Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
    Last Online
    1 april 2025 @ 21:33
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Daumen hoch het langste weekend wou ik in PHG doorbrengen

Omstreeks 12.45 uur kwamen Dupke en ik aan op een overigens veel minder zonnige dag dan voorspelt. We zouden dus de zon zelf moeten laten schijnen boven deze natte planeet. Maar dat mag geen probleem zijn.

Bij het binnenkomen leek het wel of ik werd verwelkomd op een familiefeest. Best prettig :smile:. Nati kriebelde eens onder mijn kin, bij het passeren, Svetlana en haar vriendin zeiden eveneens een vriendelijk hallo en ook Alini was weer blij mij terug te zien. Ook kwamen in de inkomhal een boel vriend-beren toelopen om goeiedag te zeggen zoals Laurent74, Ludo, bredero en nog vele anderen. Het Ijsberenforum was weer vrij compleet vertegenwoordig om de zon te laten schijnen boven deze happy tuin. Bredero… dat was trouwens lang geleden. Van het vorige familiefeest vorig jaar zeker? Tof om hem weer eens te ontmoeten. Toch zou ik vrij weinig met hem praten (vanwege andere bezigheden).
    <O:p
    Ook Celina kreeg uiteraard na het omkleden in het nachtcafé haar extra portie aandacht van mij :remybussi. Daarna ben ik met mijn mede-beren aangeschoven aan de lekkere brunch. Een beetje liggen ouwehoeren over koetjes en kalfjes maar natuurlijk ook over de dames die ons aan het begluren waren van op het bovenverdiep in het nachtcafé. Onze brunch werd meteen een stukje leuker als er enkele dames kwamen bijzitten. Ralouka ging bij Ludo zitten en wat later schoof Vera bij Patjeboemboem op de schoot. Met beide dames de nodige fun beleefd. Beide dames dropen, na lang wel een heel klein pietie beetje teleurgesteld, het af als bleek dat wij mannen, na een vrij zware brunch, nog niet zo direct zinnens waren om te gaan kameren. Lang bleven we niet damesloos want Celina kon zich niet meer bedwingen en sloop langs achter mij stilletjes naar me toe. Was dat voor haar even verschieten als ik van op de sofa ineens mijn arm uitsteek en haar verwelkomde. Ze had niet gedacht dat ik haar had zien aankomen. Celina haalde een hoop trucs te boven, wendde de nodige intimiteit aan en was heel erg lief (en goed) bezig (voor in een restaurant). Toch trok ze deze keer aan het kortste eind. Ik ging ook niet met een volle maag de kamer al op.
    Celina was nog maar net verdwenen of Lethitia zag haar kans schoon om ook eens te komen testen of ik bereid was om al onder de lakens te kruipen met haar. Dit kon natuurlijk niet bewaarheid worden door het simpele feit dat er in heel PHG geen laken te bespeuren valt.
    Al de omringende mede-beren begonnen zich af te vragen of ik in plaats van tweewekelijks niet elke dag in PHG zit, omdat ik al die meiden ken. Natuurlijk niet.
    Lethitia zou ook weer verdwijnen toen ze merkte dat ik nog geen matras met haar wou delen. Ze vroeg wel of ik niet stiekem een pannenkoek wou brengen naar het internethoekje van PHG. Ik zei haar dat dat helemaal geen probleem is. Ik vroeg dus een pannenkoek en bracht die naar haar. Na de nodige bedankingskusjes gekregen te hebben daalde ik terug de trap af van het nachtcafé en schonk mezelf een half cider/half sinaasappelsapje in. De pannenkoekenbakker van dienst wees er mij vriendelijk op dat ik de dames geen pannenkoeken mocht geven, die zijn enkel voor de gasten. Ik beloofde hem om het nooit meer te zullen doen. De pannenkoek was al op dus die kon hij toch niet meer terugvragen. Tenzij ja, als ie dat écht had gewild… nee dat zou die écht niet willen .

Daar waar Lethitia eigenlijk al wist dat het voor mij na het middageten nog te vroeg zou zijn, wist Celina dat (zogezegd) niet en vroeg ze nog voor ze bij mij aan tafel kwam zitten in het nachtcafé al of ik gedoucht was. Ik antwoordde dat ik thuis inderdaad gedoucht was maar verschrikkelijke honger had.
    Plots stond ook Natie daar weer. Ze stond aan de balustrade van het nachtcafé. Ze knipoogde naar mij, wierp een kusje en deed een handgebaar naar mij. Geen “kust-men-kloten-gebaar maar… jawel… ongelofelijk… of ik naar haar wilde komen. Ze had precies zin in mij. Ik liet haar eveneens met handenzwaaigebaar weten dat ze gerust naast mij mocht komen zitten. Lekker mee luieren. Mijn maag was nog een beetje geladen. Ze deed dit niet. Ook goed hoor . Ook Svetlana riep me nog eens, wat later. Ja zeg, je zou het nog vervelend gaan vinden .

Nadat mijn eten was gezakt was kwam ik al rondijsberende in het nachtcafé toch weer niet Natie tegen zeker. Ze zat in een sofa aan de gokautomaten. Ze wenkte me weer en zei me dat het weeral een hele tijd (een hele tijd?) geleden was dat we nog eens seks hadden gehad. Ik ging er toen bijzitten. Ze vroeg me waarom het zo lang geleden was dat ik nog eens met haar naar kamer was geweest. Hoewel ik er eerder niet over begon of teruggekomen was, leek het me nu toch het moment om haar de waarheid te vertellen. Ze was benieuwd, want ons eerste kamertje een tijdje geleden was toch fantastisch, voegde ze er aan toe. Dat was ook zo, liet ik haar weten maar ik liet haar ook weten dat ik het niet netjes vond dat ze munt sloeg uit het feit dat ik toen ik met haar van kamer kwam in de lockers nog een beetje bedwelmd was van de geweldige seks, niet meer kon rekenen en ik later weer tot besef kwam en merkte dat ze al gauw de prijs had gevraagd + 50 euro drinkgeld voor zichzelf. Voor een geweldige sessie geef ik graag wat extra maar niet op een slinkse manier. Dat is korte termijn denken…. Ze vroeg of ik dit al aan vrienden had verteld want enkele van mijn vrienden waren sinds mijn vorige kamertje met haar ook niet meer met haar geweest. Ik verzekerde haar dat dat toeval was. Ze vroeg of ik nu boos was. Natuurlijk niet, het gaf gewoon pas om gewoon eens een keer effe eerlijk te zijn. Als ik boos had geweest was ik niet naast haar gaan zitten natuurlijk. Het heeft meer te maken met gevoel. Ze heeft geen zwaarwichtige fout of misdaad begaan immers. Later zou ze (en morgen ook) vriendelijk blijven. Toch moet ze ergens (in eerste instantie in elk geval) gedacht hebben dat ik wel boos was want ik zag een tijdje later Svetlana (een vriendin van haar) in de kleedkamers en ze zei me: “seksenfun is boos?”. “Natuurlijk niet”, Svettie. Toen keek ze even verbaasd. Of ze daarmee verstond waar ik op doelde? (Natie, Svettie :smile.
    Met deze kleine stapelwolkjes die plots opgedoken waren bij deze intermenselijke relaties was het buiten wel opgeklaard. Het zonnetje scheen heerlijk en het was aangenaam warm. Patjeboemboem, Ludo, Dupke en ik gingen buiten op het terras aan het zwembad zitten met een heerlijk drankje. Aline (Turks-Duits) vroeg of ze er bij mocht zitten van aan de andere kant van het zwembad. Waarom niet hè. We zijn geen asociale beesten. Nee nee, ijsberen zijn sociale dieren. Na wat fun bleek natuurlijk eens te meer dat niets zonder reden is. Ze vroeg of ze misschien een sleutel kon gaan halen voor één van de heren beren, zoals Foots dat zo mooi kan omschrijven. Foots… ja die kwam in de late namiddag ook nog toe. Een sleutel hadden we niet zo direct van doen, drank wel :smile:.
    De opklaringen waren blijkbaar niet van lange duur en als de zon wat te lang achter een dikkere grijze wolk bleef werd het toch maar frisjes. Dit leek mij het geschikte moment om een douche te pakken, vooraleer ik mijn saunabeurtje zou starten.
    Terwijl ik in de sauna zat kwamen twee meiden naar de sauna. Niet binnen. Een van de twee meiden ging tegen de deur van de sauna staan en de andere meid was zichzelf aan het bewonderen in het glas van de sauna. Ineens moest ze lachen als ze zag dat ik haar mee aan het bewonderen was. Ja, wat had je anders gedacht, dame :smile:. De Turks-Duitse Aline probeerde vlak na de sauna nog eens of ze me niet kon versieren. Ik was verdorie op een drafje op weg naar de buitendouche, voor een afkoeling . Patjeboemboem en Ludo gingen ook in de sauna. Daar waar ik zelfs vreesde dat het zwembadwater nog veel te koud zou zijn, ook na een saunabeurt, duikelden zij het zwembad in. Heel even natuurlijk maar .
    Na wat afgekoeld te zijn buiten op het terras op een ligzetel met een paar drankjes liep ik de bar binnen. Daar zat Lethitia op een barkruk en hield me tegen. Hoewel ik van de eerste keer dat ik haar ontmoette met haar naar kamer wou, was het er door allerlei toevalligheden nog niet van gekomen. Ik zweette een beetje maar dat was meer door het warm-koud-warm-effect van de sauna. Ze zwansde dat ik allicht net van kamer kwam met een andere meid. Voor mij was dit heel makkelijk om hierop bekennend te antwoorden omdat ik zo redelijk kort na een saunabeurt nog niet direct zin had om met haar naar een private kamer te verdwijnen. Ze zat er verdorie zelf met een handdoek omgeslagen. Ze was dus zelf net op kamer geweest. Ik zei haar dat ook en ze moest eens lachen.

Genietend van een drankje samen met Doris, haar vriendin Ramona en Ludo hadden we best fun. Doris was ondertussen wel geïnteresseerd in een man die op een bankje zat aan de buitensauna. Na een tijdje kon ze zichzelf niet meer houden om er naar toe te gaan. Ze had eerst gedurende onze lange babbel aan tafel (Doris zat naast/half op mij) lang geprobeerd om mij op leuke en ondeugende manier te verleiden tot een kamertje. Ik had echter andere dames hoger op mijn prioriteitenlijstje staan. Ludo verdween ook, naar weer een andere dame. Ramona zat schuin over mij. Dat duurde echter niet lang. Ik wilde heel graag dat ze een beetje dichter bij mij kwam zitten. Over een hele mooie jongedame gesproken, wel dat was zij zeker. In wat dit resulteerde? Nieuwsgierig? Kijk eens achter haar link .

Opeens was ik weer aan het flaneren en aan het grappen met Doris. Waar Vera zich plots mee moeide, ... ik weet het niet. Vera hoorde Doris praten over: "altijd maar praten maar nooit neuken". Vera dacht zeker en vast het warm water uit gevonden te hebben en dacht dus dat Doris zo tegen mij bezig was maar Doris was mij aan het vertellen over een andere beer. Vera... loop toch gewoon door in plaats van te luistervinken . Zelf was ik wat verbaasd... de dames komen roddelen over een mede-beer . Vera zei nog dat ik stout was door maar te praten in plaats van te naaien. Ik stout, buiten de kamer? Nooit . In de kamer des te meer.

Even later kwam ik Lethitia tegen. Ze dacht mij meteen aan de haak te kunnen slaan maar ik was nog maar pas van kamer met Ramona. Ik vertelde haar dat ik haar nog lang niet vergeten was en dat ik een speciaal plekje voor haar zou bewaren in mijn gedachten maar dat ik toch sebiet eerst van de BBQ wou gaan proeven en daarna mijn eten wat wou laten zakken, vooraleer terug over te gaan tot (zware) arbeid. Even verdween ze. Ik was aan het praten met Bredero en Lethitia kwam weer voorbij. Ze kon het toch zeker weer niet laten om mij te trachten te verleiden. Ik zei haar dat ik erg velangde naar mijn beste vriendin (ik bedoelde haar dus). Beste vriendin, antwoordde ze daarop. Ze zei me dat ze voor mij maar de tweede was, want ik was al met Ramona weggeweest. Ik moest even lachen maar beloofde haar dat ik er op kamer zou voor zorgen dat ze zich terug de beste kon voelen. Ik zou haar tot mijn nummer 1 maken! .
    Het is dit gesprek dat mij morgen zondag parten zou spelen. Maar daarover in een volgend verslag meer. Zo ver zijn we nog lang niet. In elk geval verstond ze voorgaande babbels als een "verzekering" dat ik vanavond nog met haar zou gaan kameren. Zo strikt bedoelde ik dat nu ook weer niet natuurlijk.

Lethitia gaf niet af.... Nog voor ik in de douche was geraakt komt ze mij weer tegen en begint heerlijk tegen me aan te wrijven.... Ze stelde ook voor om samen te gaan BBQ-en. En dan hang je er aan vast... ja, ja... seksenfun kent de trucjes al wel :smile:. Ik vertelde haar doodleuk de waarheid en dat was dat ik nog steeds moest douchen voor het eten (na mijn laatste sessie). Terwijl ze me daar stond te verleiden en tegen me aan het wrijven was, werd ik ineens ook langs achter aangevallen door Ramona. Daar stond ik dan... tussen twee mooie vrouwen. Ik vond dat helemaal niet erg.

Na de douche kwam Marissa mij nog verleiden. Ze wist dat ik bevriend was met beer Ludo. Het was dus een berekende overweging van haar. Het was trouwens haar eerste dag in deze club.

Ook net nog voor dat ik ging BBQ-en kwam Celina nog even bij me staan. Ze liet me weten dat ze me overal in de club, al een hele tijd, aan het zoeken was en me nergens vond. Aan mijn vriend-beren had ze het ook al gevraagd. Die zeiden dat ik "vermist" was. Overal, heeft Celina overal gezocht? Dan toch niet in kamer vijf want daar verbleef ik een tijd.

Svetlana, ja die Svetlana... waar zijn die dames toch allemaal over bezig in hun gedachten? Ze kwam naar mij en vertelde me dat we al een half jaar niet meer gekamerd hebben. Dat zou goed kunnen. Ik hou dat zo niet bij. Ik ben er één keer mee op kamer geweest omdat ze me ertoe overtuigd kreeg door haar symphatie en meer. Het is echter niet mijn type waardoor herhaling niet zal voorvallen. Zij concludeerde echter dat ik niet meer met haar ga omdat ze aan "te harde" seks doet en omdat ze meent te weten dat ik een romanticus ben. Dat laatste klopt wel, de eerste redenering dus niet. Maar goed... een vrouw ongelijk geven is wel het allerlaatste waar je aan mag beginnen. Dan kom je van de ene discussie in de andere en op het einde van de rit moet je ze toch weer gelijk geven om van alle gezeur vanaf te zijn en om nog eens te mogen (en ze geen hoofdpijn zou hebben ).

De ene vrouw na de andere was aantastelijk vandaag, alle ogen waren op mij gericht, zo leek het wel, begerende blikken (in hun gedachten dwarelden echter alleen maar 50-euro briefjes)... zo erg dat ik teneinde raad aan Alini vroeg, terwijl ze passeerde, of ze me niet kon redden uit al die vrouwenklauwen. Ze lachte eens en liet me verdorie in de steek. Van je ex-ex moet je het maar hebben hè.

Eindelijk geraakte ik door al die vrouwendrukte om me heen, kon ik me naar de BBQ reppen en mijn hongerige maag gaan stillen. Toch moest ik weer even halt houden. Ramona wenste me alvast smakelijk eten maar riep me tegelijkertijd bij haar. Ik wenste haar uiteraard ook smakelijk eten. Ze wou me alvast wat laten voorproeven van de kippensaté. Ze wrong dan ook een stukje kippenvlees van het satéstokje en duwde het in mijn mond. Lekker was het in elk geval. Nu kreeg ik nog meer zin in het eten.

Lethitia die zo graag met mij naar kamer wou en er zo veel moeite voor deed vandaag, loopt boven het balkongangetje in het nachtcafé zomaar met een ander man weg terwijl ik van de BBQ aan het genieten bent. Ik liet haar natuurlijk wel even verstaan dat dit onder de gordel is. Dat doe je toch niet :smile:.

Bij de BBQ vroeg ik of de kip al klaar was. Daarop zei de man van de BBQ dat de kippen al lang klaar zijn. Ik bedoelde het vlees, hij ook, maar ander vlees.

Bettina was in de loop van de middag binnengekomen wanneer ik aan tafel zat met Ramona. Ik zag haar pas terug in de bar als ik al bijna naar huis ging. Die meid stond nochtans ook op mijn verlanglijstje. Zij heeft een drukke dag gehad (met andere woorden.

Veronica was vandaag ook toegekomen in de loop van de avond. Ze kwam net van haar thuisland terug en was vrij moe. Ik ontmoette haar aan de bar en kon het kussen en swanzen niet laten. Naar kamer zou ik vandaag niet met haar gaan. Dit leek mij geen goed idee omdat ze wat moetjes was. Toen ze even later om eten ging en weer terug kwam riep ik haar weer even bij me. Nadat ik haar wat toefluisterde moest ze eens goed lachen. Ik was haar speciale attentie van ons eerste kamertje vorige keer immers nog niet vergeten .

Nog wat later verleidde Lethitia me nog eens, nadat ze me dus bedrogen had in de bar. Ze had brute pech. Ik kwam nog maar net van kamer en kon dus even niet meer. Nochtans stond ze op mijn to do lijstje, samen met Ralouka, Bettina en nog een paar andere dames. Je wil het niet weten maar mijn kamertje van daarnet... het was eens te meer met Celina. Ze kan je ontzettend goed verleiden en je weet dat je op kamer steeds een uniek gebeuren kan verwachten. Ze verleidde me op wel heel ondeugende en vergaande manier in een sofa in het nachtcafé. Na wat praten en leute maken gebeurde het dus. Ik had haar al meermaals voorzichtig laten verstaan dat ik niet met haar op kamer wou, op dat moment, toen ze bij me kwam zitten als ik net gegeten had en nog van een bakje koffie genoot. Dat to do lijstje met andere meiden, weet je wel. Dat zat er voor veel tussen. Ze begon daarop met mijn lul te spelen op zo'n manier dat ik me bijna moest inhouden om niet ter plaatse te ontploffen. Zo verkreeg ze dus toch haar willetje. Na de sessie bleven we in de bar nog geruime tijd bekomen, van de plezierige inspanning. Dupke kwam er op een gegeven moment ook bij. Vanaf toen trad er een lange saaie periode over pc's in :teuflisch .

Na nog een biertje werd het stillaan tijd om naar huis te gaan. Ik ging nog eens heel de club door om goeiedag te zeggen en slaapwel te wensen aan mijn familie :smile:. Een kusje hier en een nachtkusje daar en dan omkleden maar. Nog even een sanitaire stop voor het vertrek én wie stond me daar in de gang op te wachten? Inderdaad, je raadt het al: Celina. Ze zou de slaap niet kunnen vatten zonder een heerlijke sensuele nachtkus van me. Ik zou die nacht ook, niet alleen zalig slapen maar ook nog een hele mooie droom hebben .

Een topdag PHG was weeral om, helaas. Gelukkig komen er zo nog meerdere.

Enkele linken, recensies en formuliertjes ontbreken nog (wordt dit weekend nog aangevuld)
    Laatst gewijzigd door seksenfun; 26 juni 2009 om 22:28
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Discussies
    426
    Thanks
    4.150

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Na de douche kwam Marissa mij nog verleiden. Ze wist dat ik bevriend was met beer Ludo. Het was dus een berekende overweging van haar. Het was trouwens haar eerste dag in deze club.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69 Bekijk bericht
    Am letzten Freitag (19.6.) zusätzlich gesichtet:

...zwei polnische Freundinnen (vor circa 4 Wochen schon 1x gesehen)...
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten