Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 20
    Last Online
    Gisteren @ 15:54
    Discussies
    1003
    Thanks
    603

Reden Een paar tips voor FOOTS

Tips om winderigheid of scheten laten te voorkomen

Oorzaken voor winderigheid zijn:

- indigestie, galstenen,

- emotionele spanningen of een slechte spijsvertering waardoor er veel gassen ontstaan.

Ook sommige voedingsproducten kunnen aanleiding geven tot overdreven gasvorming,

dit verschilt echter van persoon tot persoon en hangt ook af van de hoeveelheid die wordt gegeten.

Hier enkele voorbeelden van voedingsmiddelen die zorgen voor extra gasvorming in de darmen.

- vezelrijke producten, zoals brood, aardappelen, rijst, pasta en peulvruchten

- koolzuurhoudende dranken zoals bier

- sommige fruitsoorten (onrijpe banaan, pruimen, krenten, meloen…)

- vruchtensap (van pruimen, appels en druiven)

- koolsoorten (behalve bloemkool en broccoli)

- paprika, prei, ui

- producten met veel suiker of sorbitol (zoetstof)

- gefrituurde en andere vetrijke voedingsmiddelen

Ook te veel lucht (mee)happen tijdens het eten en het gebruik van kauwgom kunnen winderigheid veroorzaken.

Scheten laten slecht voor het Milieu.

Winderigheid of scheten laten is zeer slecht voor het milieu. Een mens laat tussen de 500 ml en 1500 ml aan scheten per dag.

Een deel van de scheet bestaat uit methaan en dat is een broeikasgas welke 21 keer meer effect heeft dan CO2 op de opwarming van de aarde.

Meer dan 6 miljard mensen laten scheten en dan hebben we het nog niet over het vee dat we houden.

Tips om winderigheid te voorkomen.

Door het voedsel goed te kauwen, kun je de ontwikkeling van gassen proberen te verminderen.

Als je bonen of erwten eet, kun je bonenkruid meekoken of venkelthee drinken.

Kook kool en spruiten altijd kort of eet kool als rauwkost.

Beperk het suikergebruik.

Bij winderigheid kunnen Simeticon bevattende preparaten worden gegeven zoals Aeropax of Rennie Deflatine. Zij verlagen de oppervlaktespanning,

waardoor de “luchtbellen” oplossen.
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

Last Online
    Gisteren @ 21:32
    Discussies
    58
    Thanks
    2.761

Standaard

Kut lul kont, ruften is gezond!

Last Online
    Vandaag @ 18:19
    Discussies
    101
    Thanks
    5.439

Standaard

De enige tip die ik voor Foots heb, is: "doe het niet in mijn buurt"

Last Online
    7 juli 2010 @ 14:49
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Reden een varken is het, en eentje van het ergste soort

Foots is een vortig zwijn, die gewoon scheten laat terwijl hij naast Jane (me Tarzan) staat, en er nog een tiental prachtvrouwen binenn ruikafstand staan.
    Zaterdag alweer een staaltje scheten laten moeten opsnuiven. maar soit, ik offer me graag op, liever dat dan met een tandenborstel in mijn badjas te moeten rondlopen, de Meiden te vragen of ze al een klant hebben gehad (want als eerste beffen we niet, o neen, ze moeten eerst bevuild zijn, anders likken we er NIET aan), aan de wand te gaan hangen, een boek te gaan lezen, of me zitten te ergeren aan die scheten. Ik geniet, zelfs de scheten van dat zwijn kunnen een gezellige dag niet verpesten.
    Foots is een zwijn, in alle betekenissen van het woord, te vortig voor woorden, maar zelfs de schetenkoning van het forum trekt meer Meiden aan dan al die deftige Heren in maatpak.
    Bewijzen hebben? Kom maar eens een keertje mee genieten van dit zwijn, waar hij ook opduikt.
    Onder het motto, het is fijn een zwijn te zijn..... heb ik een goede tip: word vriend met deze man, dan verwittigd hij je op voorhand wanneer je moet wegwezen, anders schijt hij je wel weg :D

erpee - al eens een beer gezien die vraagt aan een zeug of ze recht van thuis komt, of al door een beer besprongen is? Neen, en zijn tanden poetsen doet die beer ook niet, hij kruipt er gewoon op, wat het is fijn een zwijn te zijn......

Last Online
    Vandaag @ 06:27
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Blinzeln

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    Foots is een vortig zwijn, /knip/ wat het is fijn een zwijn te zijn......

Seksles met varken

:D:D:D

:wink::wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    6 april 2015 @ 12:21
    Discussies
    6
    Thanks
    0

Reden

Gewoon een kurk van een wijnfles erin ! Maar dan begint hij misschien boertjes te laten haha !

Last Online
    5 december 2014 @ 18:10
    Discussies
    98
    Thanks
    108

Ausrufezeichen

Heren, beren,

Aangedaan door emoties heb ik dit topic gelezen en ik heb me verbaasd over een paar dingen:
    1. Waarom heeft die alleraardigste Raul7 toch een pik op mij, zeg het gewoon. Je hoeft er voor mij niet omheen te draaien. Voorlopig houd ik het gewoon op jaloezie.
    2. Sir W. vat even kort zijn ongezouten mening samen in slechts 6 woorden, bovendien is het nog mooi gerijmd ook.
    3. Picasso denkt alleen aan eigen belang, zijn we niet gewend van hem.
    3. Big bewijst dat hij wel degelijk een heel goed gevoel voor humor heeft en ik heb intens genoten van een replica van mijn vrijpartij met Flora, alleen was ik de zeug en zij de boer.
    4. RP verdedigt iemand en valt eens niet aan zoals gebruikelijk. Bovendien geeft hij een iedereen een onmogelijke tip, doe of je hem aardig vind dan waarschuwt hij je van te voren. Heren, beren vergeet het, ik kijk recht in je hart en ik straf onmiddelijk.
    5. JW gebruikt zijn grappen om een creatieve oplossing te bedenken, verbaasd me trouwens niet, die vent is echt grappig, elke avond kijk ik uit naar zijn grappen en ondanks dat ik hem niet in het echt ken weet ik zeker dat we prima zouden kunnen vinden, maar ja ik wil niet naar GT.

Inderdaad het zijn mijn emoties, mijn hele broek vol en uiteraard drink ik veel cola met koolzuur en suiker, ik freet me te barsten en los van hoe bruut ik me ook gedraag de mooiste, liefste en geilste dames LR dames bekvechten om met mij de kamer op te gaan.

Ik hoor jullie denken geld, nee heren, beren het is de charme en geloof je het niet dan probeer je zelf maar eens zoveel dames in de stemming te krijgen dat je ze gewoon in de bar openlijk mag betasten en een glimlach retour te krijgen i.p.v. een vette knal voor je kanis.

Gelukkig is GT gevrijwaard van mijn aarsgeuren, dus heren, beren naar GT en zorg dat je mij vooral niet tegenkomt, u bent gewaarschuwd.

Groet, Foots :wink:

Gratis tip van Foots:
    PHG en LR zijn stinkholen dus probeer deze te mijden en als je toch daar naar toe wilt, kijk vooraf op meetingpoint waar ik zit en ga vooral daar niet naar toe.
    "Een dvp is goedkoper* dan een lief en wordt nooit ouder, dikker of lelijker en heeft altijd zin" door Foots

* Goedkoper over totale looptijd genomen met inbegrip van aanschaf, onderhoud en afschrijvingskosten. Garantie en verzekeren niet mogelijk en juridische kosten vallen buiten rechtsbijstand.

Hoeren neuken, nooit meer werken !

Dingo Gast

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jabberwalkie Bekijk bericht
    Maar dan begint hij misschien boertjes te laten haha !
    Ja!, boertjes met scheetgeur!

http://www.youtube.com/watch?v=vJVdt_68sHY

Last Online
    Discussies
    58
    Thanks
    2.761

Standaard

Last Online
    Discussies
    101
    Thanks
    5.439

Standaard

Een geschikte date voor Foots

Last Online
    Discussies
    1003
    Thanks
    603

Standaard

Volgens foots is eerlijkheid, een scheet laten waar iedereen bijstaat !

Last Online
    Discussies
    1003
    Thanks
    603

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door foots Bekijk bericht
    1. Waarom heeft die alleraardigste Raul7 toch een pik op mij, zeg het gewoon. Je hoeft er voor mij niet omheen te draaien. Voorlopig houd ik het gewoon op jaloezie.
    Een pik op u, jaloers op u !
    Waarom staat er dan een smiley bij ?

Last Online
    Discussies
    101
    Thanks
    5.439

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RAUL7 Bekijk bericht
    Volgens foots is eerlijkheid, een scheet laten waar iedereen bijstaat !
    Als dat zo is dan is het ook eerlijk van me dat hij weet dat ik van zo'n gedrag moet kotsen .

Last Online
    Vandaag @ 06:27
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Blinzeln

Een Franse dokter heeft vastgesteld dat boeren en scheten verstandig is. Het grootste voordeel ervan is dat het risico op kanker verkleind wordt.

Dokter Frédéric Saldmann schrijft in zijn boek "Het Grote Huishouden" dat men de natuur gewoon zijn gang moet laten gaan. "We produceren elke dag twee liter gas. Al die troep ophouden kan schadelijk zijn voor onze darmen. We moeten durven meer scheten te laten, het is een natuurlijk proces", aldus Saldmann

Saldmann stelt dat lucht in de maag zuur veroorzaakt, wat kan resulteren in slokdarmkanker. "Het is geen toeval dat deze ziekte veel meer voorkomt de laatste tijd. We boeren gewoon te weinig", zo stelt de arts. Hij raadt mensen bovendien aan zorgvuldig om te gaan met zweet. "Zweetdruppels moet men niet wegvegen, dan krijgen gifstoffen vrij spel. Zweet zendt bovendien signalen uit die iemand aantrekkelijk kunnen maken", aldus Saldmann

“Was je niet, ik kom naar huis,” waren de legendarische woorden die Napoleon aan zijn geliefde Josephine schreef.

Nou mensen meer scheten en boeren! Onderling wedstrijdje invoeren dan komt het allemaal goed. En dan krijgen wij mensen alweer de schuld van dat broeikas effect.We moeten wel ruften, maar niet teveel anders fokken we het klimaat op.
    http://www.gossep.nl/index.php/Boeren_en_scheten

Dat wetende is dat natuurlijk geen excuus voor ruften in het openbaar, das een kwestie van normen en fatsoen !

1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    23 januari 2015 @ 10:35
    Discussies
    45
    Thanks
    2

Reden Foots betrapt....

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    ...Dat wetende is dat natuurlijk geen excuus voor ruften in het openbaar, das een kwestie van normen en fatsoen !

Foots is laatst door 'n beveiligingscamera betrapt....

http://www.youtube.com/watch?v=Qp04J...eature=related

“Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi

Last Online
    5 december 2014 @ 18:10
    Discussies
    98
    Thanks
    108

Standaard

Wat een zever !
    "Een dvp is goedkoper* dan een lief en wordt nooit ouder, dikker of lelijker en heeft altijd zin" door Foots

* Goedkoper over totale looptijd genomen met inbegrip van aanschaf, onderhoud en afschrijvingskosten. Garantie en verzekeren niet mogelijk en juridische kosten vallen buiten rechtsbijstand.

Hoeren neuken, nooit meer werken !

Last Online
    Discussies
    101
    Thanks
    5.439

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door foots Bekijk bericht
    Wat een zever !
    Ach, nu we toch aan het zeveren zijn :D: http://www.youtube.com/watch?v=wIGxK...eature=channel

Last Online
    Discussies
    58
    Thanks
    2.761

Standaard

Ik luister goed naar dokter Big30 en fart voortaan vrolijk mee met Foots!
    Zoals ik het al in mijn 1e reactie omschreef...

Last Online
    Discussies
    101
    Thanks
    5.439

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sir Wankalot Bekijk bericht
    Ik luister goed naar dokter Big30 en fart voortaan vrolijk mee met Foots!
    Zoals ik het al in mijn 1e reactie omschreef...
    Vooral de afgelopen dagen deed jij het in je broek :thefinger.

Last Online
    Gisteren @ 18:03
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869

Standaard

Hier blijkt alweer dat jullie liever praten over een lokroep van een homo dan over de belevenissen met een gezellige ,heerlijke,jonge geile vrouw.
    Daarom kunnen jullie je beter afvragen of er misschien nog een leuke homo side hier op dit forum te vinden is voor jullie homo's om je daar met frisse stront op te werpen.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten