Het was gisteren geen al te best weer bij het ontwaken thuis in mijn bed tussen die vette lappen.
Het leek wel of er een tropische storm aan de gang was met dat gekletter van die regen op mijn ramen in de kamer.
Normaal word ik wakker met pijn in mijn voeten.
Dat komt door die witte muizen welke met hun allen de voortplanting aan het regelen zijn op mijn bed .
En in mijn diepe slaap probeer ik toch zoveel mogelijk van die beestjes kapot te trappen.
Nu moeten jullie natuurlijk niet meteen de dierenbescherming erbij gaan halen, het is toch heel gewoon dat je dat ongedierte uitroeit.
Wat een zeer zwaar karwei is natuurlijk maar niet getreurt heren bij het opstaan en het zoeken naar die dooie muizen heb ik er geen een kunnen vinden.
Ik geloof dat die muizen al een hele mooie beschaving hebben opgebouwd en de doden meteen meenemen en ze een nette begravenis geven.
Dat was dan het ontwaken van die oude dalton.
Dan gaan we het nu eens hebben over de trap naar beneden te nemen.
Deze trap is me al lang een doorn in dat mooie blauwe oog en heb daarom een paar mensen uitgenodigd om te praten over het maken van een lift.
Want zoals jullie weten dalton is al aardig bejaard en dat trappenlopen wordt met de jaren steeds moeilijker doch het lijkt net of het neuken mij iedere keer weer beter gaat lukken.
We hebben een week vergaderd over de aanleg van een lift maar het is op niets uitgedraaid.
Jammer van die week die ik er ingestoken heb om dat te onderzoeken.
Het is natuurlijk wel leuk om daar gezellig met een paar mensen over te praten,en de tijd vlieg dan snel voorbij.
Eindelijk beneden aangekomen hard naar de laptop gerend, aangezet en een kopje koffie voor mezelf klaargemaakt.
Dat heb je wanneer je alleen bent en geen vrouw meer in huis wilt hebben dan moet je alles zelf doen.
Natuurlijk is dat geen probleem voor mij omdat ik ook lekker niet hoef te vertellen wat er verder gaat gebeuren deze dag.
Maar jullie weten precies wat er nu gaat gebeuren om de niet al te slimmerikken een beetje opweg te helpen dalton gaat eerst zijn koffie opdrinken voordat hij koud wordt.
Wat was die koffie heerlijk en nu even ijsberen op de laptop zetten.
Even kijken waar de meeste beren heengaan en gelukkig niet naar livingroom.
Daar zat die dalton in zijn blote kont te kijken naar dat scherm ik heb er maar een mooie foto van gemaakt voor al mijn nakomelingen dan hebben ze een leuk plaatje voor op de schoorsteen indien ze die later nog in het huis of hutje of flat of boerderij of die prachtige woonboot maar het kan natuurlijk een plaatsje onder een brug zijn dat weet je maar nooit met de jeugd van tegenwoordig.
De kranten staan er vol van met die mensen welke aan lager wal geraakt zijn door dat witte spul ergens van ver weg maar dat o zo dichtbij gebracht wordt op slinkse manieren en handelaren.
Afscheidt van de beren op het net genomen en de laptop uitgezet.
IK heb jullie helemaal vergeten te vertellen dat wat deze man gegeten heeft zeer lekker was.
Daar zal ik de volgende keer een leuk artikel over tikken maar nu eerst wassen,scheren aankleden en snel die daltonmobiel induiken en vertrekken.
Even nog de wasknijper op mijn neus zetten omdat ik weer over dat vieze stinkende zwarte asfalt moet rijden naar onze heerlijke ruikende woonkamer in livingroom.
Daar aangekomen kon de daltonmobiel bijna voor de deur geparkeerd worden.
Het autootje uitgestapt en naar het hek gelopen die meteen openging en ontvangen door anna dat lekkere ding .
Betaald een mooie ketting om en een witte badjas gekregen.
Vlug naar beneden het kastje geopend de badjas erin gekiept en nog sneller naar de wc want het water stond me al boven de knieen.
De blaas lekker leeg laten lopen en pielemans goed uitgeschud snel terug naar het kastje de kleren erin gepropt badjas en slippers aan en naar boven.
Daar stond alweer een hele mooie lieve dame op dalton te wachten.
Allebei een kop koffie gepakt en ik vlug een broodje erbij genomen en dat rustig op zitten te peuzelen op de bank.
En ja hoor daar begon het flikvlooien en aftasten van onze lichamen naar de zwakke plekken om die vooral goed te bespelen bij het vrije worstelen op de mat in de kamer.
Het werd een hele zware worselpartij en dat er geen scheidsrechter bij was kon de pret niet drukken.
Tot op een gegeven ogenblik pielemans zo moe werd en begon over te geven dat was het sein om de worstelpartij te beeindigen.
Poosje rustig op de mat blijven liggen om bij te komen en hierna netjes de contrebutie betaald want anders hadden ze me uit de worstelbond gegooid en dat is toch jammer.
Heerlijk de sauna in gegaan waar de kachel aardig stond te branden en mezelf met veel pijn en moeite op een bank gelegt.
Na een minuut of 10 eruit onder de douche en de wihrpool in heerlijk toch zo een wihrpool die gevuld is en waar je ruim in kan zitten,dat ontbreekt in sommige clubs weleens.
Eruit en onder de douche en weer naar boven een jus dórange gepakt en buiten gaan zitten waar ze de bbq al aan het voorbereiden waren.
Een heerlijke forell genomen en opgepeuzeld daarna nog een stukje vlees met wat komkommersalade naar binnengewerkt het was in een woord geweldig.
En daar zat alweer een nieuwe tante aan dalton te trekken en te aaien om hem mee de kamer op te nemen.
Doch deze tante op een nette manier na verloop van tijd afgewimpeld.
Kop koffie gepakt nog even op het terras blijven zitten, daarna een salitos genomen leeggemaakt en naar binnengegaan waar dupke zat even mee gepraat en oeps daar kwam dame nr2 aan gezet.
Meteen pakken en aaien maar deze beer gaf zich niet gelijk over doch bleef eerst een poosje op de bank zitten.
Na het voorstel om mee de wihrpool in tegaan toegehapt en daar zaten de twee tortelduifjes lekker in het hete water te spelen.
En hierna zijn we maar de kamer opgedoken omdat we allebei behoorlijk geil waren geworden.
Deze dame heeft een hele goede blaastechniek die ze bij pielemans aan het uitproberen was.
Op een gegeven ogenblik stond pielemans in de houding en werd het blasen afgekapt om met het neuken verder te gaan.
Dat werd na een tijdje met dat op en neer gaan een geweldige explozie en kwam alle rotzooi die pielemans in de loop van de week opgespaard had eruit gespoten.
Weer onder de douche mezelf gewassen en aangekleed om de dame in kwestie even naar huis te brengen daar ze geen zin meer had om te werken.
Kan je nagaan wat die oude knar met de dame allemaal uitspookt dat ze na een beurt niet meer willen werken.
Ze willen dat heerlijke gevoel wat ik ze bezorgt natuurlijk zo lang mogelijk vasthouden.
Nu weet ik meteen waarom ze allemaal met dalton de kamer op willen hij neukt als geen ander zo lekker.
De dame in kwestie netjes thuis bezorgt en daarna meteen naar huis gereden om dit in de laptop te tikken.