Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 15
    Last Online
    7 juli 2010 @ 14:49
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Standaard SKW vs. Saunaclubs bespiegelingen + ZL vs. rp geleuter

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zakkenleger Bekijk bericht
    Deze nomineer ik mee, de 1e voor de vaststelling dat SKW eigenlijk niks is in vergelijking met Duitse clubs (1 vooroordeel van mij bevestigd ) en de 2e voor de humor van Broeder Jansen!
    Dat verhaal van Jansen is waar Zakkenleger, alleen spijtig dat jij je vooroordelen altijd via anderen wil laten bevestigen :thefinger
    Ben je zelf niet man genoeg om zelf een kijkje te komen nemen.
    En het skw is niet slecht, we hebben met ALLE aanwezigen een geweldige dag beleefd, en Foots en ik storen er ons niet aan dat Anna tegenviel. Het was uiteindelijk maar 50 euro (en we moeten dan geen twee weken thuis rukken als dit voorvalt, we lachen en tasten vortig verder), en we hebben er geen twee uur mee gepraat en dan een half uurtje geneukt. En onze zaterdag in LR heeft ons Anna al lang doen vergeten (met dank aan de 60 sletjes (lekkere geweldige lieve Meiden die weten wat feesten is) aanwezig zaterdag).
    O wat is het toch fijn soms een kleine loser te zijn, en geweldig gelachen daar. Of hoe een slechte fuck geweldig kan worden (dit herinner ik me nog jaren, en jij kan alleen maar dromen van die twee gezellige dagen :thefinger)

Doeg doeg, en geniet, Zakkenleger, dan hoef je niet met anderen te lachen, ik ken mijn eigen beperkingen, maar ik heb zaterdag meer "poes en tet" gevoeld dan jij in je hele carriere nog maar van kan dromen :teuflisch

erpee - ik nomineer Zakkenleger voor meest afwezige ijsbeer vrijdag (dus helemaal geen recht van spreken)

Last Online
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Reden Omgang? Intiem???

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Zoiets als jouw omgang met je medeforumleden bijvoorbeeld :teuflisch.
    Ikke geen manager, ikke kunstenaar
    En wie interesseert zich nu aan "omgang met medeforumleden", of zijn managers per definitie ook janetten? :teuflisch

erpee :wink:

Last Online
    13 december 2016 @ 15:09
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard

Deze nomineer ik mee, de 1e voor de vaststelling dat SKW eigenlijk niks is in vergelijking met Duitse clubs (1 vooroordeel van mij bevestigd ) en de 2e voor de humor van Broeder Jansen!
    Dag zakkenleger leuk dat je nomineerd maar de avond in het SKW was een leuke avond die we zeker weer over gaan doen met dezelfde mensen en met nog enkele daar bij hoop ik.

Niemand heeft verteld dat je een vergelijk moet maken met de Duitse clubs.

Je kan een excursie in het SKW toch niet vergeleijken met een Club waar dames rondhangen met eten en drank voor de gasten.

Ook Sonny,Gustomas en ik zijn geen skw mensen maar hebben daar ook genoten van de gehele avond en ook de service van de meiden.

Dus kom zelf de volgende keer eens mee maar vergelijk niet het is gewoon een uitje voor ijsberen.

Last Online
    Vandaag @ 04:02
    Discussies
    101
    Thanks
    5.439

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    Ikke geen manager, ikke kunstenaar
    En wie interesseert zich nu aan "omgang met medeforumleden", of zijn managers per definitie ook janetten? :teuflisch

Klopt inderdaad, aan medeforumleden verdienen we geen cent :p.
    Tenminste wij in elk geval niet :D.

Last Online
    4 mei 2010 @ 21:01
    Discussies
    56
    Thanks
    0

Standaard

Zoiets als jouw omgang met je medeforumleden bijvoorbeeld :teuflisch.
    Game, set & match heet dat in tennistermen...

Bull's eye.

Hole in one.

Kortom, het was zeer raak. :D
    Wat doet ZL op dit forum? En hangt hij echt alleen maar op banken in de clubs?

De beste 'gouwe ouwe' van IJBF!

Last Online
    Discussies
    56
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    ...
    Dus kom zelf de volgende keer eens mee maar vergelijk niet het is gewoon een uitje voor ijsberen.
    Jansen, ik geloof onmiddelijk dat jullie een leuke tijd hadden in SKW, en dat doet me goed. Alleen, ik lees tussen de regels toch dat de sex toch niet zo spetterend was als in de Duitse clubs. En dat vind ik zelf toch belangrijker dan de gezelligheid met medewandelaars / ijsbeertjes. In mijn optiek is het optimaal als uitstekende sex met dames afgewisseld wordt met ijsbeertjesgezelligheid. Zonder gezelligheid met beertjes vermaakt ZL zich toch wel, maar zonder prima sex is zelfs Broeder Jansen niet voldoende alternatief .

Maar hee, ieder zijn meug. Vorig jaar zelf nog eens over de Wallen getoerd met Extince en Jaccoone, erg fraaie dames gezien, maar het concept (er in, beetje pijpen, hoppa neuken, en weer weg binnen 20 minuten) is gewoon niet ZL's ding. Hij ging een dag later dan ook maar naar Thailand.:D

Met alle respect overigens voor mannen wiens ding het wel is. Ook voor u Anvers!

Last Online
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Cool niet gechoten is nooit prijs

Jansen, ik geloof onmiddelijk dat jullie een leuke tijd hadden in SKW, en dat doet me goed. Alleen, ik lees tussen de regels toch dat de sex toch niet zo spetterend was als in de Duitse clubs. En dat vind ik zelf toch belangrijker dan de gezelligheid met medewandelaars / ijsbeertjes. In mijn optiek is het optimaal als uitstekende sex met dames afgewisseld wordt met ijsbeertjesgezelligheid. Zonder gezelligheid met beertjes vermaakt ZL zich toch wel, maar zonder prima sex is zelfs Broeder Jansen niet voldoende alternatief .

Maar hee, ieder zijn meug. Vorig jaar zelf nog eens over de Wallen getoerd met Extince en Jaccoone, erg fraaie dames gezien, maar het concept (er in, beetje pijpen, hoppa neuken, en weer weg binnen 20 minuten) is gewoon niet ZL's ding. Hij ging een dag later dan ook maar naar Thailand.:D

Met alle respect overigens voor mannen wiens ding het wel is. Ook voor u Anvers!
    Volgens mij vindt Zakkenleger lullen met beertjes wel lekker, want ik lees alleen gelul, het is al zo lang geleden dat ik van hem nog één constructieve bijdrage, laat staan een recensie heb gelezen.
    Het is inderdaad een groot probleem, als je twee uur op de bank wil en een half uurtje neuken, dat zit er in het skw niet in, toch niet voor 50 euro, ZL.

erpee - onder het motto van nooit geschoten is nooit prijs; komaan, ZL, doe je medebeertjes een plezier, en schrijf over je belevenissen, in plaats van je vooroordelen wat kracht te willen bijzetten, heeft geen zwijn wat aan :D

Last Online
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Cool

Game, set & match heet dat in tennistermen...

Bull's eye.

Hole in one.

Kortom, het was zeer raak. :D
    En wat jij doet, dat noem ik in mijn termen: niet beter weten wat schrijven. En dat bewijst hij weer aan de hand van zijn reacties.
    De laatste 5 reacties van deze "frusti" zijn enkel onrechtstreekse onderwaterprikjes aan mijn adres.
    Moet ik een foto sturen van mijn kont, kan je je ook eens deftig afrukken, Randy... .

erpee - en nu janken, na talloze uitdagingen, dat ik niet respectvol naar je toe schrijf? Ga toch lopen neuken, man. Help, mods, erpee valt me aan.....

Last Online
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Reden SMG

Dames die 2 uur pre-sales investeren aan Zakkenleger en ze vervolgens na veel twijfel een half uurtje wordt gegund :teuflisch
    Game, set and match?
    Belachelijk he Zakkenleger? Misschien worden op deze manier uw nietszeggende berichten ook gewist (zo een 850 berichten)

Last Online
    7 januari 2025 @ 23:19
    Discussies
    64
    Thanks
    1.681

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    Game, set and match?
    Belachelijk he Zakkenleger? Misschien worden op deze manier uw nietszeggende berichten ook gewist (zo een 850 berichten)

Dat ze je draadje "excuses" dan maar eerst wissen rp, want dat is echt nietszeggend. (grapje) (grapje hé) ......

:wink:

Last Online
    Discussies
    56
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jack42 Bekijk bericht
    Dat ze je draadje "excuses" dan maar eerst wissen rp, want dat is echt nietszeggend. (grapje) (grapje hé) ......

:wink:
    Een vos verliest wel zijn haren, maar niet zijn relnichtstreken. :D

Last Online
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Reden

Een vos verliest wel zijn haren, maar niet zijn relnichtstreken. :D
    Een matennaaier ook niet

Last Online
    5 december 2014 @ 18:10
    Discussies
    98
    Thanks
    108

Standaard

Heren, beren,

Tja de vergelijking die doen veel beren hier op het forum, maar eigenlijk is het iets anders en kun je het niet vergelijken. Bovendien ik vergelijk tevens een paar clubs op de voor mij belangrijke punten, vul rustig aan met feiten en uiteraard mag ieder zijn eigen mening hebben.

Hier even de facts:
    SKW, geen entree, heel veel vrouwen zeker meer dan 150, ook een ruime selectie trans, geen eten inbegrepen, dit kun je zelf kopen van friettent tot restaurant voor ieder wat wils, geen drank inbegrepen, je wordt niet gejaagd want er zit een raam tussen, helaas kun je ook lastiger even een praatje met een dame maken, de meeste beren lopen alleen of soms in groepjes. Service van de dames hangt sterk af van de dame / klant relatie, standaard is geen kussen, PMC, NMC en eventueel wat extra's

PHG, 50 euro entree, een 50 - 60 vrouwen, geen trans, goed eten, sfeer gezellig als het niet te rustig is, geen gejaag van dames en je kunt gerust even een praatje met de dame maken. Contact met andere beren is gemakkelijk, hangt af van je zelf en je bekenden, inrichting ouderwets/traditioneel, niet luxe en de douches hebben een gebruiksaanwijzing. Faciliteiten, sauna, masseur, voetbalgoaltjes, buitenzwembad en groot terras. Dit geldt trouwens ook voor een bekende vamp aldaar. Vlotte bediening voor drank. Service is standaard kussen PZC en NMC en wat je verder wil, 50 euro voor half uur, 25 voor elk volgende half uur.

LR, 50 euro entree, 40-60 vrouwen, geen trans, slecht eten, sfeer moet je zelf maken, maar een goede sfeermaker krijgt de boel wel op gang, dames spreken je aan en maken je wel duidelijk wat ze willen , maar jagen niet echt, sommige wel en soms is dat ook leuk. Contact met andere beren, beperkt tot de bekende van het forum ook hier zitten wandfossielen boeken te lezen en leven in hun eigen wereld. Faciliteiten zijn erg netjes en goed, sauna, stoombad, whirlpool, masseur en kino, geen zwembad, wel tuin. Langzamere bediening, wel entreedame. Service is standaard kussen PZC en NMC en wat je verder wil, 50 euro voor half uur, 25 voor elk volgende half uur.

GT, 50 euro entree, veel vrouwen, veel afwerksters, heel erg druk, andere gasten zijn wandfossielen en zitten sprakeloos aan de kant te wachten tot een dame ze de kamer op sleurt, want die GT watjes durven geen dame aan te spreken. De sfeer ontbreekt totaal, de dames zijn jaagsters bij uitstek en hebben slechts 1 vraag "Hast du lust ?" de freet is waardeloos maar schijnt na mijn eindeloos geklaag op dit forum nu wel goed te zijn. De faciliteiten zijn ruime whirlpool, mooi hemelbed langs een sauna en een kino en blijkbar ook een terras. Een klok ontbreekt, want ze willen niet dat je weet dat je de tijd met goud betaalt. De service is schijnbaar klantafhankelijk en afwerken is vaak inbegrepen. Afijn dit was althans mijn beperkte ervaring, sommige zijn er dol op.

VV, 50 euro entree, 20-40 vrouwen, wisselt erg snel, luxe en mooie tent, dames zijn na 11 uur 's avonds uitverkocht of hebben geen lust meer. Het eten is er erg goed, de faciliteiten absoluut prachtig, met sauna, masseurs prive of in de bar, 2 lege whirlpools midden in de bar, schitterend terras, tuin met buitenzwembad. De mooiste en aardigste theke Asha met de liefste lach van het heelal. Vaak te rustig, zeg maar gerust slap, hoe drukker hoe gezelliger, voor een goede sfeer ga met een groepje. Dames sterk wisselend, zowel in service, aantallen kwaliteit als wel dat er gewoon te veel wisselingen zijn om de boel lopend te krijgen. Kamers zijn prachtig, veel met douche, overnachten is mogelijk en het hoogste gehalte dure auto's voor de deur. Wisselend is het sleutelwoord, mijn beste en mijn slechtste ervaring, haat liefde verhouding.

En nu kort nog 2 clubs
    Freude, entree 50 euro, club voor overdag, 's avonds geen reet te doen, griezelige sfeer, iedereen zit apart op een bankje, niemand zegt iets, erg niet gezellig. Het eten is ok hele goede dames en het voorwerk is openbaar

Acapulco, 20 of 30 euro entree, zeer mooie club, binnenzwembad, hamam,kino, ren voor je eten en tap zelf je drankje. De kamers zijn fabelhaft mooi, er is een danspodium wordt sporadisch gebruikt.

Van mij mag iedereen SKW vergelijken met een duitse club, alleen welke want ze hebben allemaal wel iets anders ? Kortom ieder vindt iets anders belangrijk en ieder zijn smaak. Ik vind het SKW erg leuk om te wandelen, net als de Wallen en het Zandpad, allemaal leuk, vooral met een groepje vrienden, ieder op zijn eigen manier. Van de Duitse clubs heb ik een voorkeur voor PHG maar ieder zijn meug.

Groet, Foots :wink:
    "Een dvp is goedkoper* dan een lief en wordt nooit ouder, dikker of lelijker en heeft altijd zin" door Foots

* Goedkoper over totale looptijd genomen met inbegrip van aanschaf, onderhoud en afschrijvingskosten. Garantie en verzekeren niet mogelijk en juridische kosten vallen buiten rechtsbijstand.

Hoeren neuken, nooit meer werken !

Last Online
    Discussies
    56
    Thanks
    0

Standaard

Mooi gesproken Foots. Ik leg de accenten iets anders maar met onderstaande ben ik het 100% eens.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door foots Bekijk bericht

...
    Van mij mag iedereen SKW vergelijken met een duitse club, alleen welke want ze hebben allemaal wel iets anders ? Kortom ieder vindt iets anders belangrijk en ieder zijn smaak. Ik vind het SKW erg leuk om te wandelen, net als de Wallen en het Zandpad, allemaal leuk, vooral met een groepje vrienden, ieder op zijn eigen manier. Van de Duitse clubs heb ik een voorkeur voor PHG maar ieder zijn meug.

Groet, Foots :wink:

Last Online
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Standaard

Mooi gesproken Foots. Ik leg de accenten iets anders maar met onderstaande ben ik het 100% eens.
    Kruip erin Zakkenleger, iets beters verwachten we van jou niet.
    Let op, het stinkt daar sereius

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten