natuurlijk een hoop vrije tijd inzitten.
    En na dat eten even op de bank zitten en maar scheten laten die verschrikkelijk stinken waar geen ene vrouw tegen opgewassen is.
    We weten dat de dames in de club dan meteen naar buiten rennen,ondanks die stortbui en het eerste uur niet naar binnen komen.
    Dan komt het slapen gaan en kijk als iedere keer die piel kapot is wat moet die vrouw dan doen om ook eens een keer klaar te komen zonder die tarzan op het nachtkastje?
    Dan is er geen buurman meer veilig voor die vrouw en kan ze de mannen niet met rust laten voordat ze eindelijk ook eens een goede beurt heeft gehad.
    Maar waarom zullen wij treuren de saunaclubs in duitsland zitten vol met hele leuke lekkere geile en jonge dames,alhoewel ik ook al een dvp op leeftijd heb gespot in de gezelligste huiskamer van nrw,de plaats heet kaarst,voor de mensen die dit nog weten,en de club is LIVINGROOM.
    Dus foots bekijk het ook goed van de andere kant,je hoeft natuurlijk geen homo te worden,ondanks die lokroepjes welke uit je heerlijke strakke kont komen en dan dat sterretje wat tegen iedereen knipoogt.

Beste Dalton en anderen,

Ik bekijk het even aan de kant van mijn ex en inderdaad eet ik veel en daarom haalde zij altijd voer bij de chinees of eender welke afhaalturk, want dan kon ze tenminste 20 uur bellen per week met de vaste telefoon en de andere 20 uur werd ze natuurlijk teruggebeld, dus eten klaarmaken nee daar had ze natuurlijk geen tijd voor.

Piel kaputt geen last van gehad ik gaf mijn ex min 2 meestal 3 keer per dag wat kokosnotenmelk en natuurlijk betaste ik haar niet alleen in bed, maar net als in de LR met Zoye, gewoon overal en altijd.

De buurman, nee die ging vreemd met een zijn oude vriendin die hij over de motorkap liet buigen, nee, mijn ex zocht iets exotisch en het werd na een zoektocht op internet: een Roemeense toyboy, eigenlijk net als wat wij zoeken in de clubs. Ik ben erg blij dat ze haar droomprins heeft gevonden en ik geniet elke keer als ik in de clubs kom weer van de leuke verhalen die de roemeense dames vertellen over hun mannelijke landgenoten.

Kortom mijn ex heeft mijn ogen geopend en ik weet nu precies hoe een DVP in de club doet, denkt en waar het uiteindelijk op uitdraait. Uiteindelijk heb ik natuurlijk ook uitgerekend dat ik haar in de 11 jaar (gemiddeld 2-3 keer per dag) toch bijna 10.000 keer geneukt moet hebben en al met al kostte me dat dan toch veel minder dan de € 50,- per keer in de Duitse clubs. Maar de service was dan ook allerbelabberdst, vooral na het tekenen van het huwelijkscontract.

Vanuit haar gezien ben ik gewoon een hele lange vaste klant geweest waar ze lekker al het geld van op mocht brassen aan onbenullige en waardeloze dingen. Echter op den duur verveeld dat ook en als je het geld niet op kunt brassen dan neem je toch gewoon een Roemeense toyboy, dat is veel spannender dan een tarzan op je nachtkastje.

Maar genoeg over mijn ex. nu de waarheid over mijn geaardheid.

Homo worden, tja dat zou een uitkomt zijn, mannen zijn veel simpeler en emotioneel niet zo gecompliceerd als vrouwen. Daarom heb ik na wat omzervingen met transkes, hele, hele mooie uit zowel Thailand als Philipijnen mijn ware aard gevonden. Ik ben dol op gangbangs, ik houd van trio's met 2 heren en 1 dame en uiteindelijk heb ik toch gekozen voor een manwijf. Het is een vrouw, met alles erop en eraan, maar toch simpel, houd van auto's en motoren. Het grootste pluspunt vond ik haar hobbies koken, schoonmaken en tuinieren en dat gaf voor mij de doorslag. Nu heeft ze er nog 1 hobby bij en dat is het uitmelken van mijn kokosnotensap.

Voor dit manwijf is zelfs het bezoeken van een hoerentent geen punt, sterker nog ik zat met haar broer en haar neef en 2 vrienden in een hoerentent, terwijl zij onverwacht begon te bevallen van mjn zoontje. Toen ik aankwam de volgende dag geen onvertogen woord, het was een schat van een baby en Dalton, jij begrijpt het natuurlijk wel. Dat kan alleen maar als je veel heel veel geoefend hebt.

Kortom ik leef mijn leven als een varken, ik concentreer me op de belangrijke dingen in het leven, namelijk freten, neuken en lekker in de schaduw liggen. Uiteraard schijt ik (vast, vloeibaar of in gasvorm) waar ik sta en trek me daar geen brast van aan. Ik hoop dat dit antwoord voor veel mensen een antwoord geeft op het diepe medeleven dat ik heb met mijn ex, die uiteraard een goede beurt van haar Roemeense toyboy duidelijk heeft verdiend.

Groet, Foots :wink:
    Laatst gewijzigd door foots; 31 mei 2009 om 15:05 Reden: nog wat toegevoegd
    "Een dvp is goedkoper* dan een lief en wordt nooit ouder, dikker of lelijker en heeft altijd zin" door Foots

* Goedkoper over totale looptijd genomen met inbegrip van aanschaf, onderhoud en afschrijvingskosten. Garantie en verzekeren niet mogelijk en juridische kosten vallen buiten rechtsbijstand.

Hoeren neuken, nooit meer werken !

Last Online
    Vandaag @ 01:08
    Discussies
    58
    Thanks
    2.765

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door foots Bekijk bericht
    Kortom ik leef mijn leven als een varken, ik concentreer me op de belangrijke dingen in het leven, namelijk freten, neuken en lekker in de schaduw liggen. Uiteraard schijt ik (vast, vloeibaar of in gasvorm) waar ik sta en trek me daar geen brast van aan.
    Eindelijk een IJsbeer die begrijpt hoe je moet genieten van het leven

Last Online
    Vandaag @ 10:36
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869

Standaard

--------------------------------------------------------------------------------

Citaat:
    Oorspronkelijk geplaatst door foots
    Kortom ik leef mijn leven als een varken, ik concentreer me op de belangrijke dingen in het leven, namelijk freten, neuken en lekker in de schaduw liggen. Uiteraard schijt ik (vast, vloeibaar of in gasvorm) waar ik sta en trek me daar geen brast van aan.

Neuk je ook als een varken en heb je een krul in je lul?

Last Online
    25 maart 2011 @ 08:00
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard mijn ex

Voordat je weer op je fouten gewezen wordt Dalton wil ik je even uitleg geven over het leven van een varken.Een zeug <vrouwtjesvarken neukt slechts twee keer per jaar.Ze is dan vier maanden zwanger en krijgt ongeveer elf biggen per worp.Het mannetjesvarken heet <hoe toepasselijk> een beer,en laat het wijfje dan met rust.Na de bevalling ,als haar biggen zelf eten twee maanden later, gaat het weer opnieuw beginnen en zo slijt een varken zijn leven tot het opgevreten wordt. Ik hoop dat je er iets wijzer van geworden bent.Dan denk ik dat een ijsbeer toch liever geen varken is wat seks aangaat. En eten doen ze slechts tweemaal per dag.

Groetjes edward

Last Online
    4 oktober 2022 @ 21:44
    Discussies
    35
    Thanks
    24

Standaard

Ja Footske,

Daar stadduh van te kijken. Hedde nie van trug, hè?
    Altijd op zoek naar honing

Last Online
    5 december 2014 @ 18:10
    Discussies
    98
    Thanks
    108

Standaard

Heren, beren,

Inderdaad daar sta ik van te kijken ja. Op het forum ook al verstand van zeugen en beren, had ik niet gedacht.

Tja het zegt overigens niet dat varkens zich niet op dezelfde dingen concentreren maar waarschijnlijk trek je de conclusie dat ik voor een varken een wat hoge frequentie heb en dat ik me weinig aantrek van de periode van de zeug.

Klopt, ik ben dan ook een vortig varken, een zwijn, het interesseert me totaal niet welke periode en ik eet net als varkens 2 keer per dag, namelijk bij licht en bij donker.

Helaas vrees ik dat sommige de clu niet helemaal vatten en sommige te ver doorgestudeerd hebben op varkensmanieren. Toch is het lang niet zo moeilijk als het lijkt het is slechts een verklaring van hoe om te gaan met exen en een uitleg over hoe je je leven goed kunt leven.

Doe er je voordeel mee en wellicht kunnen we samen eens hoggen.

Groet, Foots :wink:
    "Een dvp is goedkoper* dan een lief en wordt nooit ouder, dikker of lelijker en heeft altijd zin" door Foots

* Goedkoper over totale looptijd genomen met inbegrip van aanschaf, onderhoud en afschrijvingskosten. Garantie en verzekeren niet mogelijk en juridische kosten vallen buiten rechtsbijstand.

Hoeren neuken, nooit meer werken !

Last Online
    7 juli 2010 @ 14:49
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Blinzeln varkens en orgasmes

OVER VARKENS EN ORGASMES

OF

OPEN LIEFDESBRIEF AAN FOOTS

Beste Foots,

Je bent duidelijk een zwijn, een atheïst en een rechtse rakker.
    Laat ons dan puntje per puntje overlopen.
    De rechtse rakker in je. Ik ben zo links als een mens maar kan zijn, alhoewel ik soms het verwijt krijg redelijk rechts uit de hoek te komen.
    Wat trekt me toch in dat rechtse kantje van je? Toen ik je de eerste keer zag, bestierf ik het helemaal. Ik had al heel wat zwijnen gezien in mijn leven, maar jij sloeg echt alles. Ongemanierd, scheten latend waar je hing, stond, lag of zat (te stinken dus). Onbeschofte uitspraken, voor niks verlegen. Wat gooien ze hier nu binnen, hoorde ik mezelf denken. Tja, een ongemanierd onbeschoft vortig zwijn. Je had je naam. Maar tevens was het aangenaam. Ik zag je vertrekken met die Braziliaanse stoot, en ik lachte. Nog geen 5 minuutjes later stond je terug op het terras van de Villa. Een vriendschap was geboren. Voor de criticasters onder jullie, ja, ik, erpee, de hoerenloper, beschouw de hoerenloper Foots als een vriend. Go away man, dit is het echte leven toch niet, get a life. Ja, ik beschouw dat vortig zwijn Foots als echte vriend. Net zoals 3 handvol andere forumleden, onnodig hun namen hier te vernoemen, ze weten het wel van me. Als dit niet het echte leven is, waarom lees jij, meneer de criticaster, dit dan? Misschien voel je je beter dan anderen, maar je bent net zoals hen.
    Foots terug op het terras dus, en met die typisch diepe stem (dezelfde als Youp trouwens) hoorde ik het hem zeggen: "het slechtste ooit, in 20 seconden was ik klaar". Grapte hij? Neen, hij grapte niet. Een vriendschap, die veel verder zou gaan dan ik ooit had gedacht, was geboren.
    Vanaf die dag zou alles anders worden, en een tijdje later zaten we iedere zaterdag in de villa of in phg.
    Het viel me op dat jij veel harder was dan ik, dat je veel vettiger was dan ik, dat je gewoon zowaar mijn tegenpool was. Gelukkig maar, want twee Footsjes op twee erpees, dat moet botsen.
    Ik vocht voor rechtvaardigheid, links, maar ook jij vocht voor diezelfde rechtvaardigheid, rechts.
    Ik verzet me tegen ieder monopolie, jij vindt Microsoft GEWEEEEEEEEEEELDIGGG, omdat je programma er goed mee draait en het betrouwbaar is voor je applicaties.
    Ik streef naar de perfectie in dingen te onthouden, jij wil alles zo vlug mogelijk vergeten, en wijt het aan je Alzie-Light.
    Ik vind Grazella zowat de geilste van de hele bende, bij jou was ze vergelijkbaar met een dooie vis. Nou, sputterde die dooie vis bij mij dan wel heel hard tegen. Ik krijg er terug zin in als ik aan haar denk. Dat we die nooit samen hebben mogen meenemen naar hogergelegen regionen, is me nog een raadsel.

Ik droom zo weg bij de herinneringen, de mooiste dingen die we samen hebben mogen meemaken.
    In willekeurige volgorde.
    Bulgaarse Monica in PHG, ja, Barbara Devil hing aan de paal, terwijl Monica aan onze paaltjes tastte. Ik vond dit al heer ver gaan, maar de brombeer, die gromde eens en vond het geweeeeeldiggg, faaaaabelhaft. Ik schaamde me soms dood, maar begon hem steeds leuker te vinden. Ver? Ach, ik had nog niets gezien, zo denk ik nog vaak terug aan...
    Dani. Ik had Dani beloofd naar de kamer te gaan, maar Shakira, tja, die had de sleutel al vast. Dus Dani duidelijk gemaakt, en afgesproken voor nadien. Toen uiteindelijk Dani de sleutel ging halen, lieve Foots, dacht jij dus ... , haha, lekker niet. Ik vroeg je nog mee naar de kamer, maar toen was jij nog tegen dikke sigaretten, remember? De volgende twee uren waren de zenuwachtigste, de langste, de vervelendste, de meest stesserende uit je ijsberenbestaan. Het is niet altijd fijn een zwijn te zijn.
    Onze eerste trio. Turkse Sibru. Prachtwijffie, heerlijk ding, lekker, en Foots, die gromde en lachte, en erpee piell kaput. De eerste keer piel kaput, en niet de laatste keer. Sindsdien durf ik die lieve Meid geeneens meer aan te kijken, en dat is mede de reden dat ik niet meer naar PHG ging. Je gromde lekker als je klaar kwam trouwens, haha.
    Doet me naadloos overgaan naar de volgende herinnering aan je.
    Witrussische "achtbaan" Anna.
    Mede door haar actie met Dupke, "I only kiss on the room" en daarna hem vol op mond pakte (ik hou wel van dat uitdagende, dat pittige, dat beetje sletterige dat ook zij uitstraalt), heb ik met haar een geweldige 2 uur beleefd. Op een gegeven moment zei A "harder deeper" en "is your dick not hard enough, or is my pussy not wet enough". Ach, wij mannen zijn net zo'n kletsclubje als hen hoor, dus wat kon ik beter doen dan het tegen jou te vertellen, Foots?
    Nog geen vijf minuten later, ik had Anna net (en netjes) betaald, lopen Dupke, jij en ik naar het nachtcafe. In de kleedkamer lopen we Anna tegen het lijf, je kijkt en zegt haar keihard, op jouw eigense manier "HARDER DEEPER". Ik besef echt even niet wat er gebeurt. Hoorde ik dat goed? Ja, je zei haar, rechtuit, keihard, onbeschoft, boertig, vortig, gemeend en ook vol humor "HARDER DEEPER". Dat zag ik in Dupkes reactie, dat zag ik in Anna's ogen. Als daar kogels in zaten, kon ik dit nu niet neerschrijven. Diezelfde dag heeft Anna me volledig genegeerd, en tot op de dag van vandaag heb ik haar nog niet terug gezien. Reden nummer twee, vriend.
    Nunzia en Sheila dan maar? Tja, ik ging mee de kamer op voor een dikke sigaret vol mais te paffen, gevolg: alweer erpee piell kaput, maar ik weet waarvan het komt... . Wel lekker gekust en gekeken hoe die Nunzia dat vingertje in der mondje stopt, net nen tut waar ze aan zuigt, de kapoen.
    Nunzia, tja, aan wie denk je dan nog? Uiteraard aan mij, maar aan wie nog? Juist, aan Nilo. A day to remember, eentje om in te lijsten, om te schilderen zelfs. Je wou Nilo zo graag, en je liet er dan ook geen gras over groeien, op het "nachtkastje" kleedde je haar al zoenend uit. Wat een verdomd lekker ding is dat zeg, je zou er zo verliefd op kunnen worden, niet? Ik lag met Nunzia snode plannen te smeden. Toen jij languit op je rug lag te genieten van Nilo's pijpkunsten, was ons moment gekomen, Nunzia kroop naar je mond en kustte je helemaal op, en dat gaf me de kans achter Nilo te kruipen en haar lekker (voor mij lekker toch) op zijn hondjes te mogen aanbidden. Ik zou en wou je gewoon redden van je opkomende verliefdheid voor haar, en stootte zo hard ik kon. En het luktte me nog ook, ze stopte je te pijpen en kroop van je af. Nunzia nam daar dankbaar gebruik van en neukte je geweldig af, terwijl ik lag te genieten van "jouw vriendinnetje". Nog geen klein smeerlapke he, die erpee.
    Maar toen je kwam, beste Foots. Ik kan het enkel vergelijken met het slachten van een varken dat tegelijk een hartaanval krijgt. Nog nooit meegemaakt dus. Ik kon dan ook niet anders dan hard te schreeuwen en je trachten te reanimeren. Ik zou niet graag aan je aanstaande vriendin eerlijk moeten uitleggen hoe je aan je einde bent gekomen. Ik hen nog nagenoten van Nilo, waarvoor dank, vriend.
    Dat waren zowat de meest grappige momenten, maar ik ken die rechtse rakker ook anders. Keihard voor zichzelf, keihard voor anderen, maar vooral rechtdoor, en eerlijk. Ik kan smakelijk lachen om je verhaaltjes over RP (het land RP), over je ex, over Chantal, ... . Ik sta soms verstomd van je hardheid. Ik bewonder je moed en was ooit een keertje half jaloers op je. Uiteraard had je gelijk, toen je het opmerkte.
    Je bent veel meer dan een hoerenloper met een ex voor me.

Ben je een atheïst? Goed, ik geloof in Maria Magdalena, de hogepriesteres-tempelhoertje, so who cares? Ieder gelooft waarin hij wil, zolang het fanatieke achterwege blijft.

Ben je een zwijn? Uiteraard, laat deze liefdesverklaring aan jou daar een geschreven bewijs van zijn.
    Maar laat het volgende je dan een zoete troost zijn. Het varken, is naast de dolfijn het enige dier dat van seks geniet. En ik ga je nog meer zeggen: een varken kan een orgasme hebben van 30 minuten. Ik zou zeggen, beste Foots: alles valt wel langzaam in zijn plooi, ik hoop dat je je vriendinnetje en je zoontje vlug bij je mag hebben, maar tegelijk ga ik je dan wel missen.

Tot straks in 't skw.

erpee

note erpee: bij het schrijven was ik onder invloed van lekkere maïskorrels, de schrijver kan niet aansprakelijk gesteld worden voor eventuele waarheden, daar deze waarheden enkel berusten op fictie, uit de geest ontsproten bij een hoerenloper

Last Online
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Frage 03 enz enz enz

Een varken is een zeer intelligent dier.Natuurlijk zijn er domme en slimme varkens.Maar die heb je ook onder de mensen.Want ik heb nog nooit een varken zijn telefoonnummer op een chat zien staan .Met mij???????????

Groet edward.

Last Online
    1 januari 2016 @ 22:52
    Discussies
    76
    Thanks
    106

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door edward Bekijk bericht
    Een varken is een zeer intelligent dier.Natuurlijk zijn er domme en slimme varkens.Maar die heb je ook onder de mensen.Want ik heb nog nooit een varken zijn telefoonnummer op een chat zien staan .Met mij???????????

Groet edward.

Mmmm scherp edward scherp !!!!

Welkom op IJBF :thefinger

It´s better to fail in originality, than to be succesful in following

Last Online
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Blinzeln dom dommer domst - knor knorrer knorst

Groet edward.
    Het is nog veel veel dommer om dat nummer 27 keer te bellen, Ed, met verborgen nummerweergave, wetende dat mijn telefoon op automatisch opnemen staat, en dat uiteraard ieder gesprek toch geregistreerd wordt door de Belgische telefoonprovider.
    Hallo, Ed, met erpee, wie heb ik aan de lijn (geregistreerd?)

erpee - knor knor
    ed - effe dat nummer bellen, je weet maar nooit, zeer scherp Ed, zeer zeer scherp

Last Online
    1 januari 2016 @ 22:52
    Discussies
    76
    Thanks
    106

Standaard

It´s better to fail in originality, than to be succesful in following

Last Online
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    Het is nog veel veel dommer om dat nummer 27 keer te bellen, Ed, met verborgen nummerweergave, wetende dat mijn telefoon op automatisch opnemen staat, en dat uiteraard ieder gesprek toch geregistreerd wordt door de Belgische telefoonprovider.
    Hallo, Ed, met erpee, wie heb ik aan de lijn (geregistreerd?)

erpee - knor knor
    ed - effe dat nummer bellen, je weet maar nooit, zeer scherp Ed, zeer zeer scherp
    Waarom zou ik dat nummer 27 keer bellen? Je weet best dat dat niet zo is.Waarom doe je nu zo rplover ?Ik heb je gisterenavond verteld en gevraagd of ik je nummer zou draaien.Dat heb je zelf goed gevonden.Op mijn telefoon is twee keer gebeld dat weet je.Je kunt registreren wat je wilt maar mijn nummer kom je twee keer tegen en niet meer.Bedankt rplover.

Groet edward

Last Online
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Blinzeln alo tokyo

Waarom zou ik dat nummer 27 keer bellen? Je weet best dat dat niet zo is.Waarom doe je nu zo rplover ?Ik heb je gisterenavond verteld en gevraagd of ik je nummer zou draaien.Dat heb je zelf goed gevonden.Op mijn telefoon is twee keer gebeld dat weet je.Je kunt registreren wat je wilt maar mijn nummer kom je twee keer tegen en niet meer.Bedankt rplover.

Groet edward
    Is het je niet duidelijk waarom ik zo doe? Omdat jij reageert in dit topic uiteraard :D
    Ik interesseer me niet aan wie me belt of hoeveel, alleen heb ik graag dat de mensen die me bellen zo beschaafd zijn hun naam te zeggen als ik opneem met .... met erpee ....
    Ik weet toch dat jij me maar twee keer hebt gebeld, één keertje voor de fun en een keertje nadat je het me had gevraagd

erpee :wink:

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten