Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 29 van 29

Discussie: Andrea, Bulgaars

Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Discussies
    235
    Thanks
    341

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door timjava Bekijk bericht
    Ik ben verkocht, ik wil alleen nog maar Andrea in LR!
    Donders de concurrentie wordt moordend daar in LR, gelukkig lopen er daar nog zo een paar lieftallige dames rond
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Discussies
    294
    Thanks
    621

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    Onbegrijpelijk toch.
    Ik herinner me nog Andrea de eerste dagen in de Villa, onder de vleugels an "kloek" Veronica.
    Onervaren, zo groen als een blaadje maar kan zijn, en meestal geen enkele klant per dag.

...

Wat een schatje, wat een heerlijke Meid, geniet ervan en geef de Nieuwe Koningin wat de Nieuwe Koningin toekomt.
    En dat zijn onze centen in ruil voor geweldige seks, seks zoals er maar weinigen geven aan ons. Je voelt je de Prins op het witte paard zolang ze bij je is

erpee :wink:
    Ik kan het niet beter verwoorden, Andrea is echt heel bijzonder. Wat een verandering, tot de zelfbewuste vrouw die ze nu is. In een half jaar zowel engels als duits op een heel goed nivo zichzelf bijgebracht. Verder prima sex en is ze een klasse dame.
    Dinsdag heb ik een blitzbezoek aan Living Room gebracht (ik voelde me net de president van de VS, alleen zijn zijn blitzbezoeken in plaats van naar Living room meestal naar een of ander orlogsgebied, dan doe ik het tocht beter :D)

Gekozen voor Andrea, nu mijn favo dame er niet was had ik vrij keus. Dat was niet moeilijk, hoewel...Toen ik Andrea in de kino zag liggen raakten we in gesprek. En de kino zou de kino niet zijn als daar niet meer gebeurde dan een goed gesprek! Even later naar kamer 14 (met plafondspiegel) getogen. Wat een uitzicht op dat zalige lichaam. Een heerlijke sexsessie volgde:D:D.

Andrea werkt nog enkele weekjes (laatste weekend is 24/25 juli) en gaat dan voor een welverdiende vakantie een maandje terug naar Bulgarije. Wie wil genieten moet snel zijn...

Last Online
    Discussies
    235
    Thanks
    341

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pistol Pete Bekijk bericht
    Andrea werkt nog enkele weekjes (laatste weekend is 24/25 juli) en gaat dan voor een welverdiende vakantie een maandje terug naar Bulgarije. Wie wil genieten moet snel zijn...
    Ja, ja ik kom eraan teuflisch
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

Last Online
    Discussies
    235
    Thanks
    341

Standaard

Ja mijn pareltje was er ook nu weer, en na de eer aan mijn oudere broer te hebben gelaten, was ik zelf aan de beurt. Zoals vanouds weer een mega sessie gehad. Ja gisteren werdt pas echt duidelijk hoe deze jongedame zich heeft ontwikkeld tot de queen van LR. Nog twee weken en dan gaat deze spetter op vakantie om daarna samen met haar vriendin Veronica terug te keren. It will be a long hot summer :teuflisch

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten