Naam : Loreena

Nationaliteit / taal : Duitse / Duitse

Leeftijd : 24 jaar

Haarkleur/lengte : Lange zwarte haren

Lengte :1.70

Postuur /Cupmaat : slank B/C-cup

Tatoeage /Piercing : Geen tatoeage, wel diverse piercings

Service : PZC, NMC, Beffen, Tongzoenen (doet geen anaal, en geen CIM)

Extra : Alweer zo'n nieuwe dame (sinds 3 dagen) die als model aan de slag zou kunnen. Wat een feest was het vandaag in Acapulco! Heerlijk!

Tja, en alweer een nieuwe dame gespot, en megaboob dacht, ach, waarom niet, laten we er eens een optick fick feestje van maken vandaag, na Chanelle smaakte de mooie dames naar meer. Dus deze ook zeer fraaie, modelachtige dame, lang, zeer slank, zeer mooie benen (in zwarte pantys, zeer aantrekkelijk!), gespot, praatje mee gemaakt, en naar de kamer gegaan.

Aardige mied, communicatief vaardig, en ook op de kamer meer dan goed te noemen. Tongzoenen, PZC, daarna sex in amazonestand, maar megaboob kwam maar niet klaar, wellicht dat deze 6e dame in twee dagen toch iets te veel voor het fysiek van mij werd. Dus de dame gevraagd het met de hand voor me af te maken, wat ze vervolgens heerlijk deed, terwijl ik aan haar heerlijke borsen mocht sabbelen. Deze zijn zeer fraai, natuurlijke B/C cup, maar de tepels staan een beetje omhoog gericht, zodat het lijtk alsof ze implants heeft. dat heeft ze dus niet. Ze vond het zelf ook leuk er mee te spelen, en dat sprak megaboob natuurlijk ook wel aan.

Goed punt: Bij het verlaten van Acapulco staond ze toevallig ook bij de uitgang, en kreeg Megaboob een zeer pretiige, lange natte tongzoen ter afscheid. Dat noemen we dus goede afterservice! :D

Ook hier geld weer: wat een lekkertje, god mag weten waarom ze niet als model werkt.... maar daar troeren we niet om, zolang we er van kunnen genieten!

Speciale boodschap voor Mauriceyep: na het lezen van diverse van je resensies, en omdat ik je ook als eens ontmoet heb bij Aca, denk ik dat deze dame, en ook Chemelle, helemaal jouw type zijn (48-55 kg, lang slank, zeer mooi en goede service) Welicht een tip voor je! Megaboob zou het leuk vinden je weer eens te ontmoeten bij Acapulco

Herhalingsgevaar voor megaboob is derhalve zeer groot!