Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9
    Last Online
    12 april 2025 @ 22:41
    Discussies
    40
    Thanks
    54

Standaard Christina (Roemeense)

Naam : Christina
    Haarkleur/-lengte : Donkerblond/Kort.
    Lengte dame : 170.m
    Postuur/Cupmaat : Slank/B Cup.
    Nationaliteit/Taal : Roemeense/Roemeens,Duits.
    Leeftijd : 22 Jaar.
    Tatoeages/Piercings :Geen/Oorknopjes [Hartje].
    Service: Goede Sex.
    Voordelen: Mooi gezichtje/Super lijf.
    Nadelen:Komt niet vrolijk over kijkt nors.Maar? eenmaal op de kamer is het Super met haar.
    Tijdsduur :1 uur.
    Prijs :75 euro.
    Extra’s bij het bezoek:Slaat op de kamer om/kijkt eerst de kat uit de boom.En als ze je mag dan gaat ze er voor 100% tegen aan.

Heb afgelopen vrijdag avond mijn vrijkaartje verzilverd. We kwamen vrij laat aan 22.45 uur. Ik was samen met een collega van het werk. Josef heeft meer oog voor de dames,maar mijn collega keek bij aankomst zijn ogen uit. Alleen al naar de dure auto's die er stonden Lamborgini,Porsche,Audi Q8, Mercedes. Josef vond de club heel mooi en groot. Alleen vond ik de plaats van de bubbelbaden niet zo geschikt. Er waren ongeveer +- 25/30 dames. En de glazen WC deuren vond ik maar niks. Verder waren wij er tekort omdat de club al om 1.00 uur dicht ging. Maar dat had te maken omdat de vrijkaart geldig was tot 4 November. Josef wou dit niet missen dit moois. Ik had zelfs een kamer met douche en WC. IK kom hier zeker nog eens terug.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 3 november 2008 om 21:06

Last Online
    8 april 2023 @ 12:06
    Discussies
    46
    Thanks
    2

Standaard Blind Date

Vorige vrijdag een paar woorden gewisseld met deze schone. Dat had een NOG smaakje. Ik wist echter haar naam niet meer. Na een positieve identificatie in de RTL uitzending (thanks Sonny & Josef) een mailtje gestuurd naar Stephan met de vraag om een date te regelen met deze Roemeense.

Deze namiddag na een uur wachten ter plaatse ben ik afgestapt op een ander en gewoon verder mijn plan getrokken. Kort voor mijn vertrek uit de Villa of hope and dreams heb ik madam nog doodleuk in een fauteuil zien zitten. Ze bleek mijn naam niet te kennen, en dus vertrouwde ze die (blind) date niet. Daar kan ik wel inkomen, dat moet je durven of niet. Ik wil hier wel effe aanstippen dat ik dezelfde truuk heb toegepast op Mia, en die heeft de blinddate wel aangedurft. Dat is dus het verschil tussen (lieve) middenmoot en first ladies :teuflisch

Last Online
    11 januari 2023 @ 11:07
    Discussies
    24
    Thanks
    2

Standaard

Ben afgelopen vrijdag met Christina naar de kamer geweest. Donkerblond? Eerder donkerbruin haar zou ik zeggen of ik moet echt stekeblind geworden zijn....
    Hele leuke uitstraling en vooral die groene kijkers van haar deden Toppie33's interesse oplaaien. Bovendien viel Toppie's geurtje ook bij haar in de smaak (of niet Sonny )

Na een cocktailtje aan de bar ging ik dan verwachtingsvol met deze zeer verlegen dame naar de kamer. Maar eenmaal op de kamer trok ze plichtmatig haar kleren en laarzen uit en ging ze op bed liggen. Jammer want Toppie's interesse daalt dan zienderogen. Als een vrouw een beetje stoïcijns op bed gaat liggen ken ik net zo goed een opblaaspop meenemen.... Het zoenen was wel lekker, maar ik merkte dat Christina behoorlijk vermoeid was. Het was allemaal net iets te passief. Ze vertelde me dan ook dat ze te diep in het glaasje had gekeken... Na een beetje zoenen, pijpen en vond ik t wel welletjes geweest en zei ik dat t wel goed zo was. Uiteindelijk met een volle pijp weer naar huis gereden.
    Heel jammer want ik was er zeker van dat er wel een wederzijdse klik was, maar mss moeten we het nog eens overdoen als ze wat nuchterder is (wellicht schrikt ze dan van Toppie )

Last Online
    8 april 2023 @ 12:06
    Discussies
    46
    Thanks
    2

Standaard Blind date - Drunken date

Ja toppie, Christina heeft blijkbaar een patent op eigenaardige date: bij mij een (mislukte) Blind date, bij jou een Drunken date. En ik vind dat wel erg grappige samenloop van omstandigheiden: terwijl ik Christina die namiddag in VV niet kon vinden, vindt jij ze 's avonds in beschonken toestand terug

Wat dan ook, we moeten beiden onze date met Christina nog eens overdoen :D
    De Weihnachtparty op 10 dec om te beginnen

Last Online
    11 januari 2023 @ 11:07
    Discussies
    24
    Thanks
    2

Standaard

Ter info: christina vond toppie en niet andersom

Last Online
    1 september 2024 @ 05:38
    Discussies
    81
    Thanks
    665

Standaard

Christina dus. Oana deed een eerste poging mij aan haar te koppelen, maar dat mislukte. Mevrouw had een geen zin. Wat later op de avond geraakten wij opnieuw aan de praat, en uiteindelijk naar de kamer. In de bar is Christina nog wat terughoudend, maar op de kamer is het een echte topper. Leuke meid, die je zalig verwent; aandacht voor alle gevoelige plekjes, zalig pijpen en lekker mee neuken. Mevrouw heeft ook een flink gevoel voor humoer en ook de aftersales worden verzorgd. Verstandige meid ook, geregeld trekt ze terug naar Roemenie. Maandag is ze weer voor enkele weken weg.

Last Online
    12 april 2025 @ 22:41
    Discussies
    40
    Thanks
    54

Standaard Christina[Roemeense}.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door felrops Bekijk bericht
    Christina dus. Oana deed een eerste poging mij aan haar te koppelen, maar dat mislukte. Mevrouw had een geen zin. Wat later op de avond geraakten wij opnieuw aan de praat, en uiteindelijk naar de kamer. In de bar is Christina nog wat terughoudend, maar op de kamer is het een echte topper. Leuke meid, die je zalig verwent; aandacht voor alle gevoelige plekjes, zalig pijpen en lekker mee neuken. Mevrouw heeft ook een flink gevoel voor humoer en ook de aftersales worden verzorgd. Verstandige meid ook, geregeld trekt ze terug naar Roemenie. Maandag is ze weer voor enkele weken weg.
    Hallo felrops heel leuk om dit te lezen.Josef heeft het zelfde meegemaakt in november 2008.Aan de bar kijkt deze dame niet echt vrolijk? Maar Josef ging voor haar mooie koppie met kort haar.En eenmaal haar in mijn net gevangen.En toen met haar naar de kamer ,met niet al tegrote verwachtingen .Maar eenmaal op de kamer: en als zij door krijgt met wat voor vlees zij in de kuip kruipt.Dan laat zij zich verledig gaan en dan genoot Josef met volleteugen van haar.Ik had het gevoel of de vonken er van af spatte.Wat is deze Christina een topper/en een wereld vrouw.Meschien komt Josef ook niet zo vrolijk over bij de dames? Maarja zij verdienen er hun brood mee.En Josef komt er voor zijn plezier.En Josef heeft nog nooit een relatie gehad,en is nog altijd vrijgezel.En ik noem het je wat als twee wild vreemde mensen elkaar ontmoeten aan de bar in een oogopslag.En een klein tijdje later samen naakt in elkaars armen liggen als of je al jaren getrouwt bent.Ik ben niet zo,n versierder ,maar ik vind die onschuldige meisjes wel wat hebben.Maar toch wil ik ook wel eens met een heel ordinaire dame naar de kamer voor de kick.Maar dan valt de sex wel eens vies tegen:dan had je er veel meer van verwacht? Maar met die uit het oog onschuldige uitziende meisjes,kan de sex op de kamer supper zijn.Zo was dit ook met deze Christina,echt supper.En zo en zo als de dames een kort koppie met donkerhaar hebben dan gaat bij Josef zijn hartje sneller kloppen.En stroomd de aderaline met een vaart als een kolkende rivier door Josef zijn lichaam.En als we dan samen tussen de lakens liggen. Dan voel ik mij zo op mijn gemaak als het klikt tussen ons beiden.Dan zou ik haar/hun zo mee willen nemen naar huis.Maarja gelukig doe ik dit niet ,want dan was het huis nu al weer te klein geweest.En dan was ik net een tweede Anton Heiboer,met zo veel vrouwen/bruiden.En dan was er nog een groot probleem! want ik kon er dan geen 50 dames tegelijk neuken.Ja in mijn droomen wel,maar in het echt heb ik er wel genoeg aan een .Met kort zwart haar,die maakt mij dan heelemaal gek.En als ik er dan een heb ,met kort zwart haar!!! Dan zing ik :Dromen zijn bedrog als ik wakker wordt droom ik nog.Wat was dit lekker.:smilie_li

Last Online
    6 april 2025 @ 20:01
    Discussies
    54
    Thanks
    141

Standaard

Last Online
    17 april 2025 @ 12:54
    Discussies
    331
    Thanks
    1.861

Standaard

Haarkleur/-lengte : Donkerblond, halflang
    Lengte dame : Ongeveer 1m70
    Postuur/Cupmaat : Slanke dame, kleine tietjes, fijne kont, bleke huidskleur
    Nationaliteit/Taal : Romania/Engels
    Leeftijd : 28 zegt zij, iets ouder denk ik!
    Tatoeages/Piercings : kleine tatoe op enkel, meen ik me te herinneren
    Service: heel goed, GFE, TZ, NMC, PZC, knuffelen, aangenaam gezelschap
    Voordelen: lieve dame, correct, vriendelijk, is in voor diepere gesprekken
    Nadelen: Geen
    Tijdsduur : Half uur
    Prijs : 50€ + fooi

Een zeer lieve meid, heel correct in omgang en altijd in voor een stevig gesprek. Voor SFL is 2010 het jaar waarin de Roemeentjes beter worden. Sinds dit jaar kan ik nog namen geven van Roemenen die wel service boden en meer in hun mars hebben dan alleen maar mooi wezen. Het GFE-gevoel was zo erg aanwezig, dat het me alweer amper moeite zou kosten om opnieuw stapel te worden. SFL is een ander man geworden! Nee, ik heb mijn les geleerd en dat gebeurt geen tweede keer meer. Maar de kans op herhaling is heel groot… Volgende kans die ik krijg om in VV op te doemen, zal het met haar opnieuw bingo zijn!
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten