Ik was nog maar net binnen in Saunaclub Harem toen ik een bloedmooie blonde dame op mijn netvlies kreeg. Ik was direct van haar gecharmeerd. Na een tijdje in de club te zijn, en haar regelmatig te hebben geobserveerd, bleek al snel duidelijk dat ze veel mannen aantrok. Regelmatig was zij met een klant op de kamer. Ik zag uiteindelijk mijn kans halverwege de avond.
Ik ging naast haar liggen op één van de ligbanken en raakte met haar in gesprek. Nadat me haar strakke sportieve lichaam gedurende de dag al was opgevallen, kon ik nu haar gezicht en ogen van zeer dichtbij bekijken. Mooie zachte ogen welke straalde in haar typisch Slavische gezicht omringd met lang blond haar. Een engel om te zien. Er was geen twijfel meer in de lucht, ik moest en zou met deze Martina gaan kameren.
Voor wat betreft de sessie moest ik helaas concluderen dat ze daarin niet tot de toppers behoort. Alles bij elkaar een beetje op de automatische piloot en vrij aarzelend. Alles voelde aan alsof ik hier met een dame te maken had welke nog niet zo lang in het vak zou zitten. Achteraf bleek dit te kloppen, op de vraag hoe lang ze dit werk deed, antwoordde ze dat ze net een paar weken aan het werk was. Hopelijk leert ze snel, waardoor ze haar looks kan aanvullen met goede service, waardoor ze zeker een top-act kan worden in de scene.