Pagina 2 van 14 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 344
    Last Online
    5 december 2014 @ 18:10
    Discussies
    98
    Thanks
    108

Standaard

Egon,

Du hast den vorschlag gemacht, aber es ist ja nur deinen eigenen vorschlag.
    When du komst ist es gut, when du zu Beatrice geht, es ist ihr vergeben.

Grusse Foots :wink:
    "Een dvp is goedkoper* dan een lief en wordt nooit ouder, dikker of lelijker en heeft altijd zin" door Foots

* Goedkoper over totale looptijd genomen met inbegrip van aanschaf, onderhoud en afschrijvingskosten. Garantie en verzekeren niet mogelijk en juridische kosten vallen buiten rechtsbijstand.

Hoeren neuken, nooit meer werken !

Last Online
    4 juni 2018 @ 08:10
    Discussies
    147
    Thanks
    2.873

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door foots Bekijk bericht
    Egon,

Du hast den vorschlag gemacht, aber es ist ja nur deinen eigenen vorschlag.
    When du komst ist es gut, when du zu Beatrice geht, es ist ihr vergeben.

Grusse Foots :wink:
    das stimmt alles was du sagst werter Kollege. Aber zu dem Zeitpunkt hab ich noch nix vom Urlaub gewusst
    ich überleg mirs reiflich, kannst du mir glauben. Notfalls muss ich mich eben telef. verabschieden
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

Last Online
    30 oktober 2024 @ 12:10
    Discussies
    197
    Thanks
    2.494

Standaard

Nou Minime,

Je bent wel hard en duidelijk in je commentaar en ik denk dat je de pluspunten goed benoemt. Over de playboymodellen maakte ik maar een grap en ik zie het vanzelf welke dames er zijn. Op de website zit in ieder geval zeker een goede keuze voor mij bij. (de dame, latina die in de appel bijt en de dame met haarclip die samen met een mevrouw in geel visnetje op foto staat.) Wellicht goed om te weten dat ik ook altijd eerlijk en ook wel hard commentaar geef en ik zal zeker het punt dames niet vergeten.

Groet, Foots :wink:
    Ach, het kan maar duidelijk zijn, maar het is echt een schitterende club, die met een groter aantal kwaliteitsvrouwen, zeer zeker een top lokatie kan worden. Hopelijk zorgen ze daar voor als jullie met zoveel mannen komen. Maar ik had nog de luxe 2 acceptabele dames aan te treffen, tegeil zag er slechts 1 begrijp ik uit zijn bericht.

BTW: geen van de dames op de foto's heb ik gezien. De slanke, gele dame met banaan is trouwens Spaans/Marokaanse Pamela, ex-GT/LR die een super service biedt, maar ja, dus niet gezien en de vraag of ze daar nog werkt (gezien de omzetten die ze in GT/LR maakte vrees ik van niet).

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tegeil Bekijk bericht
    Ondanks dat ik zaterdag niet naar de kamer ben geweest, kijk ik toch terug op een geslaagd dagje PSR
    Kijk, dit is nu wat ik bedoel: als je dit niet erg vindt, dan ga je een prima dag beleven in Kuuroord Residenz :D

Last Online
    4 mei 2010 @ 21:01
    Discussies
    56
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    De liefhebbers van Villa Vertigo (bestaat die tent eigenlijk nog? :green_smi) zullen Parksauna Residenz geweldig vinden:
    VV is gesloten wegens gebrek aan MiniME's :green_smi

...
    Kortom: een perfect kuuroord voor de ijsbeer van 50+ die de opwinding van clubs als LR, GT en Oase niet meer aan kan.

Veel plezier!
    MiniME, dus! :thefinger

Mooi verslag verder, dank!
    Wat doet ZL op dit forum? En hangt hij echt alleen maar op banken in de clubs?

De beste 'gouwe ouwe' van IJBF!

Last Online
    Discussies
    197
    Thanks
    2.494

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zakkenleger Bekijk bericht
    MiniME, dus! :thefinger
    over 10 jaar misschien ja!

Last Online
    19 november 2016 @ 15:33
    Discussies
    10
    Thanks
    0

Standaard

Maar ik had nog de luxe 2 acceptabele dames aan te treffen, tegeil zag er slechts 1 begrijp ik uit zijn bericht.
    Klopt, maar bij mijn 2 vorige bezoeken zag ik er steeds een stuk of 5
    Het zat gewoon effe tegen !!

Last Online
    16 december 2015 @ 08:16
    Discussies
    10
    Thanks
    1

Standaard

Ik was gisteren voor het eerst in Parksauna. Het is een prachtig gebouw met veel mogelijkheden maar ik moet de voorganger bevestigen er waren weinig dames aanwezig die je een stuk kunt noemen.
    Dan is het in Acapulco en goedkoper en er zijn meer highlights te bewonderen.
    De veel beschreven Bonny ( die ik nog van Acapulco ken) had een kater van het feestje dinsdagavond en gelukkig was Lara aanwezig, afkomstig van de Hof en dan weet je dat het goed zit (zie appart bericht).
    Omdat daarna geen dame meer in mijn "beuteschema" paste wilde ik al gaan toen Stella binnenkwam een grote slanke dame (ze was die dag 25 jaar geworden) met prachtige A tietjes en zowel in 1 borst als intiem gepierct.
    Ook met haar een supersessie gehad (zie appart bericht).
    Dus reed ik toch tevreden terug naar de grens

Last Online
    Gisteren @ 11:47
    Discussies
    14
    Thanks
    541

Standaard Senioren Sauna Residenz

Nou, gisteren dan eindelijk naar Parksauna Residenz (PR) geweest. Op de valreep mijn vrijkaartje kunnen gebruiken en een mooie dag gehad. Dank ijsberen forum voor deze mogelijkheid die geboden wordt!

Laat ik bij het begin beginnen: PR ligt op een idyllische plek iets voorbij Keulen. Het is een schitterende club, qua uitstraling nivo VV, maar nog wat groter en wat handiger ingericht, geen whirlpool midden in de kamer, maar netjes een zeer groot welness gedeelte, een grote woonkamer, een gezellige bar, een schitterende eetzaal en zowel voor als achter mooie buitenterassen.

Bij binnenkomst zeer netjes welkom geheten (ah, endlich bist du da, wir haben dich shon erwarted Meestermixer!), stond dan ook netjes op de Tombola lijst. Netjes rondleiding gekregen en als eerste maar eens de whirlpool in. Hier zat een heerlijk meisje in, met een echt russisch hoofd en bijbehorend slank lichaam.........een tegenvaller toen bleek dat ze 100% Duits was, maar ok, bij gebrek aan ander materiaal, met deze dame (Ramona) het voorspel al in de whirlpool begonnen en toen de kino in. Voldoende sessie, maar ook niet echt super.

Toen eens wat rondgelopen en op de a la carte kaart van het restaurant gekeken: ongelooflijk, qua eten echt het beste dat ik in een saunaclub heb mogen ervaren. 7 a la carte gerechten, zowel vlees, vis als vega en vele desserts, verse salades, etc, etc, etc. Heb maar eens een lekkere steak besteld en die wordt dan door de kok ter plekke gemaakt, inclusief heerlijke garnering (niet die standaard zooi die je vaak ziet). Jammie!

Nu wel weer zin in sex, maar ja, dan kom je bij het grootste nadeel van PR: het gebrek aan kwaliteitsvrouwen!

Blijkbaar had ik nog meer pech, of ik ben kritischer qua smaak, want er waren 10-15 vrouwen, waarvan ik echt maar met maximaal 2 de kamer op zou willen. Serieus, met die andere dames zou ik zelfs met geld toe niet de kamer op gaan. De hiervoor genoemde Stella zou ik op zijn best nog een twijfelgeval willen noemen (zou er niet voor betalen, maar ok, als het echt moet en na wat biertjes). Als je de kwaliteit van GT of LR gewend bent zijn deze dames 10-15 kilo zwaarder of 10-15 jaar ouder of (nog erger) beide!

De 2 genoemde uitzonderingen (Ramona en later Xenia) zijn als gevolg hiervan ook continu bezet, dus als je met hen op de kamer wilt zul je wat geduld moeten hebben. Dan maar weer het zwembad in (schitterend bad!) en maar weer een a la cartje besteld (je kunt onbeperkt eten, ongelooflijk eigenlijk, als er nu maar niet horden Hollanders op af komen! :green_smi).

Dan net op tijd Xenia weten te schaken: schitterend meisje van 20, heerlijk lijf, maar nog veel belangrijker: ze is in Rusland geboren! Nu woont ze al sinds haar 3e in Duitsland, dus maar hopen dat ze niet al teveel verDuitst is.........en wat blijkt..........het zit gewoon in het DNA! Wat een super service! Ze zoent heerlijk, en pijpt je gewoon heerlijk in het openbaar en dan (h)eerlijke sex op de kamer! Deze Xenia heeft mijn dagje naar de Senioren Sauna gered, en ik ging dan ook met een zeer voldaan gevoel naar huis.

Het dillema is nu wel: ga ik nog een keer? Wat is de kans dat Xenia er weer is, en beschikbaar? Wat zijn de alternatieven (Romina is dat niet echt)?

Fazit: als je in de buurt bent, toch een restaurant zoekt en de mogelijkheid wil hebben om heel misschien goede sex te hebben, prima club.

Last Online
    6 januari 2025 @ 08:16
    Discussies
    17
    Thanks
    8

Standaard Rino Holland

Afgelopen maandag een bezoek gebracht aan deze club.
    Wel een eind rijden maar zeer makkelijk bereikbaar: vanaf de A3 afslag Lohmar nog ongeveer 10 km rijden.
    Club is zeer mooi en geschikt voor de rustzoekers die een dagje heerlijk willen ontspannen, zeer mooi wellnessgedeelte (heb ik nog niet eerder zo gezien) en ook ruim opgezet. Mooie veranda en zeer grote serre waar je je lekker kunt nestelen met een dame erg romantisch ook.

Eten is echt super zeer gevarieerde ontbijtkeuze het ontbreekt werkelijk aan niets en tot mijn verbazing bleef ontbijtbuffet hele dag bischikbaar voor de gasten!!
    Eten a la carte is ook zeer goed van kwaltiteit en was erg lekker, je kunt trouwens meerdere menu's kiezen maakt niets uit zoveel je wilt dus.
    Ook dit is uniek binnen de fkk-saunaclubs!!

Meiden waren er niet zoveel en kwaliteit viel mij wat tegen, maar dit kan op andere dagen dus ook weer heel anders zijn he....

Al met al een zeer goede indruk van deze zeer hygienische club (er werd voortdurend gepoetst en geboend) ook een wezenlijk facet van een saunaclub, kunnen ze bij Yin Yang nog heeeeeeeeeeeel veeel van leren, want daar ontbreekt het vaak aan.

Last Online
    Discussies
    147
    Thanks
    2.873

Idee @ Rino123

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rino123 Bekijk bericht
    Afgelopen maandag een bezoek gebracht aan deze club.
    Wel een eind rijden maar zeer makkelijk bereikbaar: vanaf de A3 afslag Lohmar nog ongeveer 10 km rijden.
    Club is zeer mooi en geschikt voor de rustzoekers die een dagje heerlijk willen ontspannen, zeer mooi wellnessgedeelte (heb ik nog niet eerder zo gezien) en ook ruim opgezet. Mooie veranda en zeer grote serre waar je je lekker kunt nestelen met een dame erg romantisch ook.

Eten is echt super zeer gevarieerde ontbijtkeuze het ontbreekt werkelijk aan niets en tot mijn verbazing bleef ontbijtbuffet hele dag bischikbaar voor de gasten!!
    Eten a la carte is ook zeer goed van kwaltiteit en was erg lekker, je kunt trouwens meerdere menu's kiezen maakt niets uit zoveel je wilt dus.
    Ook dit is uniek binnen de fkk-saunaclubs!!

Meiden waren er niet zoveel en kwaliteit viel mij wat tegen, maar dit kan op andere dagen dus ook weer heel anders zijn he....

Al met al een zeer goede indruk van deze zeer hygienische club (er werd voortdurend gepoetst en geboend) ook een wezenlijk facet van een saunaclub, kunnen ze bij Yin Yang nog heeeeeeeeeeeel veeel van leren, want daar ontbreekt het vaak aan.
    vielen Dank für die Info !

Aber: jeder Club steht und fällt mit dem CDL-Angebot. Wenns daran hapert, dann gute Nacht................. geh ja schliesslich in keinen Club um da Urlaub zu machen
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

Last Online
    8 februari 2021 @ 19:11
    Discussies
    493
    Thanks
    531

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door egon, Dr. Rammler Bekijk bericht
    geh ja schliesslich in keinen Club um da Urlaub zu machen
    Du würdest staunen wenn du wustest wieviele das wohl tun...
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

Last Online
    Discussies
    147
    Thanks
    2.873

Idee @ Tiga

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tiga Bekijk bericht
    ja Warmduscher..................:D

gruss Egon :wink:

Last Online
    Gisteren @ 11:47
    Discussies
    14
    Thanks
    541

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tiga Bekijk bericht
    Ja, das ist warum clubs wie VV noch existieren können: nur leute die kommen für gratis Bier und Essen und maximaal einmal mit ein Dame auf Zimmer gehen, und dan nur reden, trinken, reden, essen, reden, lesen, reden, etc

Last Online
    Gisteren @ 17:44
    Discussies
    58
    Thanks
    1.643

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MeesterMixer Bekijk bericht
    Ja, das ist warum clubs wie VV noch existieren können: nur leute die kommen für gratis Bier und Essen und maximaal einmal mit ein Dame auf Zimmer gehen, und dan nur reden, trinken, reden, essen, reden, lesen, reden, etc
    Wie in eine Kneipe

Bb

Last Online
    Discussies
    147
    Thanks
    2.873

Standaard @ all

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door blauwebeer Bekijk bericht
    Wie in eine Kneipe

Bb
    ihr wollt mich wohl verarschen wie ??

dafür kann man doch in jedes beliebige cafe gehen ??
    und nicht in einen Puff !

Last Online
    19 november 2016 @ 15:33
    Discussies
    10
    Thanks
    0

Daumen hoch PSR op 17 juli: Het beste bezoek tot nu toe

Gisteren heb ik mijn 4e PSR-bezoek afgelegd.
    Na de kleine teleurstelling van mijn vorige bezoek, waarbij ik zonder te kameren ben vertrokken, ging ik met een iets andere insteliing op weg naar PSR.
    "als er gekamerd zou worden, prima, als het niet lukt, ook goed, maak ik er een lekker relax-dagje van"

Ik arriveerde om 12:30, en de parkeerplaats was vrij goed gevuld.
    Ook bij binnenkomst viel me direct op dat het wat drukker was dan bij mijn eerdere bezoeken.
    Er waren een stuk of 10 beren (was immers nog vroeg), en belangrijker: EEN STUK OF 15 DAMES,dit al zo vroeg, dat beloofde wat.
    Volgens Marion, de bedrijfsleider zouden er een stuk of 25 dames aanwezig zijn.

Al snel spotte ik Bonnie en hoorde ik dat Sabrina om 14:00 uur zou komen.
    1 ding wist ik dus zeker: vandaag wordt er gekamerd.

Behalve de 2 genoemde dames viel mijn oog op een mooie slanke dame, genaamd Mime, en liepen er nog een stuk of 3 dames met potentie rond.
    Al met al keuze genoeg.

eerst een wellness-rondje gedaan, met een heerlijke sauna, whirlpool, zwembad, etc..

Inmiddels was Foots gearriveerd, en ik heb een hele poos met hem gekletst.
    Het was inmiddels 14:30 uur, en plotseling zag ik Sabrina rondhuppelen.
    Ik moest kiezen: Foots of Sabrina, tja en dan is de keuze vrij snel gemaakt !!
    Lekker bijgekletst met deze Roemeense schone (Sabrina dus !!) en vervolgens snel naar de kamer. Hier liet ze me weer zien waarom ik zo gek op haar ben.

Nu was het etenstijd, waarop Foots zich had verheugd.
    We hadden maar lieft de keuze uit 10 a-la-carte menu's (7 "normale"en 3 vis-menu''s)
    Daarnaast werden er nog een stuk of 5 desserts aangeboden.
    Foots was niet meer te houden !!!

De keuze voor de 2e dame viel me zwaar, Bonny was continue bezet, Mime kon ik moeilijk inschatten, en de overige dames bevielen me eigenlijk allemaal evenveel.
    Op een gegeven moment stond ik in de Kino, en zag hoe mooie blondine een andere beer oraal aan het verwennen was.
    Het zag er allemaal bijzonder goed uit, als het net zo voelde als het eruit zag, kon het niet stuk.
    Ze werd daarna nog enkele keren "weggekaapt", maar uiteindelijk troffen we elkaar in de Kino.
    Kort wat gekletst, waarbij het bleek te gaan om Jana, een 26-jarige Letse van 1,72 mtr met lange blonde haren. Uiteindelijk gaf ze me op 1 van de bankjes een voorproefje van wat ik op de kamer kon verwachten.
    Zoals ik later al tegen Foots zei, heb ik de ultieme Blow-job gevonden, beter kan gewoon niet !!!
    Ik heb het kamerbezoek verlengd van 30 minuten naar een uur, zo goed was het.

Daarna heb ik voor de 2e keer een menu besteld, hetgeen weer erg lekker was.
    Foots aanschouwde hoe ik de Grillteller wegwerkte, en besloot dat hij deze ook wel eens wilde proberen.
    Zo gezegd, zo gedaan, hij bestelde ook een Grillteller.
    Hiermee zou hij zijn 3e menu van de dag verorberen, moet kunnen !!

Met het kamerbezoek met Jana was mijn budget voor de dag benut, en hier wilde ik het bij laten.
    Later op de avond ben ik bijna gezwicht voor een mooie Turkse dame (Hulia of zoiets), maar ik hield stand, al was het met de grootst mogelijke moeite.

Met hele grote waarschijnlijkheid zal ik aanstaande vrijdag weer afreizen naar PSR. Ik hoop dat ik dan weer net zoveel geluk heb met het dames-aanbod, maar gezien de vakantieperiode, kan het ook zomaar zijn dat het damesaanbod wat tegenvalt. We zien wel.
    Als ik vrijdag naar PSR ga, moet ik mijn vakantieschema wat omgooien, en zal ik vrijdag naar PSR gaan ipv Acapulco en dinsdag naar Acapulco ipv GT.
    Feitelijk komt het er op neer dat ik GT verwissel voor PSR, wie had dat kunnen denken toen ik om 12:30 de PSR betrad.
    Laatst gewijzigd door lieget; 18 juli 2009 om 13:46

Last Online
    Discussies
    197
    Thanks
    2.494

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door blauwebeer Bekijk bericht
    Wie in eine Kneipe

Bb
    Ein Kneipe is etwas komplett anders wie ein Welness resort, aber ok.

Na mijn 1e ervaring paar weken terug, gisteren nog een keer bij PSR op bezoek geweest. Elke club verdient immers een tweede kans (bij VV heb ik het na 5 keer proberen opgegeven ), was samen met een mede ijsbeer in de buurt en had honger, en waar kun je voor 50 euro beter eten en drinken dan in PSR!

Zal maar gelijk duidelijkheid geven: deze keer was niet alleen het eten, maar ook de damesbezetting top!

I.t.t. vorige keer toen er maar 2 serieuze kamerkandidaten waren (op een populatie van 15), waren er deze keer zeker 10-12 (op een populatie van 20-25) kamerkandidaten te vinden. Het was gelukkig ook niet te druk met ijsberen (behalve een paar bekende forum genoten: Foots en tegeil ).

Na 1 rondje door het mooie complex lopen was al duidelijk dat dit een mooie middag/avond ging worden: voldoende oost-europees materiaal, en deze keer jonger dan 30 en minder dan 60 kilo! Mijn eerdere kritiek op dit gebied (zoals ook aan de thekefrau doorgegeven) hebben ze blijkbaar goed opgepikt!

Uiteindelijk goede kamersessies gehad (oa ook met Jana, zoals tegeil al schreef: een oraal super sterke dame! en schatje Viktoria (eveneens uit Letland) welke een zeer hoog knuffergehalte heeft).

Het uitgebreide voorspel op de bank (voor mij het grote gebrek van clubs als VV) is zeker 1 van de redenen om deze club vaker te gaan bezoeken.

Bijna overbodig te melden, maar het eten was weer super. Foots zat dan ook te genieten! :wink:

De ambiance is verder zeer rustig, niet geschikt dus voor fervente gezelligheidszoekers, die kunnen beter naarVV/GT/LR gaan.......of naar een Kneipe natuurlijk! ;D

Last Online
    Discussies
    98
    Thanks
    108

Daumen hoch Bejaardenrustoord, freetschuur of playboymodellen ?

Heren, beren,

Gisteren naar Parksauna Residenz geweest om mijn vrijkaart in te ruilen voor een dagje waarvan ik niet had gedacht dat het zo goed zou worden. Ik vertrok en het was een heel eind rijden. het laatste stukje is door de eifel gebergte en ik genoot, ondanks dat ik met de auto was en niet met de motor. Ik had een beetje gelezen en gekeken op het forum en de meningen waren duidelijk. Je kunt er prima eten maar de dames zijn te oud en te zwaar en het werd afgedaan als een ijsberen bejaarden rustoord.

Toen ik binnenkwam en het vrijkaartje liet zien zei de blonde Duitse theke jammer en doelende dat ze geen entree ging vangen. Ik begreep het maakte er een grapje van maar ik dacht hmm, minder professioneel en mijn sympathie kon ze ook niet meer wegdragen. (Amai wat ben ik hard). Ze kon het niet lezen en ik wees haar de duitse tekst aan en het was ok. Ik kreeg mijn badjas en slippers en een hele dunne blonde ging me naar de kleedkamer beneden aanwijzen. Ik dacht gelijk daar kan ik het makkelijk mee alleen ik houd van lange zwarte haren.

Meneer Tegeil kwam me ook al even begroeten en de rondleiding van de dunne blonde eindigde met het aanwijzen dat boven de douches waren. Ze was Letse Jana en ze had leuke nethousen aan. Met een klein beetje meer moeite had ze me gekamerd, maar ze was niet zo geinteresseerd of ervaren, ze had me gerust alle ruimtes van PSR mogen laten zien, want ik was de eerste keer en het is er groot, erg ruim veel ruimes, ik noem biljactkamer, serre met tafeltennis, terras met groot ligbed (ook voor sex) binnen zwembad, pornokino, buitensauna, binnensauna, overdekt terras, loungeruimte met danspaal, restaurant met buitenterras, een joekel van een doucheruimte en de bar/receptie, beneden zijn er ik weet niet hoeveel kamers, maar echt heel veel

Afijn het is groot, mooi en schoon, maar is het gezellig ? Nee toen ik binnenkwam dacht ik nee dit is te groot voor gezellig te worden, maar dat bleek toch anders uit te pakken gelukkig. In het restaurant eerst een broodje gepakt want ik wilde niet meteen beginnen met de uitgebreide menukaart. Voor brood hadden ze maar weinig beleg, duitsers eten ook tussen de middag warm en daar waren er al een aantal mee bezig. nu ik het over eten heb zal ik het maar meteen bekennen, ik ben een ernorme freetzak en ik stond toen ik binnenkwam al oog in oog met een grote menulijst met op nummer 1 Zuricher Geschnetzeltes, hmmmm heerlijk een van mijn favorieten. De menulijst reikte 7 menu's en 3 extra visgerechten, wouw Fabelhaft.

Die Zuricher geschnetzeltes was met rijst en helaas niet volgens Zwitserse traditie met Rösti, maar lekker was het wel. Nee in Zwitserland is het nog nog lekkerder, maar het was echt prima, wel niet te veel, meestal krijg je in Duitsland grote porties maar deze was gewoon, met een verse salade erbij. Ik zeg uitstekend, beste van alle saunaclubs en restaurantkwaliteit, waar ik een fooi geef. De tiramisu die ik als dessert at was ook goed, niet zoals ik ooit in Italie heb gehad, maar ook prima.
    Tja Tegeil had een zalmfilet en ook die zag er goed uit. Ik dacht die lust ik ook wel en ik heb ook een zalmfilet gegeten met gekookte aardappelen, lekker zeg ik. toen nog een Eisbecher en jawohl met voldoende vruchten en slagroom was ook erg lekker en gezond met al dat fruit, niet te vergeten.
    Nu ik toch op mijn zit dan ook maar meteen de grillteller met kip en rundsvlees, rode saus en frietjes die Tegeil had en die ik ook nog maar 1 heb besteld bespreken was ook erg goed en lekker.

De playboymodellen, ofwel de dames van Parksauna Residenz.
    Bij binnenkomst zag ik inderdaad dat er van allerlei dames waren, ja ook de oudere met voldoende vlees in de kuip, maar ook een paar dunnere. Ik in Julia een mooie roemeense met lange zwarte haren en GT figuur (volgens Tegeil)
    Tegeil waarschuwde me dat ze niet super is op kamer, maar het was mijn type en ik was te geil en ze nam me mee naar de ponokino. Was ok, niets mis mee. Tijdens het eten zag ik een mooie turkse Hulia en zij had de befaamde killerarsch. Ze bleek Dani te kennen en daarom ging ik natuurlijk als een speer met haar de kamer op. Helaas bleek ze niet half zo vettig als Dani, maar het was een prima sessie.

Tegen de avond viel me op dat er een nieuwe lading turkse, letse en thaise playboymodellen binnen was gevallen. Ongelovelijk zouden ze mijn roep op het meetingpoint om een blik playboymodellen hebben opgevolgd ? Een zeer welkome aanvulling bleek. Met name de turkse een prachtige mooie met lange
    zwarte haren was voor haar eerste dag. Ik kon ze helaas niet meer mee op kamer slepen, want ik had al 2 sessies gehad en dan is het bij mij gedaan. Deze dame was zo groen als gras en zichtbaar een beetje verlegen en had geen idee hoe ze de eerste gasten moest verwennen. Ik zag haar even later bij een beer zitten, een paar minuten laten was ze vollop aan het tongen en kroop op hem, de mazzelpik. Weer even later naar de kamer en daarna zag ik ze met een beer spelen in de hotwirlpool. Ze had er plezier in en het was duidelijk dat ze alle tijd nam en nog nooit van professioneel afwerkgedrag had gehoord, die vrijt met je als vriendin. Ik baalde echt als een stekker dat ik niet meer mat haar kon, ik had langs Jansen Pharmacy moeten gaan.

In de serre heb ik nog naar een potje pingpong gekeken en al mijn gangbang Babbette ervaringen met Minime uitgewisseld. Daar zat Viktoria een leuke Letse maar met kort haar (spreek me uiterlijk niet aan). Ze was erg lief, werkte 4 dagen en met 1 uitnodigend gebaar kwam ze langs me zitten en kroop als en lief poesje tegen me aan. Amai, deze was wel erg aanhankelijk en ik kon niet meer naar kamer, maar ik vertel je ze was zo lief, rustig en dat is een GFE+++ (Houd alsjeblief Seksenfun hierbij weg).

Later op de avond waren vrijwel alle beren klaar en zaten de dames in de lounge. Julia hing aan de paal en de Hulia volgde. dit zouden ze nog wat moeten stimuleren, dat de dames een beetje sfeer maken. De keuze aan dames in PSR was prima, van playboymodellen tot girl next door. De dunne blonde Letse was een ware blasekoningin volgens Tegeil en ik heb dan ook nog wat playboymodellen op mijn to do lijstje staan. Ook met de Thaise theke in PSR heb ik een klik, een leuke dame die zeker wel van wat uitdagen houd.

Toen ik naar huis ging was ik erg tevreden ik heb me gelukkig niet compleet uit de naad gefreten, maar dat had ik gemakkelijk gekund. Het eten is Fabelhaft en ik heb ook niet vergeten om een goede tip in het spaarvarken voor de kok te doen. Parksauna Residenz is een echte wellness saunaclub, met geweldig goed en lekker eten, prachtige voorzieningen en uiteraard weten ervaren heren deze kwaliteiten te waarderen. Om het bejaarden rustoord of freetschuur te noemen zijn overdreven typeringen, het is meer een Centerparcs waar nu ook de playboymodellen zijn aangekomen en als ze deze lijn doorzetten is Parksauna Residenz grote een aanwinst voor de heren beren, die rust, fantastische faciliteiten en Fabelhaft goed eten combineren in een schitterende omgeving. Een stukje rust om gezellig met wat beren wat bij te praten met prachtig natuurschoon, mijn complimenten en ik ga zeker nog eens terug en niet alleen om te eten.

Groet, Foots (mijn zwaai zwaai icoontje is weg, help me mods dit is mijn kenmerk)

P.S. Heren mods bedankt voor het vrijkaartje en Egon en Raul7 ik heb jullie gemist.
    "Een dvp is goedkoper* dan een lief en wordt nooit ouder, dikker of lelijker en heeft altijd zin" door Foots

* Goedkoper over totale looptijd genomen met inbegrip van aanschaf, onderhoud en afschrijvingskosten. Garantie en verzekeren niet mogelijk en juridische kosten vallen buiten rechtsbijstand.

Last Online
    Discussies
    197
    Thanks
    2.494

Standaard

Om het bejaarden rustoord of freetschuur te noemen zijn overdreven typeringen, het is meer een Centerparcs waar nu ook de playboymodellen zijn aangekomen en als ze deze lijn doorzetten is Parksauna Residenz grote een aanwinst voor de heren beren, die rust, fantastische faciliteiten en Fabelhaft goed eten combineren in een schitterende omgeving. Een stukje rust om gezellig met wat beren wat bij te praten met prachtig natuurschoon, mijn complimenten en ik ga zeker nog eens terug en niet alleen om te eten.
    Het Playboy modellen noemen is ook wat overdreven. Foots is blijkbaar nog nooit in Oase geweest De dames waren deze keer een stuk beter dan vorige keer (toen het aanbod echt zeer matig was), maar nog totaal onvergelijkbaar met het nivo in GT of LR, laat staan met de top op dit gebied: Oase.

Ok, ik zal het dan ook geen bejaarden rustoord meer noemen, maar een senioren relax club

Last Online
    Discussies
    147
    Thanks
    2.873

Standaard @MiniMe

Het Playboy modellen noemen is ook wat overdreven. Foots is blijkbaar nog nooit in Oase geweest De dames waren deze keer een stuk beter dan vorige keer (toen het aanbod echt zeer matig was), maar nog totaal onvergelijkbaar met het nivo in GT of LR, laat staan met de top op dit gebied: Oase.

Ok, ik zal het dan ook geen bejaarden rustoord meer noemen, maar een senioren relax club
    gut gesprochen. war leider beruflich verhindert. sorry me Heren.
    werd mal lieber unangemeldet einen Test durchführen :wink:

Last Online
    Discussies
    98
    Thanks
    108

Standaard Playboymodellen, ehh nee, 1 playboymodel wel

Heren, beren,

Overdrijven maakt de zaak duidelijk, ik zag echter wel 1 playboymodel en dat was de turkse .........m ja de naam eindigde met een m de rest weet ik echt niet meer. Maar wel dat dit een ongelovelijk lekker stuk is, ik wilde zaterdag en zondag al bellen of deze mevrouw er nog was. Ik droom er nog steeds van.

Groet, Foots

P.S. Klopt ik ben nog nooit in Oase geweest. Maar ik heb wel bijna alle mooie vrouwen van deze wereld gezien en daar was die turkse er een van. WOUW !!!!

Last Online
    25 juni 2023 @ 20:52
    Discussies
    83
    Thanks
    0

Lächeln

Overdrijven maakt de zaak duidelijk, ik zag echter wel 1 playboymodel en dat was de turkse .........
    Deze dame was gisteren aanwezig, erg mooi, maar voor mij te afstandelijk. Gisteren was haar derde en laatste dag in PSR, vandaag is ze weer in Samya te bewonderen.

De club is erg mooi, maar ook erg leeg. Ik had gisteren veel moeite om de dag af te sluiten met 3 sessies, ik moest daarvoor zelfs 2x met dezelfde dame naar de kamer. Eerste sessie met Roemeense Sabrina, een sessie die ik als voldoende zou willen kwalificeren maar niet meer. Ze probeert met een sneltreinvaart eea af te werken, toen heb ik zelf maar het tempo aangegeven. Positief is dat ze goed zoent. Vervolgens ben ik met Letse Victoria naar de kamer gegaan, een echt schatje waardoor - en door het beperkte aanbod - ook een derde sessie met haar plaats vond. Niet echt mijn type, maar wel heerlijke sex en goed zoenen.
    De club is prachtig, het eten is uitstekend en de gemiddelde leeftijd van de bezoekers is 60,13 jaar (op basis van interview en observatie nauwkeurig vastgesteld, als je de leeftijden van MM en MY niet mee zou tellen, dan stijgt de gemiddelde leeftijd met 8,71 jaren ... jaja zo jong zijn wij) We hebben de club geadviseerd om rollators beschikbaar te stellen.
    Er zijn enkele mooie en slanke dames, maar ook de nodige dames die al een tijdje niet meer op de weegschaal hebben gestaan. Daarnaast enkele dames, waar ik enig medelijden mee ontwikkelde en dat wil wat zeggen ..
    On the seventh day finally he got creative ..... and God created woman

Last Online
    Discussies
    98
    Thanks
    108

Cool

@Mauriceyep,

Was jij dan met Minime aan het ping-pongen vrijdag ?

De dame moet dan Meltem zijn geweest, ik vind ze prachtig en afstandelijk ? Ze kroop binnen een paar minuten al tongzoenend bovenop een beer. Ik noem dat eerder hardselling of wel bloedgeil of fabelhaft, maar niet afstandelijk.

Maar heren kijk zelf even op:
    http://www.samya.de/gallery/index.php?gid=742&pid=1904

Groet, Foots

P.S. Ja de bezoekers zijn niet de jongste, maar die weten wel precies waar je goede kwaliteit voor je geld krijgt. Ja een disco als LR zal het niet worden, het is dan ook geen REX tent, die vind het een dooie boel.
    Laatst gewijzigd door foots; 20 juli 2009 om 19:13 Reden: ps toegevoegd met nog meer concrete info

Last Online
    25 juni 2023 @ 20:52
    Discussies
    83
    Thanks
    0

Lächeln

Ze kroop binnen een paar minuten al tongzoenend bovenop een beer. Ik noem dat eerder hardselling of wel bloedgeil of fabelhaft, maar niet afstandelijk.
    Tja, dat zal wel een lekkere 60-er zijn geweest, dat verklaart alles, want die weten waar je goede kwaliteit voor je geld krijgt
    Ping pong doe ik op een andere manier
    On the seventh day finally he got creative ..... and God created woman

Last Online
    Discussies
    98
    Thanks
    108

Standaard

@Mauriceyep,

Nou over bejaardenrustoord voor ijsberen wil ik nog even kwijt dat de oudste beren van het forum die ik ken, de door jou genoemde 60 plussers zich helemaal niet thuis zouden voelen, ik noem met name Dalton en Egon, mijn 2 grote voorbeelden, zo hoop ik nog ooit oud te worden. Echter deze beide heren houden van wat wildere atmosferen, ikzelf kan echter van beide genieten, hoewel de rustige sfeer me duidelijk minder trekt, maar de drukte van GT spreekt me ook weer niet aan. Kortom het is een relax en wellness club met lekker eten en zeker ook leuke dames afgelopen vrijdag.

Groet, Foots

P.S. Tegeil en ikzelf waren echter van mening dat de muziek in PSR een prima volume had, je hoefde namelijk niet naar elkaar te schreeuwen.

Pagina 2 van 14 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten