Heren, beren,
Hij heeft in ieder geval een hobby waar hij jong bij blijft. Tja, ik vraag me alleen af hoeveel zijn scheiding hem gaat kosten en waarom hij uberhaupt nog getrouwd is.
Afijn, ik sta wel erg negatief tegenover het romatisch geloof in het huwelijk, het kan ook goed gaan. Ik begrijp alleen niet waarom iemand zich contractueel verbindt, terwijl de andere kant zich helemaal niet aan de trouw hoeft te houden en dan toch met de helft van het vermogen, pensioen en nog een flinke partneralimentatie kan gaan lopen:thefinger.
Een zakenman als Berlusconi zou toch beter moeten weten of werkt het in Italie echt anders ! Gelukkig heeft hij van mooie vrouwtjes meer verstand en voor mij blijkt maar weer dat het bericht dat knappe vrouwen mannen dom maken zeker voor een paar gevallen klopt.
Zo mijn frustratie voor vandaag is er weer uit. Groet, Foots :wink:
"Een dvp is goedkoper* dan een lief en wordt nooit ouder, dikker of lelijker en heeft altijd zin" door Foots
* Goedkoper over totale looptijd genomen met inbegrip van aanschaf, onderhoud en afschrijvingskosten. Garantie en verzekeren niet mogelijk en juridische kosten vallen buiten rechtsbijstand.
Hoeren neuken, nooit meer werken !