Heren, beren,
Tja de vergelijking die doen veel beren hier op het forum, maar eigenlijk is het iets anders en kun je het niet vergelijken. Bovendien ik vergelijk tevens een paar clubs op de voor mij belangrijke punten, vul rustig aan met feiten en uiteraard mag ieder zijn eigen mening hebben.
Hier even de facts:
SKW, geen entree, heel veel vrouwen zeker meer dan 150, ook een ruime selectie trans, geen eten inbegrepen, dit kun je zelf kopen van friettent tot restaurant voor ieder wat wils, geen drank inbegrepen, je wordt niet gejaagd want er zit een raam tussen, helaas kun je ook lastiger even een praatje met een dame maken, de meeste beren lopen alleen of soms in groepjes. Service van de dames hangt sterk af van de dame / klant relatie, standaard is geen kussen, PMC, NMC en eventueel wat extra's
PHG, 50 euro entree, een 50 - 60 vrouwen, geen trans, goed eten, sfeer gezellig als het niet te rustig is, geen gejaag van dames en je kunt gerust even een praatje met de dame maken. Contact met andere beren is gemakkelijk, hangt af van je zelf en je bekenden, inrichting ouderwets/traditioneel, niet luxe en de douches hebben een gebruiksaanwijzing. Faciliteiten, sauna, masseur, voetbalgoaltjes, buitenzwembad en groot terras. Dit geldt trouwens ook voor een bekende vamp aldaar. Vlotte bediening voor drank. Service is standaard kussen PZC en NMC en wat je verder wil, 50 euro voor half uur, 25 voor elk volgende half uur.
LR, 50 euro entree, 40-60 vrouwen, geen trans, slecht eten, sfeer moet je zelf maken, maar een goede sfeermaker krijgt de boel wel op gang, dames spreken je aan en maken je wel duidelijk wat ze willen , maar jagen niet echt, sommige wel en soms is dat ook leuk. Contact met andere beren, beperkt tot de bekende van het forum ook hier zitten wandfossielen boeken te lezen en leven in hun eigen wereld. Faciliteiten zijn erg netjes en goed, sauna, stoombad, whirlpool, masseur en kino, geen zwembad, wel tuin. Langzamere bediening, wel entreedame. Service is standaard kussen PZC en NMC en wat je verder wil, 50 euro voor half uur, 25 voor elk volgende half uur.
GT, 50 euro entree, veel vrouwen, veel afwerksters, heel erg druk, andere gasten zijn wandfossielen en zitten sprakeloos aan de kant te wachten tot een dame ze de kamer op sleurt, want die GT watjes durven geen dame aan te spreken. De sfeer ontbreekt totaal, de dames zijn jaagsters bij uitstek en hebben slechts 1 vraag "Hast du lust ?" de freet is waardeloos maar schijnt na mijn eindeloos geklaag op dit forum nu wel goed te zijn. De faciliteiten zijn ruime whirlpool, mooi hemelbed langs een sauna en een kino en blijkbar ook een terras. Een klok ontbreekt, want ze willen niet dat je weet dat je de tijd met goud betaalt. De service is schijnbaar klantafhankelijk en afwerken is vaak inbegrepen. Afijn dit was althans mijn beperkte ervaring, sommige zijn er dol op.
VV, 50 euro entree, 20-40 vrouwen, wisselt erg snel, luxe en mooie tent, dames zijn na 11 uur 's avonds uitverkocht of hebben geen lust meer. Het eten is er erg goed, de faciliteiten absoluut prachtig, met sauna, masseurs prive of in de bar, 2 lege whirlpools midden in de bar, schitterend terras, tuin met buitenzwembad. De mooiste en aardigste theke Asha met de liefste lach van het heelal. Vaak te rustig, zeg maar gerust slap, hoe drukker hoe gezelliger, voor een goede sfeer ga met een groepje. Dames sterk wisselend, zowel in service, aantallen kwaliteit als wel dat er gewoon te veel wisselingen zijn om de boel lopend te krijgen. Kamers zijn prachtig, veel met douche, overnachten is mogelijk en het hoogste gehalte dure auto's voor de deur. Wisselend is het sleutelwoord, mijn beste en mijn slechtste ervaring, haat liefde verhouding.
En nu kort nog 2 clubs
Freude, entree 50 euro, club voor overdag, 's avonds geen reet te doen, griezelige sfeer, iedereen zit apart op een bankje, niemand zegt iets, erg niet gezellig. Het eten is ok hele goede dames en het voorwerk is openbaar
Acapulco, 20 of 30 euro entree, zeer mooie club, binnenzwembad, hamam,kino, ren voor je eten en tap zelf je drankje. De kamers zijn fabelhaft mooi, er is een danspodium wordt sporadisch gebruikt.
Van mij mag iedereen SKW vergelijken met een duitse club, alleen welke want ze hebben allemaal wel iets anders ? Kortom ieder vindt iets anders belangrijk en ieder zijn smaak. Ik vind het SKW erg leuk om te wandelen, net als de Wallen en het Zandpad, allemaal leuk, vooral met een groepje vrienden, ieder op zijn eigen manier. Van de Duitse clubs heb ik een voorkeur voor PHG maar ieder zijn meug.
Groet, Foots :wink:
"Een dvp is goedkoper* dan een lief en wordt nooit ouder, dikker of lelijker en heeft altijd zin" door Foots
* Goedkoper over totale looptijd genomen met inbegrip van aanschaf, onderhoud en afschrijvingskosten. Garantie en verzekeren niet mogelijk en juridische kosten vallen buiten rechtsbijstand.
Hoeren neuken, nooit meer werken !