Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 108
    Last Online
    8 februari 2021 @ 19:11
    Discussies
    493
    Thanks
    531

Pfeil Premium Gold, de nieuwe erectiepil

** PREMIUM GOLD **

Premium Gold is een erectiepil op volledig natuurlijke basis die de erectieen het verlangen naar seks bij mannen stimuleert. De ontwikkelde formule die verwerkt zit in een capsule van 390 mg heeft een actieve werking van 24 uur en dient 30 à 45 minuten voor aanvang van activiteit ingenomen te worden.

Stukstette Products introduceert Premium Gold in 2 varianten op de Europese Markt.
    - Premium Gold Blister Pack ( 2 stuks ).
    - Premium Gold Bottle ( 12 stuks ).

Prijzen Premium Gold.
    - Premium Gold Blister Pack € 9,95
    - Premium Gold Bottle € 39,95

Voor meer informatie over onze prijzen en betaalmogelijkheden zie onze site hier.

Erectiemiddel Premium Gold heeft in haar testfase een zodanig goed resultaat behaald dat wij met een “niet goed, geld terug” garantie werken!!

Voordelen Premium Gold:
    - Hardere en langere erectie.
    - Actieve werking van 24 uur.
    - Geen vervelende bijwerkingen.
    - Erectie blijft ook na orgasme.
    - Geleverd in discrete verpakking.
    - Verbetert de seksprestatie.

Heb je als ijsbeer ervaring opgedaan met Premium Gold dan kun je deze hieronder plaatsen.
    Laatst gewijzigd door Tiga; 19 juni 2009 om 15:34
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

Last Online
    11 september 2020 @ 15:44
    Discussies
    235
    Thanks
    341

Standaard

Zoals ik al had aangegeven heeft Stiffie al gebruik gemaakt van deze capsules, en dit tot grote tevredenheid heb dit met andere middelen wel anders meegemaakt, pijn in mij kop en andere randverschijnselen, en hier niks geen last van gehad. Trouwens de service van dit bedrijf is ook van een ongekende klasse. Er waren geen blisters meer en dus hebben ze de capsules, als proef, in een enveloppe naar me toe gestuurd, dit ging niet helemaal naar verwachting en ik kreeg na een mailtje aan hun zonder vragen nieuwe toegestuurd en toen wel in de inmiddels bekende blister opgestuurd, kijk dat is service. Morgen ga ik er maar weer een offeren voor het goede doel LR here i come, of moet ik zeggen coming :teuflisch
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

Last Online
    7 juli 2010 @ 14:49
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Blinzeln nieuwe sponsoring?

Premium Gold? Lijkt meer op een CC dan op een erectiepil:D
    Waarom onderaan de chatbox, deze rommel?

erpee :wink:

Last Online
    Discussies
    493
    Thanks
    531

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    Premium Gold? Lijkt meer op een CC dan op een erectiepil:D
    Waarom onderaan de chatbox, deze rommel?

erpee :wink:
    Omdat ze geen eigen thread hebben zoals de clubs dat hebben. De zin onder ana de chatbox is verder een try out hiervoor.

Last Online
    5 december 2014 @ 18:10
    Discussies
    98
    Thanks
    108

Reden

@Tiga,

Ik begreep wel dat ze nog een paar beertjes zoeken die dat willen uiitproberen en een leuke recentie willen schrijven.

Dus proefkonijnen kom maar op ! Zou je nog wel een recentie kunnen schrijven met zo'n harde, of moet je gewoon wachten tot het over is.

Groet, Foots :wink:

P.S. Ik vind het wel een typisch product voor ybf, commercieel strakke actie Tiga ! Hebben ze ook pillen tegen forumzeikers ?
    "Een dvp is goedkoper* dan een lief en wordt nooit ouder, dikker of lelijker en heeft altijd zin" door Foots

* Goedkoper over totale looptijd genomen met inbegrip van aanschaf, onderhoud en afschrijvingskosten. Garantie en verzekeren niet mogelijk en juridische kosten vallen buiten rechtsbijstand.

Hoeren neuken, nooit meer werken !

Last Online
    Discussies
    493
    Thanks
    531

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door foots Bekijk bericht
    @Tiga,

Ik begreep wel dat ze nog een paar beertjes zoeken die dat willen uiitproberen en een leuke recentie willen schrijven.

P.S. Hebben ze ook pillen tegen forumzeikers ?
    Uitproberen kan door je in te schrijven in de tombola. Er zijn genoeg blisterverpakkingen beschikbaar gesteld dus test je geluk!

Forumzeikers? Jeukt dat of doet dat pijn? :wink:

Last Online
    5 december 2014 @ 18:10
    Discussies
    98
    Thanks
    108

Standaard

@tiga,

Geweldig een tombola voor een pakketje opkikkers ! Wat een idee, FABELHAFT ! Ik lig in een deuk.

Of ik meedoe ? Hmm. ik ben ook bang voor doctoren, tandartsen, inentingen, naalden, spuiten, etc. Bovendien vertrouw ik niets of niemand, maar ik twijfel, het is wellicht toch wel erg leuk. Ik kan het natuurlijk ook als verjaardagscadeau geven aan mijn vriendin, maar ja werkt het voor mij of niet ?
    Ik twijfel, maar het idee is er niet minder om.

"Een dvp is goedkoper* dan een lief en wordt nooit ouder, dikker of lelijker en heeft altijd zin" door Foots

* Goedkoper over totale looptijd genomen met inbegrip van aanschaf, onderhoud en afschrijvingskosten. Garantie en verzekeren niet mogelijk en juridische kosten vallen buiten rechtsbijstand.

Hoeren neuken, nooit meer werken !

Last Online
    Discussies
    493
    Thanks
    531

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door foots Bekijk bericht
    Ik twijfel, maar het idee is er niet minder om.
    Praat maar es met Stiffie... die was erg tevreden. Je kunt je altijd inschrijven en later besluiten of je ze probeert.

( Dit onderwerp wordt later samengevoegd met het draadje van Premium Gold )

Last Online
    2 maart 2018 @ 11:25
    Discussies
    2
    Thanks
    2

Idee

Kan iemand mij ook uitleggen waar de werking van dit product op gebaseerd is? Het is zo begrijp ik een natuur produkt, wat is de werkzame stof?

Ik ben zelf nog niet zo ervaren als het gaat het om club bezoeken. Ik heb zelf eigenlijk nooit last van erectie problemen maar weet wel dat een paar keer toen ik een prive huis naar binnen ging het me meer moeite kostte dan thuis met mijn toenmalige vriendin. Zal ook wel een beetje door de spanning zijn gekomen!

In zo'n situatie zou dit produkt dan uitkomst hebben geboden !

Eigenlijk zou ik het morgen wel willen uitproberen. Kan ik dit produkt alleen via het internet bestellen of kan ik het ook in een winkel kopen?

Op de site vind ik alleen deze info:

Premium Gold is te bestellen via onze site www.p-gold.nl, zie bestelformulier.
    Tevens zal Premium Gold te koop zijn bij diverse drogisterijen, online drogisterijen en de betere seksshops. Voor meer informatie kunt u terecht op de pagina verkoopadressen.

Maar klik ik verkoop punten aan dan zie ik daar geen verkoop punten genoemd staan??

Jammer dat je pas aan de Tomboonlah mag mee mee doen als je meer dan 10 berichten hebt geschreven want dat kan ik dus nu (nog?) niet !

Toon

Last Online
    Discussies
    493
    Thanks
    531

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Toontje Bekijk bericht
    Kan iemand mij ook uitleggen waar de werking van dit product op gebaseerd is? Het is zo begrijp ik een natuur produkt, wat is de werkzame stof?
    Ik zou het niet weten, zal wel het geheim van de smid zijn...

Eigenlijk zou ik het morgen wel willen uitproberen. Kan ik dit produkt alleen via het internet bestellen of kan ik het ook in een winkel kopen?

Maar klik ik verkoop punten aan dan zie ik daar geen verkoop punten genoemd staan??
    Alleen via internet alsnog, het product is pas kort geleden geïntroduceerd op de Nederlandse markt en men werkt aan uitbreiding van afzetkanalen.

Jammer dat je pas aan de Tomboonlah mag mee mee doen als je meer dan 10 berichten hebt geschreven want dat kan ik dus nu (nog?) niet !

Toon
    Tja die regel is er nou eenmaal. Goed je best doen, die 10 (nuttige) berichten zullen het probleem niet zijn. Succes met schrijven.

Last Online
    6 november 2023 @ 17:22
    Discussies
    41
    Thanks
    74

Frage geneesmiddel of niet?

Misschien een domme vraag maar valt het onder de geneesmiddelen of is het een dertien in een dozijn 'tell-sell' achtig product?

Last Online
    Discussies
    493
    Thanks
    531

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Horny_one Bekijk bericht
    Misschien een domme vraag maar valt het onder de geneesmiddelen of is het een dertien in een dozijn 'tell-sell' achtig product?
    Volgens hun site:

4. Is Premium Gold medisch goedgekeurd?
    Nee, Premium Gold pretendeert niet een ziekte of gebrek te diagnosticeren of te behandelen. Is dus geen medicijn.

Last Online
    25 maart 2011 @ 08:00
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Daumen hoch Klazien uit Zalk

Nee premium Gold komt rechtstreeks uit de tuinen van Albert Vogel.Is zeer bertouwbaar .Je hebt van een sl binnen 45 minuten een sl mooi meegenomen toch. Mooi handeltje .Onkosten zijn zeer gering ,maar handel is wandel heren veel succes

groetjes edward

Last Online
    10 maart 2015 @ 23:52
    Discussies
    20
    Thanks
    17

Rotes Gesicht Even lachen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stiffmaster Bekijk bericht
    Zoals ik al had aangegeven heeft Stiffie al gebruik gemaakt van deze capsules, en dit tot grote tevredenheid
    Een tijd terug schreef de arts de Stijfmeester een strip Premium Gold voor:
    'Probeer deze voor een dag of 10 en laat me dan 'ns weten hoe ze bevielen.'
    Na tien dagen keert Stiffie enthousiast naar het spreekuur weer:
    'Fantastisch doc! Wat een wondermiddel! Poppen als een baviaan, niet te houden! Ik ben weer 18!'
    'Mooi zo!' zegt de dokter. 'Enne... wat vindt je vrouw ervan?'
    'Och,' antwoordt de Stijfmeester, 'ik ben nog niet thuis geweest!' :D
    #Ursi polari, aardig beest#

Last Online
    Discussies
    235
    Thanks
    341

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jetliner Bekijk bericht
    Een tijd terug schreef de arts de Stijfmeester een strip Premium Gold voor:
    'Probeer deze voor een dag of 10 en laat me dan 'ns weten hoe ze bevielen.'
    Na tien dagen keert Stiffie enthousiast naar het spreekuur weer:
    'Fantastisch doc! Wat een wondermiddel! Poppen als een baviaan, niet te houden! Ik ben weer 18!'
    'Mooi zo!' zegt de dokter. 'Enne... wat vindt je vrouw ervan?'
    'Och,' antwoordt de Stijfmeester, 'ik ben nog niet thuis geweest!' :D
    Voor Jetliner, deze is goed, heel erg goed, en wat vond jou vrouw ervan ??? teuflisch
    Laatst gewijzigd door Willem2; 21 juni 2009 om 13:14 Reden: tf
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

Last Online
    10 maart 2015 @ 23:52
    Discussies
    20
    Thanks
    17

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stiffmaster Bekijk bericht
    en wat vond jou vrouw ervan ??? teuflisch
    Mijn echtgenote ware vast een gewiekste carrièrevrouw geweest die mij in plan liet met de huishoudelijke taken, zowel de plichtmatigheden in een immer koud bed en vroegtijdig kwam te overlijden aan een trombose in haar been, (zelfs ondanks business class) van die duizenden vlieguren onderweg naar haar zakenpartners hot & her.
    We zouden mekaar amper (laat staan seksueel) gekend hebben.
    #Ursi polari, aardig beest#

Last Online
    14 augustus 2023 @ 11:22
    Discussies
    330
    Thanks
    2.246

Standaard

Afgelopen woensdagavond ook maar eens een potje besteld, om te kijken wat het nou eigenlijk is (of beter gezegd: of het iets doet). Vrijdagmiddag lag er een briefje van de postbode dat er een pakketje bij de buren afgegeven is...oops... Bleek achteraf geheel discreet verpakt te zijn, dus daar hoeft niemand zich zorgen over te maken.

Aangezien die capsules 24 uur schijnen te werken, heb ik er direct, na het eten 1 ingenomen en vervolgens in de auto gestapt naar GT. Nou...de capsule doet z'n werk zeer goed, niets op aan te merken! Nadeel van de pil vind ik dat je wel moeilijker klaar komt dan zonder prima (of was het toeval?).

Verder over de gezondheid van de capsules....Tsja...er is niet veel informatie te vinden op het net. Het schijnt 100% natuurlijk te zijn, maar dat zegt ook niets. Kun je ook rare dingen van krijgen. Over het algemeen heb ik het niet zo op medicijnen en pillen, vooral niet die van internet komen. Zo af en toe een capsule zal denk ik geen kwaad kunnen, maar ga ze niet als M&M's vreten. Eénmaal in de maand een capsule en daar hou ik het bij.

Last Online
    6 april 2013 @ 00:15
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Aangezien ik niet heeeel veel schrijf op het forum viel dit me wel op...ik heb ze ook gebruikt en kwam juist heel snel klaar ( of was dit toeval? )

Verder vond ik het een perfect middel! Kreeg na lange tijd geen hoofdpijn meer van een erectiemiddel. ook niet onbelangrijk!

Have fun

Last Online
    Vandaag @ 07:26
    Discussies
    85
    Thanks
    2.342

Standaard

heb er ook 1 getest. Nou ben ik geen grootgebruiker van pillen en kan daarom niet met breed vergelijkingsmateriaal komen. Heb weleens eerder wat geprobeerd. Premium Gold vond ik best fijn. IK had niet dat warme hoofd en lichte hoofdpijn dat ik eerder wel bespeurde. Ik was standvastig en inderdaad, het leek alsof ik een tikje langer nodig had om te komen. Raar maar waar; ik kreeg later op de avond vermoeide benen, heel raar gevoel......
    Laatst gewijzigd door Willem2; 18 juli 2009 om 16:11
    Een uurtje is ook maar een uur...

Last Online
    21 januari 2021 @ 04:33
    Discussies
    15
    Thanks
    70

Standaard pg

waren het xtc pillen sommige zijn ook blauw. lol

Last Online
    25 juni 2023 @ 20:52
    Discussies
    83
    Thanks
    0

Rotes Gesicht

Ik heb met enige verbazing, de tombola over deze erectiepil gelezen, waarom doet het YBF hier aan mee? Het zal geld in het laatje brengen en ijsberen kunnen het gratis krijgen. Maar het blijven pillen, die klaarblijkelijk een bepaald beoogd effect geven, maar waarvan we niet weten wat de andere niet beoogde effecten op korte of lange termijn zijn.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door michelj Bekijk bericht
    Het schijnt 100% natuurlijk te zijn, maar dat zegt ook niets. Kun je ook rare dingen van krijgen. Over het algemeen heb ik het niet zo op medicijnen en pillen, vooral niet die van internet komen. Zo af en toe een capsule zal denk ik geen kwaad kunnen, maar ga ze niet als M&M's vreten. Eénmaal in de maand een capsule en daar hou ik het bij.
    Ik vond de reactie van Michelj nog wel de meest sprekende: laten we het maar met mate gaan gebruiken, het schijnt 100% natuurlijk te zijn en als we het met mate doen, zal het toch wel meevallen nietwaar?
    Het ontbreekt er nog aan, dat hij erbij schrijft dat het op zijn favoriete YBF wordt aangeboden en die zullen dat toch niet zomaar zonder nadenken doen? Er zal over nagedacht zijn, maar ik begrijp de logica niet.

Gaan we volgende week ook andere middelen aanbieden?
    Dan zou ik voorstellen om voor meer praktische zaken reclame te gaan maken, bijvoorbeeld de laatste Playboy van juli (NU met Yolanthe op de cover en er vervolgens 3 te verloten onder de leden) of voor rollators (voor de hippe, eigentijdse saunaclub bezoeker en identiek aan de rollators in PSR), maar misschien melden die zich dan weer net niet bij het YBF
    On the seventh day finally he got creative ..... and God created woman

Last Online
    Discussies
    235
    Thanks
    341

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door uurtje Bekijk bericht
    heb er ook 1 getest. Nou ben ik geen grootgebruiker van pillen en kan daarom niet met breed vergelijkingsmateriaal komen. Heb weleens eerder wat geprobeerd. Premium Gold vond ik best fijn. IK had niet dat warme hoofd en lichte hoofdpijn dat ik eerder wel bespeurde. Ik was standvastig en inderdaad, het leek alsof ik een tikje langer nodig had om te komen. Raar maar waar; ik kreeg later op de avond vermoeide benen, heel raar gevoel......

Ja uurtje standvastig en langer nodig hebben kan wel eens vermoeide benen opleveren maar ja teveel geef ook van die zware benen.

Last Online
    Vandaag @ 07:26
    Discussies
    85
    Thanks
    2.342

Standaard

inderdaad. Maar dit was echt een abnormaal zwaar gevoel in de benen......
    Een uurtje is ook maar een uur...

Last Online
    Vandaag @ 00:10
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard

Vierdaagse gelopen :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    Vandaag @ 04:19
    Discussies
    101
    Thanks
    5.439

Standaard

Is toch logisch. Als je bloed naar je lul gaat, dan ontbreekt die op een andere plek .

Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten