Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
    Last Online
    20 september 2014 @ 01:28
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Daumen hoch Aarschotstraat 132 in Brussel, Tania

Een tijdje geleden alweer bij Tanja langs geweest op nummer 130. Zij is blond en heeft hele mooie blauwe ogen. Op Hookers las ik dat ze vooral heel lief is maar ook erg lekker en ook nog mooi op de koop toe. Dat leek mij wel een mooie combinatie!

Op mijn vraag of ze Tanja was knikte ze uitdagend (ze staat rechts). Meegelopen naar haar kamertje, waar tot mijn verrassing overal spiegels waren, zodoende kon ik dubbel genieten! Na de obligate euro voor madame koos ik voor 100 euro, een half uur helemaal compleet. Ze praat goed Frans en kan zelfs ook een beetje Nederlands. Met een heel grappig accent. Ze liet me eventjes alleen –voor mij een raadsel wat de dvp dan altijd doet- om na 2 minuutjes terug te komen. Ik was al half ontkleed en zij deed de rest.

Toen zij haar bovenstukje uitdeed kwam de eerste verassing. Twee hele mooie pronte borsten, niet te groot en zeker niet te klein, lekker stevig en puur natuur, hetgeen je niet meer zoveel ziet op de Aarschot. Ze ging naast en half op me liggen, streelde me over mijn buik en naar beneden en zei dat ik me maar moest ontspannen. Dat was makkelijker gezegd dan gedaan en mijn poemel dacht daar duidelijk heel anders over met haar handje eromheen! Toen heb ik rol maar omgedraaid, haar op haar rug gelegd en al kusjes gevend (niet op de mond!) van boven naar beneden, even wat gespeeld met die prachtige tetten en dan verder naar beneden (mooie navelpiercing) tot haar kutje. Goed verzorgd, geschoren en het rook lekker. Ze deed zelf al haar benen wijdt en ik kon horen dat zij er evenveel van genoot als ik. Ik proefde dat het niet gespeeld was! Ondertussen kon poemeltje wat afkoelen want ik had immers een heel half uur. Na niet al te lange tijd pakte ze mijn hoofd vast en trok mij boven/naast haar. Dat vond ik wel sympatiek, want per slot van rekening ben ik de klant en moet ze mij verwennen en niet andersom. Ze ging toen condoompje op poemel doen en lekker met diepe en lange halen pijpen. Niet te hard en niet te zacht en ze vergat het klokkenspel ook niet. Ondertussen ik maar kijken en genieten via de spiegels naar haar tetten en kutje. Zoals mijn naam als zegt ben ik 69 liefhebber en ook dat hebben we gedaan. Poemel hield het niet meer en dat liet ik blijken. Lief hield ze op mijn verzoek op en draaide zich weer om. Ze heeft werkelijk een rustige en kalme manier, niet gehaast en gericht op mijn wensen. Dus zeker geen haastklus om me snel weer naar buiten te werken. En dat accent van haar is zeker grappig om naar te luisteren.
    Toen eerst op zijn hondjes gedaan, leuk met die spiegels en ik kon overal aankomen. Daarna zij als cowgirl, waar ze tergend langszaam op en neer ging, ik een prachtig uitzicht had op haar tetten en poemel langzamerhand op exploderen stond.
    Net voor de explosie weer even gestopt en in missionaris rustig in mijn tempo afgemaakt, waar zij evenzeer van genoot als ik. Ondanks dat het belletje als eventjes geleden was afgegaan, toch nog even samen nagenoten, waarbij zij mij heel lief streelde. Al met al ben ik ruim 40 minuten binnengeweest. Tania is een echte RGFE, met zeer hoog terugkeerrisico!

Last Online
    18 februari 2022 @ 18:11
    Discussies
    169
    Thanks
    0

Frage Tania nog op Aarschot 130 ?

Tania al een drietal maand niet meer gespot op dit adres.

Heeft iemand anders haar nog gezien?
    Anvers

Last Online
    Vandaag @ 18:13
    Discussies
    42
    Thanks
    30

Standaard Nu in Antwerpen

volgens berichten op Hookers zit ze nu in Antwerpen, Schipperstraat 41-4.

Een aanrader!
    EVERYTHING YOU KNOW IS WRONG !!

Last Online
    11 augustus 2024 @ 08:58
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dennis Bekijk bericht
    volgens berichten op Hookers zit ze nu in Antwerpen, Schipperstraat 41-4.

Een aanrader!
    Vandaag stond ze in Brussel in de Aarschotstraat 132 aan de linkerkant tijdens de dagploeg.

Last Online
    18 februari 2022 @ 18:11
    Discussies
    169
    Thanks
    0

Standaard Tania nu naar Brussel !

Tania mag verplaatst worden naar Aarschotstraat 132 in Brussel !
    Anvers

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten