Mijn EX
Dalton
ijsbeer Geregistreerd: 28 mei 2008
--------------------------------------------------------------------------------
O foots wat heb jij het zwaar gehad met die dame maar zoals wij je kennen en hoe jij te keer gaat met een dame in een club heeft je ex het vast en zeker niet makkelijk.
Bekijk het eens van haar standpunt want we weten ook allemaal dat je een vreetwolf bent dus moet ze iedere middag een flinke pan met voer maken en daar gaat natuurlijk een hoop vrije tijd inzitten.
En na dat eten even op de bank zitten en maar scheten laten die verschrikkelijk stinken waar geen ene vrouw tegen opgewassen is.
We weten dat de dames in de club dan meteen naar buiten rennen,ondanks die stortbui en het eerste uur niet naar binnen komen.
Dan komt het slapen gaan en kijk als iedere keer die piel kapot is wat moet die vrouw dan doen om ook eens een keer klaar te komen zonder die tarzan op het nachtkastje?
Dan is er geen buurman meer veilig voor die vrouw en kan ze de mannen niet met rust laten voordat ze eindelijk ook eens een goede beurt heeft gehad.
Maar waarom zullen wij treuren de saunaclubs in duitsland zitten vol met hele leuke lekkere geile en jonge dames,alhoewel ik ook al een dvp op leeftijd heb gespot in de gezelligste huiskamer van nrw,de plaats heet kaarst,voor de mensen die dit nog weten,en de club is LIVINGROOM.
Dus foots bekijk het ook goed van de andere kant,je hoeft natuurlijk geen homo te worden,ondanks die lokroepjes welke uit je heerlijke strakke kont komen en dan dat sterretje wat tegen iedereen knipoogt.
Beste Dalton en anderen,
Ik bekijk het even aan de kant van mijn ex en inderdaad eet ik veel en daarom haalde zij altijd voer bij de chinees of eender welke afhaalturk, want dan kon ze tenminste 20 uur bellen per week met de vaste telefoon en de andere 20 uur werd ze natuurlijk teruggebeld, dus eten klaarmaken nee daar had ze natuurlijk geen tijd voor.
Piel kaputt geen last van gehad ik gaf mijn ex min 2 meestal 3 keer per dag wat kokosnotenmelk en natuurlijk betaste ik haar niet alleen in bed, maar net als in de LR met Zoye, gewoon overal en altijd.
De buurman, nee die ging vreemd met een zijn oude vriendin die hij over de motorkap liet buigen, nee, mijn ex zocht iets exotisch en het werd na een zoektocht op internet: een Roemeense toyboy, eigenlijk net als wat wij zoeken in de clubs. Ik ben erg blij dat ze haar droomprins heeft gevonden en ik geniet elke keer als ik in de clubs kom weer van de leuke verhalen die de roemeense dames vertellen over hun mannelijke landgenoten.
Kortom mijn ex heeft mijn ogen geopend en ik weet nu precies hoe een DVP in de club doet, denkt en waar het uiteindelijk op uitdraait. Uiteindelijk heb ik natuurlijk ook uitgerekend dat ik haar in de 11 jaar (gemiddeld 2-3 keer per dag) toch bijna 10.000 keer geneukt moet hebben en al met al kostte me dat dan toch veel minder dan de € 50,- per keer in de Duitse clubs. Maar de service was dan ook allerbelabberdst, vooral na het tekenen van het huwelijkscontract.
Vanuit haar gezien ben ik gewoon een hele lange vaste klant geweest waar ze lekker al het geld van op mocht brassen aan onbenullige en waardeloze dingen. Echter op den duur verveeld dat ook en als je het geld niet op kunt brassen dan neem je toch gewoon een Roemeense toyboy, dat is veel spannender dan een tarzan op je nachtkastje.
Maar genoeg over mijn ex. nu de waarheid over mijn geaardheid.
Homo worden, tja dat zou een uitkomt zijn, mannen zijn veel simpeler en emotioneel niet zo gecompliceerd als vrouwen. Daarom heb ik na wat omzervingen met transkes, hele, hele mooie uit zowel Thailand als Philipijnen mijn ware aard gevonden. Ik ben dol op gangbangs, ik houd van trio's met 2 heren en 1 dame en uiteindelijk heb ik toch gekozen voor een manwijf. Het is een vrouw, met alles erop en eraan, maar toch simpel, houd van auto's en motoren. Het grootste pluspunt vond ik haar hobbies koken, schoonmaken en tuinieren en dat gaf voor mij de doorslag. Nu heeft ze er nog 1 hobby bij en dat is het uitmelken van mijn kokosnotensap.
Voor dit manwijf is zelfs het bezoeken van een hoerentent geen punt, sterker nog ik zat met haar broer en haar neef en 2 vrienden in een hoerentent, terwijl zij onverwacht begon te bevallen van mjn zoontje. Toen ik aankwam de volgende dag geen onvertogen woord, het was een schat van een baby en Dalton, jij begrijpt het natuurlijk wel. Dat kan alleen maar als je veel heel veel geoefend hebt.
Kortom ik leef mijn leven als een varken, ik concentreer me op de belangrijke dingen in het leven, namelijk freten, neuken en lekker in de schaduw liggen. Uiteraard schijt ik (vast, vloeibaar of in gasvorm) waar ik sta en trek me daar geen brast van aan. Ik hoop dat dit antwoord voor veel mensen een antwoord geeft op het diepe medeleven dat ik heb met mijn ex, die uiteraard een goede beurt van haar Roemeense toyboy duidelijk heeft verdiend.
Groet, Foots :wink:
Laatst gewijzigd door foots; 31 mei 2009 om 15:05
Reden: nog wat toegevoegd
"Een dvp is goedkoper* dan een lief en wordt nooit ouder, dikker of lelijker en heeft altijd zin" door Foots
* Goedkoper over totale looptijd genomen met inbegrip van aanschaf, onderhoud en afschrijvingskosten. Garantie en verzekeren niet mogelijk en juridische kosten vallen buiten rechtsbijstand.
Hoeren neuken, nooit meer werken !