Kameraad zakkenleger, dat doet goed je bericht van Villa home away. Doet goed dat er nog steeds Vertigo believers zijn: NO RETREAT NO SURRENDER
Ik erger me wel Villa paars aan dat lap/stopwoordje 'needy', de laatste tijd meer en meer door collega ijsberen gebruikt. Waar zou dat nu vandaan komen
En dan is er ook nog het 'geval' Erika, miss Tuttenfrut. Ik heb over haar een paspoortje aangemaakt, en hier en daar in het Viva la Villa topic duikt haar naam op een uitert geheimzinnige manier op. Is zij soms de Vertigo geheimtip geworden? Durven de heren beren niet over haar schrijven??
Laatst gewijzigd door Local Hero; 5 juli 2009 om 19:33
The highway's jammed with broken heroes on a last chance power drive
Everybody's out on the run tonight but there's no place left to hide
Wat doet ZL op dit forum? En hangt hij echt alleen maar op banken in de clubs?
De beste 'gouwe ouwe' van IJBF!
In tegenstelling tot anderen :green_smi schrijf ik altijd wat ik vind. Als je beter leest kun je zien dat ik zeker 2x ungepoppt uit VV vertrokken ben. Ik geef ook gewoon aan waarom ik vind wat ik vind. Zouden meer beren moeten doen, Spaans of niet .
Dus 'hap hap' is een Picasso 1 onwaardige reactie. Ik had je hoger ingeschat, dom van me :thefinger.
Heb je dit via Google vanuit het Spaans vertaald?
Maar goed, je suggestieve schrijfstijl maakt je een waardig vervanger van erpee. Ik mis hem al niet meer.
Volg de picasso1- zakkenleger wedstrijd en ga door naar hier !
It´s better to fail in originality, than to be succesful in following