Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Weergegeven resultaten: 1 t/m 21 van 21
    Last Online
    Vandaag @ 11:19
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard Gabriella / Gabrielle (Roemeense) (ex-World)

Naam : Gabriella / Gabrielle

Nationaliteit / taal : Roemeense / Engels / Duits

Leeftijd : 22-26jaar

Haarkleur/lengte : lange zwarte haren

Lengte : 1.67m

Postuur / Cupmaat : Slank / B-cupje

Tatoeage / Piercing : nee

Service : PZC, NMC,FT, zoenen, beffen, massage

Extra : lang actief geweest in World
    Laatst gewijzigd door Willem2; 21 mei 2013 om 10:38
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    26 juni 2024 @ 10:41
    Discussies
    12
    Thanks
    6

Unglücklich

Het 4e optreden van Fukkiedukkie afgelopen zaterdag in Kaarst was met Gabriella. Ze zegt al heel erg lang bevriend te zijn met Tanya.
    Ik liet mijn ijsberengezelschap in de bar achter met de mededeling dat ik eens wilde kijken of er in de pool wat te vangen zou zijn. Nou, daar zat ik dan helemaal alleen en de oogjes uitgebeten van het rijkelijk aanwezige chloor.
    Gabriella komt vervolgens kijkje nemen en begint zich van haar schaarse kledij te ontdoen, wandelt de pool in linea recta bij Fukkiedukkie op de schoot. ik had beet, of was het andersom... . Mijn hengeltje kwam onder spanning.
    Molaar kwam eens een kijkje nemen of ik al wat gevangen had en kon tot zijn vreugde vaststellen dat hij even niet meer op mij hoefde te letten. Die taak had Gabriella overgenomen. Na wat inleidende onderwaterverkenningen de sleutel laten halen. Dat duurde nog ruim kwartiertje ivm kamerbezetting. Vervolgens er eens voor gekozen om Gabriella het werk te laten doen. Fukkiedukkie had al 3 voorstellingen zelf geregisseerd en wilde de regie van de 4e voorstelling wel uit handen geven en zich overleveren aan de creativiteit van deze Roemeense artieste. Al snel bleek dat het repertoire van Gabriella beperkingen kende. Zonder veel voorbereiding werd Fukkiedukkie bestegen, nadat, zo leek het, een miniconddoompje, met veel moeite aangebracht werd. Na wat ah en auw van mijn kant begon een wildemansrit waar mijn hengeltje nu nog gevoelig van is. Niet lang daarna kwam Gabriella lenigheid tekort en ging weer over op pzc. Om duidelijk te maken dat ze niet aan FT wilde doen vertelde ze in gebrekkig Engels "no finish" en wees naar haar mondje. In tussentijd werd mijn nog steeds statige hengeltje behoorlijk op de proef gesteld. Fukkiedukkie overwoog nog even na al dat gesjor en getrek om zelf maar tot "no finish"te besluiten, maar dat zou ook weer zonde van de geïnvesteerde tijd en euri geweest zijn. Misschien wel eigen schuld dikke bult en had ik in de pool mijn vangst al direct moeten teruggooien. Al met al kijkt Fukkiedukkie de volgende keer toch weer een beetje beter uit voordat hij zich overlevert. Geen herhalingsgevaar. :wink:

Last Online
    1 juli 2016 @ 14:18
    Discussies
    24
    Thanks
    68

Standaard

Heb haar een lapdance zien doen, wat me overgehaald heeft om verder op verkenning over te gaan.

Goede presales met Kussen op de gang en opgeilen.

Helaas op kamer niet meer dan een middenmootje ... jammer want het zag er veelbelovend uit.

Na iets meer dan een kwartiertje stond ik weer buiten de kamer... geen aftersales... jammer anders zouden we de dame nog wat bijlessen kunnen geven.

Last Online
    3 september 2021 @ 00:53
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Daumen hoch

afgelopen donderdag met dit mooie meisje met prachtige lange zwarte lokken voor de derde keer op de kamer geweest na een lekker voorspel in de spa. Het werd de beste beurt van de drie en ook de langste. Ben begonnen met haar oraal te verwennen, wat ze haar liet welgevallen... Het vraagt wat oefening om haar klit te vinden tussen haar lange lippen maar het is wel leuk. Daarna heeft ze me bereden op spaanse muziek waarbij ze zelf lekker klaarkwam. Even later nog een paar standjes afgewerkt en heerlijk klaargekomen. Toch wel een andere ervaring dan de hierboven vermelde, maar misschien heeft mijn kennis van de spaanse taal hier veel mee te maken.
    Volgende keer neem ik me (weer) voor een andere meid te kiezen maar de kans is groot dat ik weer in herhaling val...:D

Last Online
    12 december 2011 @ 17:02
    Discussies
    6
    Thanks
    0

Standaard

Ich war Freitag mit ihr auf dem Zimmer. Habe mich von der wirklich schönen Optik beeindrucken lassen. Tolle Brüste (guter B-Cup), schöne Figur (34-36er), knackiger Arsch, die schwarzen Haare... yummi... war von der Optik her Klasse.

Auf dem Zimmer ne Katastrophe. Kein Küssen, Streicheln war abgespultes Pflichtprogramm, Blasen mit Zahneinsatz... vollkommen amateurhaft. Habe beim Ficken abgebrochen weil überhaupt keine Stimmung da war und ich auch keinen Bock mehr hatte.

Chemie war irgendwie schon ok, aber das wofür wir auf dem Zimmer waren war grottenschlecht.

Als Mensch sehr lustig, netter Smalltalk auf englisch, aber auf dem Zimmer die für mich schlechteste Nummer in den letzten 12 Monaten. Absolut 0 Wiederholungsgefahr.

Last Online
    8 augustus 2021 @ 23:24
    Discussies
    5
    Thanks
    0

Standaard

Fremd, ich bin 14 juni mit Gabriella nach zimmer gewezen und es war fabelhaft ! Im Sauna kam sie neben mir sitzen, sonst hätte ich sie nicht eingeladen. Im Zimmer hätte sie mich aber überrascht.

Last Online
    12 december 2011 @ 17:02
    Discussies
    6
    Thanks
    0

Standaard

Tja, vielleicht war sie auch einfach nur müde, weil es war schon zu früh am Morgen war :-). Komisch war, das die Chemie ganz ok war, aber die Performance schlecht. Kommt eben vor...

Last Online
    3 januari 2021 @ 15:24
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Herbie Bekijk bericht
    afgelopen donderdag met dit mooie meisje met prachtige lange zwarte lokken voor de derde keer op de kamer geweest na een lekker voorspel in de spa. Het werd de beste beurt van de drie en ook de langste. Ben begonnen met haar oraal te verwennen, wat ze haar liet welgevallen... Het vraagt wat oefening om haar klit te vinden tussen haar lange lippen maar het is wel leuk. Daarna heeft ze me bereden op spaanse muziek waarbij ze zelf lekker klaarkwam. Even later nog een paar standjes afgewerkt en heerlijk klaargekomen. Toch wel een andere ervaring dan de hierboven vermelde, maar misschien heeft mijn kennis van de spaanse taal hier veel mee te maken.
    Volgende keer neem ik me (weer) voor een andere meid te kiezen maar de kans is groot dat ik weer in herhaling val...:D
    Seksenfun's recensie over deze dame volgt nog in het lang en in het breed. Ik kan aan Herbie's verhaal enkel maar toevoegen dat je ook zonder kennis van de Spaanse taal een voortreffelijke sessie met haar kan meemaken. Inclusief lekker tongzoenen. Ik vermoed dat de kwestie meer is om haar heel lief te benaderen. Dit maakt ze blijkbaar maar zelden mee. Ze is dan ook in de wolken als het haar overkomt. After sales waren even picobello als de pre sales en de kamer.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Last Online
    3 januari 2021 @ 15:24
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Na dat kamertje met Laura mezelf neergeploft in een zetel, lonkend naar de supermooie Gabriella . Ze kwam in de zetel naast mijn zetel zitten. Alleen al van er naar te kijken begon er al iets te groeien :smile:. Een kamertje zou er vandaag zeker aan geloven met haar. Ze kronkelde dan ook bewust in de meest mogelijke ondeugende standjes in de zetel, toen ze er attentie op kreeg dat ik op haar geilde.

Een hele tijd later terug boven in de bar bestelde ik wat te drinken en nestelde mij languit over de sofa waarin Gabriella lag. Ze merkte dat ik weer met heel erg verlangende blik naar haar keek . Nu ja, merken. Ik liet er geen misverstand over bestaan . Ze lachte eens heel verleidelijk naar mij. Ik ook naar haar. We daagden mekaar een beetje uit . Plots begon ze haar wat weg te stoppen achter kussen, die in de zetel lagen. Ze verstopte vooral de plekjes waar mijn ogen alsmaar naar gericht waren . Niet veel later moest Dupke, die naast mij zat, de glazen een beetje uit de weg zetten op het tafeltje dat tussen Gabriella en mij stond. De assenbak van Gabriella was al tegen de vlakte gegaan. Er was dan ook spontaan een kussengevecht ontstaan tussen Gabriella en mij. Gelukkig zijn kussens zacht want op het einde waren we best woest naar mekaar aan het smijten met die kussens. Uiteindelijk stond ze recht en gooide eerst een handdoek over mij en deed me daarna bijna stikken . Ze ging tegen een paal staan in de bar, mij nog steeds vrij nauwlettend in het oog houdende. Ik ging een nieuw drankje bestellen en wanneer ik achter haar doorliep hield ik het koude glas tegen haar kont. Ze haastte haar om naast Dupke te kunnen gaan zitten en om mijn plaats dus in te pikken. Heel eventjes later mocht ik er dan toch bij gaan zitten. Dupke vond de plaats ineens nogal benepen en ging een rondje wandelen. Daar zat ik met haar. Eerst de vredespijp gerookt en dan al in de sofa samen het bijgelegd op ondeugende wijze. Lekker tongzoenen, haar beentjes over de mijne, mijn handjes verkenden de meest erotische plekjes al een beetje bij haar en ook zij vergastte me alvast op een voorproefje van haar kunstjes in bed. Dat we niet veel later met z’n tweetjes richting kamer teenden hoeft allicht niet meer te verbazen.

Op de kamer een geweldig dik uur met haar beleefd. Anaal en FT doet ze niet, hoewel ze me niet helemaal goed ingeschat had tijdens het pijpen want ze trok nét iets te laat terug. Ze proefde dus ongewild toch wat van mijn sperma maar rekende geen FT aan. Dat is eerlijk. Ik heb op kamer intens van haar prachtige lichaam mogen genieten. Tijdens het beffen liet ze haar lekker gaan. Ook haar lekkere kontje heb ik heerlijk verwent. Knuffelen, strelen, zoenen, tongzoenen… alles wisselde vrolijk af en gebeurde heel spontaan, alsof we mekaar al lang kenden. Na lange tijd was ik zo heet geworden dat ik vroeg naar een condoom. Het spel mocht nu toch wel naar zijn einde beginnen lopen. Heerlijk begon ze mij heel afwisselend te berijden, nadat ze me eerst al flinke tijd had gedroogneukt. Een tweede explosie volgde. Daarna heb ik haar nog een rugmassage gegeven. Vooraleer we van de kamer gingen nog wat gek en speels gedaan. Hoe zij een sigaret opstak en rookte… het was een geil gezicht. Ze vroeg of ik ook rookte. Ik antwoordde nee maar ze kon het niet laten om toch haar uitwasemingen in mijn mond te blazen. Of ik kwaad werd? Nee hoor, zij mocht dat allemaal. Tot slot nog een tiental minuten heerlijk nageknuffeld. Ik lag op bed en zij lag met haar hoofd in mijn schoot. Wat romantisch :smile:. Na 1 uur en 15’ hebben we een einde gemaakt aan ons feestje.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Last Online
    30 oktober 2024 @ 21:00
    Discussies
    25
    Thanks
    2

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JackD Bekijk bericht
    … toen een mooi meisje haar bevallige kontje tussen ons in parkeerde.
    Gabriella dacht duidelijk dat er hier wel iets te halen zou zijn …
    Gabriella pakte het goed aan. Ik had haar al diverse keren bewonderend bekeken wanneer ze topless door de bar liep,
    maar of ik haar zelf benaderd zou hebben weet ik niet. Dat hoefde dus ook niet, want ze nam zelf het initiatief wel ...

Leuk uurtje met haar doorgebracht. Fzc, nmc, alles Ok. Mooi, lief meisje!

Last Online
    23 april 2012 @ 19:54
    Discussies
    127
    Thanks
    149

Lächeln

De laatste van 4 sessies van de avond afgesloten met Gabriella. Op het bankje kroelde ze al lekker tegen mij aan en gaf mij lieve tedere kusjes. Ik ben ook maar een man van vlees en bloed en kon het dus niet weerstaan een kamertje met haar te boeken. Ook deze dame zoent er flink op los iets wat ik wel erg prettig vind. Omdat het mijn 4e keer van de avond was ging het bij mij niet meer zo gemakkelijk. Op het "moment supreme" besloot zij het ritme te veranderen, waardoor alles bij mij als een pudding in elkaar zakte. Uiteindelijk maar met de handkar klaargekomen. Ik was zelf redelijk moe, maar ook de vermoeidheid van Gabriella viel mij op. Over het algemeen een redelijke sessie gehad. Herhalingsgevaar is aanwezig.
    herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!

Last Online
    9 januari 2025 @ 18:03
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869

Standaard

Timjava dat is toch heel normaal als je met Dani op de kamer geweest bent dan komt er bij de volgende sessie geen druppel meer uit al wil je dat nog zo graag.

Last Online
    11 september 2020 @ 15:44
    Discussies
    235
    Thanks
    341

Standaard

Hoop dat ik me niet vergist, maar dit was Stiffies eerste date van de dag en heb ervan genoten, voor mij geen top maar wel erg lief en niks mis mee :D
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

Last Online
    25 maart 2019 @ 19:45
    Discussies
    13
    Thanks
    114

Standaard

Eind 2008 heb ik voor het eerst kennis gemaakt met Gabriella en een aardig uurtje op de kamer doorgebracht. Aardig, maar destijds niet meer dan dat.

Toch heb ik gisteren weer gekozen voor Gabriella en ik moet zeggen dat ik daar geen spijt van heb gehad. In de twee (losse) uren die we op de kamer hebben doorgebracht heb ik me goed geamuseerd. Wat me vooral aan haar aantrekt is dat ze zelf ook wel wat plezier ondervindt aan het seksen en je als klant alles met haar 'Muschi' mag doen (lekken, vingeren). Ook kust ze graag en goed en body-to-body contact is er ook meer dan voldoende. Haar pijp- en neukkunsten zijn gemiddeld, maar dat is voor mij verder bijzaak. Zolang het niet onder gemiddelde is, is het verder prima.

Ook de pre-sales is uitstekend. Ze komt op de bank al op of naast je liggen en begint al met strelen en het geven van kusjes.

Kortom, wat mij betreft is Gabriella een aanrader. Zeker wat de Roemeense dames betreft een van de betere. Herhalingsgevaar is wat mij betreft dan ook 100% :D

Last Online
    5 december 2024 @ 21:09
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Mooie en aantrekkelijke verschijning met een Julia Roberts-smile en loopt altijd topless rond.
    Vriendelijke meid, maar oppervlakkig in de kamer. Weinig tongen, matige pijpbeurt en toont weinig initiatief tijdens neuken.
    Ze is echt wel een meisje naar mijn smaak, qua uiterlijk... Maar sociaal en qua karakter te min bedeeld naar mijn zin. Op de kamer mag ik niet zeggen dat ze slecht was, maar lang niet mijn beste DVP. Wat mij betreft niet voor herhaling vatbaar.
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

Last Online
    Vandaag @ 11:14
    Discussies
    171
    Thanks
    1.158

Standaard

Was afgelopen donderdag in de LR en kon de verleidelijke Gabriella toen niet weerstaan. Heb daar geen spijt van. Ook ik kan zeggen dat het niet top was maar toch zeker erg goed. Fijne tijd gehad met haar op de kamer en zeker geen spijt.

Ga misschien nog wel eens op herhaling.

Last Online
    30 oktober 2024 @ 21:00
    Discussies
    25
    Thanks
    2

Standaard

Heeft Gabriella de handleiding "JackD, hoe aan en in te pakken" goed bestudeerd?
    Het ging haar zaterdag in ieder geval weer verbazingwekkend gemakkelijk af ... :D

Ik trof haar direct na aankomst in de kleedkamer. De korte groet gaf mij wel het idee dat ik haar kende, maar toch echt niet meer dan dat :o. De echte herkenning kwam later wel toen zij op het terras op mijn schoot plaats nam. Gabriella? Dan hebben wij elkaar toch al eerder ontmoet? Ja, dus ...

Een kamerbezoek bleef ook nu niet lang uit; het werd weer een prima uurtje op de allergrootste kamer van Living Room. Ruimte voor zeker tien personen ... Misschien eens opdelen in twee kamers?
    Later op de avond speelde Gabriella hetzelfde spelletje gewoon nog een keer en, hoewel ik het ik eigenlijk niet van plan was, ging ik natuurlijk toch gewoon weer "voor de bijl". Goed gedaan Gabriella!

Gabriella ... niet echt een meisje voor lange, serieuze gesprekken, maar meer voor ongecompliceerde, relaxte sex ... Prima!

Last Online
    16 september 2014 @ 17:00
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

klinkt lekker

Last Online
    23 april 2012 @ 19:54
    Discussies
    127
    Thanks
    149

Standaard

Werkt inmiddels in FKK World
    herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!

Last Online
    Vandaag @ 11:14
    Discussies
    171
    Thanks
    1.158

Standaard

Na 4 jaar is deze dame weer terug in LR. Nooit gedacht haar nog eens te zien. Niet met haar naar de kamer geweest maar als ze er volgende keer is dan gaat dat zeker gebeuren. Zie er nog steeds hetzelfde uit.

Last Online
    14 november 2024 @ 23:26
    Discussies
    21
    Thanks
    50

Standaard

Inderdaad weer terug! Probeerde mij vorige week ook over te halen te gaan kameren. Stilletjes en heel verleidelijk fluisterde zij in mijn oor dat ik 4 jaar terug ook wel eens met haar heb gekamerd. Ik heb normaliter best een goed geheugen, vooral bij kamersessies waarvan ik nog dagen lig na te genieten, maar het bleef alleen bij het lampje wat eerder die avond oplichtte dat ik haar op de 1 of andere wijze herkende. Ik wroette verder terug in mijn gedachten maar kon mij geen kamergang voor de geest halen waar de vonken vanaf spetterden. En voor de zekerheid checkte ik nog maar eens alle hierboven geschreven recensies waar mijn nick niet in voorkomt, maakt duidelijk dat Gabriella destijds helemaal niet zo bijzonder was. Niet onwelwillend dit opnieuw te ontdekken, maar geheel afgepeigerd door mijn eerdere 2 sessies met Casey en Joy, niet meer van gekomen. (Ze vertelde me overigens dat haar naam in LR nu niet meer Gabriella is! Hoe die dan nu is....? Geen idee... Zo best is mij geheugen nu ook niet, ik zal dit de vlgd x opnieuw checken!) Enniewee, misschien heeft dit lekker ding (want dat is t wel... En idd heeft ze wat weg van Julia Roberts) wel een hoop geleerd in de tussentijd? Ze loopt overigens altijd rond met gute laune... Dus ik wacht de volgende recensies met smacht af! Alhoewel deze ook subjectief zijn...
    Laatst gewijzigd door Yahoe; 22 mei 2013 om 19:40
    expert in dolce far niente

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten