Liana (half Marokkaanse/ half ?)
Haarkleur/-lengte : Zwart krullend/lang
Lengte dame : 1,70
Postuur/Cupmaat : stevig/B
Nationaliteit/Taal : half Marokkaanse/half ?, Engels en Duits
Leeftijd : ?
Tatoeages/Piercings :Chinese tekens op haar zij, om haar navel en nog een paar kleintjes/ navel piercing en clit piercing
Service: PZC, NMC, zoenen, FT
Voordelen: Geil
Nadelen:niets kunnen ontdekken
Tijdsduur : 30 minuten
Prijs :€ 50,--
In de bar zat ik te verwachten op mijn favoriete dame wat omdat ze met iemand anders naar de kamer was. Toen kwam Liana naar mij toe lopen en vroeg of ik “gesellschaft” wilde hebben. Het was een leuke dame om te zien, dus daar had ik geen bezwaar tegen. Deze dame liep topless rond en had een kleine wit slip aan en hoge witte laklaarzen. Zag er erg geil uit. Het duurde niet of ze begon mij te zoenen en niet veel later was haar tong mijn strottenhoofd aan het masseren. Na een tijdje aan het tongworstelen te zijn geweest, kwam de bekende vraag: Schlüssel. Omdat de wachttijden voor de kamer nog al lang waren, volgens mij wel meer dan 3 kwartier, heb ik aangegeven dat dat mij veel te lang duurder. Ook de kino had ik niet heel veel zin in. Het voorstel van Liana om naar de whirlpool te gaan kon mij wel bekoren. In de whirlpool ging het tafereel van tongzoenen heerlijk verder. Na een tijdje ben ik op de rand van het bad gaan zitten waar zij aan een heerlijk pijpsessie begon. Omdat de spanning erg hoog werd, besloten wij ons terug te trekken in het Dampfbad. Dit was voor mij een nieuwe, maar wel bijzondere ervaring. Heerlijk de natte de gladde lichamen tegen elkaar. Je moest wel erg uitkijken dat je niet uitgleed, want het is wel erg glad. Nadat ik het rubbertje had volgespoten, nog even zitten nageniet en vervolgens met z’n tweeën gedoucht. Een heerlijke ervaring met een heerlijk dame. Herhalingsgevaar is aanwezig.
herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!