Beste vrienden, ik zoek een lijst adressen van hotels waar ik voor een paar uren een kamer kan nemen, en dit in België en Nederland. Wie kan mij helpen?
Beste vrienden, ik zoek een lijst adressen van hotels waar ik voor een paar uren een kamer kan nemen, en dit in België en Nederland. Wie kan mij helpen?
Wanneer je op google bij zoeken "rendezvous hotel" in typt dan krijg je heleboel hotels. In België weet ik dat je rendezvous hotels heb waar je niet kan overnachten, maar wel overdag een kamer voor een paar uur kan gebruiken
Ik weet dat er sinds kort in Eindhoven een 'love hotel' geopend is. Adres is mij niet bekend.
In Lommel, net over de grens is ook zo'n hotel.
Heel Belgie staat er blijkbaar vol van.
Als het aanbod in evenwicht is met de vraag dan is er veel vraag
Maar ja veel Belgjes hebben dan ook de FKK formule nog niet ontdekt.
http://www.eroticsolutions.be/rendezvoushotels.htm
Tja, ik heb er in het verleden ook wel eens gebruik van gemaakt.
Maar de dame waarmee ik ging (beroeps) en ondergetekende vodn het jnog al duur, als je drie uurtjes blijft ben je vaak net zo duur uit als in een Toekan. Nadeel is dat je daar langs de balie moet gaan om een kamer te boeken dus het is niet zo anoniem.
Toekan en andere ketens zijn nu weliswaar acief in de strijd tegen de prostitutie maar dat geldt alleen voor dames die een kamer huren en daar klanten ontvangen, heren op een kamer die een dame langs willen laten komen, daar doen ze niks tegen, kunnen ze ook niks tegen doen.
Trouwens nog een nadeel, als je een kamer gaat reserveren denk je meteen, waarom geen luxere kamer nemen.. en voor je het weet heb je een suite gereserveerd.
Ik raak van alles kwijt....
Behalve gewicht