Weergegeven resultaten: 1 t/m 18 van 18

Discussie: Laura (Roemeens) GT

Last Online
    8 mei 2008 @ 09:29
    Discussies
    2
    Thanks
    0

Standaard Laura (Roemeens) GT

Haarkleur/-lengte : Blond / Lang
    Lengte dame : 1.55
    Postuur/Cupmaat : normaal / B
    Nationaliteit/Taal : Roemeens / Duits
    Leeftijd : 28
    Tatoeages/Piercings : geen
    Service: NMZ, PZC, TZ
    Voordelen: geile meid
    Nadelen: een beginnend buikje
    Tijdsduur : 1.30
    Prijs : 100
    Extra’s bij het bezoek

Al vanaf ik binnenkwam (11.15) oogkontakt met Laura gehad. Maar eerst even krantje lezen en daarna was ze bezet. Maar om 3 uur was het zover na de nodige sluikse oogkontakten. Voelde me net een puber op zijn eerste date.

Alle moed bij elkaar geraapt en naast haar op de kruk geklommen en even getest of er een klik was. En die was er.

Val bijna in herhaling (zie recensie over Olivia) maar het was mijn geluksdag (oke Sandra daargelaten). Een echte GFE, een beetje buik, maar dat heeft een oorzaak en toch ook wel lekker vergeleken bij al die maatjes 34. Een brok puur natuur en de ultieme combinatie van geilheid en zachtheid.
    Heb haar heerlijk gebeft (vond ze), de vingers moesten in de gaatjes en zowaar een orgasme werd haar deel. Daarna was ik aan de beurt en haar tong bewoog zich overal over mijn lichaam. De edele delen werden zeker niet vergeten en dat alles heel teasend. Moest me echt inhouden om het niet zo te laten eindigen. Toen ik het niet meer hield hebben we de daad gedaan. Het hoogtepunt was niet alleen dat maar de hele sessie was een groot hoogtepunt.

Ook zij was nog niet zo lang in GT werkzaam, maar had in andere clubs (BL) gewerkt

Last Online
    7 januari 2025 @ 23:19
    Discussies
    64
    Thanks
    1.681

Lächeln Laura 19.04

Een geheimtipp deze Laura.
    Geeft knettergoede service deze dame (de vonken vliegen ervan af)
    Op Rheinforum wordt ook zeer positief over haar geschreven.

Jack42

Last Online
    11 januari 2023 @ 09:58
    Discussies
    2
    Thanks
    3

Standaard

Later in de middag werd ik op het terras belaagd door Roemeense Laura. Qua uiterlijk is ze niet zo mijn type. IK vind haar minder knap dan velen andere in gt en ik was ook niet van plan om met haar een kamer te gaan bezoeken. Toch kon ze me overhalen om even gezamenlijk in het zonnetje te gaan zitten en gaandeweg wist ze toch een gevoelige “snaar”bij mij te raken. Ik vond haar spontaan, gezellig, lief en open en uiteindelijk besloot ik toch met haar wat privé tijd te spenderen. Nou, hier heb ik geen spijt van gehad. Op de kamer echte gfe sex. Alles was goed te noemen en ze deed zelfs een vrij uitzonderlijk kunstje, wat ik nog niet vaak had meegemaakt in gt. Na het kamer bezoek liet ze me nog een knap staaltje aftersales zien. Ze kwam gewoon weer bij me zitten in de tuin en bleef maar zoenen en andere onzedelijke handelingen verrichten. Dit werd zelfs zo heftig dat ik binnen korte tijd weer met haar op de kamer lag en er bijna in was gebleven. Laura bedankt! Zo moeten eigenlijk alle ontmoetingen in gt zijn. Dit is waar een ijsbeer 400 kilometer voor gaat rijden.
    Oh ja, Laura heeft inmiddels van haarkleur gewisseld en is op het moment donker.
    Ze vertelde mij goed bekend te zijn met de vaste Hollandse kolonie in gt en ze zal er dinsdag dan ook zijn.

Last Online
    19 november 2021 @ 17:54
    Discussies
    9
    Thanks
    26

Standaard Laura

Diese Frau hat jetzt dunkle Haaren aber vom Service her sehr zu empfehlen!
    Gf6,Gute Oralsex und GV in verschiedene Stellungen.Ob sie FT macht weiß ich nicht weil ich brauchte an dem Tag Die war so Geil und Läßt vorher auch viel zeit
    Im RF ist sie bekannt als sie noch inder BL Kaarst gearbeitet hat.
    Ich glaube Sie ist diese woche und nächste? noch da und geht 6 wochen in urlaub.
    Gruß
    woods25:wink:

Last Online
    24 december 2024 @ 14:17
    Discussies
    75
    Thanks
    966

Standaard GT 9-11

Vandaag was ze ook aanwezig. Ik kende haar wel via de hollandse kolonie, maar ze was nu niet meteen mijn type dacht ik. Toen ik in de whirlpool wilde gaan zat zij er ook in, samen met enkele andere ijsberen. Gedurende de badtijd kwam ze steeds dichter bij mij zitten en liet ze ook haar handen onder water niet thuis bij mij. Dat liet mij niet onberoerd. We kregen steeds meer interesse in mekaar. Nu had ik eerder op de dag MiniMe ook al gezien in wat daar van kan komen en dat wilde ik nu niet meteen. Per slot had ik eigenlijk al een keuze gemaakt voor Nellie. Maar daar zou het niet meer van komen die dag. Laura wilde graag met mij de kamer op en uiteindelijk kon ik mij ook niet meer weren.

Ik moet zeggen een zeer goede keuze. Mijn top 5 moet weer bijgesteld worden, want ze was met een woord gewoon fantastisch. Nog meer als bij Adelle bij mijn vorige bezoek aan Gt had ik het gevoel dat we echt sex hadden, niet gespeeld, niet gemaakt, nee echte sex. Toen ze op een gegeven moment zelf klaar kwam kon ik ook niet lang meer wachten. Tja zullen jullie denken hoe zeker ben je ervan dat ze echt kwam. Nou dat heb ik wel gemerkt toen ik nadat ze kwam nog even met mijn vingertje in haar klitje ronddraaide. Nee, daar kan zelfs een vrouw niets verbergen. Ze heeft mij vervolgens heerlijk in haar mondje laten komen. Laura een klasse apart, ook na afloop heb ik haar nog diverse keren op schoot gehad of kwam ze mij nog even vol op de mond nemen. Ook haar aftersales waren zeer goed.

Last Online
    Discussies
    75
    Thanks
    966

Standaard GT 14-12-07

Laura,

maakte mijn keuze voor de nummer 1 positie in de top 5 van 2007 wel heel erg moeilijk. Uiteindelijk is mijn keuze gevallen op Angie, maar dat had ook maar zo andersom kunnen zijn. De achterstand die ze oploopt omdat ik haar verschijnen (stijl, niveau en voorkomen) wat minder vind dan bij Angie wordt grotendeels goed gemaakt op de kamer, want op de kamer is zij voor mij samen met Adelle de topper tot nu toe. Opgeteld met de goede pre- en na-sales een waardige nummer 2 in mijn top 5. Wauw: wat een geweldige sex, met daarbij mijn eerste LPT (luckyPtotaal). Hopenlijk wordt het geen LT-er (of niet MiniMe).

P.s.: Ze heeft tegenwoordig bijna zwart haar.

Last Online
    30 oktober 2024 @ 12:10
    Discussies
    197
    Thanks
    2.494

Standaard

Laura is inderdaad een schat, zoals wel meer ijsberen op dit forum weten, maar het risico op een LT-tje zit er wel in bij haar. Of dit nu komt door haar GFE-achtige uitstraling of haar continu "ik ben je vriendinnetje" gedrag weet ik niet, maar nog even geduld en we weten het LuckyP! :D

PS: LT=Lange Termijntje=LPT=LuckyPTotal :teuflisch

Last Online
    Discussies
    75
    Thanks
    966

Standaard GT 05-06-08 Laura

Tja als Laura in huis is, is cupido voor het eerste anderhalf uur wel onderdak. Zo ook vandaag. Heerlijk samen ontbeten, lekker buiten bijgepraat en geknuffeld en vervolgens de kamer op met tot slot een Cupidototaal oftewel een CT-tje Minime!! Bij deze vrouw kan ik het niet laten!!

Gr.
    Cupido

Last Online
    Discussies
    75
    Thanks
    966

Standaard Laura GT 25-5-09 en 4-6-09

Vorige week maandag 25-5 en afgelopen donderdag 4-6 met haar de kamer op geweest. Ze blijft moeilijk te weerstaan. Vorige week had ze in de gaten dat ik zo horny was, dus kon ze de sleutelvraag nog stellen voor een whirlpoolsessie. Iets wat haar afgelopen donderdag niet lukte. Na het gebak dus een whirlpoolsessie met haar gehad. Het blijft een gekke geile meid. Lukte het haar vorige week mijn geilheid bij het neuken er goed uit te persen. Nu deed ze dat bij het betere pijp-, trek- en rukwerk. Op mijn verzoek de laatste tijd geen lpt-tjes/CT-tjes meer. Maar nog altijd boven gemiddeld.

Gr.
    Cupido:wink::wink:

Last Online
    23 juli 2018 @ 13:39
    Discussies
    91
    Thanks
    0

Standaard

Cupido heeft een goede smaak, zo ondervond ik een paar dagen terug:

... Ik heb deze dame al tientallen keren gezien maar nog nooit twee woorden mee gewisseld. Een domme fout zo bleek al snel, want deze dame heeft iets te vertellen en is heel vriendelijk. Hoewel ze qua uiterlijk mij niet aanspreekt hoorde ik mijzelf toch de sleutelvraag stellen… Op de spiegelkamer ontspon zich een sessie van een dik uur met in de hoofdrollen een bloedgeile Laura en een ontketende Sickboy… of hoe de kansen in een oogwenk kunnen keren…
    Ik haal even een cliché uit de kast: Toppertje!...
    Cancel my subscription to the ressurection...

Last Online
    11 januari 2023 @ 09:58
    Discussies
    2
    Thanks
    3

Standaard

Gister door Laura te pakken genomen. Het was niet m'n plan, maar Laura weet je altijd wel over te halen. De sessie was top! Laura likt en pijpt je tot in de hemel. Alle standjes doorgewerkt. Verder is het ook een lieve dame met gevoel voor humor en ze heeft idd altijd wel wat te vertellen.

Mannen, misschien zou je op uiterlijk haar niet als eerste kiezen.....maar je doet jezelf tekort als je haar niet minstens 1x hebt gehad.

Last Online
    26 oktober 2024 @ 08:23
    Discussies
    14
    Thanks
    278

Standaard

Ik liep in het begin van de avond langs deze dame die ik al zo vaak was gepasseerd maar nooit mee had gesproken , ik besloot daar eens verandering in te brengen ik stopte voor haar neus .
    Mischien is ze niet de knapste maar zoals Shodow in 1 van zijn vorige berichtjes al liet blijken , dat zegt natuurlijk niks .
    Ze kwam op mij heel vriendelijk over en we zouden mekaar nog wel treffen in de loop van de avond .
    Uiteindelijk kwam het er niet van er was eevoudigweg teveel keuze maar wie weet een volgende keer .
    Give me control of a nation's money supply and i care not who makes it laws
    mayer rothschild , private banker
    rookworst zonder r is ook worst ,

Last Online
    22 februari 2012 @ 19:58
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard

Al vaker met Laura in de strijd geweest en altijd een goed resultaat
    Jammer dat ze wat claimerig is als je vaker met haar meegaat. Aan de andere kant is dat wel beter dan dat ze je niet meer willen kennen
    Echt de moeite waard

Last Online
    15 april 2022 @ 23:19
    Discussies
    59
    Thanks
    942

Standaard

Ik was laatst net binnen of Laura had me geschoten. Ik lachte gewoon terug en even later zat ze naast me. Leuk verhaal, zat al snel onder mijn berenvel, maar dat sloeg ik netjes af. Voor dat ik het wist voelde ik een natte lap in mijn mond, ik dacht WTF, maar ze rook en smaakte erg lekker. Toch deze aanval op een nette manier afgeslagen. Moest me wel heel erg inhouden want mijn kleine jongen stond al op tegenaanval...
    Uurtje later weer hetzelfde tafereel, ik maakte wel op tijd duidelijk dat ik voor Kyra (DE) had gekozen. Het gezichtje werd iets langer en ze droop af.
    Na Kyra en het diner, wat overigens van laag niveau was voor GT normen, weer rustig plaats genomen in een rode tweezitter. En wie kwam daar weer aan....Laura. Een heel verhaal waarom mannen niet voor haar kozen??? Ik vertelde dat ik meer interesse had in haar blonde, jongere vriendin, die helaas niet zo goedlachs was. Of ik een trio wilde met haar erbij? De hele dag waren ze al aan elkaar aan het frunniken en zoenen, dus het was een overweging waard. Maar gezien de verhalen hier sloeg ik het aanbod af. En weer droop ze af, maar nu met een boos gezicht.
    Ik moet zeggen dat ik tijdens mijn eerste ontmoeting uiteindelijk wilde zwichten voor haar omdat ik aanvoelde dat het op de kamer fantastisch zou zijn. Maar het oog wil ook wat. Ze is absoluut niet lelijk, maar in vergelijk met andere dames die daar rondlopen, valt ze gewoon kwa uitzien tegen.
    Mocht ik eens daar zijn en ik zou nergens een klik vinden, zou ik zeker met haar gaan kameren. Een soort back-up plan...

Last Online
    28 januari 2015 @ 20:20
    Discussies
    6
    Thanks
    153

Standaard

Met Laura is het gewoon heel relaxt en ongedwongen.
    Geen haast of ff snel afwerken maar heeeeerlijk rustig en ontspannen.
    Top vrouwtje !

Last Online
    16 februari 2024 @ 13:00
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Gisteren met Laura mijn eerste sessie gedaan, gewoon super, ontspannen, leuke babbel, heerlijke sex. Volgende keer zeker voor herhaling vatbaar.

Last Online
    15 april 2022 @ 23:19
    Discussies
    59
    Thanks
    942

Standaard

Als ik de eerste post zie, valt het me op dat Laura toch één van de langst lopende GT vrouwtjes is. In ieder geval die nog altijd zeer regelmatig komt. En aan de laatste reactie te zien ook nog goed werk doet. Goed gedaan Laura!

Last Online
    Vandaag @ 00:31
    Discussies
    30
    Thanks
    698

Standaard

Mag naar archief.
    Is er definitief (?) mee gestopt en komt niet meer naar GT.
    Laatst gewijzigd door ilovethaigirls; 12 april 2014 om 12:02 Reden: tf

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten