Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!
Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.
tja ze zat nu in de nacht en wordt eruit gezet omdat ze problemen kreeg met foute figuren.....:(tja ik was zo geil dat ik niet verder kwam dan haar billen langdurig te bewerken en er vervolgens mijn paal in te steken, een relaxte dame die totaal niet op de tijd let..............ik kwam alleen maar vanachter en heb dat ontzettend lekker gedaan, wat een verschrikkelijke, heerlijke lekkere kont heeft deze meid, meestal zijn het latinas die mij dan aantrekken maar zij...................niet een kleine kontje wat ook lekker kan zijn maar een flinke ronde derrriere ...............................
jongens zijn er nog tips van dames met verschrikkelijk mooie grote ronde achterwerken in saunaclubs.......? daar kan ik zo intens van genieten tijdens het neuken