Acteur George Clooney is nog steeds ondersteboven van de dood van zijn geliefde varken Max in 2006. Zo erg ondersteboven dat hij de hulp van een medium heeft inroepen om contact te leggen met Max. De sessie verliep super.

Gelukkige geest
"Het medium zei dat Max geweldig gelukkig was bij mij en dat hij nu een gelukkige geest heeft en soms nog even bezoek komt. Ik weet niet zeker of dat de waarheid is, maar ik wil haar zo graag geloven", verklapte Clooney aan een vriend.

Blind
Max woog 150 kilo was gedeeltelijk blind en leed aan artritis toen hij stierf. Hij deelde al 18 jaar zijn leven met de bekende acteur. Het varken stierf toen Clooney op promotietour was voor de film 'The good German'. Hij was er kapot van.

Langste relatie
De twee deelden vaak een bed en Clooney nam Max geregeld mee naar interviews en fotoshoots. De notoire vrouwenversierder grapte zelf dat het zijn langste relatie ooit was.

Deel van de familie
"Het was een oud varken, het oudste dat de meeste dierenartsen hadden gezien. Ik wist dus wel dat het ooit zou komen, maar het komt toch hard aan. Hij was echt een deel van de familie. Vreemd eigenlijk, hoe dieren zo'n plaats kunnen innemen in de familie."

Na de dood van Max zwoer Clooney dat niemand zijn 'Max de ster' kon vervangen. Tot op heden is Clooney nog steeds varkenloos .

http://www.hln.be/hln/nl/944/Celebri...n-varken.dhtml