Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
    Last Online
    Gisteren @ 18:32
    Discussies
    1003
    Thanks
    603

Standaard Jongen verkoopt naaktfoto's van moeder

Een 18-jarige student heeft op het internet naakfoto's proberen te verkopen, van zijn moeder... De tiener uit Nieuw-Zeeland zegt dat hij handelde uit wraak. Omdat hij de garage moest opruimen en van zijn moeder de opdracht kreeg niet-gebruikte artikelen online te verkopen, kreeg Michael het aan de stok met zijn ouders. De 44-jarige moeder Jennifer (44), die haar achternaam anoniem wil houden, was alles behalve opgezet met de verkoop van de acht jaar oude foto's waarop ze een sexy lingeriesetje aanheeft.

Geen leuke reacties
    Michael had daarna ook een tweede set foto's te koop gezet op de site 'Trade me'. Beelden waar volgens Jennifer dan weer 'niets mis' mee is en ze keurde de verkoop goed. Ook die serie foto's werd door 'Trade Me' echter offline gezet, wat kwaad bloed zet bij moeder Jennifer. "Ik zou de helft van de opbrengst krijgen", zegt ze. Bovendien had ze graag "leuke reacties van kijkers op de site willen lezen".

Ongepast
    Volgens een woordvoerder van Trade Me waren beide series echter 'ongepast'. "We willen echt geen persoonlijke foto's op de site van moeders in ondergoed", luidt het daar.

http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/a...n-moeder.dhtml
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

Last Online
    4 oktober 2022 @ 21:44
    Discussies
    35
    Thanks
    24

Standaard

Moeders mag er nog zijn!
    Altijd op zoek naar honing

Last Online
    5 november 2024 @ 21:13
    Discussies
    25
    Thanks
    10

Idee Aanmoedigingsprijs?!!

Zo'n jonge ondernemer mag wat mij betreft zeker een aanmoedigingsprijs krijgen!

Kinderen met mooie moeders..... jullie zien het.... er valt nog een leuk centje te verdienen met de foto's uit (of van) de oude doos :D

(wanneer je een beetje een leuke mama hebt kun je veel meer verdienen met de foto's dan met auto's wassen )

:wink:
    To err is human...to really screw things up requires a computer!

Do what makes you happy. Be with who makes you smile. Laugh as much as you breath. Love as long as you live.

Life is short, Break the rules, Forgive quickly, Kiss slowly, Love truly And NEVER REGRET anything that made you smile!!

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten