Naam : Joy
Nationaliteit/taal : Duitse met Spaanse oorsprong / Duits
Leeftijd : 25 jaar
Haarkleur/lengte : Donkerbruin/Zwart / Halflang
Lengte : ca. 1.65m
Postuur /Cupmaat : Slank+ / C/D-Cup
Tatoeage /Piercing : Geen
Service : PZC, NMC... Overige weet ik niet.
Na mijn eerste beurt met Isabel kreeg ik Joy op mijn netvlies. Ze kwam spontaan naast met zitten en begon gezellig te babbelen. Vind ik persoonlijk wel leuk. Over van alles en nog wat gehad maar niet over het opzoeken van een kamer. Fijn dat ze daar niet over begon, want daar knap ik op af.
Ze ziet er leuk uit. Ze is slank maar niet erg slank. Een tikkeltje gevuld wat bij mij prima in de smaak valt.
Ze vertelde dat ze een dag in de week werkt en een studente is. Ze doet dit werk om haar (prive opleiding) te kunnen bekostigen. Haar ouders zijn terug naar Spanje en kunnen niet helpen.
Toen ze me sprak droeg ze steeds een zonnebril. Zo heb ik haar ogen in het begin niet kunnen zien. Even later deed ze haar bril af en ik was toen echt helemaal verkocht . Mooi lijfje, prachtige ogen en een geweldige uitstraling.....
Ik kon het niet laten en bood haar aan om na het eten (nog ca. 30 min te gaan) een kamertje met haar op te zoeken.
Zo gezegd, zo gedaan. Na het eten (niet teveel gegeten om te voorkomen dat ik suf) heb ik haar meegevraagd. Aangekomen op de kamer mocht ik op de bank liggen. Ze begon me privé vragen te stellen, zoals of ik getrouwd was, waar ik woonde, bla, bla. Vaak een voorspelbaar geouwehoer maar ze gaf mij toch de indruk dat ze oprecht geïnteresseerd was en wel even met me wilde kletsen. We hebben misschien wel 20 minuten gebabbeld voor dat we lekker bezig gingen.
Eenmaal begonnen kreeg ik een lekkere piemelmassage icm met PZC. Ik moet zeggen, de massage deed Joy echt behoorlijk goed. Isabel mag er een puntje aan zuigen. Om te voorkomen dat ik voortijdig kwam heb ik haar twee keer moeten remmen.
Daarna vroeg ik haar om op me te gaan zitten. Ook het wipwerk heeft ze behoorlijk onder de knie en is er behoorlijk gedreven in. Ze is niet "wild" maar lekker relaxed en "natuurlijk". Persoonlijk hou ik niet van dat nep gekreun en gehijg. Bij mij moet het relaxed en door elkaar diep in de ogen kijkend gebeuren.
We keken elkaar diep in de ogen. Alleen haar ogen al gaven mij een heerlijk gevoel. Al met al een prima sessie gehad. Hoewel we langer dan een half uur bezig waren hoefde ik een half uur te rekenen. Ik kon het niet laten en gaf haar nog wat extra.
Al met al een mooie meid en prima/top service. Herhalingsgevaar is zeer groot. Snel weer sparen voor de volgende sessie.
Trouwens: Zakkenleger en twee NL andere ijsberen wil ik hierbij bedanken voor hun gezelligheid bij de Villa. Wellicht tot een volgende keer
Vandaag was ik weer op de Villa en weer heb ik Joy bezocht. Ze was weer verrukkelijk.
Op de Villa kwam ik Zakkenleger en een andere ijsbeer tegen. Bij mijn vorige bezoek waren zij ook aanwezig. Beiden gaven aan dat Joy vandaag aanwezig was maar vertelden er ook gelijk bij dat ze het behoorlijk "druk" had, dus ik moest haar alert en snel benaderen. Dat is mij wel toevertrouwd
Even later zag ik haar verschijnen en heb meteen toegeslagen. Gelukkig maar, want een andere ijsbeer stond ook op haar te wachten. Onderweg naar de kamer noemde ik haar Miss Spain en daar kon ze wel om lachen.
Eenmaal op de kamer hebben we weer even gebabbeld. Tot mijn verbazing wist ze bijna alles van ons vorige gesprek te herinneren, ondanks dat dat ca. 6 weken geleden was!
Weer een heerlijke sessie gehad. Eerst even lekker geknuffeld. Even later begon ze lekker te "blasen". Normaal bef niet graag maar bij sommige dames kan ik het niet tegenhouden, zo ook bij haar! Ze genoot er duidelijk van!
Daarna heb ik haar lekker in verschillende standjes genomen.. In tegenstelling tot Bianca heeft ze (gelukkig) niets gezegd over de grootte van mijn knuppel.
Herhalingsgevaar: toegenomen!!
Grote kans dat ze haar studie over een week of 6 heeft afgerond. Daarna stopt ze er waarschijnlijk ook mee gaf ze aan. "Schade" zou een Duitser zeggen.