Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: Doris (Roemeense)

Last Online
    1 april 2025 @ 21:33
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard Doris (Roemeense)

Haarkleur/-lengte : donkerblond/eerder kort
    Lengte dame : 1,66
    Postuur/Cupmaat : normaal/C (echt)
    Nationaliteit/Taal : Roemeens (lijkt niet typisch op een Roemeense)/Spaans, Frans, Engels (schoolengels maar ze had dan maar 6/10 met haar examens ). Wat is Duits in godsnaam .
    Leeftijd : half de twintig gepasseerd
    Tatoeages/Piercings : als er iets is waar ik niet op let (meestal)
    Service: FT(?), zoenen (tongzoent -niet graag-), NMC, anaal (?)
    Voordelen: lief, mooi (vooral heel mooi snoetje)
    Nadelen: wist niet in het voorgesprekje dat er een verschil bestaat tussen zoenen en tongzoenen
    Tijdsduur : 30'
    Prijs : 100 euro (triootje gedaan met haar Roemeense vriendin Alexandra)
    Alexandra vond nochtans dat het 160 euro moest zijn .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Last Online
    1 april 2025 @ 21:33
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard triootje Alexandra en haar Roemeense vriendin Doris

Op een gegeven moment brak de zon door. Ineens was het heerlijk warm buiten. Met een drankje ging ik dan ook buiten zitten. In een eenpersoonszetel. Over mij lagen twee meiden van het zonnetje te genieten in de beddenbak. Al gauw kwam er oogcontact. Eigenlijk zag ik dat ze aan het psspsptss-en waren over mij :smile:. Na een tijdje vroegen ze of ik niet bij hen kwam zitten (allé, liggen tussen hen in). Ze vielen niet in de categorie typetje seksenfun dus hield ik die boot toch nog maar even af.
    Wat doe je met warm weer als je drankje op is. Juist ja, een nieuw gaan halen. Wanneer ik terug het terras op kwam, ondernamen Doris en Alexandra een tweede poging om mij bij hen te krijgen. Ach, het zonnetje scheen daar op die beddenbak ook wel en ik zat nog niet in mijn luie stoel. Bovendien is het heel erg onbeleefd om twee keer een vriendelijke uitnodiging af te slaan van zulke symphatieke dames. Ik ploefte mij dan ook heerlijk neer tussen hen.

Ze begonnen mij daar gelijk heerlijk te verwennen. Ze sloegen hun benen om en tussen de mijne. Ze begonnen mij ook lief te strelen en te knuffelen. Hun handjes konden ze ook maar moeilijk van mijn swaffel houden.... Best leuk om daar zo tussen die twee meiden in het zonnetje te liggen en te grappen en te grollen.

Hoe kan het ook anders. Deze meiden verschilden niet van de andere meiden in PHG. Kwamen ze daar toch op een bepaald moment met een sleutelvraag af en of ik een triootje zou zien zitten. Ook bij dit bod hield ik de boot nog geruime tijd af. Ook nu weer ging seksenfun door de knieën ( hoe kan dat nu als je ligt). Niet dat ik zo een triofanaat ben maar met hen leek het tof te gaan worden. Ik vroeg wel nog even voor alle zekerheid of ze ook tongzoenden. In de kamer wel, in het openbaar niet. Op de kamer zou blijken dat Alexandra tongzoent maar dat Doris het liever niet doet.

Doris vertelde me ook nog dat ze hier nieuw is, Alexandra vertelde eigenlijk hetzelfde maar haar draadje bestaat dus volgens mij al. Ik vermoed dat Alexandra dus langere tijd niet in PHG geweest is. Ze gingen de boel een beetje afkijken (lees: kunnen we hier genoeg verdienen :smile.

In een hutje verliep alles zoals ik het ergens had voorgesteld. Ik had hen gevraagd om ook op kamer mij eerst gewoon heerlijk te verwennen. Door te strelen etc. Van het een komt natuurlijk het ander. Zo evolueerde deze sessie een een wir-war van gekronkel en behendigheid tussen ons drietjes. Afwisseling was troef. Alexandra deed ook spontaan face sitting, terwijl Doris me toen goed pijpte en nadien mij begon te bereiden. Dit deed ze ook formidabel. Bijgevolg moest ik Alexandra van me afduwen, effe stoppen met beffen dus en moest ik Doris ook temperen. Standjes, gekronkel en lenigheidsoefeningen bleven mekaar afwisselen. Het vermelden waard lijkt me toch nog het volgende. Ineens kreeg ik de vraag van Alexandra of ze mij anaal mocht vertroetelen terwijl ik Doris aan het beffen was. Let's try, I was so horny. Allicht kan Alexandra er wat van. Hetero's zeggen dat homo's enorme pijn lijden. Ik heb ervan genoten. Meer nog: ik kwam ervan klaar. Dit was een mooie ervaring maar of ik hier nu een gewoonte ga van maken, nee. Of ik de sm-weg nu verder ga blijven bewandelen en siertekens op mijn gat ga laten branden? Absoluut niet. Het schijnt dat dat kan gebeuren .

Domperke: bij het afrekenen wou ik ieder 50 euro geven maar Alexandra zei me dat als je in PHG een triootje doet dat het dan 80 euro per half uur is. Een kleine woordenwisseling was het gevolg. Ik had echter geen zin in een discussie en zei dat ik hier niets van afwist maar het graag betaal als dat de regels zijn. Ik stelde voor om naar de thekenfrau te gaan. Ineens was 50 euro per meid voldoende. Hmmm. Hélaba, niet doen, nu ben je je fooi kwijt. Min of meer een beetje nors (vooral Alexandra) namen ze het geld aan.

Die zullen me wel niet meer zien staan, dacht ik toen. Tja, so what. Het tegendeel bleek echter waar te zijn. In de loop van de avond kwam ik nog eens een luchtje scheppen op het terras. Doris en Alexandra zaten aan een tafeltje iets te drinken. In het gezelschap van een beer. Toch vroeg Doris aan mij of ik niet af kwam. . Ik liep haar richting uit en plofte mij neer op de beddenbak. Even voor de grap, dacht ik. Daarna ben ik bij hen gaan staan. Omdat je van staan moe wordt ben ik maar op de leuning bij Doris (en in haar armen) gaan zitten. De andere beer keek eens een paar keer verbaasd en liet de dames zitten. Tja... De dames waren echter niet van plan om bij de pakken te blijven zitten. We belandden dus weer met ons drietjes in die beddenbak. Er speelde zich precies een film af. Heb ik dit al niet eens meegemaakt? Weer even lief en even speels. Ook weer de vraag of ze nog eens een sleutelke mochten gaan halen. Dit laatste is hen niet gelukt. Ze deden nochtans flink hun bestje.

In de latere avond kwam Doris (alleen) nog twee keer bij mij zitten in de bar, ondeugende dingen doen en ze probeerde natuurlijk ook of ze niet een kamertje met mij kon versieren (again). Hoewel ik mij het meest aangetrokken voelde tot Doris heb ik het toch niet gedaan. Ze tongzoent immers niet. Bovendien had ik twee andere namen op mijn to do lijstje geprikt. Die twee dames wou ik dan ook nog meepikken naar een bed in een kamer: Letitia en Raloeka. Weet je wat? Het zouden Bettina en Helena worden. (recensies volgen nog) Als er iets is waar je niet mag aan beginnen in een club is het wel een pronostiekje opstellen.

Om kwart voor één de club verlaten. Natuurlijk niet zonder afscheid te nemen van deze twee gezellige hete dames.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Discussies
    192
    Thanks
    5.379

Standaard

mijn vraag is of dit dezelfde doris is die destijds bij fun garden in emmerich werkte....ook kort blond haar, een hele mooie kont, niet smal, maar gewoon lekker, als ze het is, dan ga ik serieus overwegen een bezoekje te brengen aan oedt...wie oh wie kent haar ook van fun garden ?

Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Discussies
    426
    Thanks
    4.150

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phea Bekijk bericht
    mijn vraag is of dit dezelfde doris is die destijds bij fun garden in emmerich werkte?
    Ich glaube nicht, nach eigenen Angaben ist sie neu in Deutschland und hat vorher 4 Jahre in einem Club in der Nähe von Lloret de Mar gearbeitet. Das muss aber nicht stimmen, da sie ziemlich viel Unfug erzählt: vorgestern nannte sie sich Margareta und gestern Christina. Ziemlich aufdringlich, besondere Kennzeichen: goldenes Augenbrauenpiercing und Tattoo auf dem rechten Oberarm, trägt die Schuhe mit den mit Abstand am höchsten Absätzen im PHG.
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten