Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8
    Last Online
    Gisteren @ 15:54
    Discussies
    1003
    Thanks
    603

Standaard Kwart Nederlandse vrouwen vindt zichzelf 'een lekker ding'

Een op vier Nederlandse vrouwen noemt zichzelf 'een lekker ding'. Meer dan de helft vindt dat haar uiterlijk er mag wezen. Om er goed uit te zien, wil de Nederlandse vrouw best wat moeite doen: 90 procent verzorgt dagelijks het gezicht, al vinden ze ook liefde en slaap onmisbaar om er knap uit te zien.

Seks was niet populair als beautyproduct: slechts vijf procent noemde het. Dit blijkt uit de antwoorden van ruim 600 deelnemers aan de Grazia beauty-enquête.

Oud worden
    Vrouwen zijn volgens het onderzoek tevreden, maar bang om oud te worden. Als er een tijdmachine zou bestaan, zou 70 procent op de knop drukken en 35 procent wil helemaal niet ouder worden. Slechts één op de drie vrouwen zou de tijd gewoon haar werk laten doen.

Ruim vier op de tien voelt zich jonger dan ze zijn. Een kwart voelt zich vijf jaar jonger, 18 procent voelt zich tien jaar jonger.

Doutzen Kroes
    Grazia.nl liet de vrouwen ook hun favoriete Bekende Nederlanders kiezen. Bij de twintigers was dit internationaal topmodel Doutzen Kroes, bij de dertigers actrice Carice Van Houten maar ook WAG Sylvie Van der Vaart en actrice Katja Schuurman. Leontine Borsato werd verkozen als mooiste veertigplusser.

http://www.hln.be/hln/nl/35/Seks-Rel...er-ding-.dhtml
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

Last Online
    5 december 2014 @ 18:10
    Discussies
    98
    Thanks
    108

Standaard

Heren, beren

Nou ik vind nog niet 1% van de NL se een lekker ding, eerder een vreselijk lelijk arrogant ophooggevallen doorgeëmancipeerde slet. Sorrie ik ben weer eerlijk.

Groet, Foots :wink:
    "Een dvp is goedkoper* dan een lief en wordt nooit ouder, dikker of lelijker en heeft altijd zin" door Foots

* Goedkoper over totale looptijd genomen met inbegrip van aanschaf, onderhoud en afschrijvingskosten. Garantie en verzekeren niet mogelijk en juridische kosten vallen buiten rechtsbijstand.

Hoeren neuken, nooit meer werken !

Last Online
    26 oktober 2024 @ 08:23
    Discussies
    14
    Thanks
    278

Standaard

als ik dan een lekker ding zou mogen kiezen doe dan maar Lieke van lexmond :p

Last Online
    Discussies
    98
    Thanks
    108

Standaard

ok, ok,

Doutzen Kroes en Silvie Meis en Anne marie Goddard die zijn wel lekker.
    Ook die pas in de playboy stond met aziatische looks was wel ok.

"Een dvp is goedkoper* dan een lief en wordt nooit ouder, dikker of lelijker en heeft altijd zin" door Foots

* Goedkoper over totale looptijd genomen met inbegrip van aanschaf, onderhoud en afschrijvingskosten. Garantie en verzekeren niet mogelijk en juridische kosten vallen buiten rechtsbijstand.

Last Online
    8 november 2024 @ 16:31
    Discussies
    7
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door foots Bekijk bericht
    Heren, beren

Nou ik vind nog niet 1% van de NL se een lekker ding, eerder een vreselijk lelijk arrogant ophooggevallen doorgeëmancipeerde slet. Sorrie ik ben weer eerlijk.

Maar goed dat je nu in België woont

Last Online
    Discussies
    98
    Thanks
    108

Standaard helaas

JanM,

Helaas dat is in Belgie niet beter. Misschien een iets minder grote bek, maar voor de rest geef mijn portie maar aan Fikkie.

Groet, Foots

Last Online
    25 maart 2011 @ 08:00
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard Nederlandese vrouwen

Voor mij zit die 1% Nederlandse niet lelijke niet arrogante niet doorgeëmancipeerde vrouw in België.Maar het is geen slet ,want een slet is nog steeds een **** in het Nederlands

edw.

Last Online
    15 februari 2022 @ 02:35
    Discussies
    3
    Thanks
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door edward Bekijk bericht
    Voor mij zit die 1% Nederlandse niet lelijke niet arrogante niet doorgeëmancipeerde vrouw in België.Maar het is geen slet ,want een slet is nog steeds een **** in het Nederlands

edw.
    Aangezien de financiële middelen van een man voor de Nedelandse vrouw het belangrijkst zijn komt dat dus op het zelfde neer.......En ik vind nog geen 0.5% een lekker ding.....geef mij maar iets met een wat donker velletje. Zuid of oost-Europa/Latijns-Amerika/of iets uit Azië. Alles beter dan die arrogante roze biggen die zich zelf zo heel wat vinden.

Rolly

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten