Ik kan het niet beter verwoorden, Andrea is echt heel bijzonder. Wat een verandering, tot de zelfbewuste vrouw die ze nu is. In een half jaar zowel engels als duits op een heel goed nivo zichzelf bijgebracht. Verder prima sex en is ze een klasse dame.
Dinsdag heb ik een blitzbezoek aan Living Room gebracht (ik voelde me net de president van de VS, alleen zijn zijn blitzbezoeken in plaats van naar Living room meestal naar een of ander orlogsgebied, dan doe ik het tocht beter :D)
Gekozen voor Andrea, nu mijn favo dame er niet washad ik vrij keus
. Dat was niet moeilijk, hoewel...Toen ik Andrea in de kino zag liggen raakten we in gesprek. En de kino zou de kino niet zijn als daar niet meer gebeurde dan een goed gesprek! Even later naar kamer 14 (met plafondspiegel) getogen. Wat een uitzicht op dat zalige lichaam. Een heerlijke sexsessie volgde:D:D.
Andrea werkt nog enkele weekjes (laatste weekend is 24/25 juli) en gaat dan voor een welverdiende vakantie een maandje terug naar Bulgarije. Wie wil genieten moet snel zijn...![]()
Ja mijn pareltje was er ook nu weer, en na de eer aan mijn oudere broer te hebben gelaten, was ik zelf aan de beurt. Zoals vanouds weer een mega sessie gehad. Ja gisteren werdt pas echt duidelijk hoe deze jongedame zich heeft ontwikkeld tot de queen van LR. Nog twee weken en dan gaat deze spetter op vakantie om daarna samen met haar vriendin Veronica terug te keren. It will be a long hot summer :teuflisch
It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.