Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 38 van 38

Discussie: Erectiepillen

Last Online
    13 december 2016 @ 15:09
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard Zo dat lucht even op he Willem

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Beste Jansen,

Sorry,duizendmaal sorry, dat ik jouw (illegale) medicijnenhandel verstoor.....

Laten we deze zin maar eens goed op ons inwerken .......

En dan begin ik aan het eind met verklaren en uitleg van deze zin en zal ook nog meer uitleg geven over allerlei beschuldigingen en aanmerkingen van dhr Jansen.

Ja, Jansen , ik heb je toen een waarschuwing gegeven en doe dat nu weer. Jij tracht medicijnen te verkopen zonder doktersvoorschrift en zonder apothekersbevoegdheid. Ik heb illegaal nog tussen haakjes gezet maar dat is het wel, jouw handelswijze. Ik begrijp best dat jij dit wilt doen want de vraag in clubs naar erectieverhogende middelen is enorm. Zal het daarom niet zijn dat deze aanbieder van erectieverhogende middelen naar ons is toegekomen om op dit medium reclame te maken. En ja, dan beslis ik uiteindelijk. Premium Gold is een natuurlijk voedingssupplement en dus geen medicijn. De aanbieder is gewoon ingeschreven bij de KvK en te traceren dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld dhr Jansen.
    Ik doe dus geen uitspraak of ik het nodig vind om deze pillen te gebruiken of dat ik ze aanprijs. Ik heb deze middelen namelijk niet nodig maar vele anderen op dit forum en in de clubs kennelijk wel. En daarom geef ik reclameruimte, net als voor de clubs. Gezien de plaats waar deze advertentie staat gaat het niet ten koste van de clubs. Het is zelfs zo dat de clubs veel meer aandacht krijgen dan op het tijdstip toen ze begonnen met adverteren. Tegen prijzen die de clubs zelf toendertijd hebben vastgesteld. Ik heb alleen ten alle tijden gezorgd dat schrijvende ijsberen altijd konden meeprofiteren.Zie hiervoor de Tombola's.
    Nog een groot verschil met de zogenaamde concurrent is dat je hier gewoon ook kritiek kunt geven (uiteraard binnen de grenzen van het betamelijke). Onze concurrent vond het namelijk nodig om meteen Villa Vertigo op te bellen om te vertellen dat zulke berichten geplaatst door rplover, Sir Wankalot e.a. meteen zouden worden weggehaald......
    Kijk eens goed naar het verschil en denk ook een keer na als je zo'n bericht schrijft ( ook in jouw affaires met YY). Bij voorbaat dank.

:wink:

PS Er is ook zoiets als interne mail en je hebt zelf mijn telefoonnummer of die van Big30.

Duizend maal Sorry Wilem2 dat ik met mijn bericht je stoorde terwijl je je geld aan het tellen was.

Ik zal even reageren op de uitspraken waar jij geen pilletje voor nodig hebt.

A. ik verkoop (handel) niets illegaal de paar strippen die ik aan vele bekende ijsberen verkoop is voor een bodemprijs, omdat ik hier niet zit te wachten om te verdienen aan vrienden.

B. Je verstoord die handel niet van me omdat er geen handel in bestaat alleen een vrienden dienst die ik daarmee verzorg.

C. De waarschuwing die jij gaf vond en vind ik nog steeds zeer kinderachtig omdat het ging dat ik antwoorde op een ijsbeer die info vroeg over kosten en verkoop van en paar strips.

D. Voedingssupplement of medicijn het maakt mij niet uit dat schreef ik al eerder, je mag er van mij rijk onder worden maar als het fout gaat met deze rotzooi schrijf dan ook dat jij vanwege de winst die troep toch wou verkopen.

E. traceren van de aanbieder omdat hij ingeschreven is bij de K.v.K laat me niet lachen Willem dat kan iedere idioot met een postbus of een papierenadres vind de K.v.K. het al goed ook zij willen klanten.

F. Ook ik ben te traceren als ik een stripje verkocht via de club of dit forum.

G. Je concurrent heeft niet naar Vila Vertigo gebeld maar een bekende ijsbeer van dit forum heeft dit gemeld bij de conccurent en toen ging de bal pas rollen.Stephan heeft zijn excuses ook aangeboden aan S.W. op dit forum en uitleg gegeven over een aantal vertrokken dames (wat ik toch waardeer ikzelf had echt niet gereageerd op de onzin over de dames.) dat is een probleem tussen werkgever en werknemer.en als baas doe je het toch nooit goed zeker niet tussen jaloerse dames onder elkaar.

H. Mijn affaires bij YY heeft niets te maken met je boosheid over mijn reactie van de neppillen ik zelf ben mans genoeg omdat op te lossen wat ik bij YY ook heb gedaan en daarna hebben ze excuses aangeboden.

I. Net als jij wil ik dan ook eindigen met de boodschap dat ik een reactie gaf en niet verwacht had dat je zo op je teentjes getrapt zou zijn,ook jij hebt mijn telefoon nummer net als Tiga,Thesickboy,Big30 en Carpemomentum en vele andere beren die ook niets bij mij gekocht hebben.
    dus lees eens alles na van me en dan zie je dat het niet zo zwaar geschreven was.

Succes verder en voor ik het vergeet ja jij beslist.:green_smi Ik heb geen rancune gevoelens.

p.s. Zakkenleger jij weet niet waar het overgaat dus slijm niet mee over een illegale handel van me, blijf maar shatten met rp of Anvers.
    Of wil je weer moderator worden ,mischien is er nog een facature om deze pillen naar de clubs te brengen en daar zonder entree te promoten.:teuflisch

Last Online
    4 mei 2010 @ 21:01
    Discussies
    56
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht

...
    p.s. Zakkenleger jij weet niet waar het overgaat dus slijm niet mee over een illegale handel van me, blijf maar shatten met rp of Anvers.
    Of wil je weer moderator worden ,mischien is er nog een facature om deze pillen naar de clubs te brengen en daar zonder entree te promoten.:teuflisch
    Ik heb wel een ander pilletje voor je waar je rustig van wordt. :D

Relax, man. 1 relnicht hier is wel genoeg.
    Wat doet ZL op dit forum? En hangt hij echt alleen maar op banken in de clubs?

De beste 'gouwe ouwe' van IJBF!

Last Online
    Vandaag @ 00:41
    Discussies
    58
    Thanks
    2.763

Standaard

Jansen, ik ben geen jurist, maar ik denk niet dat het forum wat te verwijten valt indien een gebruiker van die p-fold lichamelijke klachten ondervind.
    Je kunt de Blokker ook niet aanklagen als er iemand vermoord wordt met een keukenmes wat daar is gekocht...
    Ik had begrepen dat er al een forumbeer die nieuwe pillen geproefd had, laat maar horen wat zijn bevindingen zijn geweest, anders offer ik me wel op om eens een halfje te proberen, neem aan dat de sponsordeal ook wel 10.000 gratis pillen heeft opgeleverd, dan vergelijk ik het wel met 1 van Dr. Jansen's specialiteiten.

Last Online
    Gisteren @ 18:32
    Discussies
    1003
    Thanks
    603

Standaard Verhoog je potentie: 5 voedsel tips

De simpelste manier om je potentie te verhogen is door bepaalde dingen wel te eten en andere juist weer niet. Vaak werkt dit al, zodat dat je de blauwe pillen niet hoeft te kopen die je steeds weer worden aangeboden in je mailbox. Het is echt zo,net als bij atleten. Hun prestaties zijn ook in grote mate afhankelijk van hun dieet. Lees de volgende 5 potentieverhogende dieet tips en doe er je voordeel mee.

5 dieet tips om de potentie te verhogen (of de impotentie te verminderen uiteraard)

Impotentie komt voort uit een tekort aan of geen bloedstroom, maar het is vaak op te lossen door de juiste dingen te eten die dichtgeslibde aderen rond het middenrif tegengaan. En dan nu de tips:

1. Kies altijd voor verse en volkoren producten. Geen of in ieder geval zo min mogelijk kant -en klaar producten. Vermijd junk food, blikvoer en diepvriesproducten zo veel mogelijk.

2. Als je boodschappen gaat doen zorg dan dat je heel veel groenten en vooral fruit inlaadt. Eet veel fruit dus zorg dat het gewassen en bij de hand is. Neem het overal mee naar toe.

3. Eet minder dierlijke producten! Eet zeker zo min mogelijk producten met een hoog cholesterol gehalte.

4. Vezels, vezels vezels. Eet producten die rijk zijn aan vezels zoals granen, sla, peren, bosbessen, appels, aardbeien, erwtjes, gebakken aardappelen en volkoren pasta.

5. Drink veel water! Zo’n 1,5l. De lijst met voordelen van water drinken is eindeloos. Toch is het zo dat de meeste mensen nog steeds te weinig water drinken. Water is een natuurlijke ontgifter voor het lichaam en kan zeker helpen tegen impotentie.

Extra tip: Eet vaker en kleinere maaltijden en vermijd maaltijden die je een voldaan gevoel geven. Denk aan 5 tot 6 maaltijden per dag ter grootte van je vuist.
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

Last Online
    Vandaag @ 04:19
    Discussies
    101
    Thanks
    5.439

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zakkenleger Bekijk bericht
    Ik heb wel een ander pilletje voor je waar je rustig van wordt. :D
    De pil van Drion? :teuflisch

Last Online
    Vandaag @ 04:19
    Discussies
    101
    Thanks
    5.439

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sir Wankalot Bekijk bericht
    Jansen, ik ben geen jurist, maar ik denk niet dat het forum wat te verwijten valt indien een gebruiker van die p-fold lichamelijke klachten ondervind.
    Volgens mij is de aanbieder aansprakelijk en niet het reclame medium (hoewel een rechter bij een eventuele aangifte evt. medeaansprakelijkheid zou kunnen constateren). Daarnaast berust aansprakelijkheid bij de koper zelf omdat deze zich redelijkerwijs had kunnen en moeten informeren, vooral bij gegronde twijfel over de gezondheid van een produkt.

Lijkt me verstandig dat de forumleiding hierover juridisch advies inwint (geld verdienen kost geld ).

Last Online
    4 mei 2010 @ 21:01
    Discussies
    56
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    De pil van Drion? :teuflisch
    LOL nee daar is Jansen te aardig voor. Ik dacht meer aan een placebo.
    Wat doet ZL op dit forum? En hangt hij echt alleen maar op banken in de clubs?

De beste 'gouwe ouwe' van IJBF!

Last Online
    11 september 2020 @ 15:44
    Discussies
    235
    Thanks
    341

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sir Wankalot Bekijk bericht
    Je kunt de Blokker ook niet aanklagen als er iemand vermoord wordt met een keukenmes wat daar is gekocht...
    Ik had begrepen dat er al een forumbeer die nieuwe pillen geproefd had, laat maar horen wat zijn bevindingen zijn geweest, anders offer ik me wel op om eens een halfje te proberen, neem aan dat de sponsordeal ook wel 10.000 gratis pillen heeft opgeleverd, dan vergelijk ik het wel met 1 van Dr. Jansen's specialiteiten.
    Ja Sir Wankalot, lees mijn bericht van 19 juni 2009 maar na en ook alle andere, de beslissing ligt nog altijd bij jullie zelf, we gaan ook niet naar de omroepen bellen als we het met hun reclames niet eens zijn
    https://www.ijsberenforum.com/forum/sh...ad.php?t=17364
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

Last Online
    Gisteren @ 18:32
    Discussies
    1003
    Thanks
    603

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stiffmaster Bekijk bericht
    we gaan ook niet naar de omroepen bellen als we het met hun reclames niet eens zijn
    https://www.ijsberenforum.com/forum/sh...ad.php?t=17364
    Waarom niet ? Ik doe het altijd :teuflisch!
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

Last Online
    7 juli 2010 @ 14:49
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Cool

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Zakkenleger weet NOOIT waar het over gaat.
    1. TSB is weg, hij kan zich kandidaat stellen
    2. Hij kan beter in Thailand irl gaan chatten met zijn liefjes, maar eerst mod worden, gratis ticketje Thailand....
    3. Zonder entree in de clubs, de nagel op de kop....

En dan het allerbelangrijkste. De enige die gelijk heeft in het juridische aspect is Picasso. De forumleiding zou beter info inwinnen.....vooraleer een onverlaat als erpee de pillen via deze website koopt, hij is nu al bijna van zijn verstand af, maar er zijn goede advokaten

Last Online
    4 oktober 2022 @ 21:44
    Discussies
    35
    Thanks
    24

Standaard

Jansen, waarom handel jij in pillen als je daar geen 'degree' in hebt?
    Moet je niet eerst beschikken over een dokterslicentie om de legale variant van dat soort pillen voor te schrijven, nadat een diagnose is gesteld?

Ik snap niet dat W2 de moeite neemt om hier überhaupt op te reageren.
    Louche 'handel en wandel', Jansen, dat is wat het is.

Je gaat naar de clubs om te genieten van mooien vrouwen, in een leuke wellness-sfeer. That's it.
    Altijd op zoek naar honing

Last Online
    9 januari 2025 @ 18:03
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869

Standaard

Het beste is om goed te slapen en heerlijk te dromen dat je in een harem zit met 40 vrouwen om je heen en bij het ontwaken natuurlijk een dame om het af te maken met die lekkere grote odol.
    Dan heb je helemaal niets meer nodig.

Last Online
    5 januari 2025 @ 18:36
    Discussies
    212
    Thanks
    11.958

Lächeln erectiepil

Heren Beren,

De beste erectiepil voor Megaboob is een prachtige DVP, met een paar heerlijke siliconen borsten, die gewillig datgene met zoch laat doen wat we allemaal onze hobby noemen.

Er zullen best mensen zijn die erectiepillen e.d. nodig hebben. Mijn advies, ga in dat geval naar de huisarts, en vraag een recept, en als je echte problemen hebt, krijg je vast wel dat, wat je nodig hebt!

Dan het onderwerp reclame. Persoonlijk heb ik niets tegen reclame. het is aan een ieder om de reclame te bekijken, en zelf te beslissen of hij iets wil bestellen. Die keuze maak je zelf, die maakt het forum niet. Ik, als kritische ijsbeer, koop alleen datgene wat ik echt nodig heb, en pas nadat ik de voor een nadelen heb afgewogen, en eventuele gezondheidsrisico's heb onderzocht. Maar dat ben ik. Tuurlijk, we moeten de macht van reclame niet onderschatten, maar uiteindelijk is een ieder zelf verantwoordelijk.

Het in stand houden van het forum kost vast ook wat geld, en het verloten van vrijkaarten is een wat Megaboob betreft prettige bijkomstigheid.

Heren Beren, het leven is mooi, laten we niet kniezen over reclame, en dankbaar zijn dat we van onze hobby mogen genieten zo nu en dan!

Zo sprak Megaboob!

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten