Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10
    Last Online
    24 december 2024 @ 14:17
    Discussies
    75
    Thanks
    966

Standaard 72 Jarige Berlusconi heeft nieuwe vriendin

ROME - De Italiaanse premier kampt volgens echtgenote Veronica Lario met een zorgwekkende voorliefde voor jonge dames. Na 19 jaar wil zij scheiden.

Veronica Lario (AP) Ze schijnt er tien jaar over te hebben nagedacht, maar sinds afgelopen weekeinde weet Veronica Lario het zeker: zij gaat scheiden van Silvio Berlusconi. De Italiaanse premier kampt volgens zijn echtgenote met een zorgwekkende voorliefde voor mooie (jonge) dames. Lario (52) zei hem te hebben willen ‘helpen’, maar haar pogingen bleken tevergeefs.

‘Nu is het genoeg, ik sluit het doek’, aldus de Italiaanse first lady. Lario’s besluit volgt op de ophef over de samenstelling van de kandidatenlijst van Berlusconi’s partij Volk van de Vrijheid voor de Europese verkiezingen. Een trits fotomodellen, soapactrices en tv-presentatrices bleek zich warm te lopen voor een plek op de kieslijst. Verscheidene dames waren eerder in privésfeer met de premier gesignaleerd. Een ‘onbeschaamde rotzooi’, noemde Lario de kandidatenwerving.

Toch werd haar toorn vooral gewekt door een mysterieus bezoek dat Berlusconi (72) vorige week bracht aan Noemi Letizia (http://www.hollywoodcelebgossips.com...ecklace-photo/), een onbekende studente uit de buurt van Napels. Onaangekondigd was de minister-president op Noemi’s 18de verjaardag verschenen, en had haar een gouden halssieraad cadeau gedaan. Het is een raadsel hoe dit meisje – dat Berlusconi liefkozend ‘pappie’ noemt – in het leven van Italiës machtigste man is terechtgekomen. Noemi liet weten de premier geregeld op te zoeken in Rome en Milaan.

Veronica Lario zegt Berlusconi’s naaste medewerkers te hebben ‘gesmeekt’ om haar man de helpende hand te reiken, ‘zoals men zou doen met een persoon die niet in orde is’. Haar smeekbede bleek ‘zinloos’.

Berlusconi zelf zei gisteren dat de kwestie hem ‘verdriet doet’, maar dat het een privékwestie betreft waarover hij niet wil praten.

Last Online
    Vandaag @ 21:05
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard Callgirl brengt Berlusconi in problemen

ROME - De Italiaanse premier Berlusconi is opnieuw in opspraak gekomen, ditmaal door een callgirl uit Bari. Volgens haar organiseerde de premier orgieen in zijn Romeinse woning met jonge prostituees ........ http://www.ad.nl/buitenland/3302627/...problemen.html
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    5 december 2014 @ 18:10
    Discussies
    98
    Thanks
    108

Ausrufezeichen

Heren, beren,

Hij heeft in ieder geval een hobby waar hij jong bij blijft. Tja, ik vraag me alleen af hoeveel zijn scheiding hem gaat kosten en waarom hij uberhaupt nog getrouwd is.

Afijn, ik sta wel erg negatief tegenover het romatisch geloof in het huwelijk, het kan ook goed gaan. Ik begrijp alleen niet waarom iemand zich contractueel verbindt, terwijl de andere kant zich helemaal niet aan de trouw hoeft te houden en dan toch met de helft van het vermogen, pensioen en nog een flinke partneralimentatie kan gaan lopen:thefinger.

Een zakenman als Berlusconi zou toch beter moeten weten of werkt het in Italie echt anders ! Gelukkig heeft hij van mooie vrouwtjes meer verstand en voor mij blijkt maar weer dat het bericht dat knappe vrouwen mannen dom maken zeker voor een paar gevallen klopt.

Zo mijn frustratie voor vandaag is er weer uit. Groet, Foots :wink:
    "Een dvp is goedkoper* dan een lief en wordt nooit ouder, dikker of lelijker en heeft altijd zin" door Foots

* Goedkoper over totale looptijd genomen met inbegrip van aanschaf, onderhoud en afschrijvingskosten. Garantie en verzekeren niet mogelijk en juridische kosten vallen buiten rechtsbijstand.

Hoeren neuken, nooit meer werken !

Last Online
    Vandaag @ 18:32
    Discussies
    1003
    Thanks
    603

Standaard Berlusconi: Wacht op mij in het grote bed

BARI - De Italiaanse krant la Repubblica kwam zaterdag met nieuwe onthullingen over de vrouwen die premier Silvio Berlusconi tegen betaling ontving in Palazzo Grazioli, zijn privéresidentie in hartje Rome. „Wacht op mij in het grote bed”, is één van de uitspraken die volgens de publicatie te horen is op een stiekem gemaakte bandopname.

Die is gemaakt door Patrizia D'Addario, een prostituee die naar eigen zeggen 2000 euro werd beloofd voor een nacht met Berlusconi. Het Openbaar Ministerie in het Zuid-Italiaanse Bari houdt de opname achter slot en grendel: de bandjes worden bewaakt in een kazerne. Ook mag de tekst van de gesprekken niet worden uitgeschreven, om lekken naar de pers te voorkomen.

De gerenommeerde krant la Repubblica heeft echter naar eigen zeggen met verschillende onafhankelijke bronnen gesproken die de bandjes eerder hebben beluisterd. Daarop is duidelijk de stem van Berlusconi te horen. Die zegt tegen D'Addario dat hij even weggaat om te douchen en een ochtendjas aan te doen. De premier vraagt de vrouw op hem te wachten in het grote bed, waarop zij duidelijk hoorbaar antwoordt: „Ja, in het grote bed.”

http://www.telegraaf.nl/buitenland/4...__.html?p=22,2
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

Last Online
    Gisteren @ 07:53
    Discussies
    25
    Thanks
    21

Standaard

2000 Euro, Daar kan ik toch wel een paar dagen van feestvieren. Geen wonder dat de Italiaanse economie een puinhoop is.
    Wat je er in stopt komt er ook weer uit

Last Online
    26 oktober 2024 @ 08:23
    Discussies
    14
    Thanks
    278

Standaard

ik denk dat 2000 euro voor hem net zoveel waarde heeft als het entreegeld voor gt vv of yy

Last Online
    Vandaag @ 18:32
    Discussies
    1003
    Thanks
    603

Standaard Prostituee brengt Berlusconi in nauwe schoentjes

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RAUL7 Bekijk bericht
    BARI - De Italiaanse krant la Repubblica kwam zaterdag met nieuwe onthullingen over de vrouwen die premier Silvio Berlusconi tegen betaling ontving in Palazzo Grazioli,...

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...hoentjes.dhtml
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

Last Online
    Vandaag @ 20:14
    Discussies
    101
    Thanks
    5.439

Standaard

Ik snap zowieso niet dat zulke rijke mensen zich aan handen en voeten laten binden in een relatie.

Last Online
    11 september 2020 @ 15:44
    Discussies
    235
    Thanks
    341

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Ik snap zowieso niet dat zulke rijke mensen zich aan handen en voeten laten binden in een relatie.
    Daarom is Stiffie single teuflisch
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

Last Online
    Vandaag @ 20:14
    Discussies
    101
    Thanks
    5.439

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stiffmaster Bekijk bericht
    Daarom is Stiffie single teuflisch
    ....en needy :D

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten